Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopisNadílka

Česká účetní firma Trivi poskytuje digitalizované účetnictví pomocí strojového učení

PR článek
PR článek | 21. 9. 2020 | 420

Kdo z podnikatelů by chtěl řešit složitě účetnictví? Lepší je věnovat se svému oboru a vydělávat!

Česká účetní firma Trivi poskytuje digitalizované účetnictví pomocí strojového učení

Zdroj: Shutterstock

Společnost Trivi, a. s., nabízí digitalizovanou správu účetnictví pomocí webové a mobilní aplikace vytvořené podle vlastního know how. Pro své klienty vyřizuje pravidelné legislativní povinnosti jako kontrolní hlášení a DPH, zpracovává daňová přiznání a mzdovou agendu a zastupuje klienty při komunikaci s úřady. Poskytuje tak komplexní servis při správě účetnictví a od svých klientů přebírá časově náročnou a nepopulární byrokracii.

Využití moderních technologií v účetnictví

Stejně jako u bankovnictví před několika lety i v účetnictví stále více lidí vyžaduje rychlá a jednoduchá řešení, která jim usnadní práci. Společnost Trivi posouvá ještě stále konzervativní trh s účetními službami a svým zákazníkům umožňuje správu celého účetnictví online prostřednictvím aplikací. „Odbouráváme stereotypy, že co není na papíře, neplatí. U nás neposíláte faktury poštou (i když můžete) ani je nepředáváte osobně svému účetnímu. Díky automatizaci a digitalizaci s podporou strojového učení (machine learningu) zjednodušujeme celý proces zaúčtování agendy a tím snižujeme cenu za účetní služby, ” říká o Trivi její ředitel Juraj Cienik.

Jednoduše pomocí Trivi aplikace v mobilu a Trivi portálu tak mohou zákazníci nahrávat doklady od svých dodavatelů, vystavovat faktury, odesílat účtenky do EET či sledovat své příjmy a výdaje.

100% servis a podpora účetních a daňových specialistů

Za digitalizací účetnictví stojí tým více než 50 profesionálů, který dohlíží na účetní i legislativní správnost zpracovaných podkladů a výstupů. „Narozdíl od některých klasických účetních firem umíme klientům poradit ve více oblastech, nebudou tak potřebovat zvlášť odborníka na vedení účetnictví a jiného na daně. Jde nám především o ulehčení práce klientům, aby se mohli naplno věnovat předmětu svého podnikání.,“ uvádí Juraj Cienik.

Pokud klient potřebuje odbornou konzultaci, má se vždy na koho obrátit. S přidělenou účetní lze komunikovat prostřednictvím chatu na portálu Trivi a v mobilní aplikaci, e-mailem a telefonem. V případě potřeby je možná i osobní schůzka. Lidé v Trivi, společně s podporou všech aplikací a systémů, myslí za své klienty a hlídají veškeré potřebné legislativní povinností. Klienti této moderní účetní firmy se tak mohou v klidu soustředit na svou práci, obor podnikání a rozvoj svých aktivit, a vydělat tak více peněz a ve svém oboru tak posilovat svou pozici na trhu.

Neustálý vývoj technologií přináší další možnosti

Systém Trivi dokáže přenášet data z různých systémů (e-shopů, CRM…) prostřednictvím API připojení nebo importních můstků Money, Pohoda, ISDOC a dalších. Není tak potřeba doklady ručně přenášet do systému, vše probíhá prostřednictvím profilu na Trivi portálu, chytré Trivi aplikace nebo e-mailem.

Firma Trivi se systematický stará o rozvoj odborných znalostí a vyškolení všech zaměstnanců, o odborníky z Trivi se prostě můžete opřít. O vaše pohodlí se kromě účetních starají systémy Trivi a moderní aplikace. S Trivi máte účetnictví pod kontrolou, a to i díky účetnictví online, daňovému poradenství online a fakturaci online.

V případě, že se chcete dozvědět více, můžete jít na www.trivi.com anebo v případě zájmu o zpracování účetnictví nebo mezd volejte na 800 80 60 40.