Dobrý den,pro mě je absolutně nepochopitelné,že kdokoliv z nás schvaluje toto stěhování národů. Naše zřízení si nedokáže poradit s cikány a přesto chce poskytnou domov lidem,kteří tu být nechtějí a nepatří sem.Přestalo se o imigrantech psát,snad proto,aby lidé nevěděli,kam tato situace spěje. Nerozumím tomu,proč bychom měli nést odpovědnost za válečnou politiku USA,Francie,Německa..... Je pro mě nepředstavitelné,abych se choval v zemi,která mi poskytla azyl tak,jak se chovají tito neznabozi.Spousta lidí bude z těchto řádků cítit rasovou nenávist,ale tomu nepřikládám žádnou váhu!!
Nahlásit
-
22
+
Nejméně oblíbený příspěvek
Hefaistova závist|13. 7. 2015 21:12
Nevyhoděj, češi makat nechtěj. Vidím to v práci, chybí nám cca 5 lidí a ne a ne je sehnat. Když někdo přijde a vidí před sebou lopatu, jde radši na pracák. Jestli uprchlíci udržej lopatu, sem s nima.
tema uprchliku je zajiste vic nez slozite a ja doufam, ze se mu zodpovedne venuji povolani lide. Jiste nebudeme potapet lode. Ale taky asi nezvladneme prestehovat Afriku do Evropy. Svet se meni a je potreba hledat cesty, jak se tomu celem postavit. Neco budeme muset obetovat my,neco druha strana. Reseni bude trvat spoustu let, postupovat se bude muset krok za krokem. Jak to nevim, proto taky nesedim na prislusnych mistech. Jedno vim ale jiste, rozhodne k tomu reseni neprispejou clanky jako jsou tyto. Vzdycky, kdyz chcete nekam dojit je potreba vedet z jakeho mista vychazite. A my vychazime z toho, ze spousta lidi neni z uprchlicke vlny nadsena a je jedno z jakeho duvodu. S tim je nutno pracovat. Ne to kritizovat a pranyrovat, vzpomente si na svoje detstvi, jiste nepomohlo, kdyz vas rodice v dobre vire "vychovavali", mnohdy to vedlo k efektu zcela opacnemu. Navic je dobre si uvedomit, ze chtit pomahat je vec sice zasluzna, ale ne uplne jednoducha. Coz je dobre videt i na prikladu uvedenem v clanku, zatim veskera nase "pomoc" vedla k teto situaci. Pomahat znamena nekonecne vic nez se zviditelnovat udernyma clankama v mediich. Rekneme si to uprimne, cela nase generace (+, - 50 let :-)) neni schopna si pomoct ani vzajemne ve svych rodinach, ale na tohle si troufame? Myslim, ze jsme vsichni dostatecne rozmazleni na to, abysme jen recnili o lidskych pravech a az dojde na lamani chleba, tedy na skutecnou praci ci obet, ktera bude ve jmenu pomoci potreba, tak sem na nas zvedava! Nerikam, ze mame vsechny poslat zpatky, jen by bylo dobre zvazit nase moznosti a schopnosti. Ale uprimne a kazdy sam za sebe. Nejsme dokonali, ze? Nejspis proto, ze jsme jen lidi. Ani Buh ani Allah zatim nedokazali tenhle svet spasit, s nejvetsi pravdepodobnosti se to nepodari ani nam, bylo by dobry se s tim vyrovnat a nebrat si vic nez zvladnem.
Nahlásit
-
0
+
Jeremy|13. 6. 2015 15:00
Predevsim, pokud se jedna o ekonomicke migranty, je zcela nemyslitelne, abychom prijali lidi, kteri explicitne porusuji zakony. Prosim, lide ze Syrie a Iraku jsou opravu lide, kterym jde o zivot a slo jim o zivot po celou cestu, primarne uz jenom fakt, ze se snazi opustit svoji zemi je v danem stavu automaticky duvod k poprave, nebudu resit co se jim stane, padnou-li do rukou IS. Ano, temto je potreba pomoci, protoze oni nemaji na vyber a bojuji o holy zivot.
