Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Ukrajina vybírá mezi neradostnou realitou a televizním snem

Luboš Palata | 3. 4. 2019 | Celkem 52 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jaroslav B. Kořínek | 3. 4. 2019 08:27

Připomeňte mi prosím, jaké zkušenosti měl s vysokou politikou kupříkladu takový Václav Havel?

+14
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Jan Capouch | 3. 4. 2019 23:45

Neměl hulit 60 marlborek denně.
Pokud vím, byl řádně souzen a odsouzen.

-4
+
-

Všech 52 komentářů v diskuzi.

vasyl karpo | 7. 4. 2019 09:45

demokracie na Ukrajine je hodne na vysoki urovni kdyz nekdo jde proti prezidentu nebo jeho vlady hned je prorusky spion

Nahlásit

0
+
-

Václav Valášek | 3. 4. 2019 23:07

Tedy nejsem znalec, přiznávám. Nevíte proč mám slabost a přál jsem to Tymošenkové?

Nahlásit

0
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 4. 4. 2019 08:00 | reakce na Václav Valášek - 3. 4. 2019 23:07

Protože je to baba?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Václav Valášek | 4. 4. 2019 17:22 | reakce na Jaroslav B. Kořínek - 4. 4. 2019 08:00

Je pravda, že ženský element mi ve větším měřítku ve velké politice stále chybí.
Ženy umí jednat, jsou daleko trpělivější a nevzpomínám si, že by některá rozpoutala velkou válku.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 4. 4. 2019 20:46 | reakce na Václav Valášek - 4. 4. 2019 17:22

Kateřina II.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Capouch | 4. 4. 2019 09:59 | reakce na Jaroslav B. Kořínek - 4. 4. 2019 08:00

MILF.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Václav Valášek | 4. 4. 2019 17:16 | reakce na Jan Capouch - 4. 4. 2019 09:59

Nechte si své pornoteorie na jiné diskuzní weby. Děkuji.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Boris Otokar Hodlak | 4. 4. 2019 17:42 | reakce na Václav Valášek - 4. 4. 2019 17:16

to je asi překlep za FILM. Narážka na působení dosavadního favorita voleb.
Se stane, při rychlém spaní

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Alexander Novotka | 7. 4. 2019 14:24 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 4. 4. 2019 17:42

Ale kdepak... to je jiný překlep, písmenka F a V jsou hned vedle sebe, má to být ... vote, tedy MILV.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 3. 4. 2019 10:14

Ukrajina dostala, co si zasloužila. Porošenko měl pět let na to aby uzavřel mír. Krym zpátky nikdy nedostanou a o Donbasu mohli jednat. Když si dál chtějí hrát na vojáčky...

Nahlásit

-3
+
-

Boris Otokar Hodlak | 3. 4. 2019 13:18 | reakce na Jan Capouch - 3. 4. 2019 10:14

jasně. Sami si za to můžou, že mají za souseda Rusko. Stejně tak mphlo ČSSR 1968 za to, že si neuzavřelo mír se SSSR

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Capouch | 3. 4. 2019 18:43 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 4. 2019 13:18

Doporučená literatura:
https://www.databazeknih.cz/knihy/rusko-ukrajinske-vztahy-272397

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Capouch | 3. 4. 2019 18:37 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 4. 2019 13:18

Můžou si sami za to, že svou zemi rozkradli. Ukrajina je jediná země bývalého SSSR, která je na tom hůř, než v roce 1991. Čím větší bída, tím větší nacionalismus. Tenhle vtip znáte?

Zajíc vidí vránu, jak sedí na větvi. Zeptá se ji, co to tam dělá. "Nevidíš? Machruju."
"Zajíc:"A můžu machrovat s tebou?" "Můžeš."Zajíc vylezl na větev a machrovali dva.Šla kolem liška:"Co to děláte na té větvi?""Machrujeme!" "Tak já budu machrovat s vámi."A na větvi seděli tři.Šel kolem medvěd:"Co to děláte tam na té větvi?""Nevidíš, machrujeme!" Tak já budu machrovat s vámi.Jenomže medvěd byl těžký a jak lezl na větev, tak se urvala a medvěd, liška a zajíc spadli dolů. Jen vrána vzlétla a nevěřícně se na ně dívala: " Co machrujete, když nemáte křídla?!"

