Martin Moravec|27. 12. 2012 20:39| reakce na Adam Čabla - 22. 12. 2012 09:36
Podrobnější odpověď by mě pochopitelně taky zajímala. Ale čistě logicky je na místě pochybovat, že po testu jde vše šmahem do šrotu. Většina výrobků jako jsou domácí kina nebo sušičky by testy snad měla přežít a mělo by být možné je s přiměřenou ztrátou prodat třebas přes aukční server.
Zdravím, dTest jsem mel letos predplaceny a budu ho mit predplaceny i pristi rok. Nicmene v prubehu roku u me vyvstala rada otazek, ktere bohuzel v rozhovoru nebudou rozebirany. Nejvice me pali otazka velikosti vyberovych vzorku. Delal jsem lehko aritmetiku a vyslo mi, ze je nemozne zivit se jenom predplatnym a zajistit dostatecnou siri testovanych vyrobku, pokud jsou testovany skutecne nakoupene vzorky. Jako prikllad posledni cislo: test domacich kin a susicek pradlau, jejich nakupni cena v souhrnu 600 000,- pri prijmu z predplatneho necele 4 000 000,- To mi vychazi, ze se stezi muze koupit vice nez pet vzorku od jednoho, nehlede na naklady ne testovani apod. Jak to tedy je? Kolik kusu od jednoho konkretniho vyrobce se testuje naraz? Jak je zajisteno, ze vyrobce neni ocernen na zaklade testu jednoho nahodne vadneho vyrobku, zatimco jiny vyrobce je pochvalen na zaklade jednoho nahodne dobreho vyrobku?
Diskuze: Václav Beneš: Dokud nepřestaneme kupovat šmejdy, budou se prodávat!
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Martin Moravec|27. 12. 2012 20:39| reakce na Adam Čabla - 22. 12. 2012 09:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Adam Čabla|22. 12. 2012 09:36
Nahlásit