Nedá mi to - slovo "nejoptimálnějšíquot;není gramaticky správně. Slovo optimální má význam "nejblíže položený ke středu" a jako takové jej nelze stupňovat. Ale jinak velmi dobrý článek, také mám podobné zkušenosti, kdy si firmy neváží stálých zákazníků.
Nahlásit
-
0
+
Ivan Adamovič|8. 7. 2009 10:26| reakce na Arsen Lazarevič - 7. 7. 2009 22:54
Každý poskytovatel špatných služeb vychází z toho, že si to většinou nechá oklamaný zákazník líbit. Myslím že je dobré o tom psát.
Arsen Lazarevič|7. 7. 2009 22:54| reakce na Jakub Krejčí - 7. 7. 2009 18:59
No já jenom, že kdybych měl psát o podobných událostech co se mi staly, tak bych vydal celou knížku :) Každopádně možná máte pravdu. Bylo by totiž opravdu zoufalé, kdybychom se současným stavem věcí smířili :)
"... Trošku mi to připomnělo situaci s hypotékami, kdy nový klient dostane většinou lepší sazbu než ten starý, několika lety splácení dobře prověřený."Jo tohle je bohužel "standardní&quo t;chování v ČR nejen u hypoték, ale i u běžných účtů, internetových poskytovatelů, telefonních/mobilních operátorů a dalších. Prostě tam kde by člověk čekal, že bude zvýhodněn díky několikaletému včasnému placení se děje opak, firmy si většinou váží více nových předplatitelů než stávajících...
Nahlásit
-
0
+
Arsen Lazarevič|7. 7. 2009 17:58
Tohle je celkem normální, že Vám slevy nabízejí pouze od vlastních dodavatelů či dealerů. Otázkou je, zdali o tom stálo psát článek.
Diskuze: Proč ze mě chtějí dělat pitomce?
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Petr Síla|13. 7. 2009 16:09
Nahlásit
Ivan Adamovič|8. 7. 2009 10:26| reakce na Arsen Lazarevič - 7. 7. 2009 22:54
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen Lazarevič|7. 7. 2009 22:54| reakce na Jakub Krejčí - 7. 7. 2009 18:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jakub Krejčí|7. 7. 2009 18:59| reakce na Arsen Lazarevič - 7. 7. 2009 17:58
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jakub Krejčí|7. 7. 2009 18:53
Nahlásit
Arsen Lazarevič|7. 7. 2009 17:58
Nahlásit