Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: značka

Další články na téma značka najdete na Peníze.cz.

Ne Apple, ne BMW, ani Louis Vuitton. Znáte opravdové superznačky?kvíz
 9 198

Ne Apple, ne BMW, ani Louis Vuitton. Znáte opravdové superznačky?

BMW byla nebo možná jsou nejlepší auta. Kam se Apple podívá, utrhne macatý kus trhu, drží a nepustí. A o síle značky LV vypovídá, jak ji kdekdo falšuje. Opravdová superznačka ale panuje takovým způsobem, že žádný jiný brand jako by vůbec nebyl. Nula, nic, nada. Pojďme to prozkoumat.

Gabriel Pleska20. 4. 2024
Zakládáte firmu? Nepodceňujte prezentaci, název a logo můžou být naprosto klíčovéJak začít podnikat

Zakládáte firmu? Nepodceňujte prezentaci, název a logo můžou být naprosto klíčové

Skvělý produkt a byznysplán často nemusejí stačit. V seriálu Jak začít podnikat si dnes vysvětlíme, proč je tak důležitá (nejen) vizuální identita firmy. Jak tedy vybudovat dobrou a silnou značku a vyhnout se nejčastějším chybám?

Alena Šafrová Drášilová10. 4. 2024
Předvídá budoucnost a radí tak firmám. Přichází velký náraz, varuje Louženská
 111 354

Předvídá budoucnost a radí tak firmám. Přichází velký náraz, varuje Louženská

Co bude zákazníky zajímat v nejbližších letech, jaké trendy budou klíčové a na co se v byznysu zaměřit? Zní to jako věštění z křišťálové koule, ale Pavlína Louženská právě takové predikce umí. Na jejich základě pak radí firmám, na co se zaměřit. „I malé firmy mohou konkurovat těm velkým,“ říká zakladatelka Holek z marketingu v dalším díle podcastu mentoringové platformy DoToho!

Michal Hron25. 5. 2023
Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská
 5 573

Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská

Finanční ředitelé si pořád myslí, že jediným úkolem marketingového oddělení je rozhazovat peníze, které ostatní oddělení tvrdě vydělávají. Tak to ale není. „Bohužel tomu spousta firem pořád nevěří a marketingové aktivity berou jako nutné zlo,“ říká pro FINMAG ředitelka společnosti FREYA Kateřina Borovanská.

Martin Vlnas8. 6. 2021
Chcete prodat? Nevysvětlujte, hlavou lidé nekupují!

Chcete prodat? Nevysvětlujte, hlavou lidé nekupují!

Při rozhodování – včetně rozhodování o tom, co koupíte či nekoupíte a u koho to případně koupíte, hrají významnou roli emoce. Vlastně hrajou významnější roli než racionalita a rozumové argumenty. Jak a proč na emoce nejlíp zacílit?

Miroslav Polách20. 12. 2011
Chystá se velká bankovní loupež

Chystá se velká bankovní loupež

Loupit se chystají nové banky na českém trhu, loupit budou stávající zákazníky velkých bank. Loupit musí, protože noví zákazníci nerostou na stromech.

Václav Lorenc5. 12. 2011