Josef Jarkovský|19. 11. 2009 08:41| reakce na Petr Síla - 18. 11. 2009 11:28
Ano, je to tak, stačí v adresním řádku WWW prohlížeče umazat tečku na konci adresy a nechat si stránku zobrazit znova. Omlouvám se všem za prohřešek vůči správné interpunkci :-).J.J.
Josef Jarkovský|17. 11. 2009 11:36| reakce na Josef Jarkovský - 15. 11. 2009 23:22
Myslím, že Partners by slušela třeba takováto "Partners" cobrandovaná karta - http://groups.google.com/group/nasenapady/web/platebn-karta-pro-ty-co-chtj-mt-sv-vdaje-pod-kontrolou.Opět, na možnost "cobrandu" určitě lidé v bankách budou slyšet a třeba k tomu dokáží přidat i tu vaší službu :-).J.J.
Martin Střelec|16. 11. 2009 16:20| reakce na Miloslav Trmač - 9. 11. 2009 03:28
Mně to tedy přijde lepší než trvalý příkaz, protože tento produkt posílá na tvorbu rezervy tím více, čím více utrácíte, a naopak. To je přece smysluplnější než konstantní částka trvalého příkazu: máte na kontě spoustu peněz, chtěl byste je všechny utratit, ale to vám tenhle produkt nedovolí a pošle významnou část peněz na rezervu - v tomto případě mnohem víc než pár stovek za měsíc, co byste měl v trvalém příkazu. Naopak když máte peněz méně a neutrácíte, půjde vám na rezervu minimum, nebo třeba nic. Nemusíte se o nic starat. Já bych to docela bral :-)Skoro se mi chce říct, že nějaký produkt tohoto typu je natolik žádoucí, že by na něm mohla společnost Partners zapracovat. Možná by přiměl klienty k tvorbě rezerv snadněji než náročné přesvědčování o IŽP či penzijku ...
Říkejte bankám, že přes Váš produkt budou moci lákat klienty na slogan "Pomůžeme vám být společensky odpovědní". Produkt umožní, aby se za každou provedenou platbu určená částka automaticky poslala na účet jakékoliv dobročinné organizace. Vy si pak akorát místo účtu Člověka v tísni zadáte účet vašeho akciového fondu.a) Lidí, kteří chtějí něco posílat na dobročinné účely, je pravděpodobně řádově víc než investičních masochistů.b) Všechny korporace se zaklínají CSR, ale mají problém něco uvěřitelného vymyslet.c) Když by se to týkalo plateb kartou, získáte další plus podpořením firemního cíle "inkrýzovat jůsidž karet".d) Těm, co se bojí přílišné kreativity, můžete říci, že to samé dělá třeba Danone či kdo s jogurty.J.J.
Nahlásit
-
0
+
Jan Nastas|9. 11. 2009 11:20| reakce na Miloslav Trmač - 9. 11. 2009 03:28
Jo to by bylo zajímavé, Vy by jste zakoupil zboží za 58Kč banka by vám připsala +2 kč a současně by vám strhla 2 x 5Kč za položky a tak by jste u české banky ušetřil -8Kč.
Autorem navržený produkt je asi přece jen příliš exotický, ostatně pro pravidelné investování by aspoň u některých společností mohl stačit trvalý příkaz.Možná by mělo větší šanci adaptovat BoA "Keep the Change": http://www.bankofamerica.com/deposits/checksave/index.cfm?template=keep_change
Diskuze: Karta leží a hra běží
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Josef Jarkovský|19. 11. 2009 08:41| reakce na Petr Síla - 18. 11. 2009 11:28
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Síla|18. 11. 2009 11:28| reakce na Radovan Kubát - 18. 11. 2009 08:18
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Radovan Kubát|18. 11. 2009 08:18| reakce na Josef Jarkovský - 17. 11. 2009 11:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Jarkovský|17. 11. 2009 11:36| reakce na Josef Jarkovský - 15. 11. 2009 23:22
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Střelec|16. 11. 2009 16:20| reakce na Miloslav Trmač - 9. 11. 2009 03:28
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Jarkovský|15. 11. 2009 23:22
Nahlásit
Jan Nastas|9. 11. 2009 11:20| reakce na Miloslav Trmač - 9. 11. 2009 03:28
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Miloslav Trmač|9. 11. 2009 03:28
Nahlásit