Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
Nemám nic proti BEV, kdo chce, ať si ho koupí, třeba do města a okolí je to pro ty, kteří mohou nabíjet doma přes noc dobrá volba, pokud tedy bude to vozidlo stát jako Fabia 1,0. Na zbytek cest a vůbec jako rodinný vůz, nedej bože SUV je to nesmysl, ekonomický i ekologický. Cena za kWh je už u těch "rádoby" super nabíječek dost vysoká a když to auto vezmu trošku "pod krkem", tak nedám 300 km ani v létě, natož potom v zimě. Navíc za ty ceny. Nesmysl. Neměli by nám motoristům takové "věci" nutit násilím, když to bude dobré, tak se to prosadí samo, stejně jako "spalováky" před sto lety. Spláčí nad výdělkem, ta auta budou čím dál dražší, protože to bude malosériová výroba, která přinese jen statisíce nezaměstnaných. Ale na druhou stranu i rozvoj trhu s ojetými vozy.
Nahlásit
+17
+
-
Martin M | 18. 12. 2022 11:31 | reakce na Roman Wirgler - 15. 12. 2022 19:21
Ve skutečnosti se spalováky prosadily před 100 lety "samy" zhruba stejně jako ty elektromobily dnes.
Města se nažila různými nařízeními a zákazy omezit a vytlačit používání koní, protože ten problém byl tehdy vlastně úplně stejný jako se spalováky dnes - znečištění (hlavně trus) a hluk. Stejně tak třeba parní lokomotivy neskončily JENOM kvůli tomu, že elektrické a dieselové byly přirozeně lepší, ale TAKÉ kvůli tomu, že byl do mnoha města (teba New York) vjezd parních lokomotiv prostě a jednoduše zakázán (opět stejný důvod - emise a znečištění + částé vzniky požárů od jisker) - což podnítilo zrychlený vývoj jiných typů pohonu.
Pohled na to, že dřív byly věci "přirozené" a dnes je nám všechno vrchností nařizováno a zakazováno je extrémně zkreslený - dřív to totiž bylo víceméně stejné, ale snadno se na to zapomnělo.
Nemám nic proti BEV, kdo chce, ať si ho koupí, třeba do města a okolí je to pro ty, kteří mohou nabíjet doma přes noc dobrá volba, pokud tedy bude to vozidlo stát jako Fabia 1,0. Na zbytek cest a vůbec jako rodinný vůz, nedej bože SUV je to nesmysl, ekonomický i ekologický. Cena za kWh je už u těch "rádoby" super nabíječek dost vysoká a když to auto vezmu trošku "pod krkem", tak nedám 300 km ani v létě, natož potom v zimě. Navíc za ty ceny. Nesmysl. Neměli by nám motoristům takové "věci" nutit násilím, když to bude dobré, tak se to prosadí samo, stejně jako "spalováky" před sto lety. Spláčí nad výdělkem, ta auta budou čím dál dražší, protože to bude malosériová výroba, která přinese jen statisíce nezaměstnaných. Ale na druhou stranu i rozvoj trhu s ojetými vozy.
Diskuze: Proč jsou tak důležité rychlonabíječky? Cesta do Varšavy vám to ukáže
15. 12. 2022 | 2 komentáře | 6 378
Přihlášení do diskuze
Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
Na následující odkaz pak klikněte v případě, že jste zapomněli své heslo.
Příspěvek, který se vám nejvíc líbí
Roman Wirgler | 15. 12. 2022 19:21
Martin M | 18. 12. 2022 11:31 | reakce na Roman Wirgler - 15. 12. 2022 19:21
NahlásitZobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Roman Wirgler | 15. 12. 2022 19:21
Nahlásit