Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
"Finanční ředitelé, kteří sedí na rozpočtech, si sice pořád myslí, že marketing je oddělení, které peníze utrácí, zatímco všechna ostatní peníze generují. Tak to ale, pokud máte dobrý marketing, není." Nahraďte slovo marketing jiným slovem a máte stejně pravdivou větu. (Ve finále si asi každé oddělení myslí, že ono generuje peníze a ostatní je utrácejí.) Problém je, že většina firem nemá dobrý marketing, tak jako většina firem nemá dobré HR. Neznamená to, že marketing nebo HR jsou k ničemu, ale že je evidentně těžké mít kvalitní lidi v HR nebo v marketingu.
Nahlásit
+3
+
-
Jan Krejčí | 8. 6. 2021 10:11
"Finanční ředitelé, kteří sedí na rozpočtech, si sice pořád myslí, že marketing je oddělení, které peníze utrácí, zatímco všechna ostatní peníze generují. Tak to ale, pokud máte dobrý marketing, není." Nahraďte slovo marketing jiným slovem a máte stejně pravdivou větu. (Ve finále si asi každé oddělení myslí, že ono generuje peníze a ostatní je utrácejí.) Problém je, že většina firem nemá dobrý marketing, tak jako většina firem nemá dobré HR. Neznamená to, že marketing nebo HR jsou k ničemu, ale že je evidentně těžké mít kvalitní lidi v HR nebo v marketingu.
Diskuze: Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská
8. 6. 2021 | 1 komentář | 3 957
Přihlášení do diskuze
Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
Na následující odkaz pak klikněte v případě, že jste zapomněli své heslo.
Příspěvek, který se vám nejvíc líbí
Jan Krejčí | 8. 6. 2021 10:11
Jan Krejčí | 8. 6. 2021 10:11
Nahlásit