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

foxy | 3. 4. 2019 08:33

Ten Zelenskyj je vlastně takový Havel. Umělec.

Nahlásit

+1
+
-

František Kusák | 3. 4. 2019 10:05 | reakce na foxy - 3. 4. 2019 08:33

Já to mám už jasné, příštím prezidentem by měl být Marek Daniel!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 3. 4. 2019 08:27

Připomeňte mi prosím, jaké zkušenosti měl s vysokou politikou kupříkladu takový Václav Havel?

Nahlásit

+14
+
-

Petr Vorlíček | 3. 4. 2019 17:49 | reakce na Jaroslav B. Kořínek - 3. 4. 2019 08:27

Srovnávat Václava Havka s hercem ze seriálu, to je dobrý vtípek...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Petr Novák | 3. 4. 2019 09:25 | reakce na Jaroslav B. Kořínek - 3. 4. 2019 08:27

Václav Havel byl jedna ruka, teda spíš jeden zadek a hlava se západem. Jeden můj vzdálenější strejda s ním seděl v Plzni na Borech, co si mohl dovolit a např. k jakému zubaři ho vozili (k tomu samému, co vozili největší komunistické papaláše). VH byl prostě jen loutka západu a proto se stal prezidentem.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Petr Vorlíček | 3. 4. 2019 17:45 | reakce na Petr Novák - 3. 4. 2019 09:25

Za co seděl strejda? Krádež?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Petr Novák | 3. 4. 2019 21:17 | reakce na Petr Vorlíček - 3. 4. 2019 17:45

Opil se v hospodě, porval se a on to byl esenbák v civilu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Petr Novák | 3. 4. 2019 21:18 | reakce na Petr Novák - 3. 4. 2019 21:17

Takže taky vlastně bojovník proti režimu :-D-

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Boris Otokar Hodlak | 4. 4. 2019 18:12 | reakce na Petr Novák - 3. 4. 2019 21:18

Bojovník proti režimu z nedbalosti :D

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Petr Vorlíček | 4. 4. 2019 09:51 | reakce na Petr Novák - 3. 4. 2019 21:18

Porvat se opilý v hospodě má něco společného s bojem proti režimu? To jsou věci...
Fakt miluju, když se totální nuly naváží do člověka, který v bolševickém režimu, který lidi zavíral, posilal do jáchymova, nebo rovnou věšel, otevřeně bojoval za svobodu, s vědomím toho, že si pro něj jednou přijdou....To je prostě ubožáctví....

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Petr Novák | 4. 4. 2019 11:15 | reakce na Petr Vorlíček - 4. 4. 2019 09:51

Havla zavřeli do Jáchymova? Havel byl zavrenej aby se neřeklo, po městě jezdil v Mercedesu s vlastním řidičem. Ze západu dostával prachy, který používal bůh ví na co. Nikdo si nedovolil na Havla sáhnout. A jinak, tamto byl samozřejmě vtip.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Boris Otokar Hodlak | 3. 4. 2019 13:20 | reakce na Petr Novák - 3. 4. 2019 09:25

jedna paní povídala...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 3. 4. 2019 12:02 | reakce na Petr Novák - 3. 4. 2019 09:25

Jakkoliv by třeba příští prezident Ukrajiny byl loutkou, vždycky budu raději za loutku západní než ruskou.
Jen je mi líto Ukrajinců, kteří to zase - stejně jako v minulém století - budou muset od Rusa schytat.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Capouch | 3. 4. 2019 18:39 | reakce na Jaroslav B. Kořínek - 3. 4. 2019 12:02

Ukrajina se vzhledem ke své historii, kultuře, náboženství i složení obyvatelstva nemůže odříznout od Ruska. Rozhodně ne natrvalo. Stejně jako my se nemůžeme natrvalo odříznout od Německa.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Josef Fraj | 4. 4. 2019 08:25 | reakce na Jan Capouch - 3. 4. 2019 18:39

Přinejměnším s tím náboženstvím se mýlíte.

