Palata nejsou voni nemocnej? Po všech těch letech šplhání do europrdXXX najednou kritika? To je přestali v Bruselu platit?
Je to snad poprvé, co s Palatou souhlasím. Jako člověk, který jezdí pravidelně na Balkán přes všechny ty malé státečky, si už nejméně deset let kladu otázku, proč nemáme jednotnou dálniční nálepku nebo něco takového. To přece nemůže být tak složité. A ejhle, napadlo to i soudruhy komisaře. Jenže bruselský komisař prostě nemůže udělat jednu užitečnou věc, aniž by jí doprovodil desítkou dalších buzerací, které občanům pěkně osolí život. Panebože sešli mor na všechny unijní funkcionáře, sekčními šéfy počínaje a násoskou Junckerem konče!
Nahlásit
-
25
+
Nejméně oblíbený příspěvek
Pavel Hanzl|5. 2. 2019 13:07
Na kecy jsou evropští politici stejní kabrňáci jako naši politici (a hlavně nepolitici), ale pokud udělají jednotné mýtné, bude to jednoznačně plus. A jestli tam zamontují ekologii (už dnes je tam zamontovaná tonáž), tak se nic neděje, pro občana to žádný opruz neznamená. Jen se zamyslí, jestli koupit starého smrdlavce, kde už platí vyšší silniční daň a ještě mýto, nebo novější čistší.
Pavel Hanzl|7. 2. 2019 07:26| reakce na Honza _ - 6. 2. 2019 19:19
Vím, že EU je sice socialistický a tím byrokraticky a buzeračně přetížený systém, jenže u nás je to ještě výrazně horší a většina blbostí, které nám nakecávají že je z EU, ve skutečnosti vymýšlí naši ouředníci. Např řepka a biopaliva, bezdotykové baterie i zahnuté banány. Soudruzi zem dotáhli do bankrotu a vyplatili nás západní firmy, takže jsme dnes jejich vazaly. Pokud bychom vážně uvažovali o vystoupení z EU, do které vyvážíme 84% zboží, tak jde do hluboké krize a tím pod Rusko.
Podívejte sa na tenhle rozhovor s člověkem, který do toho skutečně vidí. https://www.reflex.cz/clanek/video/85118/radek-spicar-to-ze-lide-nevidi-v-eu-vyhody-je-nase-chyba-opravdovy-diktat-by-prisel-po-czexitu.html
A co třeba dálniční poplatky úplně zrušit. Stejně se staví z daní, nechápu proč by je lidé měli platit 2x.
Nahlásit
-
1
+
Michal Mrozek|6. 2. 2019 19:21| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 17:48
Můžete mít i super bezpečného Hummera a přimáčknou vás 2 náklaďáky na dálnici... Nebojím se o svůj život a jezdím bezpečně, i se starým autem. Pokud se má stát nehoda, a stane se, pak vím, do čeho jdu. Věřím v Ježíše Krista a svědčím o něm, že je Boží Syn. To je má víra. Také věřím Jeho slovům, která o sobě řekl: "Já jsem vzkříšení a život. Pokud ve mne někdo věří, i kdyby zemřel, bude žít." Smrt není definitivní konec duše a ducha. V co věříte vy? Každý něčemu věří.
Ve Francii je alkohol do určité míry povolen, zjišťoval jste statistiky nehodovosti tam? Myslím, že příliš mnoho dáváte na propagandu různých lobby a zbytečně vykreslujete čerta na zeď. Lobby často číhá na ojedinělý exces, aby zatlačila na pilu a prosadila nějaký zákaz nebo příkaz. Třeba nulovou toleranci k alkoholu.
Honza _|6. 2. 2019 19:19| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 17:59
Doporučuji chvíli zaměstnání ve státní správě a k tomu vést nějaký dotační projekt. Po téhle zkušenosti jsem začal pátrat, co je tu špatně, až jsem narazil na Ancap. A to jsem byl jen malé kolečko v tom kolosu a to mi stačilo.
Takže chápu, že pokud nemáte osobní zkušenost, máte stále pocit, že je systém správný, jen je potřeba ho vylepšit tím správným směrem.
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 17:59| reakce na Honza _ - 6. 2. 2019 11:10
Zákazy žárovek atd. jsou marginality, které už asi stejně opustili. Povinné přímíchávání biopaliv zrušili dávno i s dotacemi na řepku, to máme jenom my. Z důvodů byznysu naše Nejvyššího. Kvóty na imigranty jsou taky dávno v dupě, takže nevím na co si stěžujete. EU teď dělá hloubový audit rozdělování dotací, protože naše státní správa je prakticky v kolapsu, protože není schopna za 5 let vyřešit ani primitivní čapák. Dovedete si představit, co by se tu dělo, kdybychom nebyli v EU?
Honza _|6. 2. 2019 17:58| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 17:48
Kdo by stavěl silnice? Jak by se na nich určovala dopravní pravidla? Kdo by řešil nehody? Kdo a jak by byl zodpovědný za způsobenou škodu? To jsou všechno otázky, které vás asi napadají...
... a které jsou už dávno zpracovány, jejich řešení navrženo a odhadnuto, jak by to asi fungovalo i bez státu.
Alexander Novotka|6. 2. 2019 15:00| reakce na Honza _ - 6. 2. 2019 14:09
Jj, správná otázka. Třeba manažer té soukromé společnosti, jehož stavební schopnosti jsou nejspíš nulové a ty pražce ani neviděl. To označení jsem použil jenom pro zvýraznění výše zmíněného rozdílu mezi výsledkem aktivit soukromých společností a státu na trati do Blanska.
Alexander Novotka|6. 2. 2019 13:53| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 10:24
Stavební schopnosti jakýchkoli úředníků jsou vždy nulové, a týká se to i těch soukromých. Ten rozdíl tkví mezi soukromým podnikáním a státním hospodařením, nicméně chápu, že pochopit tohle je nad Vaše schopnosti.
Jan Capouch|6. 2. 2019 11:05| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 10:14
Svobodné cestování zažila Evropa dlouhá staletí, až do 1. světové války. S pohodlím automobilové dopravy a placením kartou nemá EU pranic společného. Těch pár minut na hranicích je drobnost vůči všem jiným povinnostem.
Michal Mrozek|6. 2. 2019 11:01| reakce na Michal Mrozek - 6. 2. 2019 10:57
Mimochodem, zkuste si tohle mé jednání ohledně každoroční prohlídky auta jako příklad ancapu. V ancapu bych totiž nejednal jinak. Chci jezdit bezpečně a tak budu každoročně kontrolovat své auto a problémy řešit průběžně. Není tedy ancap lepší než současná situace, kdy STK je vyžadováno co 2 roky? Tedy alespoň v mém malinkatém prostředí je to dle mého názoru jasně viditelné. Samozřejmě, nemluvím za jiné lidi.
Michal Mrozek|6. 2. 2019 10:57| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 08:25
Proč by to měl být opruz chodit na STK? Když chci jezdit bezpečně, kontroluji auto každý rok a v něčem i důsledněji než na STK. Tahle pseudonostalgie je nesmysl, možná tak lidé přemýšlí, ale nepřipojuji se k nim.
Zkusím jiný pohled na EU, pohled normálního občana. Sednu do auta a jedu kamkoliv, zastavím se kdekoliv, načepuji u pumpy, najím se v hospůdce, přespím v cimrfráji, zaplatím kartou. Nepotkám žádného celníka nebo pohraničníka, nikde nevytahuji žádné papíry a nikde nejsem buzerován.
Tohle je svoboda, kterou Evropa snad nikdy nezažila.
V mínusových bodech mě nikdo už nedožene.
Nahlásit
-
-1
+
Jan Kohout|6. 2. 2019 10:02| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 08:35
Cílem posunu nádraží v Brně bylo zbavit se důsledků *parních* lokomotiv v centru Brna. Kdo jste někdy viděl odjezd parní lokomotivy, pochopíte. Zcela překvapivě už minimálně půl století parní lokomotivy nepoužíváme, takže konečně můžeme to nádraží odsunout pryč. Hlavně někam, kde můžeme naopak postavit velké parkoviště, protože MHD tam jezdit nebude (ty autobusy skrz centrum to fakt nezachrání).
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 10:01| reakce na Jan Capouch - 6. 2. 2019 09:03
Jistě, ale nebylo to mýtným. To bylo spíš nutné zlo, které prodražovalo obchod. Stejně jako silniční lupiči, tj. celníci dle ancapu a najednou je to dobře.
Jan Kohout|6. 2. 2019 09:57| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 08:35
Tyto soukromé společnosti postavily (!) trať z Brna do Blanska za pouhých 6 (!) let. Stát (o 150 let později) tuto trať "zrychlil" na "rychlostní koridor" 80 km/h (cha, cha cha) přibližně za stejnu dobu.
Diskuze: Jedna Evropa, jedno dálniční mýtné?
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Josef Fraj|5. 2. 2019 05:49
Nejméně oblíbený příspěvek
Pavel Hanzl|5. 2. 2019 13:07
Diskuze
Pavel Hanzl|7. 2. 2019 08:15| reakce na Michal Mrozek - 6. 2. 2019 11:01
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|7. 2. 2019 07:29| reakce na Jan Capouch - 6. 2. 2019 11:05
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|7. 2. 2019 07:26| reakce na Honza _ - 6. 2. 2019 19:19
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|6. 2. 2019 23:36| reakce na Michal Mrozek - 6. 2. 2019 19:21
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Novák|6. 2. 2019 20:10
Nahlásit
Michal Mrozek|6. 2. 2019 19:21| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 17:48
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza _|6. 2. 2019 19:19| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 17:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|6. 2. 2019 18:24| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 17:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 18:02| reakce na Honza _ - 6. 2. 2019 17:58
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 17:59| reakce na Honza _ - 6. 2. 2019 11:10
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza _|6. 2. 2019 17:58| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 17:48
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 17:48| reakce na Michal Mrozek - 6. 2. 2019 10:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Alexander Novotka|6. 2. 2019 15:00| reakce na Honza _ - 6. 2. 2019 14:09
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|6. 2. 2019 14:39| reakce na Michal Mrozek - 6. 2. 2019 14:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Mrozek|6. 2. 2019 14:35| reakce na Jan Capouch - 6. 2. 2019 14:11
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|6. 2. 2019 14:11| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 10:01
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza _|6. 2. 2019 14:09| reakce na Alexander Novotka - 6. 2. 2019 13:53
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Alexander Novotka|6. 2. 2019 13:53| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 10:24
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza _|6. 2. 2019 11:10| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 10:14
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|6. 2. 2019 11:05| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 10:14
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Mrozek|6. 2. 2019 11:01| reakce na Michal Mrozek - 6. 2. 2019 10:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Mrozek|6. 2. 2019 10:57| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 08:25
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 10:26| reakce na Jan Kohout - 6. 2. 2019 10:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 10:24| reakce na Jan Kohout - 6. 2. 2019 09:57
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 10:16| reakce na Honza _ - 5. 2. 2019 13:27
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 10:14
Nahlásit
Jan Kohout|6. 2. 2019 10:02| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 08:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|6. 2. 2019 10:01| reakce na Jan Capouch - 6. 2. 2019 09:03
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Kohout|6. 2. 2019 09:57| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 08:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|6. 2. 2019 09:03| reakce na Pavel Hanzl - 6. 2. 2019 08:12
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu