Škoda, že vysoké daně jsou dneska považovány za normální, zatímco nízké daně jsou překrouceny a negativně vnímaný termín "daňový ráj" a lidé, kteří si nechtějí nechat ukrást svoje peníze jsou "vychcánkové".
Zajímalo by mě, jaké zdanění by přimělo některé zde diskutující přesunout se do daňového ráje. 70 % to není, tak třeba 90 %? 99 % 100 %? A proč by stát nemohl rovnou brát 110 %?
Richard Fuld|9. 11. 2017 13:59| reakce na Jan Altman - 2. 11. 2017 23:16
Napište mi sem odkaz na jediný můj příspěvek, kde píšu, že korporace by měli platit vysoké daně, nebo že prosazuji zvýšení jakýchkoli daní. :-) Si mě s někým asi pletete.
Na druhé straně jsem odpůrcem daňových rájů. Z tohoto mě můžete osočovat s úplným klidem. :-)
Jan Altman|3. 11. 2017 15:44| reakce na Petr Bárta - 3. 11. 2017 14:03
Přesně. Pak že neexistují daňová pekla: http://zpravy.e15.cz/zahranicni/ekonomika/francie-zvysi-dane-nejvetsim-korporacim-zalepi-tak-vypadek-v-prijmech-do-rozpoctu-1339341
Firmy začnou utíkat ještě víc, než dnes a tak to fuldosocan Macron začne "řešit" tím, že přes Brusel bude tlačit sjednocení daní v EU.
Petr Bárta|3. 11. 2017 14:03| reakce na Zdeněk Suchý - 3. 11. 2017 04:47
No, pokud tam mají zákaz stěhování firem (nevím zda ano nebo ne), asi tam brzo budou muset mít i zákaz zavírání firem, propouštění zaměstnanců, atd. No a to už jsme zase v Atlasově vzpouře...
Zdeněk Suchý|3. 11. 2017 04:47| reakce na Jan Altman - 2. 11. 2017 23:16
A nemají tam už náhodou zákaz stěhování firem? Teda těch co nejdou přestěhovat jenom přesunutím kanceláře. A mimo téma - na důchody bude, zdroje jsou - https://www.novinky.cz/ekonomika/453733-cesko-patri-mezi-tri-zeme-sveta-ktere-nejrychleji-tisknou-penize.html
Jan Altman|2. 11. 2017 23:16| reakce na Petr Vorlíček - 2. 11. 2017 20:58
Ale bude remcat něco o nekalé daňové konkurenci, když se mu ty firmy z daňového pekla začnou stěhovat do Polska. A Julda k tomu bude souhlasně mručet do svých marxistických vousů.
Macron zvýšil daně velkým firmám, ty s obratem přes 3 mld eur zaplatí daň 43%. Tak už je to tu - tohle je v podstatě počátek zestátnění - Francie už je vážně v posledním tažení...
Nahlásit
-
2
+
Ondřej Bárta|2. 11. 2017 13:34| reakce na Richard Fuld - 2. 11. 2017 10:07
chápu že nerozumíte souvislostem protože vy jste se těžko mohl narodit, vy jste se musel vyskytnout takže vám asi nedochází základní souvislosti ale zkuste google - děti totiž mají rodiče a ty rodiče se o ty děti starají a zároveň se starají o sebe
ještě pro blbce protože vám to asi jinak nestačí - rodiče mají dítě a starají se o něj, tzn. podmínka postarat se o dítě je splněna - rodiči je o dítě postaráno a nikde jsem ani nezavadil o to že by k tomu bylo nějak potřeba ten váš fuldobolševistán...
Jan Altman|2. 11. 2017 11:45| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 11:01
Daň = platba podle výše příjmu (vynucená) Pojištění = platba podle míry rizika a požadovaného rozsahu/výše plnění (dobrovolná)
"O hodně vyšší tržní částky" vy komiku. Asi jako platí o hodně vyšší tržní částky za cokoli co poskytuje trh, ve srovnání s tím, co platil za socialismu za státem poskytovaný "ekvivalent" (zejména vzhledem k výši mezd to vynikne). Zkuste si spočítat, jakou penzi by měl prodavač v Lidlu (natož někdo, kdo dával ve škole pozor), kdyby místo plateb soc"poj" ze superhrubé ty peníze investoval - např. do ETF burzovního indexu. Navíc v takovém případě by byl pánem těch svých peněz. Mohl by je realokovat podle vývoje situace (a ne jen trpně přihlížet např. státnímu bankrotu). Mohl by si z části z nich zaplatit operaci, kterou zrovna ten váš úžasný socialistický zdravotní systém nehradí. Mohly by to po něm zdědit děti, manželka, sourozenci.
