https://www.finmag.cz/inspirace/437131-gaming-a-chytra-elektronika-ve-spickovem-designu
Gaming a chytrá elektronika ve špičkovém designu
Máte pocit, že elektronika a moderní styl nejdou dohromady? Tak to jste nenavštívili žádnou z prodejen Smarty.cz.
Ta nejnovější na začátku října otevřela v pražském obchodním centru Černý Most. Je to prostor, který v sobě kloubí prvky elegance, minimalismu a funkčnosti. Cílem architekta Jana Blažka bylo vytvořit místo odlišující se od těch, kde se v průběhu dne běžně nacházíme. Chce vyvolat zvědavost a vtáhnout člověka dovnitř.
Prodejna na první pohled zaujme svým neotřelým barevným členěním. Prostor je rozdělen na dvě části: světlou a tmavou. Vizuálně tak zdůrazňuje spojení dvou odlišných světů. V nabídce naleznete produkty ze Smarty.cz – například mobilní telefony různých značek, sluchátka nebo zařízení chytré domácnosti –, které jsou prezentovány ve světlé části prodejny, i herní zboží od JRC v té tmavé.
„Mým hlavním cílem je vytvořit místa, na která se zákazník bude rád vracet. Základním prvkem je funkčnost a pragmatičnost, vše by mělo být jasné a snadno dosažitelné. Tím se snažím eliminovat negativní emoce, které mohou vzniknout z dezorientace způsobené právě nepřehledností,“ upřesňuje svůj záměr architekt Jan Blažek z Bakof Group.
Nově otevřená prodejna v OC Černý Most se od dalších Smarty.cz obchodů navíc trochu odlišuje. Pracuje totiž s kosodélníkovým půdorysem a vysokými stropy, které v dalších prodejnách nejsou.
Interaktivní a jednoduchá
Rozložení prodejen vychází z internetového prostředí, na které jsme všichni zvyklí a dobře se v něm orientujeme. „Stejně jako webové stránky e-shopu Smarty.cz je prodejna jednoduchá a přehledná. V přední části najde zákazník nejzajímavější a nejžádanější produkty.
Pokud má zájem o něco specifického, ochotný personál ho přesměruje na správnou sekci nebo produkt přinese,“ vysvětluje majitel Smarty BRANDS. Petr Syrůček. Prostor navíc není narušen žádnými nežádoucími prvky, které by mohly zákazníky rozptylovat od toho, za čím do prodejny přišli.
Prodejny Smarty.cz nemají být jen obyčejnými obchody či výdejnami objednaného zboží. Všechna nabízená zařízení si lze vyzkoušet a prohlédnout. Součástí prodejen je proto i herní koutek. Je možné si v něm vyzkoušet počítače TIGO, herní příslušenství a počítačové hry z nabídky JRC. Díky tomu mohou zákazníci přímo při nákupu porovnat jednotlivé produkty a odejít s takovým, který bude vyhovovat jejich požadavkům.
Letošní meta
Smarty BRANDS. koupili síť herních obchodů JRC loni na podzim. První prodejna ve spojení značek Smarty.cz a JRC byla otevřena na začátku května v Praze. Do konce roku bude možné navštívit už jedenáct prodejen po celém Česku. Najdete je kromě Prahy i v Hradci Králové, Olomouci, Liberci a Ostravě. Všechny budou vyvedeny v minimalistickém černobílém designu. Do dvou let bude stát po celém Česku a také na Slovensku už přes 40 prodejen.
„Chceme svým zákazníkům nabídnout prémiovost, poradenství a péči, kterou jim v online prostředí dát nemůžeme. Přítomnost v kamenných prodejnách v obchodních centrech nám pomůže zůstat zákazníkům nablízku a asistovat jim se vším, co mohou potřebovat,“ doplňuje Petr Syrůček.
Nejnovější podcasty