Ale, a toto ale je velmi vyznamne, pokud se jedna o Eritrejce, Somalce nebo Etiopce, kteri jsou soucasti techto vln taktez, ti neutikaji ze zemi postizenych valkou, zaroven, vzhledem k cene prepravy, se ani nejedna o osoby primo ohrozene hladomorem. Takovy clovek zcela vedomne, a to je treba zduraznit, porusuje veskere zakony a zaroven zneuziva situace tech, kteri utikaji z padnych duvodu. Opravdu chceme integrovat do nasi spolecnosti osoby, ktere porusuji zakon, i kdyz nemusi, jen aby zneuzili azylantske vlny, ktera sem prichazi?
Samozrejme status azylanta je lepsi nez status pracovniho imigranta, predevsim proto, ze azylant nebude ze statu vyhosten jen na zaklade toho, ze nemuze najit praci etc.
Nahlásit
-
0
+
Jirka|13. 6. 2015 14:39| reakce na Garf - 13. 6. 2015 09:36
- Ano, jedna fotka dokazuje, že téměř všechny čluny obsahují jen ženy a děti. To je naprosto stejná demagogie, jako proti které bojuje. - Tím, že někoho odmítneme se sami lepíme mezi Německo a Rusko ... opět nechápu logiku. - Podle autora se bojuje v téměř úplně všech zemích okolo Evropy. Opět vedle. - V Evropě se už dávno bojuje, akorát zatím je to partyzánská válka podporovaná (bohužel) EU penězi. U těchto utečenců jde všem okolo jen o peníze, i mafie už zjistila, že utečenci vynášejí zdaleka nejvíce a přitom je to bezpečné podnikání. - Autora klidně podpořím, ale až ukáže, že ubytoval ve svém bytě aspoň 2 utečence a pomáhá jim z vlastních zdrojů, dejme tomu po dobu půl roku. Do té doby si budu myslet, že buď je přisátý na nějaký utečenecký penězovod, nebo jen planě plácá nesmysly. -
Bagr|13. 6. 2015 09:58| reakce na M. - 13. 6. 2015 01:40
Ne, není to vtip. Ve světě jsou tři miliardy potenciálních běženců. Samozřejmě, že se jich na cestu vydá jenom malé procento. Nicméně malé procento ze tří miliard je sakra velké číslo. A nejhorší na tom je to, že to číslo se nezmenšuje - rodí se další a další a další. Pravděpodobně se na to díváte ve velmi malém časovém horizontu. Podívejte se na to v horizontu sto let. Sto let budeme přijímat ročně sto tisíc uprchlíků, kteří jsou zvyklí mít osm dětí... ale to je už mimo téma :)
Závěrem tedy k těm třem miliardám - jasně že to není reálné číslo. Jde mi o naznačení nekonečného množství uprchlíků. Po naplnění maximální kapacity Evropy budete muset i Vy přestat přijímat uprchlíky. Jaký pak bude rozdíl mezi mnou (odmítám uprchlíky) a mezi Vámi (odmítáte uprchlíky)? Bude v tom, že Vy jste v tu chvíli pomohl milionům uprchlíků. 1:0 pro Vás.
K chování uprchlíků - v ČR je velmi malé číslo uprchlíků, ze kterých nelze vyvozovat žádné relevantní statistiky. Naproti tomu taková Francie, tam mají uprchlíků dost. A poměr slušných a neslušných mezi uprchlíky je rozhodně někde jinde než ten samý poměr mezi domorodými Francouzi.
Zpět k naší Nové Evropě - Vy jste sice zachránil miliony uprchlíků, jenomže poměrně velká část z nich jsou zločinci. A právě jeden ze zachráněných znásilnil Vaši dvanáctiletou dceru svým obrovským černým penisem a pak ji nabídl svým kumpánům, aby se poměli taky. V tuto chvíli si sypete popel na hlavu a sám si strháváte vyhraný bod z minulého kola. Já si naopak bod přičítám, protože v mojí verzi Nové Evropy nejsou moje dcery znásilňovány.
