Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Očima expertů: Smradlavým vjezd povolen

16. 6. 2017
 10 914
6 komentářů

Přihlášení do diskuze

Nejoblíbenější příspěvek

A co takhle tohle opatření:

Zrušit eko poplatek, který zabetonovává stávající stav a stáří vozového parku a v reálu zabraňuje těm méně majetným koupit novější auto.

A co takhle zmínit energetickou náročnost výroby jednoho osobního vozu? Nikdo nic? Jeden vůz potřebuje pro svou výrobu zhruba tolik energie, kolik energie spotřebuje čtyřčlenná rodina za deset let v rodinném domku. Tím se neznečišťuje životní prostředí? Není tedy pro životní prostředí vhodnější dojezdit svůj funkční vůz a neměnit jej stále co dva roky za nový? Popravdě nejsem si jist, zda takové chování není pro životní prostředí s horším dopadem, než starý vůz. Umožňuje automobilkám vyrábět a vyrábět o to více.

Nahlásit
-
22
+

Nejméně oblíbený příspěvek

To mne udivuje, že nikdo z diskutujících nenavrhl žádné tržní řešení, všechno samé etatistické nebo komunální regulace. Dokonce i Petr "Trh-řeší-vše" Mach hovoří o STK nebo o MHD zdarma!
Sodoma Gomora, pánbů s námi a zlé státní pryč.

Nahlásit
-
-6
+

Diskuze

Nejvíce mě zaujal rozdíl v odpovědi Petra Macha a Mikuláše Ferjenčíka ... Piráty vzhledem k jejich programu považuju za takové černé komunisty, ale odpověď zástupce Pirátů je výrazně libertariánštější než odpověď zástupců Svobodných Petra Macha.

Nahlásit

-
2
+

Zaveďte to a zhroutí se zásobování. Zboží asi budete těžko zavážet MHD, na kole nebo pěšky.

Nahlásit

-
1
+

Levičáci všech zemí spojte se, a už konečně táhněte do háje!

Nahlásit

-
1
+

Jaromír Vegr:
"""mohou ale jezdit i na obnovitelné zdroje a pak jsou nejen čisté, ale mohou i síť obnovitelných zdrojů stabilizovat"""
On má v zásuvce filtr, který odfiltruje ty elektrony "špatné" z uhelných a nechá jen ty "správné"? A jak tím stabillizuje síť?
Ci boha.

Nahlásit

-
7
+

A co takhle tohle opatření:

Zrušit eko poplatek, který zabetonovává stávající stav a stáří vozového parku a v reálu zabraňuje těm méně majetným koupit novější auto.

A co takhle zmínit energetickou náročnost výroby jednoho osobního vozu? Nikdo nic? Jeden vůz potřebuje pro svou výrobu zhruba tolik energie, kolik energie spotřebuje čtyřčlenná rodina za deset let v rodinném domku. Tím se neznečišťuje životní prostředí? Není tedy pro životní prostředí vhodnější dojezdit svůj funkční vůz a neměnit jej stále co dva roky za nový? Popravdě nejsem si jist, zda takové chování není pro životní prostředí s horším dopadem, než starý vůz. Umožňuje automobilkám vyrábět a vyrábět o to více.

Nahlásit

-
22
+

To mne udivuje, že nikdo z diskutujících nenavrhl žádné tržní řešení, všechno samé etatistické nebo komunální regulace. Dokonce i Petr "Trh-řeší-vše" Mach hovoří o STK nebo o MHD zdarma!
Sodoma Gomora, pánbů s námi a zlé státní pryč.

Nahlásit

-
-6
+