Cituji "Navíc, jestliže někdo může podnikat jen za předpokladu, že obchází daně, tak je něco systémově špatně. Takové podnikání je pro společnost naprosto zbytečné. A pokud zavedením elektronické evidence tržeb skončí, nemělo by to být nikomu líto." Tahleta paní má utkvělou představu, že těch pár lidí, kteří svojí prací živí tuto společnost, je to necelá pětina, tedy jeden člověk z pěti, má ještě nějaké rezervy a polštáře. Realita je však naprosto jiná. Těch 20% lidí, vytvářejících skutečné hodnoty, už pouze přežívá, neboť jsou sofistikovaným mnohačetným zdaněním udaněni až na hranici chudoby a přežití. Místo aby nechal stát tyto lidi v klidu pracovat, tak jenom vymýšlí jak jim zatlouct poslední hřebík do rakve.
Nahlásit
-
7
+
Nejméně oblíbený příspěvek
ctverec|12. 6. 2015 22:02
Problém téhle země je, a je to jedno z velkých vítězství komunistů, za doby jejich působení, že naprosto zdevastovali v lidech úctu k pravidlům. Dodržování pravidel je předpoklad nutný, nikoli však postačující k tomu, aby společnost dobře fungovala. Většina přispěvatelů tady si racionalizuje svůj kreativní postoj k odvádění daní tím, že přece nebude dávat daně státu, který špatně funguje. To, co nechápou je, že aktivně spoluvytvářejí nefunkčnost systému. Každý, kdo nedodržuje pravidla, společnosti škodí. Zdůvodňovat si to může jakkoli. Ne ti druzí jsou špatní. Ne, oni přece kradou víc. Ale já kradu, je ta holá pravda.
Nahlásit
-
-1
+
Diskuze
Antihornych|9. 6. 2015 18:15
Hornychová žádné daně neplatí, protože nevytváří žádný produkt ani služby. Jen krade a z toho by se daně nepochybně platit měly - 100%.
Nahlásit
-
1
+
JP|9. 6. 2015 18:07
Chudinka odešla ze soukromé firmy kde po ní chtěli, aby pracovala za 40 000,- do státního, kde nic nedělá za základ 20 000,- + 300 000,- osobní ohodnocení. Také bych se rád obětoval. Odporné výšplechty, které se nedají číst. Každé slovo odporná lež. Odporné, odporné, odporné....
Nahlásit
-
0
+
Honza|9. 6. 2015 18:03
Fuj! Odporný zloděj volá chyťte zloděje. Fuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nahlásit
-
0
+
Michal Weinfurtner|9. 6. 2015 16:21| reakce na Martin Risik - 9. 6. 2015 15:24
Saša Siprase|9. 6. 2015 16:16| reakce na Richard Fuld - 8. 6. 2015 08:36
Dnes jsem byl v bance, kde dlužím 7 mega za barák a řekl jsem jim, že jestli chtějí, abych splácel, musí mi půjčit dalších 5 mega, protože jinak bych nemohl na dovolenou. Banka po mne poslední 3 roky chtěla, abych se uskromnil a dovolené zrušil. Ale teď už jsem došel k názoru, že úsporná opatření se neosvědčila. Demokraticky jsme se doma dohodli, že šetření je vopruz. Přeci na sobě nenechám praktikovat finanční terorismus, nenecháme se vydírat. Těch 5 mega si půjčíme jinde, vydáme dluhopisy. Lidi je sice nechtěj, ale tetička si je vloží do své bilance a proplatí nám je z peněz, které jí tím vzniknou.
Martin Risik|9. 6. 2015 15:24| reakce na Richard Fuld - 9. 6. 2015 14:11
Clovece, aky fanatizmus? Clovek chce len slusne zit a nezivit bandu parazitov, nikomu nic nevnucuje, a vy to nazvete fanatizmom? Vy tu fanaticky obhajujete FIAT peniaze na zaklade nejakej knihy a este podporujete nasilne vnutenie FIAT meny ako jedineho platidla.
Definicia fanatizmu sedi na vasu osobu,ako uliata.
Mám s vyjádřením paní pár problémů. Tvrdí: "Je tu spousta poctivých lidí, kteří si platby neúčtují bokem, a Finanční správa bude mít k dispozici i jejich data. Takže pokud někdo bude na základě evidencí v systému podezřelý, protože bude mít velmi odlišné tržby, než je v jeho profesi a lokalitě běžné, tak se k němu brzy dostane kontrola." Chce mi říct, že momentálně od těch slušných a poctivých data nemají? Pokud vím, tak co potřebují, už dávno FÚ mají, stačí využít informace, které dostávají. A další věc, které nerozumím, je samotné fungování EET. Ti, kteří poskytují nějakou službu u zákazníka, budou muset být neustále online, aby mohli vystavit doklad? A ví paní, že existují místa, kde je i signál mobilních operátorů mizerný a připojení k netu je fikce? Takže k tomu,kdo nemá připojení a je v místě špatného pokrytí živnostník nepřijde? Nebo bude běhat na nejbližší kopec, aby vystavil doklad? Finanční a Celní správa bude provádět kontrolní nákupy? A kdo je bude hradit? Zase blbec poplatník? Jak budu probíhat? Nechá kontrolór třeba vymalovat byt a potom to zacáluje erár? A až se zjistí, že systém nefunguje tak, jak si představovali a pořád existují způsoby, jak ho obejít, bude někdo osobně zodpovědný a uhradí náklady? Nebo bude další krok zákaz plateb v hotovosti, aby to bylo snazší?
.
Nahlásit
-
0
+
Richard Fuld|9. 6. 2015 14:11| reakce na Jan Daniel - 9. 6. 2015 13:27
Fanatické ideologické bláboly, za jejichž úroveň fanatismu by se nemuseli stydět ani ti nejkovanější bolševici.
Placení daní je spolupráce s organizovaným zločinem, podpora zlodějny, korupce a bezpráví. Chápu, že každý nemůže být tak statečný, aby se postavil tomuto zločineckému parazitnímu systému a daně neplatil vůbec. Ale snažit se vyhnout daním vždy, kdy je to možné, je morální povinností každého slušného člověka.
Nahlásit
-
0
+
fsb|9. 6. 2015 13:25| reakce na Pavel - 8. 6. 2015 19:15
ty seš nějakej estébák, či troll najmutej agentem burešem
Ono se to té paní z dobře placeného místa v prestižní auditorské firmě těžko chápe co je to živnostenské podnikání... nemá o tom ani páru a klidně se vsadím, že by jako živnostník (který nemá sekretářky, nemá tým podržtašků atd) nepřežila ani měsíc :-(. A mezi námi - hlavním důvodem jejího odchodu na MF bylo získat dobrou referenci, aby se příště získala keště prestižnější práci :(((
Daně? jak na ně milá paní? EET je naprd - možná tak zlikvidujete živnostníky kteří zatajují tržby, ale daně je platit nedonutíte. Všichni kteří skončí budou na krku státu a to nemluvím o aparáttu který to musí kontrolovat, možném zneužití informací i zasahováním do soukromí lidí.
Snižte daně tak, aby se lidem nevyplatilo podvádět - a uvidíte jak se ekonomika rozjede. Staré židovské pravidlo říká že se bohatne od desetníku = peníze se musí točit a EET obrátku peněz zpomalí...
Ano krácení daně je trestný čin, souhlas - trestný čin to není pokud to ale udělá tak že si zařídíte parlamentní souhlas na dotace pro svůj produkt...
Nahlásit
-
0
+
Radek.Mann@email.cz|9. 6. 2015 11:07| reakce na Pavel - 8. 6. 2015 19:15
i to je právě jeden z problému, většina instalatérů, truhlářů, hospodských je "hloupých". Jinak by nevystudovali nějaké učiliště, ale měli by za sebou VŠE nebo UK a byli ve vládě nebo alespoň v EY. A protože na to nemají schopnosti, nebo peníze aby si najmuli konzultanta na získávání dotací, tak je obereme o daně a ty darujeme těm, co se lépe učili, měli lepší rodinné zázemí a lepší kontakty. Tak je to správné, myslíte? /A to ani nerozebírám efektivitu, místo práce, která je někomu prospěšná, vyplňuji papíry pro úředníka abych dostal dotaci, přidáná hodnota aktivity? wtf?/
Jakékoli dotace na podnikatelském trhu jsou zlo, pokřivují trh a ve výsledku poškozuje právě ty s nižšími příjmy.
/Prosím instalatéry, truhláře a hospodské za odpouštění "hloupí", važím si vaší práce, bez vás by to nešlo, bez EY ano./
Michal Weinfurtner|9. 6. 2015 10:55| reakce na Jan Altman - 8. 6. 2015 18:54
To ale feudály v Praze nezajímá, hlavně že si odškrtnou bod v koaliční smlouvě a budou moci ty babky oblbovat tím, jak plní sliby voličům. Co na tom, že zdražení nebo zrušení konzumu nikomu nikdy neslibovali. Však ony si to ty babky dohromady nedají, naopak budou nadšeně tleskat tomu, jak vláda zatočila s nepoctivými podnikateli a budou na toho zkrachovalého hokynáře hledět jako na zloděje a budou říkat, dobře ti tak. Státní propaganda je mocná.
Michal Weinfurtner|9. 6. 2015 10:47| reakce na kakao - 8. 6. 2015 19:13
Na tohle Vám ale např. ministr průmyslu Mládek odvětí, že jste špatný podnikatel, když vyděláte tak málo a za tak velkého úsilí a měl byste se na to vykašlat. Oni jako podnikatele na státním dělají marže 100 a více procent, od nich byste se měl učit jak se podniká. Je to opravdu k zblití.
Ale svou vinu na tom nesou také zaměstnavatelé. Ti by měli svým zaměstnancům dělat povinná školení, jak to vlastně v podnikání chodí, jak tečou v podniku peníze a kde se vůbec berou. Pak by tito zaměstnanci nemohli těm Mládkům a odborářům naletět na ty pohádky o okrádání zaměstnanců a o pohádkových ziscích realizovaných na úkor zaměstnanců.
Hornochová nám tvrdí: jak někdo může hájit lidi, co neplatí daně? Si z nás ta dáma dělá srandu, jelikož blbá snad není... Takže milá Hornochová - zařiďte, ať platí daně v plné výši TOP prvních 100 firem a budete mít miliard, že nebudete vědět, co s nimi (ale to Vy už si jistě poradíte...). Třeba takových 1,5mld Kč odpustek Agrofertu, to než vytáhnete z těch natěračů a řezníků, to bude ješte buzerace plný kotel... Sáhnout do těch, co mají týmy právníků a dovedou danit pětinu/ desetinu toho, co by měli a mohli, to by bolelo, co? Tto byste se na fleku dlouho neudržela.
Nahlásit
-
1
+
Jan Altman|9. 6. 2015 09:19| reakce na Michal Hatlapatka - 8. 6. 2015 17:57
Co se týče krádeže, tak ta je definována jako odebrání majetku proti vůli vlastníka. Takže máte trochu zmatek v tom, kdo zde krade.
Jaká má být výše daní? To je otázka podobná jako "kolik má být do roka vražd?".
jirka|9. 6. 2015 07:40| reakce na Pavel - 8. 6. 2015 17:25
Jak už tu někdo napsal, řemeslníku se to nedotkne, ale zákazníku ano. Nechápu, že lidi věří každé hlouposti. Při platbě bokem ušetřil vždy hlavně zákazník a tomu bude konec. Nebo snad zákazník při placení říká klidně to napalte za maximální cenu at stát dostane krásné DPH a cikáni mohou z toho žít dále bezstarostně a státní úředníci si mohou odsouhlasit krásné platy atd.
Její argumenty jsou neuvěřitelné. Kdo neplatí daně, je zloděj. Kdo zkrachuje, je přece ten zloděj a patří mu to. Každý zedník na stavbě má telefon za dvacet tisíc. Kdo chce být liberálem, musí přece přispívat na společnou věc, jako třeba tunel Blanka, Opencard, předražené státní IT zakázky, Babišova biopaliva a řadu dalších, jinak je zloděj. To máme ve vládě zase jednou pěkný šmejdy, panečku.
Nahlásit
-
0
+
Zlej|8. 6. 2015 20:46| reakce na Michal Hatlapatka - 8. 6. 2015 18:14
Priznejme si, ze pro zacinajiciho, resp. maleho zivnostnika je to jedna z jeho mala zbrani v konkurencnim boji. Jakmile vyroste, dane platit vetsinou zacne, nebo si to uz umi osetrit jinak.
Tech par hostinskych a holicu to nevytrhne. Stat neveri tomu, ze podniky maji tak nizke marze, ze temer neodvadi DPH = ma za to, ze se masove krade. Kdyz kdysi muj znamy v IT rikal, ze maji marze 5%, tak jsem se mu smal. Nyni je pro mne marze 5% casto uplne bezna a zakaznik si ji vyvzdoruje, jinak jde jinam, pricemz nejde o vyprodej, ale o nove zbozi. Samozrejme mame i vyssi marze, ale hruby vynos podniku je oproti minulosti, kdy to bylo 30% nyni cca 10%. S tim souvisi i to, ze aby podnik prezil, tak se i provozni naklady musely dostat na podobna cisla. Pracuji v sobotu a nedeli, Dovolena v Chorvatsku. No, rikam si, zda u podniku s obratem cca 40 mio CZK/rok mi to stoji za to a nemam to zkusit mezi regalama v Makru, kde sice budu mit taky sobotni a nedelni smeny, ale alespon budu mit dva dny v týdnu volno..
Nahlásit
-
0
+
kakao|8. 6. 2015 19:02| reakce na Zlej - 8. 6. 2015 17:46
Zakaznik kteremu nebyla nauctovana dan usetril a mohl si doprat vic. Nyni zaplati dan a standard mu klesne. Stat se zachova jak v Recku a bude si vyssimi danovymi prijmy kupovat sve zamestnance. Dnes treba vlada schvalila pro statni uredniky dva dny volna rocne na vic. Sobotka to zduvodnil, ze to je nepodstatne a je to dan, za to, ze zamestnanci statu nemaji moznosti jako v jinych sektorech. No zamestnanci statu v takovych pripadech vesele podnikaji skrze sve rodinne prislusniky, jestlize nemaji moznost mit podnik na sebe.
Jan Altman|8. 6. 2015 19:01| reakce na Josef Fraj - 8. 6. 2015 15:43
Podle mne se i tam trochu probouzejí, ale v ČR máme již od bělohorské bitvy v krvi zakódován odpor k vrchnosti, skepsi k oficiální propagandě, k autoritám, nikomu nežereme, že bychom z nějakého vlastenectví měli někam chodit umírat a vzdát se velké části plodů své práce. V našich končinách byl stát (vrchnost, šlechta, církev, policie, úřady) nepřítelem prakticky vždy, málokdo ho málokdy bral za svého přítele.
Diskuze: Jak někdo může hájit lidi, co neplatí daně?
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
kudy z nudy|11. 6. 2015 17:33
Nejméně oblíbený příspěvek
ctverec|12. 6. 2015 22:02
Diskuze
Antihornych|9. 6. 2015 18:15
Nahlásit
JP|9. 6. 2015 18:07
Nahlásit
Honza|9. 6. 2015 18:03
Nahlásit
Michal Weinfurtner|9. 6. 2015 16:21| reakce na Martin Risik - 9. 6. 2015 15:24
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Maxim|9. 6. 2015 16:19| reakce na Richard Fuld - 8. 6. 2015 08:37
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Saša Siprase|9. 6. 2015 16:16| reakce na Richard Fuld - 8. 6. 2015 08:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
DemoKrad|9. 6. 2015 16:06| reakce na Pavel - 8. 6. 2015 09:43
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Daniel|9. 6. 2015 16:05| reakce na Richard Fuld - 9. 6. 2015 14:11
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Risik|9. 6. 2015 15:24| reakce na Richard Fuld - 9. 6. 2015 14:11
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomáš Peška|9. 6. 2015 14:15
Nahlásit
Richard Fuld|9. 6. 2015 14:11| reakce na Jan Daniel - 9. 6. 2015 13:27
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Daniel|9. 6. 2015 13:27
Nahlásit
fsb|9. 6. 2015 13:25| reakce na Pavel - 8. 6. 2015 19:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Mirek|9. 6. 2015 12:28
Nahlásit
Radek.Mann@email.cz|9. 6. 2015 11:07| reakce na Pavel - 8. 6. 2015 19:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Weinfurtner|9. 6. 2015 10:55| reakce na Jan Altman - 8. 6. 2015 18:54
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Weinfurtner|9. 6. 2015 10:47| reakce na kakao - 8. 6. 2015 19:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
renar|9. 6. 2015 09:39
Nahlásit
Jan Altman|9. 6. 2015 09:19| reakce na Michal Hatlapatka - 8. 6. 2015 17:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|9. 6. 2015 09:11
Nahlásit
Josef Fraj|9. 6. 2015 07:48| reakce na Otakar Hokynář - 8. 6. 2015 15:11
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
jirka|9. 6. 2015 07:40| reakce na Pavel - 8. 6. 2015 17:25
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Lokutus|8. 6. 2015 22:51
Nahlásit
Zlej|8. 6. 2015 20:46| reakce na Michal Hatlapatka - 8. 6. 2015 18:14
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Fraj|8. 6. 2015 19:43| reakce na Pavel - 8. 6. 2015 16:51
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Fraj|8. 6. 2015 19:41| reakce na Kakao - 8. 6. 2015 18:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel|8. 6. 2015 19:15| reakce na Marian - 8. 6. 2015 17:51
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
kakao|8. 6. 2015 19:13
Nahlásit
kakao|8. 6. 2015 19:02| reakce na Zlej - 8. 6. 2015 17:46
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|8. 6. 2015 19:01| reakce na Josef Fraj - 8. 6. 2015 15:43
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu