Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Mýty o životním pojištění

4. 8. 2010
45 komentářů

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Jak to jednou napsal p.Prášil, nejde o to v jaké společnosti děláte,ale o to jaký máte přístup ke svým klientům a vůbec k celé poradenské činnosti.Dneska je spoustu dobrých společností, které se snaží dělat kvalitně, ale bohužel není to pouze o společnostech, ale především o lidech.

Nahlásit

-
0
+

Vážená telefonistko ,vzdělání je potřeba také právě na to ,aby se poradci dokázali pořádně zeptat a zjistit potřeby klienta a dle výše pč lze určit která spol "radí" klientům pojistky na spoření a která na zajištění dle potřeb klienta

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Já pracuji v pojišťovně na Call Centru a rozhodně nesouhlasím s Vaším názorem. Každý klient potřebuje jiné zajištění a k tomu má přihlížet poradce či makléř, pokud sepisuje pojištění. Ke zjištění potřeb klienta a sepsání pojištění na míru není třeba vzdělání, ale pouze "selský rozum" a NÉ sledování svého zájmu!Není určena žádná hranice pro tu či onu společnost či průměr ve výši pojistných částek. Průměr úspěšnosti se odráží pouze od schopnosti v jednání s klientem a získání jeho důvěry. Jakmile důvěru klienta zklame jeden z řady, odnese to celá společnost.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

A co se takhle zeptat v nějaké pojišťovně , jaké pojistné částky sjednávají poradci svým klientům ? Vsadím boty ,že poradci Partners budou mít několikanásobně vyšší průměr pč než kdokoliv jiný a podle mně na to má největší vliv vzdělávání a kontrola . Takže pokud se už od začátku ve firmě učí ,že pojistka je na pojištění a ne na spoření a současně existuje hlídací pes který toto kontroluje tak....

Nahlásit

-
0
+

statistiku jsem měl k dispozici cca před rokem (mám za to, že to bylo také z ČAP) na jakési prezentaci, ale v paměti mám již pouze 2 pro mě tehdy šokující údaje. průměrná vyplácená "pojistná částka" z životky v ČR cca nějakých 100-150.000. Přitom tvrdím, že bez ohledu na úvěry v rodině by měla být alespoň 700.000,-. Taková PČ by mohla být bez problémů na jakékoli IŽP nastavena, za to pojistné, které většinou klient "má doporučeno" platit (nemluvím teď o extrémech 10.000 měsíčně a více do IŽP bez poj. částky...)2. údaj mě také tenkrát zaujal a sice že % úmrtí úrazem(ze všech úmrtí) u můžů do 40 let je 4 %...

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

My pánové z Patners...Velice by mě zajímaly statistiky pojistných částek, to co je to celostátní průměr, jaká rizika máte namysli? Takové údaje jsem nikde nenašel.Byl bych rád, jestli narazíte na tato data, když byste mi je poslal. V článku jsou příklady se kterými se běžně setkáváme a nereflektují potřeby rodin.V článku byl graf rozložení pojistného - tedy platby za pojištění!Moje statistika by bylo složitější, používám různé typy pojištění a připojištění: smrt jakákoli, smrt s klesající PČ, invalidita, závažná onemocnění... každé řeší něco jiného ale pojistné částky se blíží doporučení ČAP!

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Pánové z Partners, co to "děláte jinak" - zajímala by mne statistika výše pojistných částek u Vámi sjednaných pojistek - jak moc se odchyluje od toho celostátního průměru...Jinak k výběru z IŽP po 3 letech -samoztřejmě to nejsou stokoruny jak píšete ale klidně víc, pokud pojistku sjednává někdo, kdo tomu rozumí a pokud možno ne někdo z jakékoliv MLM makléřské firmy (včetně partners...)

Nahlásit

-
0
+

Včera jsem tady regoval na "kombíky" a nedá mi to i když se budu opakovat. Největší poradenské firmy jsou nepřekonatelné ve vymýšlení těch nejvýnosnějších produktů (samozřejmě pro poradce) jako například právě "kombík" ( kombinace hypotéky a životního pojištění), kde životka byla hlavně kvůli spoření resp. investování. Není žádným tajemstvím, jak ohromný je koloběh nových poradců a zprostředkovatelů pojištění, kolik jich do branže vstupuje a kolik jich brzy končí. Naplnit kvóty obratu není u některých firem vůbec jednoduché a tak někteří "poradci" bouchají životku jednu přes druhou, samozřejmě se spořením, jen aby byli pochválení manažerem a udrželi se co nejdéle. Jaký je v tomto případě užitek pro klienta, není nutné dodávat.

Nahlásit

-
0
+

Já vám také rozumím a i s Vámi souhlasím. Jsou to sice dost utopisticky myšlenky, ale snažím se na nich pracovat, aby byly reálné. To je jak kdyby jsme se pokoušeli vymýtit třeba chamtivost... Zajímavé náměty na další článek, můžeme se na tom společně podílet ...Smutné na tom je, když společně vedeme takovéto debaty, tak právě víme, jak svoji práci dobře dělat.Ještě si neodpustím taky jedno klišé: Trh nechá přežít pouze kvalitní poradce.Nebyl smysl článku střílet do vlastních řad. Myslím,že lidi kteří tu jsou, vedou práci dobře. Spíš je potřeba se zamyslet co napáchaly davy pojišťováků za dob minulých. Jak pokřivili vnímání klientů a rozšířili řadu mýtů.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Já vám rozumím, ale stále nesouhlasím. Kvalita firmy se pozná podle čeho? Podle pár tváří nahoře? Podle nejlepších poradců? Myslel jsem, že podle jejího dna, podle nejslabšího článku. Finančně poradenská firma je tak dobrá, jako je dobrý její nejhorší poradce. Autoservis je tak dobrý jako její nejhorší automechanik a soukromá klinika jako její nejhorší oddělení a doktor. Koho schováváte za ty názory, že v jedné firmě mohou být dobří i špatní? A který z nich jste pak vy? Nic osobního, pane kolego. Ale tohle jsou alibi a klišé co používá každý. Já myslel, že to děláme JINAK.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Aha, tak takové extrémy jsem radši ani nebral v potaz...

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Áno stretol som klienta, čo mal v investičku viac ako 200 000. A takýchto klientov bolo viac. Ale najväčším extrémom bola rodinka s mesačnou platbou do poistiek v prepočte cca 40 000 KČ.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Bylo tím myšleno, že jedno jestli ten člověk(poradce) je z žluté či červené firmy, vždy bude záležet na jeho rozhodnutí jaký produkty připraví pro klienta. A sebe lepší mechanismy hlídacího psa či vzdělání v oblasti etiky nemusí padnout na úrodnou půdu. Čím větší firma tím více lidských vlastností dobrých i špatných... Sečteno potvrzeno - pokud firma na poli poradenství je dobrá, i přes všechno se můžou v ní vyskytnou "zlatokopy" ;s úmysly jinými než zájmy klienta ....

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

A jen tak mimochodem, na alibi že i v dobré firmě se najdou špatní poradci nehraju! Co je potom na té firmě dobrého??? Že její zástupci jsou sem tam tupci?

Nahlásit

-
0
+

Mimochodem, kolegové, už jste někdy potkali klienta, který má v tom "životním spoření" ušetřeno přes 200.000,- ? Já tedy ještě ne. Každé dva roky klient otevře dveře někomu (většinou z příbuzných), kdo zrovna začal rozumět financím. Takže pod palbou argumentů původní smlouvy ruší a zakládá nové...

Nahlásit

-
0
+
2/2