Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: public relation

Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská
 5 563

Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská

Finanční ředitelé si pořád myslí, že jediným úkolem marketingového oddělení je rozhazovat peníze, které ostatní oddělení tvrdě vydělávají. Tak to ale není. „Bohužel tomu spousta firem pořád nevěří a marketingové aktivity berou jako nutné zlo,“ říká pro FINMAG ředitelka společnosti FREYA Kateřina Borovanská.

Martin Vlnas8. 6. 2021
Sociální stát z fondů Evropské unie

Sociální stát z fondů Evropské unie

Na jednu stranu sílí hlasy, že současné sociální státy nelze nadále živit, není z čeho. Proti tomu však stojí politické tendence dál na nich pracovat, modifikovat je a činit ještě sociálnějšími. Kde na to ale „prosociální“ politici vezmou? Budou brát a přerozdělovat, dokud bude co. Na témž principu ostatně fungují také strukturální fondy Evropské unie, jež tu nedávno pranýřovala Klára Samková, jednak jako katalyzátory mravního úpadku, jednak jako deformátory trhu.

Luděk Zdražil14. 9. 2011