Předplatit časopis Finmag

Diskuze: VW dojel na regulaci, která těší Kreml

29. 9. 2015
 7 186
68 komentářů

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Jistě. Pokud budeme ignorovat fakta a trošku si ohneme termíny, tak nám vyjde potřebný výsledek. Hlavní je poslat tam nějaký ten hospodsky silný argument a nebabrat se v detailech.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Je úplně jedno jestli se jedná o oxidy dusíku či uhlíku či nedejbože ruténia, pointa je v tom, že je to důsledek - a teď, jestli se Vám nelíbí termín ekofašistický, tak dostanete jiný - ekoteroristických regulací.
Stačí pochopit ta dvě slova, o tom je totiž článek a příspěvek, na který reagujete.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

To, že jste někde slyšel nějaké slovo (fašismus), ještě neznamená, že byste ho měl používat i tam, kde nedává smysl. Plus mluvit o nepodložené víře ve chvíli, kdy si pletete oxidy dusíku s oxidem uhličitým, také o něčem vypovídá.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Jakou mají souvislost EU a USA? Ekofašistickou ideologii. V obou vládnou úřady a politici nepodloženě věřící v nebezpečnost CO2. EPA si dokonce vymyslela, že CO2 je nebezpečným znečištěním a tudíž si sama udělila oprávnění jej regulovat.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Další velký úspěch německých ekofašistů. Po likvidaci energetiky se jim daří likvidovat i další německý průmysl. Na řadě budou chemičky, bezpochyby se na ně něco najde. Stačí patřičně nesplnitelně utáhnout regulaci.
Stejně postupovali komunisti při likvidaci soukromých zemědělců. Nastavili nesplnitelné požadavky, no a protože nebohý zemědělec nenadojil z té krávy 3 hektolitry mlíka denně, tak jasně dokázal, že špatně hospodaří a měl by to převzít někdo schopnější, soudruzi z JZD...

Nahlásit

-
0
+

Nepochopil jsem, jak přecho na diesly způsobil větší závislost na rusku - pokud by k přechodu nedošlo, tak tu máme "stejné" množství benzínových aut s podobnou spotřebou a benzín se také vyrábí z ropy. V čem je ten rozdíl?

Nahlásit

-
0
+

Jako majitele Audi, tedy VW, me tato aferka nijak neovlivnila, pokud se tyce vyberu pristiho vozu. Ackoli vlastnim model s benzinovym motorem, tak pri koupi jsem se dival snad na všechno, až na emise. Teď se z toho dela humbuk, ale vetsine lidi je to fuk. Jinak bychom každý měli minimálně hybrid a nebo elektricke auto.

Co se reulaci tyka, tak mám obavy, že jejich zastanci budou pro jeste vice regulaci. Regulace je pomalu jako nabozenstvi. Proste prijdou s tim, ze se musi jeste vice regulovat, aby se pripad VW neopakoval.

Nahlásit

-
0
+

Safra, já přemýšlím, jakou souvislost má regulace EU a její nezamýšlené důsledky, s regulací v USA, která aktuálně vyhmátla VW, když to druhé je - podle Kovandy - pobočnou linií většího příběhu. To vypadá na slušnou konspiračku.

Nahlásit

-
0
+
3/3