Každý jedinec má přirozené právo disponovat vlastním tělem a majetkem. Uzavírat smlouvy dle svého uvážení. Tedy i zajistit se na penzi podle sebe. Kdo mu v tom brání, je agresor a zasluhuje si to, co každý agresor.
Richard Fuld|2. 11. 2017 10:07| reakce na Ondřej Bárta - 1. 11. 2017 16:01
Absurdní kravina je, že by se každý jednotlivec měl vždy zásadně postarat sám o sebe na své vlastní náklady. A absurditu tohoto tvrzení pan Březina jasně ilustroval právě na případu dítěte, které se o sebe postarat jednoduše nemůže.
Váš zatemněný mozek není schopen vnímat ani tyto elementární jednoduchosti.
Pat Bateman|2. 11. 2017 08:30| reakce na Jan Altman - 1. 11. 2017 12:07
Ovšem pro většinu lidí to tak není - ten rozdíl je 150 tis. v bordelistánu, kde to může taky podle nálady ouřady být 300 tis. nebo 250 tis. ve fungující byrokracii (kdyby někde byla), ovšem za ten rozdíl si nenajmete nikoho, protože na to nebudete mít...
Jan Altman|1. 11. 2017 20:02| reakce na Honza _ - 1. 11. 2017 15:44
Hlavně kdyby ty státní zdravotní a penzijní systémy byly opravdu tak super, tak by se do nich lidé hrnuli sami a dobrovolně, nemusel by je k tomu stát nutit svým represivním aparátem.
Pokud jim silou brání odejít ke konkurenci, tak je to důkaz, že je to asi takový ráj, jakým byl socialismus - ten se musel obehnat plotem, aby z "ráje" lidi neutekli.
Ondřej Bárta|1. 11. 2017 16:01| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 08:27
Jakože ty bláboly že každé dítě má rodiče a vy a pan Březina plácáte kraviny o tom jak dítě nic nevyrábí a nesměňuje? Strčte si ty vaše psychožvásty někam :)
Honza _|1. 11. 2017 15:44| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 11:01
Když zaplatím pojišťovně, tak ta moje peníze a peníze dalších lidí investuje a snaží se zvýšit jejich hodnotu. Z toho platí svoje zaměstnance, na které tak musí vydělat a musí jí zbýt tolik, aby dle pravděpodobnosti jednou za čas vyplatila klientům vysokou částku v případě pojistného plnění.
Stát moje "pojištění" vezme a vyplatí z něj důchody současným důchodcům a ještě si na ně půjčí jinde. To má mnohem blíž k letadlu čili Ponziho schématu než k pojištění. Na rozdíl od běžného letadla do tohoto musíme přispívat pod hrozbou vězení. Ale to už se tu vysvětlovalo hodněkrát...
Já teda nevim, jsem jen duše prostá a nadto rozumu mdlého, ale nebyl náhodou volný pohyb osob, volný trh práce a volný obchod takovou tou svatou trojicí, na který se celá ta slavná Únie zakládala? Protože jestli jo, tak si právě řeže na tý svý trojnožce nohu a prastrejda švec říkal, že to pak moc nedrží.
Nahlásit
-
9
+
Jan Altman|1. 11. 2017 12:07| reakce na Jan Amos - 31. 10. 2017 14:05
Možná takoví lidé jsou. Ale až tak moc na to nevěřím. Pokud ze svého osobního příjmu budu platit na daních 800 tisíc v "kulturní západní zemi, kde se úředníci nechovají jako šmejdi", nebo "v nekulturní východní zemi s arogantními úředníky" jen 400tis/rok, tak si raději vyberu to druhé a na nepřehlednou jungli předpisů a na arogantní úředníky si za 50tis najmu účetního a daňového poradce. Stále to bude o 350k výhodnější.
