Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis

Diskuze: Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská

Přihlášení do diskuze

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

"Finanční ředitelé, kteří sedí na rozpočtech, si sice pořád myslí, že marketing je oddělení, které peníze utrácí, zatímco všechna ostatní peníze generují. Tak to ale, pokud máte dobrý marketing, není."
Nahraďte slovo marketing jiným slovem a máte stejně pravdivou větu.
(Ve finále si asi každé oddělení myslí, že ono generuje peníze a ostatní je utrácejí.)
Problém je, že většina firem nemá dobrý marketing, tak jako většina firem nemá dobré HR. Neznamená to, že marketing nebo HR jsou k ničemu, ale že je evidentně těžké mít kvalitní lidi v HR nebo v marketingu.

Nahlásit
+3
+
-

"Finanční ředitelé, kteří sedí na rozpočtech, si sice pořád myslí, že marketing je oddělení, které peníze utrácí, zatímco všechna ostatní peníze generují. Tak to ale, pokud máte dobrý marketing, není."
Nahraďte slovo marketing jiným slovem a máte stejně pravdivou větu.
(Ve finále si asi každé oddělení myslí, že ono generuje peníze a ostatní je utrácejí.)
Problém je, že většina firem nemá dobrý marketing, tak jako většina firem nemá dobré HR. Neznamená to, že marketing nebo HR jsou k ničemu, ale že je evidentně těžké mít kvalitní lidi v HR nebo v marketingu.

Nahlásit

+3
+
-