Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: marketing

Další články na téma marketing najdete na Peníze.cz.

Neurorestart: Předražené hrnce pro váš mozek
 22 098

Neurorestart: Předražené hrnce pro váš mozek

Jiří Vokáč Čmolík je šarlatán a firma Inner Winner výdělečná sekta.

Michal Kašpárek10. 6. 2013
Toužíte po luxusu? Jděte po příbězích

Toužíte po luxusu? Jděte po příbězích

Proč můžou slepé degustace vín dopadnout komicky? Nedílnou součástí všeho zboží jsou příběhy. Neochuzujete se o ně náhodou?

Michal Kašpárek17. 5. 2013
Prodávat je lidské
 5 955

Prodávat je lidské

Daniel H. Pink vydal příručku pro obchodníky, realitní makléře, sales managery a další lidi, kteří se živí prodáváním.

Michal Kašpárek18. 4. 2013
Prezidentská volba. Jaké jsou ty „správné otázky“?

Prezidentská volba. Jaké jsou ty „správné otázky“?

Komentátoři se zlobí, filozofové uvažují, ale je to jednoduché. Schwarzenberg boduje tím, co není – šedivý úředník, zkorumpovaný ministr ani samolibý mocnář. Odlišností od běžného provozu české politiky uchvátil nejen mladé „punkery“, ale i kalkulující inteligenci. O to ale teď tolik nejde. Jaké otázky si (ve skutečnosti) klást před druhou volbou?

Lukáš Hoder24. 1. 2013
Rudolf Náprstek: Kvalitní potraviny se dají koupit i v supermarketu
 5 531

Rudolf Náprstek: Kvalitní potraviny se dají koupit i v supermarketu

„Některé koncerny sponzorují neziskové informace a na oplátku od nich získávají ‚nezávislá‘ ocenění,“ komentuje Rudolf Náprstek, předseda občanského sdružení Zdravá potravina, kvanta značek kvality a původu, se kterými se potkáte na českých potravinách. Když před lety začal shánět fakta o tom, co vlastně jí, zjistil, že neexistuje komplexní zdroj informací. Jako programátor tedy sám začal vytvářet jejích databázi...

Ondřej Tůma12. 1. 2013
Proč se Harley a Apple nemusí prodávat lacino? Právě kvůli tomu „proč“
 9 924

Proč se Harley a Apple nemusí prodávat lacino? Právě kvůli tomu „proč“

Kniha Start With Why je užvaněná a applocentrická. Pokud ale něco někomu prodáváte, nakouknout byste do ní měli.

Michal Kašpárek1. 11. 2012
Nedělejte marketing. Povídejte si s lidmi

Nedělejte marketing. Povídejte si s lidmi

Nejlepší kniha o Facebooku a Twitteru vyšla v roce 1999. Tedy pět, respektive sedm let před tím, než dvě nejpopulárnější sociální sítě uvítaly své první uživatele.

Michal Kašpárek28. 6. 2012
Velký barman vás vidí. Chytré kamery obracejí marketing naruby (a děsí zákazníky)

Velký barman vás vidí. Chytré kamery obracejí marketing naruby (a děsí zákazníky)

Nová služba v přímém přenose roztrubuje, ve kterých podnicích je plno, jak staří lidé tam zrovna jsou a jaký je poměr mužů a žen. A to je teprve začátek!

Michal Kašpárek24. 5. 2012
Cešky tůchotce, toprá tůchotce. Takhle by kniha o marketingu vypadat neměla

Cešky tůchotce, toprá tůchotce. Takhle by kniha o marketingu vypadat neměla

Jaký je smysl knihy Senior – zákazník budoucnosti? Nejspíš ukázat mladým marketérům, jaké to bude, až jim začne odcházet rozum i zrak.

Michal Kašpárek5. 4. 2012
Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun

Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun

Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.

Ondřej Tůma17. 3. 2012
Síla zvyku: Kniha, která vám vytáhne prst z nosu
 11 650

Síla zvyku: Kniha, která vám vytáhne prst z nosu

Chcete někomu něco prodat? Nebo ze sebe udělat lepšího člověka? K tak rozdílným cílům vede cesta ze stejného místa: musíte pochopit, jak si lidský mozek utváří návyky.

Michal Kašpárek15. 3. 2012
Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys

Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys

V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.

Ondřej Tůma10. 3. 2012
Afriko, kuř! Hon na africké kuřáky

Afriko, kuř! Hon na africké kuřáky

Počet kuřáků v Evropě za třicet let klesl o 15 procent, cigarety jsou drahé, možnosti reklamy omezené, výstrahy proti kouření všude. Pro tabákový průmysl nastal čas hledat nové trhy a Afrika se zdá být vhodným kandidátem.

Petr Preclík30. 1. 2012
Ron Paul a virální marketing: Lze vyhrát prezidentské volby s kampaní vedenou zdola?

Ron Paul a virální marketing: Lze vyhrát prezidentské volby s kampaní vedenou zdola?

Zastánci „malého státu“ se radují. Americký prezidentský kandidát Ron Paul slaví úspěchy díky marketingové strategii postavené na nových médiích a aktivních podporovatelích. I tato marketingová strategie má však své limity. Dosáhnul na ně Ron Paul? Dokáže oslovit také generace, které v jejich rozhodování oslovují spíš tradiční, mainstreamová média?

Miroslav Polách18. 1. 2012
Štve vás zvyšování daní? Kouzelný letáček to spraví

Štve vás zvyšování daní? Kouzelný letáček to spraví

Ještě že ten nápad dostal Nečas, a ne Jakeš: stačilo totiž letáčkem vysvětlit perestrojku a komunisté by vládli dodnes. Blbost? Ano. Fantasmagorie? Bohužel ne.

Michal Kašpárek7. 10. 2011
Kalouskovy dluhopisy: nic není zadarmo

Kalouskovy dluhopisy: nic není zadarmo

Ministerstvo financí začalo prodávat dluhopisy pro občany a neziskový sektor. Láká na zajímavý úrok a daří se mu to lákání náramně. První emise je po dvou dnech vyprodaná, vlastně víc než vyprodaná. A můžeme čekat emise další. Co ale čekat nemůžeme, je to, že by nám ministr dal něco zadarmo.

Aleš Tůma6. 10. 2011
Raději Sashu Grey než Paulu Wild. Seth Godin vydal manifest divných lidí

Raději Sashu Grey než Paulu Wild. Seth Godin vydal manifest divných lidí

Nesnažte se cokoliv prodávat masám, nestojí to za námahu, říká marketér v novém manifestu. Zaměřte se na lidi, kteří se rozhodli odlišit od normálu.

Michal Kašpárek6. 10. 2011
Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou

Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou

V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také politikové.

Ondřej Tůma1. 10. 2011
Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst

Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst

Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem exkluzivním rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.

Ondřej Tůma24. 9. 2011
Chcete moje peníze? Tady jsou! Jen mě prosím nenuťte přemýšlet...

Chcete moje peníze? Tady jsou! Jen mě prosím nenuťte přemýšlet...

Pokud děláte do služeb, máme tu jedno důležité hlášení: zákazník si nechce s ničím lámat hlavu. Banální? Divili byste se, pro kolik podnikatelů je tohle novum.

Michal Kašpárek14. 7. 2011
3/3