Zrušit eko poplatek, který zabetonovává stávající stav a stáří vozového parku a v reálu zabraňuje těm méně majetným koupit novější auto.
A co takhle zmínit energetickou náročnost výroby jednoho osobního vozu? Nikdo nic? Jeden vůz potřebuje pro svou výrobu zhruba tolik energie, kolik energie spotřebuje čtyřčlenná rodina za deset let v rodinném domku. Tím se neznečišťuje životní prostředí? Není tedy pro životní prostředí vhodnější dojezdit svůj funkční vůz a neměnit jej stále co dva roky za nový? Popravdě nejsem si jist, zda takové chování není pro životní prostředí s horším dopadem, než starý vůz. Umožňuje automobilkám vyrábět a vyrábět o to více.
Nahlásit
-
22
+
Nejméně oblíbený příspěvek
Martin Brezina|16. 6. 2017 05:30
To mne udivuje, že nikdo z diskutujících nenavrhl žádné tržní řešení, všechno samé etatistické nebo komunální regulace. Dokonce i Petr "Trh-řeší-vše" Mach hovoří o STK nebo o MHD zdarma! Sodoma Gomora, pánbů s námi a zlé státní pryč.
Nahlásit
-
-6
+
Diskuze
Martin Vytiska|16. 6. 2017 17:15
Nejvíce mě zaujal rozdíl v odpovědi Petra Macha a Mikuláše Ferjenčíka ... Piráty vzhledem k jejich programu považuju za takové černé komunisty, ale odpověď zástupce Pirátů je výrazně libertariánštější než odpověď zástupců Svobodných Petra Macha.
Nahlásit
-
2
+
foxy|16. 6. 2017 12:22
Zaveďte to a zhroutí se zásobování. Zboží asi budete těžko zavážet MHD, na kole nebo pěšky.
Nahlásit
-
1
+
Jan Kopecký|16. 6. 2017 11:57
Levičáci všech zemí spojte se, a už konečně táhněte do háje!
Nahlásit
-
1
+
Jan Kohout|16. 6. 2017 11:00
Jaromír Vegr: """mohou ale jezdit i na obnovitelné zdroje a pak jsou nejen čisté, ale mohou i síť obnovitelných zdrojů stabilizovat""" On má v zásuvce filtr, který odfiltruje ty elektrony "špatné" z uhelných a nechá jen ty "správné"? A jak tím stabillizuje síť? Ci boha.
Nahlásit
-
7
+
Michal Mrozek|16. 6. 2017 06:22
A co takhle tohle opatření:
Zrušit eko poplatek, který zabetonovává stávající stav a stáří vozového parku a v reálu zabraňuje těm méně majetným koupit novější auto.
A co takhle zmínit energetickou náročnost výroby jednoho osobního vozu? Nikdo nic? Jeden vůz potřebuje pro svou výrobu zhruba tolik energie, kolik energie spotřebuje čtyřčlenná rodina za deset let v rodinném domku. Tím se neznečišťuje životní prostředí? Není tedy pro životní prostředí vhodnější dojezdit svůj funkční vůz a neměnit jej stále co dva roky za nový? Popravdě nejsem si jist, zda takové chování není pro životní prostředí s horším dopadem, než starý vůz. Umožňuje automobilkám vyrábět a vyrábět o to více.
Nahlásit
-
22
+
Martin Brezina|16. 6. 2017 05:30
To mne udivuje, že nikdo z diskutujících nenavrhl žádné tržní řešení, všechno samé etatistické nebo komunální regulace. Dokonce i Petr "Trh-řeší-vše" Mach hovoří o STK nebo o MHD zdarma! Sodoma Gomora, pánbů s námi a zlé státní pryč.
Diskuze: Očima expertů: Smradlavým vjezd povolen
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Michal Mrozek|16. 6. 2017 06:22
Nejméně oblíbený příspěvek
Martin Brezina|16. 6. 2017 05:30
Diskuze
Martin Vytiska|16. 6. 2017 17:15
Nahlásit
foxy|16. 6. 2017 12:22
Nahlásit
Jan Kopecký|16. 6. 2017 11:57
Nahlásit
Jan Kohout|16. 6. 2017 11:00
Nahlásit
Michal Mrozek|16. 6. 2017 06:22
Nahlásit
Martin Brezina|16. 6. 2017 05:30
Nahlásit