Drak|13. 6. 2015 09:54| reakce na Garf - 13. 6. 2015 09:36
A o to mu v první řadě šlo, nemyslíte? Když budu chtít upoutat pozornost, nejlepší cesta vede proti většině a zdravému rozumu. A tohle je téma č.1, logicky tím rozpoutá diskuzi! Z pohledu obyčejného člověka: neměli bychom nejdřív sami pevně stát na vlastních nohách, abychom mohli pomáhat ostatním? Kolik rodin je u nás momentálně na hranici chudoby? A máme pomáhat někomu, kdo sám bez skrupulí je schopen a ochoten ubližovat našim dcerám, synům, rodinám? Víte, co se děje v Itálii nebo Švédsku? Nemyslím tím články, které všichni statečně označují jako "hoax", ale skutečné zkušenosti obyčejných lidí, kteří tam žijí. Pár jich znám a z těch zpráv jde hrůza. Nechci kategorizovat a všechny z těch lidí označovat za "nebezpečnou chátru". Věřím, že mezi nimi jsou i lidé skutečně zoufalí a potřebující pomocnou ruku. Ale nejsme v pozici, abychom si mohli dovolit riskovat tuhle situaci přijmout a odkývat!
Jiří Suchý|13. 6. 2015 09:53| reakce na TF - 12. 6. 2015 12:44
Páni, to je argument, Vy jste mi to nandal. Nicméně děkuji za názornou ukázku toho, jak se chová tipický zástupce oněch ochotných idiotů s vymazaným mozkem. Ale co čekat od individua, které nemá ani dost sebevědomí, aby vystupovalo pod svým jménem.
Brilantně formulováno. A diskuse ukazuje, že autor trefil hřebíček na hlavičku :-)
Nahlásit
-
0
+
Prochor|13. 6. 2015 08:06
Kde jpracuje Arab ve vecerce do půlnoci? Nespletl jste si to s Vietnamci?
Nahlásit
-
0
+
M.|13. 6. 2015 01:40| reakce na Bagr - 13. 6. 2015 01:11
Do Evropy se chce dosta 3 miliardy lidí? To je trochu vtip, že?
Azyl se alespoň v Čechách uděluje na základě přísných kritérií a v podstatě jsou jen 2 důvody - pokud žadateli hrozí v domovské zemi smrt (z důvodu války nebo z politických či náboženských důvodů) nebo z důvodu slučování rodiny. Chceme odmítat žadatele o azyl, kterým hrozí smrt? Aby se takový přístup v budoucnu Čechům nevymstil.
Jak se u nás chovají imigranti? Máte nějaká data, že se třeba v Čechách chovají imigranti hůř než místní? Přemýšlím jak třeba ti snědí chlapci odkudsi z Blízkého Východu, kteří u nás na maloměstě prodavají do dvou v noci pizzu (kdy slušný Čech akorát chodí z hospody) ubližujou "našim".
Bagr|13. 6. 2015 01:11| reakce na M. - 12. 6. 2015 17:52
Netroufám si přesně určovat tu hranici. Každopádně nemůžeme pomoci třem miliardám chudáků. Jde jen o to, kdy je přestaneme přijímat. Můžete argumentovat, že pomůžeme alespoň někomu z nich. Ale vzhledem k tomu jak se u nás chovají pomocí jim ublížíte našim. Rozhodně upřednostňuju naše.
v článku zazněla otázka ,,co přesně vám na takových přistěhovalcích vadí?" Mě vadí především to, že muslimové jsou prasata, který se neumí chovat k ženám a znásilnění je pro ně běžná věc. http://news.ivcrn.cz/149-nove-svedsko-pocet-znasilneni-se-za-jediny-rok-zvysil-o-11-procent http://news.ivcrn.cz/124-svedsko-muslim-znasilnil-zenu-lezici-na-rozbite-lahvy
Nechci, aby takové lidi potkávala má máma, přítelkyně a jakákoliv jiná žena, kterou znám v nočních ulicích.
Nahlásit
-
0
+
tomasino|13. 6. 2015 00:37
...ja jen žasnu, co je tu znalců historie...soucasnosti...a vlastně i budoucnosti :(
Nahlásit
-
0
+
Dáša,|13. 6. 2015 00:18
Je to dost zjednodušené. Doložte Váš článek výpovědmi lidí které imigranty zažívají na vlastní kůži. Nejen první, ale i druhou a třeti generaci. Otázka zní, chceme přimout cizí kulturu a dát jí v naší společnosti do budoucna volební hlas? Jsme schopni těm lidem kterým někdo nakukal, že se tu budou mít lépe, že "možná " ano, říci, že se budou muset 100% integrovat a to se vším všudy? Tady demokracie nemá co dělat !!! Tady rozhodujeme o vývoji Evropy na dlouhá desetiletí. Moje odpověd je - já to zažila rok ve Španělsku v Alicante. Tam žijí imigranti už několik generací. Jasně, že se sem tam najde někdo schopný, ale SEM TAM je málo. Měli jsme byt v ulici, kam chodily zahalené , špinavé, ucourané muslimky každý den do měšity a hned vedle do charyty s hordou dětí a výrostků. Takovej binec co po nich v ulici zůstal si nedovedete představit. A co ti kluci až dorostou???? Budou se cítit méněcení, utlačovaní, nedosáhnou na životní úroven běžného španěla a začnou se mstít. Komu asi ????????????? A že si za to evropa může sama? Ano myslím, že z části ano. Stačí si přečíst článek v odkazu pod textem. Já jsem pro to, aby se část uprchlíků přijala ( prokazatelné řemeslníky a vzdělance, ale moc moc moc přísným výběrem a po řádném proškolení, že musí přijmout naše pravidla, jazyk, vzdělání, kulturu, hygienu, veřejně prospěšnou práci. Musí vědět, že za prostředí klidu musí zaplatit pokorou, integrací a prací. Trochu nechápu proč utíkají do křestanského, případně atheistického prostředí, proč se nazaměří na jim bližší společnosti. No a vysvětlení níže . http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/371558-uprchlici-jsou-prima-kseft-v-italii-z-nej-profituji-politici-i-mafie.html
Nahlásit
-
0
+
Jan Ka|13. 6. 2015 00:15| reakce na Nikdo - 12. 6. 2015 11:45
Hezké počty, bohužel ale stavíte na tom, že všichni emigranti jsou "velice chudí lidé". Asi nevíte, že tento útěk do Evropy je velice nákladný a dovolit si ho můžou jen lidé s dosatkem financí, takže vaše argumenty jsou neplatné.
Dáša|12. 6. 2015 23:44| reakce na patak - 12. 6. 2015 13:30
Citace - patak / 12.06.2015 13:30
pokud bychom spolu s členstvím v EU přijali mimo peněz , které z toho plynou i zodpovědnost za dění v Evropě, žádná diskuze kolem migrantů by nenastala..Prostě už by tady byli..Není možný nechat kolabovat jih Evropy, kvůli něčemu za co nemůže..tím spíš, když se sanuje Řecko, který si ten průšvih způsobilo samo..Představme si, že bychom byli na místě Itálie my..každý měsíc by se k nám valili desítky tisíc lidí a celá Evropa, včetně malých , nedůležitých xenofobních Čecháčků, dělala, že to nevidí a dávala ruce pryč..a pro debily: je asi tisíckrát snadnější odpálit bombu na Václaváku jako občan EU, třeba Němec s alžírskými kořeny, než jako migrant s prozatimním dokladem, bez znalosti řeči, reálií a peněz..
Vážený pane, že si za to jih evropy nemůže? tak si přečtěte tohle !!!! http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/371558-uprchlici-jsou-prima-kseft-v-italii-z-nej-profituji-politici-i-mafie.html
A to se třeba lidi, co to obhajujete,nebojíte nemocí třetího světa, které jsme v Evropě vymýtili nebo do značné míry potlačili?
Nahlásit
-
0
+
Adriena|12. 6. 2015 21:58| reakce na mk - 12. 6. 2015 10:22
Myslím, že byste neměl říkat takové zjevně nesmysly. Deklasujete se na mírně řečeno "nepříliš informovaného troglodyta". Anebo hůř: záměrně sprostě lžete. Až se dovzděláte, přijďte s fakty a argumenty, ne s dojmy. Drancované země, decimované nemocemi, hladomory, vyprovokovanými konflikty, odvážením produktivních obyvatel - to je pro vás rozkvět? Naše školství je v podobě výstupu Vaší osoby vskutku hanba Evropy.
1) Je tu rozdíl mezi syřany v Řecku a Libyjci v Itálii. Chlapi jezdí hlavně z lybie do Itáli.
2) Životní úroveň v Africe a v musimských zemích je nízká, protože tam žijou muslimové nebo čenoši. Ntahejte je do Evropy a přiblížíte se tej Africe. Až bouche v Japonsku sopka a bude třeba přijmmou 1M Japonců, tak klidně zvednu ruku pro.
3) Muslimové jsou lidičky, kteří bezmezně věří v knihu, kterou nějakej magor napsal v šestém století, aby vyhecoval lidičky k dobytí tehdejšího světa. Podobně můžete obhajovat soupence Mainkampfu. Jak chcete proboha s takovým člověkem o čemkoliv dohadovat.
Diskuze: Vysvětlete mi to potápění imigrantů jako malému dítěti
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
anthrax|13. 10. 2015 10:18
Nejméně oblíbený příspěvek
Hefaistova závist|13. 7. 2015 21:12
Diskuze
Honey|13. 6. 2015 19:49| reakce na Petr Moses - 12. 6. 2015 09:00
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honey|13. 6. 2015 19:47| reakce na Zlý Jabko - 12. 6. 2015 10:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honey|13. 6. 2015 19:43| reakce na Petr Moses - 12. 6. 2015 09:00
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honey|13. 6. 2015 18:48| reakce na DeSup - 12. 6. 2015 14:21
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
konfesa|13. 6. 2015 17:08
Nahlásit
Jeremy|13. 6. 2015 15:00
Nahlásit
Jirka|13. 6. 2015 14:39| reakce na Garf - 13. 6. 2015 09:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Jakubec|13. 6. 2015 13:15| reakce na Jan Ka - 13. 6. 2015 00:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Eden|13. 6. 2015 12:48| reakce na mk - 12. 6. 2015 10:22
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ivo|13. 6. 2015 11:47| reakce na Oldis - 12. 6. 2015 16:46
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ivo|13. 6. 2015 11:45| reakce na Martina - 12. 6. 2015 14:56
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Bagr|13. 6. 2015 09:58| reakce na M. - 13. 6. 2015 01:40
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Drak|13. 6. 2015 09:54| reakce na Garf - 13. 6. 2015 09:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jiří Suchý|13. 6. 2015 09:53| reakce na TF - 12. 6. 2015 12:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jiří Suchý|13. 6. 2015 09:47| reakce na J.N.Semivan Potocki - 12. 6. 2015 21:20
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Garf|13. 6. 2015 09:36
Nahlásit
Prochor|13. 6. 2015 08:06
Nahlásit
M.|13. 6. 2015 01:40| reakce na Bagr - 13. 6. 2015 01:11
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
me|13. 6. 2015 01:38
Nahlásit
Nikdo|13. 6. 2015 01:13| reakce na Jan Ka - 13. 6. 2015 00:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Bagr|13. 6. 2015 01:11| reakce na M. - 12. 6. 2015 17:52
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr|13. 6. 2015 01:07
Nahlásit
tomasino|13. 6. 2015 00:37
Nahlásit
Dáša,|13. 6. 2015 00:18
Nahlásit
Jan Ka|13. 6. 2015 00:15| reakce na Nikdo - 12. 6. 2015 11:45
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Dáša|12. 6. 2015 23:44| reakce na patak - 12. 6. 2015 13:30
Citace - patak / 12.06.2015 13:30
Vážený pane, že si za to jih evropy nemůže? tak si přečtěte tohle !!!!
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/371558-uprchlici-jsou-prima-kseft-v-italii-z-nej-profituji-politici-i-mafie.html
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin|12. 6. 2015 22:41
Nahlásit
Adriena|12. 6. 2015 21:58| reakce na mk - 12. 6. 2015 10:22
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Adriena|12. 6. 2015 21:53| reakce na LGKM - 12. 6. 2015 11:03
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr|12. 6. 2015 21:40
Nahlásit