Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
Konecne by mel rici nekdo pravdu a ne jen obecne fraze. Čupr, zakladatel šrotomatu, rychle ze svého lůzrpodniku vycouval. Současný majitel, pokud neni jen bily kun se musi mlatit do hlavy, za svoji blbost. Sice melou o miliardách obratu, ale zisk je nula nic. A stejne to je i s tim Čuprovym rohlikem.
Nahlásit
0
+
-
Vojtěch Drápal | 2. 10. 2015 15:15 | reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
Fór je v tom, že spousta lidí takhle o regulacích vážně uvažuje, jen to neřeknou nahlas :-(.
Mám obchod na internetu a neustále mě bombardují slevové portály s nabídkou "slevy" pro mé zákazníky. Prakticky to znamená zdražit, nakrmit slevový portál, oželet část svého zisku (nebo celý) a zákazník naprosto žádnou slevu nedostane! Dokonce jsem taková mrcha (bez ironie), že uvažuju to zkusit. Na staré zboží to nedám. Lidi si ceny pamatují a na to nemám žaludek. Dát to na novou kolekci s omluvou sebe sama, že se jen snažím nalákat nové zákazníky...
Nahlásit
0
+
-
Honza | 2. 10. 2015 12:21 | reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
na tomhle humoru je nejmíň humorné, že se toho může někdo opravdu chytit :-)
Martin77 | 2. 10. 2015 12:12 | reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
S podobnými názory se v okolí setkávám poměrně hojně, takže popravdě jsem ani neuvažoval zda to má být nadsázka nebo ne. Můj příspěvek každopádně nadsázkou je.
Honza23 | 2. 10. 2015 11:04 | reakce na Martin77 - 2. 10. 2015 09:44
Tak teď by mě opravdu zajímalo, jestli si Martin77 nevšiml nadsázky v minulém příspěvku (a lidi už tak začínají bujení regulací považovat za něco normálního), nebo jen posunul nadsázku o další level... Nebo snad John Oldman píše bez nadsázky?
Kovanda: "Zůstanou jen nejlepší – což nutně neznamená, že to budou ti, co přišli jako první, i když ti se pochopitelně těší značné výhodě. Takhle zkrátka funguje spontánní trh – a je to tak dobře."
Ne, není to dobře. Lidé přijdou o práci. Ty firmy je třeba před krachem zachránit. A také je potřeba nastavit jasná regulatorní pravidla, slevy se nyní pohybují v legislativním vakuu. Nikdo neřeší minimální a maximální výši slevy, individuálně - sektor po sektoru.
I zákazníci se chovají zcela chaoticky, žádná promyšlená regulace je nesměruje, kolik slev minimálně a maximálně si mají za měsíc vzít. Stejně tak podnikatelé, u kterých lidé slevy uplatňují, se pohybují až v anarchistickém prostředí. Nevědí dostatečně dopředu, kolik lidí se slevou k nim ten den přijde, atd...
A samozřejmě p.Kovanda správně poukazuje na pohledy personálu (jako na chudé příbuzné) na lidi čerpající slevu. I toto by se mělo řešit - například častějšími kontrolami promocí provokatérů, kteří předloží slevový kupon a následně pohledometrem změří pohledy personálu.
Diskuze: Očima expertů: Soumrak slevových portálů?
2. 10. 2015 | 8 komentářů | 11 229
Přihlášení do diskuze
Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
Na následující odkaz pak klikněte v případě, že jste zapomněli své heslo.
Kakao | 3. 10. 2015 23:52
Nahlásit
Vojtěch Drápal | 2. 10. 2015 15:15 | reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
NahlásitZobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Internetový obchod | 2. 10. 2015 13:47
Nahlásit
Honza | 2. 10. 2015 12:21 | reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
NahlásitZobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin77 | 2. 10. 2015 12:12 | reakce na Honza23 - 2. 10. 2015 11:04
NahlásitZobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza23 | 2. 10. 2015 11:04 | reakce na Martin77 - 2. 10. 2015 09:44
NahlásitZobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin77 | 2. 10. 2015 09:44 | reakce na John Oldman - 2. 10. 2015 09:16
NahlásitZobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
John Oldman | 2. 10. 2015 09:16
Nahlásit