Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis 

Diskuze: Očima expertů: Soumrak slevových portálů?

Přihlášení do diskuze

Konecne by mel rici nekdo pravdu a ne jen obecne fraze. Čupr, zakladatel šrotomatu, rychle ze svého lůzrpodniku vycouval. Současný majitel, pokud neni jen bily kun se musi mlatit do hlavy, za svoji blbost. Sice melou o miliardách obratu, ale zisk je nula nic. A stejne to je i s tim Čuprovym rohlikem.

Nahlásit

0
+
-

Fór je v tom, že spousta lidí takhle o regulacích vážně uvažuje, jen to neřeknou nahlas :-(.

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Mám obchod na internetu a neustále mě bombardují slevové portály s nabídkou "slevy" pro mé zákazníky. Prakticky to znamená zdražit, nakrmit slevový portál, oželet část svého zisku (nebo celý) a zákazník naprosto žádnou slevu nedostane! Dokonce jsem taková mrcha (bez ironie), že uvažuju to zkusit. Na staré zboží to nedám. Lidi si ceny pamatují a na to nemám žaludek. Dát to na novou kolekci s omluvou sebe sama, že se jen snažím nalákat nové zákazníky...

Nahlásit

0
+
-

na tomhle humoru je nejmíň humorné, že se toho může někdo opravdu chytit :-)

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

S podobnými názory se v okolí setkávám poměrně hojně, takže popravdě jsem ani neuvažoval zda to má být nadsázka nebo ne. Můj příspěvek každopádně nadsázkou je.

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Tak teď by mě opravdu zajímalo, jestli si Martin77 nevšiml nadsázky v minulém příspěvku (a lidi už tak začínají bujení regulací považovat za něco normálního), nebo jen posunul nadsázku o další level...
Nebo snad John Oldman píše bez nadsázky?

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Presne tak soudruhu. Je potreba to poradne zregulovat.

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Kovanda: "Zůstanou jen nejlepší – což nutně neznamená, že to budou ti, co přišli jako první, i když ti se pochopitelně těší značné výhodě. Takhle zkrátka funguje spontánní trh – a je to tak dobře."

Ne, není to dobře.
Lidé přijdou o práci. Ty firmy je třeba před krachem zachránit.
A také je potřeba nastavit jasná regulatorní pravidla, slevy se nyní pohybují v legislativním vakuu.
Nikdo neřeší minimální a maximální výši slevy, individuálně - sektor po sektoru.

I zákazníci se chovají zcela chaoticky, žádná promyšlená regulace je nesměruje, kolik slev minimálně a maximálně si mají za měsíc vzít.
Stejně tak podnikatelé, u kterých lidé slevy uplatňují, se pohybují až v anarchistickém prostředí. Nevědí dostatečně dopředu, kolik lidí se slevou k nim ten den přijde, atd...

A samozřejmě p.Kovanda správně poukazuje na pohledy personálu (jako na chudé příbuzné) na lidi čerpající slevu. I toto by se mělo řešit - například častějšími kontrolami promocí provokatérů, kteří předloží slevový kupon a následně pohledometrem změří pohledy personálu.

Nahlásit

0
+
-