Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Byznysplán: Prádlo žehlené s láskou

Petra Dlouhá | 15. 4. 2015 | Celkem 7 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Všech 7 komentářů v diskuzi.

kati | 19. 4. 2015 13:37

Jsem majitelkou malé prádelny v Praze. Provozujeme ji jako rodinnou už druhou generaci a cena za 20kosil a pár triček 1000,- Kč je pro mne téměř lichva.

K nám si chodí pánové i manželky podnikatelů pro praní a žehlení jedné košile za cca 35,-. Dlouhodobé a známé tváře máme už i se slevou.

Nahlásit

0
+
-

Stanislav Brabec | 16. 4. 2015 18:31

Čím se tato služba liší od běžné Pradlenky? Kromě zmíněné „tipťopovosti“, visaček, a toho, že to provozují absolventi vysoké školy za pomoci byznys mentorů a sponzorů?

Mají sice internetový rezervační systém (ten ale mají už i některé Pradlenky), ale zase nemají mandl ani prádelnu.

Nahlásit

0
+
-

Petr Molik | 16. 4. 2015 13:09

Nechci nijak komentovat obchodní model firmy, ale nezacházíme v tom "sluníčkování" trochu do extrému? Co je to prosím "vyžehlené s láskou"? Není to prostě jenom další hipsterský buzzword?

S láskou Vám maminka uvaří vaše oblíbené jídlo, ale i v sebelepší restauraci bych na lásce netrval. Stačilo by jídlo uvařené profesionálně. Jasně, že i profík může milovat svoji práci, ale rozdíl mezi profíkem a amatérem je v tom, že dělá kvalitně i když se mu právě nechce.

Sám jsem si košile pár let žehlil a láska v tom nebyla, i když to bylo pro mě. Je to prostě dovednost. Dá se u toho dívat na televizi. Ale to je vše. Proč by měly být práce jako mytí nádobí, umývání podlahy a žehlení dělány s láskou? Chlapi zase většinou s láskou neryjí zahradu, nemění zimní gumy a neštípají dřevo. Jasně, že to všechno jsou hodnotné, poctivé a potřebné činnosti, které je třeba udělat, ale lásku bych si nechal třeba na hraní s dětmi nebo sraz se sourozenci.

Nahlásit

0
+
-

Venca | 15. 4. 2015 13:35

Zajímavé podnikání má Tomáš Rajnoch provozující http://www.meetea.cz/, osobně jezdí do Asie vybírat ty nejlepší čaje od malých pěstitelů, které pak nabízí v rámci měsíčního předplatného. Věnuje se i čajovému cateringu.

Nahlásit

0
+
-

Michal Weinfurtner | 15. 4. 2015 17:45 | reakce na Venca - 15. 4. 2015 13:35

Podobně funguje i DoubleShot s kávou. Taky jezdí po plantážích a nakupují konkrétní sklizně a pak je nabízejí buďto jako předplatné, nebo dokud nevyprodají.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Dalibor Pešek | 16. 4. 2015 09:34 | reakce na Michal Weinfurtner - 15. 4. 2015 17:45

Jestli se nepletu DoubleShot vznikl tak, že kluci odešli z La Boheme Café a okopírovali co se naučili tam. Dle chuti kávy soudím, že La Boheme Café to zatím dělá lépe.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Gabriel Pleska | 15. 4. 2015 14:37 | reakce na Venca - 15. 4. 2015 13:35

Venco, díky, slovo Meetea už na redakčních poradách padlo. Hezký tip.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK