Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Takový balík nemůže ležet v šuplíku

Martin Vlnas | 13. 1. 2018 | Celkem 3 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Amos | 13. 1. 2018 13:12

Ač osobně musli považuji za zástupce pastí na střední třídu, kde se stejný efekt dá dosáhnout smícháním ovesných vloček, medu a sušeného ovoce doma v mixéru za výrazně menší peníz ( https://zbyhnev.wordpress.com/2013/06/05/pasti-na-stredni-tridu/ ), myslím, že Emco je firma, která si uznání a respekt zaslouží.

Bonmot říká, že "Úspěch je výsledkem dobrého odhadu. Dobrý odhad je výsledkem zkušeností. Zkušenost je výsledkem špatného odhadu." Myslím, že jedním z dobrých odhadů firmy bylo stát se generálním sponzorem tanečních soutěží, kde její výrovky a reklamu vidí tisíce dětí, pro které je musli standardním pokrmem a desetitisíce kamarádů a podporujících rodičů.

+8
+
-

Všechny 3 komentáře v diskuzi.

Jan Kohout | 15. 1. 2018 10:32

Díky za tento článek. Možná by se hodilo ukázat více schopných podnikatelů, kteří umí a jsou schopni být úspěšní i ve světě.
Mám jeden tip - balony Kubíček.
P.S: "Umět v tom chodit". napojit se na penězovod od státu a neumět fungovat bez dotazí nepovažuji za "schopného podnikatele".

Nahlásit

+2
+
-

Jan Amos | 13. 1. 2018 13:12

Ač osobně musli považuji za zástupce pastí na střední třídu, kde se stejný efekt dá dosáhnout smícháním ovesných vloček, medu a sušeného ovoce doma v mixéru za výrazně menší peníz ( https://zbyhnev.wordpress.com/2013/06/05/pasti-na-stredni-tridu/ ), myslím, že Emco je firma, která si uznání a respekt zaslouží.

Bonmot říká, že "Úspěch je výsledkem dobrého odhadu. Dobrý odhad je výsledkem zkušeností. Zkušenost je výsledkem špatného odhadu." Myslím, že jedním z dobrých odhadů firmy bylo stát se generálním sponzorem tanečních soutěží, kde její výrovky a reklamu vidí tisíce dětí, pro které je musli standardním pokrmem a desetitisíce kamarádů a podporujících rodičů.

Nahlásit

+8
+
-

Jan Kopecký | 15. 1. 2018 14:31 | reakce na Jan Amos - 13. 1. 2018 13:12

Obecně vzato je to jen jedna z možností jak levné obilí jednoduše přeměnit na drahý produkt s co nejdelší trvanlivostí a pomocí barevného obalu, reklamy, a dětí inkasovat peníze.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK