Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Proč ze mě chtějí dělat pitomce?

7. 7. 2009
6 komentářů

Přihlášení do diskuze

Diskuze

Nedá mi to - slovo "nejoptimálnějšíquot;není gramaticky správně. Slovo optimální má význam "nejblíže položený ke středu" a jako takové jej nelze stupňovat. Ale jinak velmi dobrý článek, také mám podobné zkušenosti, kdy si firmy neváží stálých zákazníků.

Nahlásit

-
0
+

Každý poskytovatel špatných služeb vychází z toho, že si to většinou nechá oklamaný zákazník líbit. Myslím že je dobré o tom psát.

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

No já jenom, že kdybych měl psát o podobných událostech co se mi staly, tak bych vydal celou knížku :) Každopádně možná máte pravdu. Bylo by totiž opravdu zoufalé, kdybychom se současným stavem věcí smířili :)

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

Ale jo proč se nepodělit o praktickou zkušenost s "výhodnými bonusy" pro stálé zákazníky + "příjemnou" ;komunikací? :)

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
0
+

"... Trošku mi to připomnělo situaci s hypotékami, kdy nový klient dostane většinou lepší sazbu než ten starý, několika lety splácení dobře prověřený."Jo tohle je bohužel "standardní&quo t;chování v ČR nejen u hypoték, ale i u běžných účtů, internetových poskytovatelů, telefonních/mobilních operátorů a dalších. Prostě tam kde by člověk čekal, že bude zvýhodněn díky několikaletému včasnému placení se děje opak, firmy si většinou váží více nových předplatitelů než stávajících...

Nahlásit

-
0
+

Tohle je celkem normální, že Vám slevy nabízejí pouze od vlastních dodavatelů či dealerů. Otázkou je, zdali o tom stálo psát článek.

Nahlásit

-
0
+