Filip|29. 9. 2015 19:26| reakce na Alexander Novotka - 29. 9. 2015 17:52
Jistě. Pokud budeme ignorovat fakta a trošku si ohneme termíny, tak nám vyjde potřebný výsledek. Hlavní je poslat tam nějaký ten hospodsky silný argument a nebabrat se v detailech.
Alexander Novotka|29. 9. 2015 17:52| reakce na Filip - 29. 9. 2015 15:50
Je úplně jedno jestli se jedná o oxidy dusíku či uhlíku či nedejbože ruténia, pointa je v tom, že je to důsledek - a teď, jestli se Vám nelíbí termín ekofašistický, tak dostanete jiný - ekoteroristických regulací. Stačí pochopit ta dvě slova, o tom je totiž článek a příspěvek, na který reagujete.
Filip|29. 9. 2015 15:50| reakce na Jan Pozner - 29. 9. 2015 14:34
To, že jste někde slyšel nějaké slovo (fašismus), ještě neznamená, že byste ho měl používat i tam, kde nedává smysl. Plus mluvit o nepodložené víře ve chvíli, kdy si pletete oxidy dusíku s oxidem uhličitým, také o něčem vypovídá.
Jan Pozner|29. 9. 2015 14:34| reakce na Martin Brezina - 29. 9. 2015 06:47
Jakou mají souvislost EU a USA? Ekofašistickou ideologii. V obou vládnou úřady a politici nepodloženě věřící v nebezpečnost CO2. EPA si dokonce vymyslela, že CO2 je nebezpečným znečištěním a tudíž si sama udělila oprávnění jej regulovat.
Další velký úspěch německých ekofašistů. Po likvidaci energetiky se jim daří likvidovat i další německý průmysl. Na řadě budou chemičky, bezpochyby se na ně něco najde. Stačí patřičně nesplnitelně utáhnout regulaci. Stejně postupovali komunisti při likvidaci soukromých zemědělců. Nastavili nesplnitelné požadavky, no a protože nebohý zemědělec nenadojil z té krávy 3 hektolitry mlíka denně, tak jasně dokázal, že špatně hospodaří a měl by to převzít někdo schopnější, soudruzi z JZD...
Nahlásit
-
0
+
andy|29. 9. 2015 09:54
Nepochopil jsem, jak přecho na diesly způsobil větší závislost na rusku - pokud by k přechodu nedošlo, tak tu máme "stejné" množství benzínových aut s podobnou spotřebou a benzín se také vyrábí z ropy. V čem je ten rozdíl?
Nahlásit
-
0
+
Mirek|29. 9. 2015 09:53
Jako majitele Audi, tedy VW, me tato aferka nijak neovlivnila, pokud se tyce vyberu pristiho vozu. Ackoli vlastnim model s benzinovym motorem, tak pri koupi jsem se dival snad na všechno, až na emise. Teď se z toho dela humbuk, ale vetsine lidi je to fuk. Jinak bychom každý měli minimálně hybrid a nebo elektricke auto.
Co se reulaci tyka, tak mám obavy, že jejich zastanci budou pro jeste vice regulaci. Regulace je pomalu jako nabozenstvi. Proste prijdou s tim, ze se musi jeste vice regulovat, aby se pripad VW neopakoval.
Nahlásit
-
0
+
Martin Brezina|29. 9. 2015 06:47
Safra, já přemýšlím, jakou souvislost má regulace EU a její nezamýšlené důsledky, s regulací v USA, která aktuálně vyhmátla VW, když to druhé je - podle Kovandy - pobočnou linií většího příběhu. To vypadá na slušnou konspiračku.
Diskuze: VW dojel na regulaci, která těší Kreml
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Filip|29. 9. 2015 19:26| reakce na Alexander Novotka - 29. 9. 2015 17:52
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Alexander Novotka|29. 9. 2015 17:52| reakce na Filip - 29. 9. 2015 15:50
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Filip|29. 9. 2015 15:50| reakce na Jan Pozner - 29. 9. 2015 14:34
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Pozner|29. 9. 2015 14:34| reakce na Martin Brezina - 29. 9. 2015 06:47
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Pozner|29. 9. 2015 14:27
Nahlásit
andy|29. 9. 2015 09:54
Nahlásit
Mirek|29. 9. 2015 09:53
Nahlásit
Martin Brezina|29. 9. 2015 06:47
Nahlásit