"Milý a vstřícný" daňový úředník by mne dost iritoval. Asi jako za totáče milý a vstřícný úředník, který by mi příjemným tónem vysvětloval, že mi nemůže vydat pas a výjezdní doložku. To raději přiznaný arogantní hajzl, který se mi naférovky vysměje, že mne prostě strana ven pustit nechce. Nechávat se znásilnit či okrást s úsměvem mi nějak nejde.
Toto vyustí ne v konec hegemonie dolaru, ale v konec hegemonie národních dluhem "krytých" frakčních "peněz". Jakmile se proces dedolarizace totiž rozjede, nebude ho mít nikdo pod kontrolou, hlavní vliv budou mít spontánní tržní síly:
A nikdo nebude ochoten svou ekonomickou existenci zakládat na nějakém (cizím) potištěném papírku, který je zatížen nesplatitelnými státními dluhy a hlavně nerealistickými závazky do budoucna (ze sociálního a zdravotního systému). Proč by na sebe tíhu těchto závazku někdo byl ochoten brát (tím že bude akceptovat měnu daného státu)?
Fuldistická chiméra o tom, že se státy dohodnou a budou si přerozdělovat výpalné vybrané od svých oveček, je zcela mimo. Naopak různé státy se budou snažit různým způsobem profitovat z měnící se situace:
Těžko USA a EU budou přesvědčovat Rusy, aby s nimi táhli za jeden provaz: http://archiv.ihned.cz/c1-65930280-moskva-se-rozhodla-zdanit-tezare-bitcoinu-to-se-vsak-zatim-nikomu-na-svete-nepovedlo
Naopak Rusko, Čína, Irán a mnoho dalších zemí bude podporovat kryptoekonomiku - jak jako "diverzní ekonomickou zbraň" proti vládám Západu, tak jako ochranu před hrozbami Západu (sankce, odpojení od SWIFT - s bitcoinem se tomu budou jen smát). Naopak je pravděpodobné, že Rusko a Irán budou diverzifikovat svůj export ropy a plynu tím, že přímo u vrtů postaví plynové elektrárny, elektřinu použijí pro těžbu kryptoměn a zbytkovým teplem budou vytápět domy, továrny a skleníky. A to proto, že export ropy a plynu je nákladný (budování a údržba produktovodů), riskantní (geopolitická rizika, útoky teroristů na produktovody, nestabilita v tranzitních zemích) a zablokovatelný sankcemi. Exportu bitcoinů se nic z toho netýká.
Uvidíme zda zbožná přání místních bolševíčků budou mít sílu zastavit pokrok: https://roklen24.cz/a/p7t2U/co-se-deje-ve-svete-derivatu-burza-predstavi-futures-bitcoinu
Nahlásit
-
6
+
Zdeněk Suchý|1. 11. 2017 11:33| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 11:05
Pokud bych byl placen ukradenými penězi, tak mě výše daní až tak zajímat nebude, ale vzhledem k tomu, že za každou korunu, kterou dostanu od zaměstnavatele musím pro něj vytvořit jasně definovanou zdanitelnou hodnotu, tak jakákoliv daň odebraná z moji mzdy státem proti mé vůli je vysoká. Krádež pro mě zůstane krádeží a absolutní a relativní zdanění jsou hrátky socialistů se slovíčky. Je to jako když přijdete nahlásit krádež peněženky s tisícovkou na policii, a tam vám řeknou, že máte být rád, protože v rámci EU je to relativně nízká částka.
Richard Fuld|1. 11. 2017 11:05| reakce na Zdeněk Suchý - 1. 11. 2017 10:10
Vnímání absolutní výše zdanění je subjektivní a individuální záležitost. Mě přijdou současné daně a odvody přiměřené tomu, jaké stát poskytuje služby, zdravotní péči a důchody.
Vy jste si porovnal, jak vysoké daně se platí v jiných vyspělých zemích? Kdyby ano, pak byste věděl, že naše daně jsou v tomto srovnání relativně nízké.
Richard Fuld|1. 11. 2017 11:01| reakce na Jan Kohout - 1. 11. 2017 10:48
Nesmysl. Zdravotní pojištění Vám (a Vašim potomkům a následně Vám v důchodu) zajišťuje téměř bezplatnou zdravotní péči a sociální pojištění Vám zajišťuje nárok na starobní důchod (resp. zajišťuje důchod Vašich rodičů a prarodičů). To nejsou daně. Kdybyste neplatil tyto odvody, platil byste pojišťovnám, rodičům a spořil na vlastní důchod zhruba obdobnou částku. Pravděpodobně však o hodně vyšší tržní částky.
Jan Kohout|1. 11. 2017 10:48| reakce na Richard Fuld - 31. 10. 2017 19:35
Nevěřím, že jste tak hloupý, že ignorujete penzijní a sociální daň. To rozhodně totiž není POJIŠTĚNÍ, ale DAŇ. A hned jsme na 50% - tedy POLOVINA. Polovinu mé mzdy mi berňák bere přímo, dalších ~20% v DPH, a jsme hned na 60%.
Jan Altman|1. 11. 2017 09:06| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 08:21
Vaší chimérou je to, že státy si nějak mezi sebou budou přerozdělovat lup sebraný svým nevolníkům podle toho, kde toho nevolníka déle indoktrinovali ve státně-monopolním vzdělávacím systému.
Moje realita je to, že těm vašim daním se každý vyhýbá, jen jak to jde. A také to, že váš ponzipenzijní systém spěje ke kolapsu a kdo má v hlavě mozek, se na stáří připravuje po svém.
Za 15 let si povíme, zda se naplnila vaše chiméra, nebo moje realita.
Diskuze: Volný pohyb pracovních sil Západ Unie nechce. Jeho škoda
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Honza _|31. 10. 2017 11:52
Nejméně oblíbený příspěvek
Richard Fuld|31. 10. 2017 10:55
Diskuze
Richard Fuld|9. 11. 2017 13:59| reakce na Jan Altman - 2. 11. 2017 23:16
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|3. 11. 2017 15:44| reakce na Petr Bárta - 3. 11. 2017 14:03
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Bárta|3. 11. 2017 14:03| reakce na Zdeněk Suchý - 3. 11. 2017 04:47
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|3. 11. 2017 09:33| reakce na Zdeněk Suchý - 3. 11. 2017 04:47
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Zdeněk Suchý|3. 11. 2017 04:47| reakce na Jan Altman - 2. 11. 2017 23:16
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|2. 11. 2017 23:16| reakce na Petr Vorlíček - 2. 11. 2017 20:58
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Vorlíček|2. 11. 2017 20:58
Nahlásit
Ondřej Bárta|2. 11. 2017 13:34| reakce na Richard Fuld - 2. 11. 2017 10:07
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|2. 11. 2017 11:45| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 11:01
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza _|2. 11. 2017 10:37| reakce na Richard Fuld - 2. 11. 2017 10:07
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|2. 11. 2017 10:07| reakce na Ondřej Bárta - 1. 11. 2017 16:01
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pat Bateman|2. 11. 2017 08:30| reakce na Jan Altman - 1. 11. 2017 12:07
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|1. 11. 2017 20:02| reakce na Honza _ - 1. 11. 2017 15:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Zdeněk Suchý|1. 11. 2017 17:33| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 14:52
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ondřej Bárta|1. 11. 2017 16:07| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 14:52
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ondřej Bárta|1. 11. 2017 16:01| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 08:27
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza _|1. 11. 2017 15:44| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 11:01
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|1. 11. 2017 14:52| reakce na Zdeněk Suchý - 1. 11. 2017 11:33
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|1. 11. 2017 14:49| reakce na Jan Altman - 1. 11. 2017 11:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jaroslav B. Kořínek|1. 11. 2017 13:10
Nahlásit
Jan Altman|1. 11. 2017 12:07| reakce na Jan Amos - 31. 10. 2017 14:05
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|1. 11. 2017 11:59
Nahlásit
Zdeněk Suchý|1. 11. 2017 11:33| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 11:05
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|1. 11. 2017 11:05| reakce na Zdeněk Suchý - 1. 11. 2017 10:10
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|1. 11. 2017 11:01| reakce na Jan Kohout - 1. 11. 2017 10:48
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Kohout|1. 11. 2017 10:48| reakce na Richard Fuld - 31. 10. 2017 19:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Zdeněk Suchý|1. 11. 2017 10:10| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 08:24
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Zdeněk Suchý|1. 11. 2017 10:08| reakce na Jan Altman - 1. 11. 2017 09:06
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|1. 11. 2017 09:06| reakce na Richard Fuld - 1. 11. 2017 08:21
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|1. 11. 2017 08:27| reakce na Ondřej Bárta - 1. 11. 2017 06:53
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu