a co třeba "Nechat lidi konat", přestat se jim s prominutím "s..t do života" a nechat je, ať si své věci vyřeší sami? Ocenil bych, kdyby mi přestal někdo říkat "jaký typ dopravy bych měl dle něj použít", resp. přestal používat stát k tomu, aby mi to bylo nakazováno. Setkávám se poslední dobou s čím dál více lidmi, kteří si myslí, že mají (nechápu od koho) právo říkat co by měl kdo dělat, a zajímalo by mne, odkud to "padá". A začínám na to být dost alergický. Jde totiž o obecný trend - jakási "potřeba" furt někoho řídit, myslet si, že vím líp než on, co by měl (jíst, pít, dělat...). Ať si každý řeší svou dopravu dle svého a za své - v tom souhlasím s nemorálností dotací dotujících ekonomické nesmysly pro vybrané z kapes daňových otroků.
Nahlásit
-
1
+
Nejméně oblíbený příspěvek
Jon|8. 11. 2015 16:11
Nějaké emise aut by se vůbec neměly řešit. Neříkám, že mi dělá radost, že svými zplodinami přispívám někomu k rakovině plic, ale je mi to úplně jedno. Jízda autem je pro mě součásti svobody projevu, kterou hrdě využívám. Pokud při svém projevu musíte brát ohled na někoho jiného pak to není svoboda projevu.
Nahlásit
-
-2
+
Diskuze
Jan Altman|6. 11. 2015 09:40
Vybírat v centrech měst mýtné: jednak i lidé v centrech auto vlastní. Schválili by si demokraticky něco takového sami proti sobě? Nebo by si dali výjimku a mýto by vybírali jen od lidí, kteří jim tam vozí zboží a služby, či tam jedou do práce, nebo se nechat zbuzerovat na úřad? To je tedy pěkná křivárna. Ale podobně to již udělali s parkovacími zónami. Obtáhli si ulice modrou, ulice přes den zejí prázdnotou a člověk z předměstí má smůlu. Tak mne napadá, proč by se jim okrajové části Prahy neměly pomstít - představte si, že by např. chtěly vybírat 200Kč za průjezd auta pokaždé, když člověk z centra přes okrajovou čtvrť jede na chatu či do nákupního centra. Sice to zní podivně, ale nebyla by to od lidí na předměstí o nic menší křivárna, než jakou udělali ti v centru s modrými, zelenými a oranžovými zónami.
Zavádět pruhy pro auta... OK, na svém pozemku si za své peníze pan Kašpárek může zavádět, co hrdlo ráčí... To samé s investicemi do hromadné dopravy (neefektivní erární monopolní moloch, žumpa na peníze, zdroj korupčních kauz) - nikdo p.Kašpárkovi nebrání investovat třeba všechny své úspory.
Nahlásit
-
0
+
spectre|6. 11. 2015 07:48
Tak v prvé půlce článku jsem si skoro říkal "to není Kašpárek". Vždyť zastává rozumné názory. Ale ne, svět se neobrátil hlavou dolů - ve druhé polovině to pan autor dohnal... Mýtné, restrikce, zákazy, motivace... Jojo, bez Kašpárků eurosvaz nevybudujeme!
Nahlásit
-
0
+
Michal Mrozek|6. 11. 2015 06:06
BTW: Pokud by se vláda uchýlila k uvolňování daňové zátěže, soudím, že efekt dopadu na peněženky by mohl být takový, že by si lidé častěji než teď dopřáli novější "ekologičtější" vůz. Do uvozovek to dávám proto, že papír snese vše. Technický průkaz a specifikace vozidla také, přitom realita může být zcela jiná, jak nás o tom poučila aféra dieselgate u VW. Skoro se obávám toho, že ve skutečnosti je i 20 let staré udržované vozidlo ekologičtější než mnohý neudržovaný 5 let starý (zánovní) vůz.
A o tom, kolik stojí výroba nového vozu, ekologové a lobbisté pro nové vozy raději mlčí. Pravda je taková, že výroba nového vozu udělá ekologii nepěkný zářez. Výroba nového vozu střední třídy spotřebuje tolik energie, jakou potřebuje čtyřčlenná domácnost za cca 10 let ve svém domě. (odhad z německých zdrojů)
Diskuze: Dotace na elektromobily je nemorální a neekologická
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Honza z podhůří|6. 11. 2015 13:18
Nejméně oblíbený příspěvek
Jon|8. 11. 2015 16:11
Diskuze
Jan Altman|6. 11. 2015 09:40
Nahlásit
spectre|6. 11. 2015 07:48
Nahlásit
Michal Mrozek|6. 11. 2015 06:06
Nahlásit