Články na téma: marketing
Další články na téma marketing najdete na Peníze.cz.
Neurorestart: Předražené hrnce pro váš mozek
Jiří Vokáč Čmolík je šarlatán a firma Inner Winner výdělečná sekta.
Toužíte po luxusu? Jděte po příbězích
Proč můžou slepé degustace vín dopadnout komicky? Nedílnou součástí všeho zboží jsou příběhy. Neochuzujete se o ně náhodou?
Prodávat je lidské
Daniel H. Pink vydal příručku pro obchodníky, realitní makléře, sales managery a další lidi, kteří se živí prodáváním.
Prezidentská volba. Jaké jsou ty „správné otázky“?
Komentátoři se zlobí, filozofové uvažují, ale je to jednoduché. Schwarzenberg boduje tím, co není – šedivý úředník, zkorumpovaný ministr ani samolibý mocnář. Odlišností od běžného provozu české politiky uchvátil nejen mladé „punkery“, ale i kalkulující inteligenci. O to ale teď tolik nejde. Jaké otázky si (ve skutečnosti) klást před druhou volbou?
Rudolf Náprstek: Kvalitní potraviny se dají koupit i v supermarketu
„Některé koncerny sponzorují neziskové informace a na oplátku od nich získávají ‚nezávislá‘ ocenění,“ komentuje Rudolf Náprstek, předseda občanského sdružení Zdravá potravina, kvanta značek kvality a původu, se kterými se potkáte na českých potravinách. Když před lety začal shánět fakta o tom, co vlastně jí, zjistil, že neexistuje komplexní zdroj informací. Jako programátor tedy sám začal vytvářet jejích databázi...
Proč se Harley a Apple nemusí prodávat lacino? Právě kvůli tomu „proč“
Kniha Start With Why je užvaněná a applocentrická. Pokud ale něco někomu prodáváte, nakouknout byste do ní měli.
Nedělejte marketing. Povídejte si s lidmi
Nejlepší kniha o Facebooku a Twitteru vyšla v roce 1999. Tedy pět, respektive sedm let před tím, než dvě nejpopulárnější sociální sítě uvítaly své první uživatele.
Velký barman vás vidí. Chytré kamery obracejí marketing naruby (a děsí zákazníky)
Nová služba v přímém přenose roztrubuje, ve kterých podnicích je plno, jak staří lidé tam zrovna jsou a jaký je poměr mužů a žen. A to je teprve začátek!
Cešky tůchotce, toprá tůchotce. Takhle by kniha o marketingu vypadat neměla
Jaký je smysl knihy Senior – zákazník budoucnosti? Nejspíš ukázat mladým marketérům, jaké to bude, až jim začne odcházet rozum i zrak.
Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun
Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.
Síla zvyku: Kniha, která vám vytáhne prst z nosu
Chcete někomu něco prodat? Nebo ze sebe udělat lepšího člověka? K tak rozdílným cílům vede cesta ze stejného místa: musíte pochopit, jak si lidský mozek utváří návyky.
Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys
V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.
Afriko, kuř! Hon na africké kuřáky
Počet kuřáků v Evropě za třicet let klesl o 15 procent, cigarety jsou drahé, možnosti reklamy omezené, výstrahy proti kouření všude. Pro tabákový průmysl nastal čas hledat nové trhy a Afrika se zdá být vhodným kandidátem.
Ron Paul a virální marketing: Lze vyhrát prezidentské volby s kampaní vedenou zdola?
Zastánci „malého státu“ se radují. Americký prezidentský kandidát Ron Paul slaví úspěchy díky marketingové strategii postavené na nových médiích a aktivních podporovatelích. I tato marketingová strategie má však své limity. Dosáhnul na ně Ron Paul? Dokáže oslovit také generace, které v jejich rozhodování oslovují spíš tradiční, mainstreamová média?
Štve vás zvyšování daní? Kouzelný letáček to spraví
Ještě že ten nápad dostal Nečas, a ne Jakeš: stačilo totiž letáčkem vysvětlit perestrojku a komunisté by vládli dodnes. Blbost? Ano. Fantasmagorie? Bohužel ne.
Kalouskovy dluhopisy: nic není zadarmo
Ministerstvo financí začalo prodávat dluhopisy pro občany a neziskový sektor. Láká na zajímavý úrok a daří se mu to lákání náramně. První emise je po dvou dnech vyprodaná, vlastně víc než vyprodaná. A můžeme čekat emise další. Co ale čekat nemůžeme, je to, že by nám ministr dal něco zadarmo.
Raději Sashu Grey než Paulu Wild. Seth Godin vydal manifest divných lidí
Nesnažte se cokoliv prodávat masám, nestojí to za námahu, říká marketér v novém manifestu. Zaměřte se na lidi, kteří se rozhodli odlišit od normálu.
Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou
V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také politikové.
Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst
Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem exkluzivním rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.
Chcete moje peníze? Tady jsou! Jen mě prosím nenuťte přemýšlet...
Pokud děláte do služeb, máme tu jedno důležité hlášení: zákazník si nechce s ničím lámat hlavu. Banální? Divili byste se, pro kolik podnikatelů je tohle novum.
Nejnovější podcasty