Filip Černoch|30. 9. 2014 10:40| reakce na Jaroslav Krátký - 30. 9. 2014 02:47
Ne. Mach nijak neargumentuje s tím, co to přinese nebo nepřinese EU nebo členským zemím, což by dávalo smysl. Argumentuje tím, že to pro Ukrajinu není dobré ("Říkám už rok, že férové by bylo uzavřít s Ukrajinou smlouvu o volném obchodu, bez toho aby Ukrajinci museli zvedat cla na ruské zboží, aby museli sjednocovat daně podle Evropské unie a přijímat všechny regulace od velikosti klecí pro slepice po systém obchodu s povolenkami na emise CO2"). Stejně jako čeští zákonodárci argumentují škodlivostí kouření při jeho zakazování.
Jaroslav Krátký|30. 9. 2014 02:47| reakce na Filip Černoch - 29. 9. 2014 23:48
Ne, Mach hlasoval za nás! Ukrajinci hlasovali s hymnou na rtech a naivní představou, že se tím jejich životní úroveň skokem vyrovná Německu, že jim EU zaplatí všechny dluhy a plyn na příští zimu a budou moci volně jezdit po celé Evropě a že všichni hlasující poslanci dostanou slušné místo v Bruseli i s celou rodinou. Ne že bych jim to nepřál, ale EU na to finančně nemá ani omylem. A rozvrtat Ukrajinu takovouhle falešnou polosmlouvou je nebezpečný hazard. To už raději bombardovat ISIL, tam už to stejně nikdo spravit nedokáže.
Abych to dobře pochopil, tak P. Mach hlasoval proti smlouvě ne z důvodů, které se vztahují k EU. Ale proto, že ví lépe, než samotní Ukrajinci, co je pro Ukrajince dobré. Protože přeci nemá smysl nechávat to rozhodnutí na nich. Tolik k tak posvátné víře libertariánů v odpovědnost každého za své jednání.
Nahlásit
-
0
+
Jan Daniel|29. 9. 2014 15:47
Nad reakcí mainstreamových médií nemá cenu mudrovat. Je to parta retardů, kteří píší pro ještě větší retardy. Myšlenkové zkratky typu „Mach hlasuje s komunisty“ nebo „Mach hlasuje s fašisty“ je možno chápat jako kapitulaci mediálních retardů v cause Ukrajina. Ten, kdo něco takového používá, to prostě vzdává a přiznává svoji argumentační impotenci. Mimochodem, pokud jde o ty nacionalisty a fašisty: už jen fakt, že LePen vadí, ale třeba Oleg Tahnybok nebo Dmytro Jaroš nevadí, je ukázkou toho, že jde pokrytecké prázdné žvásty, které nikdo dospělý nemůže brát vážně.
Nahlásit
-
0
+
Jaroslav Krátký|26. 9. 2014 17:58
Zdá se, že ať europoslanci odhlasují cokoli, někdo ten bankrot válkou vyčerpané a zničené Ukrajiny bude muset zaplatit. A to asi hodně rychle, nejlépe do zimy. Navrhuji odhlasovat na finmagu, aby se použily prostředky pana Altmana, našeho oblíbeného altruisty a internacionalisty ,-)
Nahlásit
-
0
+
Stanislav Dvořák|25. 9. 2014 14:34| reakce na Tomáš Macháček - 25. 9. 2014 10:59
Pro mě je nejhorší, že já jako antikomunista se musím zastat komunistů. Ti by jako Mach neokonům nikdy nikam nelezli.
Gabriel Pleska|25. 9. 2014 12:05| reakce na Tomáš Macháček - 25. 9. 2014 10:59
Myslím, že těmi „vládními poskoky“ to posouváte do nepatřičné polohy. Týž faul najdete úplně stejně na obou stranách všech barikád. Navíc u dnešních médií už vůbec nejde o faul z nějakých ideologických důvodů, tahle zavádějící krátká spojení prostě s sebou nesou čtenost. (Plus jsou ještě novináři, kteří takhle zjednodušeně vnímají svět, protože složitěji by to nezvládali.)
Michal Mrozek|25. 9. 2014 11:44| reakce na Tomáš Macháček - 25. 9. 2014 10:59
Ovšem, pokud na tuhle sviňárnu naletí novináři, tak proč by na to neměli naletět obyčejní lidé? Novináři zcela vědomě a přímo cílevědomě tímto degradují obyvatelstvo na nemyslící tvory, kteří nejsou schopni zamyslet se nad argumenty a najít si svůj vlastní názor. Média mají velkou moc a hodně ji zneužívají. Bulvár je dnes téměř vše, co se napíše a čte, i dříve uznávané noviny se bulvárními zprávami jen hemží. Selský rozum zavelel na ústup.
Jo jo. To spojování s komunisty je klasická sviňárna. Mach a komanči hlasovali stejně, tudíž Mach zbožňuje komanče. Za Studené války klasika. "Ty nesouhlasíš s intervencí ve Vietnamu, abychom zastavili rudý mor? Tak to musíš být komunista!" V různých obměnách to hulákají vládní poskoci při každé příležitosti.
Diskuze: Z deníku europoslance: Pod tlakem
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Filip Černoch|30. 9. 2014 10:40| reakce na Jaroslav Krátký - 30. 9. 2014 02:47
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jaroslav Krátký|30. 9. 2014 02:47| reakce na Filip Černoch - 29. 9. 2014 23:48
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Filip Černoch|29. 9. 2014 23:48
Nahlásit
Jan Daniel|29. 9. 2014 15:47
Nahlásit
Jaroslav Krátký|26. 9. 2014 17:58
Nahlásit
Stanislav Dvořák|25. 9. 2014 14:34| reakce na Tomáš Macháček - 25. 9. 2014 10:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Gabriel Pleska|25. 9. 2014 12:05| reakce na Tomáš Macháček - 25. 9. 2014 10:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Mrozek|25. 9. 2014 11:44| reakce na Tomáš Macháček - 25. 9. 2014 10:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomáš Macháček|25. 9. 2014 10:59
Nahlásit