Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Dotační eldorádo

Pavel Jégl | 3. 6. 2019 | Celkem 22 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Altman | 3. 6. 2019 17:01

Vy jste jako jeden můj známý, který mi tvrdí, že nemám právo kritizovat stát, protože jsem chodil do státních škol a šlapu po státních chodnících. Taktně pomíjí, že ten stát mne k tomu nutí, mnoho sektorů si silou zmonopolizoval a navíc jsem si to všechno již asi 100x předplatil na výpalném zvaném daně.

Podle stejné logiky by nikdo nemohl kritizovat komunistický stát, protože tehdy jsme "od něj" měli všichni všechno. Málokdo odmítl pitnou vodu, rohlík, atd... - a to vše bylo "od státu". A nejvíc hubu asi měli držet političtí vězni, protože ti od státu měli jídlo i ošacení i ubytování.

+39
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Boris Otokar Hodlak | 3. 6. 2019 11:37

Svobodní navrhují horemdolem, ale nevšiml jsem si, že by kdy peníz daňového poplatníka odmítli. Sněmovní volby 2017, předposlední EUrlament (než se jejich voliči smrskli na osminu) ...

-10
+
-

Všech 22 komentářů v diskuzi.

Petr Novák | 4. 6. 2019 20:50

Nejlepší dotací jsou nížší daně.

Nahlásit

+6
+
-

Petr Novák | 3. 6. 2019 20:41

Dotace jsou zlo. Chudí je platí a bohatí zneužívají. Ale jediná cesta, jak proti nim bojovat, je o dotace žádat a co nejvíce jich získávat a tím přivést systém ke krachu. Ještě o tom natočit video a ukázat ostatním, jak je dotace odirají.

Nahlásit

+5
+
-

Michal Mrozek | 3. 6. 2019 09:52

Neexistuje účinnější řešení, než jaké navrhují Svobodní ohledně dotací: Zrušit je. Navíc, tam kde tečou velké peníze, setkávají se politici a gauneři, aby se o to rozdělili. Nelze je mezi sebou ani rozlišit. Pokud tedy platí, že EU je na dotacích postavená, je také postavená na zločinném systému, a nelze udělat lepší krok, než vystoupit z EU. Otázka pak je, zda naši malí čeští gauneři nejsou větší než ti evropští. Soudím, že větší nejsou, protože přes Brusel teče podstatně více peněz. Na druhou stranu, pokud ti bruselští šlápnou na krk těm našim českým, zřejmě jsou české metody gaunerštější o poznání víc.

Nahlásit

+16
+
-

Boris Otokar Hodlak | 3. 6. 2019 11:37 | reakce na Michal Mrozek - 3. 6. 2019 09:52

Svobodní navrhují horemdolem, ale nevšiml jsem si, že by kdy peníz daňového poplatníka odmítli. Sněmovní volby 2017, předposlední EUrlament (než se jejich voliči smrskli na osminu) ...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-10
+
-

Jan Altman | 3. 6. 2019 17:01 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 6. 2019 11:37

Vy jste jako jeden můj známý, který mi tvrdí, že nemám právo kritizovat stát, protože jsem chodil do státních škol a šlapu po státních chodnících. Taktně pomíjí, že ten stát mne k tomu nutí, mnoho sektorů si silou zmonopolizoval a navíc jsem si to všechno již asi 100x předplatil na výpalném zvaném daně.

Podle stejné logiky by nikdo nemohl kritizovat komunistický stát, protože tehdy jsme "od něj" měli všichni všechno. Málokdo odmítl pitnou vodu, rohlík, atd... - a to vše bylo "od státu". A nejvíc hubu asi měli držet političtí vězni, protože ti od státu měli jídlo i ošacení i ubytování.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+39
+
-

Boris Otokar Hodlak | 3. 6. 2019 18:46 | reakce na Jan Altman - 3. 6. 2019 17:01

jasně. Všichni ostati berou dotace, jenom svobodní si vybírají předplacené daně. A ještě Václav Klaus Starší na sjezovce postavené - tramtadadá - z dotací EU :D

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/klaus-si-uzival-lyzovani-na-sjezdovce-postavene-z-penez-evropske-unie.A110105_103057_usti-zpravy_alh

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-8
+
-

Michal Mrozek | 5. 6. 2019 09:48 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 6. 2019 18:46

Pokud se nekriticky převezme každý článek z internetu, aniž by byl zapojen selský rozum, může to v argumentaci dopadnout i takto...
Jsem docela alergický na rčení "postavené z dotací EU". Odkud se vzaly peníze EU? Nejsou náhodou z daní obyvatel EU? Proč se nikde nepíše "postaveno z daní občanů EU"? To by bylo k realitě mnohem blíže a zejména by vypadlo nesmyslné adorování EU jako projektu, bez kterého by "nic neexistovalo a nic nefungovalo".

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Michal Mrozek | 3. 6. 2019 12:52 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 6. 2019 11:37

Kdopak je volič Svobodných (a ostatních malých stran)? Není to náhodou daňový poplatník? Trošku si to srovnejte, tyhle argumenty jsou legrační.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Altman | 3. 6. 2019 17:02 | reakce na Michal Mrozek - 3. 6. 2019 12:52

Je to daňový poplatník. Dokonce čistý daňový plátce - kdežto volič ČSSD, KSČM a zhusta i ANO je čistý daňový příjemce.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+15
+
-

František Kusák | 4. 6. 2019 12:57 | reakce na Jan Altman - 3. 6. 2019 17:02

To už fakta nic neznamenají? Nastudujte si konsolidovanou účetní uzávěrku Agrofertu než něco budete tvrdit. Mě je Babiš lhostejný a Agrofert taky, ale blbosti nesnáším.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Jan Altman | 5. 6. 2019 17:15 | reakce na František Kusák - 4. 6. 2019 12:57

Teď mi prosím vysvětlete vaše myšlenkové pochody - proč bych studoval účetní uzávěrku Agrofertu proto, abych si potvrdil, že VOLIČ stran současné vládní koalice (ANO, ČSSD, KSČM) je čistým daňovým příjemcem???

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Josef Fraj | 5. 6. 2019 16:32 | reakce na František Kusák - 4. 6. 2019 12:57

Já jsem ji sice nečetl, ale Zlámalová k tomu teď na echu24 píše: "V této chvíli je velmi realistická varianta, že Agrofert přijde o všechny dotace. To by naprosto rozložilo jeho ekonomický model fungování. Kdo si pečlivě přečte výroční zprávu Agrofertu, vidí, že na dotacích a také investičních pobídkách nikoliv z Bruselu, ale přímo z české státní pokladny jsou závislé všechny klíčové firmy Agrofertu, od Lovochemie přes Penam až po Kostelecké uzeniny."

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Petr Vorlíček | 4. 6. 2019 22:43 | reakce na František Kusák - 4. 6. 2019 12:57

K čemu je studování výkazů firmy, kterou Bureš ukradl Petrimexu? Je to první z řady jeho gaunerských "obchodů". To už fakta nic neznamenají? Nastudujte si to!!!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Petr Bárta | 3. 6. 2019 12:34 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 6. 2019 11:37

Proč by odmítali a dobrovolně se znevýhodňovali? Vy jste zřejmě další z těch kdo říká že "pokud chcete omezit výdaje státu, odmítněte platby které by šly Vám - ale platby které jsou nám, tak na ty si nedovolte šahat"...

Věřím ale tomu, že by byli první kdo by souhlasil se zrušením všech plateb politickým stranám ze státního rozpočtu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Boris Otokar Hodlak | 3. 6. 2019 14:00 | reakce na Petr Bárta - 3. 6. 2019 12:34

Máte pravdu, asi to bude nejlepší cesta k ukončení všech dotací. Plamenně proti nim bojovat, ale když dojde na lámání chleba - "proč bychom se dobrovolně znevýhodňovali? Ať se dobrovolně znevýhodní někdo jiný!"

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-8
+
-

Honza _ | 3. 6. 2019 14:29 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 6. 2019 14:00

Svobodní nechtějí rušit dotace jiným - chtějí je zrušit všem, to je rozdíl.

Ale jak dopadnete, když neberete dotace a všichni kolem vás ano?
https://www.byznysnoviny.cz/2018/07/26/dotacni-zvracenost-praxi-nechces-eurodotaci-pak-te-eu-znici-zadotovanim-konkurence/

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+8
+
-

Petr Bárta | 3. 6. 2019 14:34 | reakce na Honza _ - 3. 6. 2019 14:29

Citace - Honza _ / 03.06.2019 14:29

Svobodní nechtějí rušit dotace jiným - chtějí je zrušit všem, to je rozdíl.


Tohle pan BOH asi nepochopí.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Boris Otokar Hodlak | 3. 6. 2019 16:44 | reakce na Petr Bárta - 3. 6. 2019 14:34

a sami je chtéjí pobírat. Tohle nepochopí ani BOH

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-8
+
-

Michal Mrozek | 3. 6. 2019 16:51 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 6. 2019 16:44

Tak jistě. Je třeba nadávat všem, kteří se hrnou do politiky. Jsou to potenciální zloději. :D V naší společnosti platí presumpce viny, tohle je jen další důkaz. Na politiky, kteří jsou teď u moci, už není třeba nadávat, ti už to mají za pár. Logika, soudruhu, logika. :)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Boris Otokar Hodlak | 3. 6. 2019 18:47 | reakce na Michal Mrozek - 3. 6. 2019 16:51

Jeden by třeba řekl, že když je někdo proti dotacím, tak je taky proti dotacím. Ale třeba mě tu logiku učili špatně!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Michal Mrozek | 4. 6. 2019 08:51 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 6. 2019 18:47

Z jistého pohledu je vlastně nesmyslná jakákoliv opozice placená systémem samotným. Ta v EU parlamentu je zcela nepřijatelná. Jak může pobírat někdo odměny za práci europoslance, a zároveň ukazovat na všechno zlé, co se v EU děje? Jakkoliv je jednání EU nehospodárné ba zlotřilé, nechat se odměňovat za opozici je amorální! Nechat se platit a pak hrozit brexitem... Fuuuuuj, hanba.

To je jistě morálnější přijet na zasedání brzy ráno, odškrtnout si příchod, a pak rychle pryč (mám nějaké důležité jednání, tak mě nezdržujte...), jak to praktikoval například blahé paměti Ransdorf.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Michal Mrozek | 4. 6. 2019 06:04 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 6. 2019 18:47

Ale jo, ta logika není až tak špatná. :)

Přirovnal bych to k tomu, že když máte zahrádku s chatkou, a pravidelně vám tam chodí zloději sbírat jak vybavení chatky, tak plody ze zahrádky, tak si pro jejich výstrahu střelte do nohy. To je jistojistě odradí od dalších podobných akcí.

Anebo ještě přirovnání Cimrmanovo. Když chce učitel potrestat žáky, tak povídá: "Dneska si nedám odpoledne viržínko! Neplačte, můžete si za to sami."

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK