Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Lubo Smid: Plastové platební karty nemají na trhu místo

22. 8. 2015
 20 152
9 komentářů

Přihlášení do diskuze

Diskuze

vyřadit platební asociace z platebních transakcí je správná cesta. Ale proč zůstávat pouze u nich, nejlépe vyřadit i banky a hlavně stát. Pak se rád vzdám placení kartami, ať už je nahradí rozšíření kryptoměn anebo zlatých slitků.

Nahlásit

-
0
+

"Dle chuti každého soudruha" :-) - i mobil, co vydrží tak den, den a půl má svá pro a proti, osobně používám oba (starý, tlačítkový, s výdrží přes týden, a druhý, moderní smartphone, s výdrží ani ne 2 dny). Myslím, že jde o to, aby každý měl možnost si zvolit - tradiční staré způsoby: hotovost, při zasílání třeba dobírku, nebo nové "vychytávky" jako platby přes appky, dle toho, co kdy, kde a komu vyhovuje.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Lepší méně předpokládat a více promýšlet.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Neni nad placeni v hotovosti. Fakt nevim, proc bych mel velkemu bratru sdelovat, kde a za co platim. Kartu pouzivam jen pro platby na internetu, jinak vzdycky vybiram a platim cash

Nahlásit

-
0
+

Asi je nějaká statistika, že se Češi bojí platit na Netu kartou. Neznám takové lidi (resp. znám takové, co odmítají vůbec platit kartou). Z mého pohledu je ale problém v dopravě hmotného zboží. Aplikaci, eknihu atd. zaplatím a okamžitě stáhnu, ale doručení jakéhokoli balíčku je problém. Česká pošta nic moc, ale ještě horší zkušenosti mám s kurýrnímu službami. Naposledy jsem si "užil" na přelomu roku, kdy jsem pár týdnů před Vánocemi objednal z UK dárek. Do Vánoc nepřišel, i když ho britský eshop předal Royal Mail včas a poslal mi o tom zprávu. Teprve po Vánocích Britové zjistili, které české kurýrní službě RM balíček předala, já jim zavolal a zjistil, že jho mají hlášený jako nepřevzatý. Prý na mé adrese byli několikrát a nedozvonili se (celý činžák měl rozbité zvonky). Telefon na mě neměli (Britové se po něm neptali, stačil jim fungující email, když napsali, že předali RM, domníval jsem se, že doručí Česká pošta a mobil jsem nevnucoval), tak zase odjeli. Zařizováním okolo doručení jednoho malého balíčku jsem strávil několik hodin. Lepší vyrazit do ulic a koupit něco u pultu.

Nahlásit

-
0
+

Jj mate pravdu, stale stejne trapne odsuzovani tech starsich. Navic k cemu mobil, co vydrzi ani ne den, jak budu platit az dojde baterka? Mam taky jeden "chytry". Nebavi me porad se starat o baterku mobilu a kolikrat ho necham i radeji doma.Byl bych rad, aby nam nechavali trochu prostoru a necpali nam svoji stupidni predstavu o svete plnym technickych namozenosti jako jedinou spravnou. Jak smesne a nezrale .... :D

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

To je sice možné, že je mladí převálcují. Ale umíte si představit třeba mou tchyni, která špatně vidí a má klasickoj mobil jako já a kvůli placení v obchodě si bude pořizovat dotykáč, na kterej nebude vidět a k ničemu jí nebude? já za chvíli dopadnu taky tak.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Tohle ale před pěti lety říkali všichni a teď má většina z nás dotykový smartphone. Spousta starých psů se už nové kousky nenaučí, ale mladí je převálcujou.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Kartu akceptuji a používám. Nechápu proč bych měl pořizovat nějakou miniaplikaci k placení, když nemám kde ji použít (a taky nechci). Můj mobilní telefon umí telefonovat, smskovat, má kalkulačku, budík a stopky. Toť vše. A je tlačítkový. Proč bych si měl ještě pořizovat něco o co nemám zájem a je mi k ničemu?

Nahlásit

-
0
+