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2663024-pad-tretiho-rima-ci-legalizace-rozkolu-co-znamena-nezavislost-ukrajinske-pravoslavne

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Capouch | 4. 4. 2019 10:18 | reakce na Josef Fraj - 4. 4. 2019 08:25

Uvidíme, jak dlouho jim to vydrží. Celé je absurdní. Vybavuje se mi konec z knihy "Ohněm a mečem": Zpustla Rzeczpospolita, zpustla Ukrajina. Ubohá země.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

František Kusák | 3. 4. 2019 10:15 | reakce na Petr Novák - 3. 4. 2019 09:25

Ona to byla pro VH taková procházka jarním sadem, být v kriminále na Borech, že. Havel byl už tehdy veřejně známá osobnost, autor úspěšných divadelních her (a mně se většina opravdu líbí), který vždy měl dost odvahy, říkat pravdu. Režim si na něj tak nedovolil. To tak v totalitách bývá, víte. Já netvrdím, že byl dokonalý, dělal a říkal řadu sporných věcí, ale mnoho věcí také pozitivně změnil a díky němu i poslední človíček třeba v Brazílii znal Československo. A když ho tak tvrdě hodnotíte, sdělte mi prosím, kdo by byl pro Vás v té době přijatelnější.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jiří Novotný | 3. 4. 2019 11:17 | reakce na František Kusák - 3. 4. 2019 10:15

Hraní Havlových her sponzorovala CIA. Jako dramatik za nic nestál. Jako člověk a prezident jakbysmet.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Boris Otokar Hodlak | 3. 4. 2019 13:20 | reakce na Jiří Novotný - 3. 4. 2019 11:17

kolik jste jich viděl nebo četl?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Capouch | 3. 4. 2019 10:18 | reakce na František Kusák - 3. 4. 2019 10:15

V sedmdesátých letech to jistě nebyl med, ale Jáchymov to taky nebyl.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Václav Valášek | 3. 4. 2019 23:04 | reakce na Jan Capouch - 3. 4. 2019 10:18

Zaprvé: Když někdo sedí neoprávněně, tak to je podle mě už samo o sobě neobhajitelné.
Zadruhé: Když tam dostane tak silný zápal plic, že ho raději propustí než aby světem proletěla zpráva, že v tom vyvoněném lágrečku skapal, tak to je vážně silné kafe tu v teple, míru a demokracii něco takového relativizovat.
Vážně smutné.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Capouch | 3. 4. 2019 23:45 | reakce na Václav Valášek - 3. 4. 2019 23:04

Neměl hulit 60 marlborek denně.
Pokud vím, byl řádně souzen a odsouzen.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-4
+
-

Petr Vorlíček | 4. 4. 2019 09:55 | reakce na Jan Capouch - 3. 4. 2019 23:45

Pane Capouchu,
jestli je Vám pod pětadvacet, tak Vás to jakž takž omlouvá, zrejmě to bude chyba vašich rodičů a učitelů...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Capouch | 4. 4. 2019 09:59 | reakce na Petr Vorlíček - 4. 4. 2019 09:55

Prohulil si plíce, nebo ne? Byl souzen, nebo ho jen zabásli jako za Stalina?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Petr Vorlíček | 4. 4. 2019 18:37 | reakce na Jan Capouch - 4. 4. 2019 09:59

Byl politickým vězněm zločinného režimu, a v base dostal zápal plic, tečka. Ano, byl souzen zločinným režimem, stejně jako Horáková. Tak nějsk bych Vám přál okusit obojí...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 4. 4. 2019 21:59 | reakce na Petr Vorlíček - 4. 4. 2019 18:37

To se klidně může stát. Současná soft totalita se pěkně rozjíždí.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Josef Fraj | 4. 4. 2019 08:34 | reakce na Jan Capouch - 3. 4. 2019 23:45

Řádné soudy a persekuce probíhaly i podle norimberských zákonů, konec konců i takový Torquemada postupoval legálně a s požehnáním Církve. Nejsem nějaký Havlův fanoušek, ale toto je od vás fakt hnusné a nejenom ve vztahu k V.H.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Martin Brezina | 4. 4. 2019 12:43 | reakce na Josef Fraj - 4. 4. 2019 08:34

Vida, občas můžu souhlasit i s panem Frajem.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 4. 4. 2019 10:16 | reakce na Josef Fraj - 4. 4. 2019 08:34

Španělská inkvizice fungovala s "požehnáním" státu, vzhledem se specifické situaci Kastilie na frontové linii s džihádem.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 4. 4. 2019 09:58 | reakce na Josef Fraj - 4. 4. 2019 08:34

Byl odpůrce lidové demokracie nebo socialistického zřízení? Byl. Každý režim trestá své odpůrce.
V padesátých letech byli pronásledováni doopravdy nevinní lidé, jen proto, že byli sedláci nebo živnostníci.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Josef Fraj | 4. 4. 2019 13:06 | reakce na Jan Capouch - 4. 4. 2019 09:58

>>> "Každý režim trestá své odpůrce. "

To máte jistě pravdu. Akorát my, co si vážíme osobní svobody, ne s každým režimem souhlasíme, režimy bolševické, nacistické, fašistické a podobně považujeme za nelegitimní. Bránit se proti zhovadilé vládě a zločinnému režimu považujeme za lidské právo ne-li povinnost. No každý holt máme jiné priority a vyznáváme jiné hodnoty. Já svobodu, vy zákony bolševika.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Capouch | 4. 4. 2019 13:44 | reakce na Josef Fraj - 4. 4. 2019 13:06

Ale v tom nejsme ve sporu. Pro zajímavost - dnešní režim považujete za svobodný a legitimní?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 4. 4. 2019 05:17 | reakce na Jan Capouch - 3. 4. 2019 23:45

Tohle je přesně ten okamžik, kdy byste se měl vážně pořádně podívat na to, co jste napsal a popřemýšlet.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Václav Valášek | 4. 4. 2019 00:42 | reakce na Jan Capouch - 3. 4. 2019 23:45

Řádně souzen. Doktorka Horáková a pár tisíc dalších vám posílají lajk.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

kadrila kadrilová | 3. 4. 2019 01:49

Otázka nestojí, zda Ukrajina šanci na opravu chybné volby dostane, otázkou je, kteří jiní/další budou umět vyvolat v lidech jaké/pro jakou stranu emoce a postoje… Kdepak rozum, analýzy... :-)

Nahlásit

+1
+
-

Petr Vorlíček | 3. 4. 2019 17:53 | reakce na kadrila kadrilová - 3. 4. 2019 01:49

To jen za bolševika bylo jasné, které otázky stojí, a které leží...
Dnes stojí otázky všechny, a otázka, zda bude mit oslabená Ukrajina na zcestí za prezidenta seriálového herce , ze kterého bude mít dobrý den nejen Putin, ale i západ, ta není zrovna nepodststná...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Capouch | 3. 4. 2019 18:39 | reakce na Petr Vorlíček - 3. 4. 2019 17:53

Ronald Reagan byl taky herec.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Petr Vorlíček | 4. 4. 2019 10:17 | reakce na Jan Capouch - 3. 4. 2019 18:39

Trochu zavádějící srovnání, Reagan byl celý život aktivní politik, prezidentstvím v jeho 70ti letech jeho politická kariéra vyvrcholila. Položte si otázku, jak by dopadla Velká Británie (a vlastně celá druhá světová), kdyby místo Winstona Churchilla vedl v té době brity nějaký seriálový herec...Nebýt prezidentských voleb, Ukrajina by stále byla ve válečném stavu...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 4. 4. 2019 10:20 | reakce na Petr Vorlíček - 4. 4. 2019 10:17

Myslel jsem na jeho guvernérskou funkci, předtím byl dlouhá léta odborář.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK