Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Česká účetní firma Trivi poskytuje digitalizované účetnictví pomocí strojového učení

PR článek | 21. 9. 2020

Kdo z podnikatelů by chtěl řešit složitě účetnictví? Lepší je věnovat se svému oboru a vydělávat!

Česká účetní firma Trivi poskytuje digitalizované účetnictví pomocí strojového učení

Zdroj: Shutterstock

Společnost Trivi, a. s., nabízí digitalizovanou správu účetnictví pomocí webové a mobilní aplikace vytvořené podle vlastního know how. Pro své klienty vyřizuje pravidelné legislativní povinnosti jako kontrolní hlášení a DPH, zpracovává daňová přiznání a mzdovou agendu a zastupuje klienty při komunikaci s úřady. Poskytuje tak komplexní servis při správě účetnictví a od svých klientů přebírá časově náročnou a nepopulární byrokracii.

Využití moderních technologií v účetnictví

Stejně jako u bankovnictví před několika lety i v účetnictví stále více lidí vyžaduje rychlá a jednoduchá řešení, která jim usnadní práci. Společnost Trivi posouvá ještě stále konzervativní trh s účetními službami a svým zákazníkům umožňuje správu celého účetnictví online prostřednictvím aplikací. „Odbouráváme stereotypy, že co není na papíře, neplatí. U nás neposíláte faktury poštou (i když můžete) ani je nepředáváte osobně svému účetnímu. Díky automatizaci a digitalizaci s podporou strojového učení (machine learningu) zjednodušujeme celý proces zaúčtování agendy a tím snižujeme cenu za účetní služby, ” říká o Trivi její ředitel Juraj Cienik.

Jednoduše pomocí Trivi aplikace v mobilu a Trivi portálu tak mohou zákazníci nahrávat doklady od svých dodavatelů, vystavovat faktury, odesílat účtenky do EET či sledovat své příjmy a výdaje.

100% servis a podpora účetních a daňových specialistů

Za digitalizací účetnictví stojí tým více než 50 profesionálů, který dohlíží na účetní i legislativní správnost zpracovaných podkladů a výstupů. „Narozdíl od některých klasických účetních firem umíme klientům poradit ve více oblastech, nebudou tak potřebovat zvlášť odborníka na vedení účetnictví a jiného na daně. Jde nám především o ulehčení práce klientům, aby se mohli naplno věnovat předmětu svého podnikání.,“ uvádí Juraj Cienik.

Pokud klient potřebuje odbornou konzultaci, má se vždy na koho obrátit. S přidělenou účetní lze komunikovat prostřednictvím chatu na portálu Trivi a v mobilní aplikaci, e-mailem a telefonem. V případě potřeby je možná i osobní schůzka. Lidé v Trivi, společně s podporou všech aplikací a systémů, myslí za své klienty a hlídají veškeré potřebné legislativní povinností. Klienti této moderní účetní firmy se tak mohou v klidu soustředit na svou práci, obor podnikání a rozvoj svých aktivit, a vydělat tak více peněz a ve svém oboru tak posilovat svou pozici na trhu.

Neustálý vývoj technologií přináší další možnosti

Systém Trivi dokáže přenášet data z různých systémů (e-shopů, CRM…) prostřednictvím API připojení nebo importních můstků Money, Pohoda, ISDOC a dalších. Není tak potřeba doklady ručně přenášet do systému, vše probíhá prostřednictvím profilu na Trivi portálu, chytré Trivi aplikace nebo e-mailem.

Firma Trivi se systematický stará o rozvoj odborných znalostí a vyškolení všech zaměstnanců, o odborníky z Trivi se prostě můžete opřít. O vaše pohodlí se kromě účetních starají systémy Trivi a moderní aplikace. S Trivi máte účetnictví pod kontrolou, a to i díky účetnictví online, daňovému poradenství online a fakturaci online.

V případě, že se chcete dozvědět více, můžete jít na www.trivi.com anebo v případě zájmu o zpracování účetnictví nebo mezd volejte na 800 80 60 40.