OČIMA EXPERTŮ: STAVEBKO, PENZIJKO, POJIŠTĚNÍ. CO BY MĚL STÁT PODPOROVAT?
NIC.
Nahlásit
-
23
+
Nejméně oblíbený příspěvek
Jan Amos|7. 5. 2018 15:17
Ano - to by mohl být první krok k tomu, co považuji za ideální. Odluka občanů od státu podobně jako například odluka církve. Stát by deklaroval, že občanům nic nebude poskytovat a recipročně ani občané nebudou vůči státu ničím vázáni.
Jan Amos|10. 5. 2018 00:06| reakce na Richard Fuld - 9. 5. 2018 10:23
Věřte, že je to mnohem jednodušší, než se domníváte. Zákony jsou závazné především pro ty, kteří jim věří. Pokud věříte, že je nutné platit daně, tak je plaťte. Tak je to zcela správné a pochopitelné.
Richard Fuld|9. 5. 2018 15:18| reakce na Jan Altman - 9. 5. 2018 13:48
Nikdo nenarozené děti k ničemu nenutí. :-)
Ano. Velmi rád souhlasím s tím, že by stát neměl vyhláškami nutit nikoho, aby nakupoval státní dluhopisy.
A samozřejmě je zcela v pořádku, pokud v jednom státě platí pouze jedna jediná národní měna. Odchylka od tohoto pravidla může činit pouze značné potíže, resp. jde o nesmysl.
Se zadlužením státu samozřejmě máte mnoho společného. Tomu se jen tak nevyhnete. :-)
Jan Altman|9. 5. 2018 13:48| reakce na Richard Fuld - 9. 5. 2018 10:20
Stát ať se zadlužuje, jak chce, pokud: - nebude zvráceně nutit ještě nenarozené to splatit - nebude ten dluh zákony a vyhláškami vnucovat finančním institucím, penzijním fondům, atd... - dluh a měnovou zásobu ať zvyšuje ve své měně, ovšem bez práva tuto měnu všem vnucovat jako monopolní zákonné platidlo
Čili ano - ať se Bureš, Falmer a další představitelé státomafie klidně zadlužují, já s tím nemám problém. Vy se také klidně zadlužujte. Jen s tím odmítám mít cokoli společného.
Richard Fuld|9. 5. 2018 10:23| reakce na Jan Amos - 7. 5. 2018 16:15
Ale Vy to makroekonomické ekonomické prostředí potřebujete pro svoji individuální prosperitu! Jestli ne, potom máte velmi jednoduché řešení. Najděte si nějaké opuštěné místo (optimálně opuštěný ostrov) a prosperujte si SÁM, jak je Vám libo, bez odvádění daní...
Richard Fuld|9. 5. 2018 10:20| reakce na Josef Fraj - 7. 5. 2018 16:46
Nesmysl. Vždy jsem brojil proti zvyšování daní, protože existuje mnohem elegantnější způsob, jak financovat státní výdaje - zadlužování státu. Jde jen o to najít rovnováhu mezi daněmi (protiinflační vliv) a tempem zadlužovaní (proinflační vliv) ve vztahu k cenovému vývoji spotřebního koše.
Josef Fraj|7. 5. 2018 16:46| reakce na Richard Fuld - 7. 5. 2018 11:42
Nevěřím, že vy bystě někdy snížil daně. Vždycky byste našel něco, co můžete pro dobro občanů udělat proti jejich vůli. Také jste to uvedl až jako poslední možnost a jenom jako maskýrovku vašeho totalitního marxismu, který tady už asi pět let hlásáte. To nesmáznete jednou hláškou.
Jan Amos|7. 5. 2018 16:15| reakce na Richard Fuld - 7. 5. 2018 15:44
Možná vám to může v roce 2018 připadat komické. Mě se ale ta myšlenka líbí a řada lidí v mém okolí se stále častěji ptá, jak je možné spokojeně žít a nemuset ráno vstávat do práce a odvádět státu více než polovinu vydělaných prostředků. Vy byste se ale v této situaci necítil dobře, nemá smysl o ní diskutovat. Vám vyhovuje makroekonomie, či jak vaše teorie nazvat, já dávám přednost skromnější mikroekonomii na lokální úrovni.
Jan Amos|7. 5. 2018 15:17| reakce na Honza _ - 4. 5. 2018 08:15
Ano - to by mohl být první krok k tomu, co považuji za ideální. Odluka občanů od státu podobně jako například odluka církve. Stát by deklaroval, že občanům nic nebude poskytovat a recipročně ani občané nebudou vůči státu ničím vázáni.
Josef Fraj|7. 5. 2018 05:22| reakce na foxy - 4. 5. 2018 16:52
Moc nechápu za co. Sociální inženýr Fuld chce naše peníze použít na jiné účely než jiní sociální inženýři, ale pořád bez ohledu na ty, kteří to platí. Pořád je to typický státní gangster (statester, abych použil jeho vlastní slovotvorbu). Když k tomu přidáte jeho douhodobé názory třeba na úspory nebo centrální banksterství, tak dostanete typického škůdce svobodné společnosti.
Zdeněk Suchý|4. 5. 2018 19:23| reakce na Richard Fuld - 4. 5. 2018 12:20
To je všeobecně známá věc, že ti chudí přispívají těm bohatším prostřednictvím svých daní na zvýhodněné finanční produkty na které sami nemají. K těm banksterům. Ve Venezuele s nimi rázně zatočili a největší soukromou banku znárodnili a banksteři skončili v kriminále - https://ekonomika.idnes.cz/venezuela-banka-prevzeti-zatykani-dtj-/eko-zahranicni.aspx?c=A180504_091034_eko-zahranicni_jj A teď jim konečně bude to finačnictví šlapat jako hodinky.
Nejde o podporu spoření. Jde o státní podporu stavebních spořitelen, pojišťoven a penzijních fondů! Takže by bylo nejlepší podporu všech těchto "finančních produktů" zrušit. Samozřejmě i s podporou hypoték. Lidé, kteří si mají dostatečné příjmy na to, aby mohli spořit nebo si vzít hypotéku, žádnou státní podporu nepotřebují. Ta celá státní podpora jednoduše absurdní. Pokud stát chce (není ale jasné proč), aby lidé spořili, ať to vysvětluje dětem ve školách. Pokud to nepochopí spořit stejně nebudou.
Za ušetřené peníze placené banksterům a těm, kteří je nepotřebují, mohl stát zvednout např. minimální důchody a sociální dávky nebo snížit daně.
Nahlásit
-
22
+
Honza _|4. 5. 2018 08:15
OČIMA EXPERTŮ: STAVEBKO, PENZIJKO, POJIŠTĚNÍ. CO BY MĚL STÁT PODPOROVAT?
Diskuze: Očima expertů: Stavebko, penzijko, pojištění. Co by měl stát podporovat?
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Honza _|4. 5. 2018 08:15
Nejméně oblíbený příspěvek
Jan Amos|7. 5. 2018 15:17
Diskuze
Richard Fuld|10. 5. 2018 17:04| reakce na Jan Amos - 10. 5. 2018 00:06
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|10. 5. 2018 00:06| reakce na Richard Fuld - 9. 5. 2018 10:23
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|9. 5. 2018 15:18| reakce na Jan Altman - 9. 5. 2018 13:48
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|9. 5. 2018 13:48| reakce na Richard Fuld - 9. 5. 2018 10:20
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|9. 5. 2018 10:23| reakce na Jan Amos - 7. 5. 2018 16:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|9. 5. 2018 10:20| reakce na Josef Fraj - 7. 5. 2018 16:46
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|7. 5. 2018 23:13| reakce na Jan Amos - 7. 5. 2018 16:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Fraj|7. 5. 2018 16:46| reakce na Richard Fuld - 7. 5. 2018 11:42
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|7. 5. 2018 16:15| reakce na Richard Fuld - 7. 5. 2018 15:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|7. 5. 2018 15:44| reakce na Jan Amos - 7. 5. 2018 15:17
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|7. 5. 2018 15:17| reakce na Honza _ - 4. 5. 2018 08:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|7. 5. 2018 11:42| reakce na Josef Fraj - 7. 5. 2018 05:22
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Josef Fraj|7. 5. 2018 05:22| reakce na foxy - 4. 5. 2018 16:52
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Zdeněk Suchý|4. 5. 2018 19:23| reakce na Richard Fuld - 4. 5. 2018 12:20
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
foxy|4. 5. 2018 16:52| reakce na Richard Fuld - 4. 5. 2018 12:20
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|4. 5. 2018 12:20
Nahlásit
Honza _|4. 5. 2018 08:15
Nahlásit