Jaroslav Krátký|4. 5. 2012 11:35| reakce na Ota Nik - 4. 5. 2012 04:35
Nesouhlasím s Vámi ani v jediném bodě. Samozřejmě nejde o to, že jsem neviděl ten film, viděl jsem skvělé Homolkovy, jestli jste měl na mysli omezenost některých lidí. Jde o totální demagogii s tím, že DÍKY EU (a "humanitárnímu bombardování") tu nebyla přes 60 let žádná válka. Jde o stejnou úroveň politické propagandy jako když nám kdysi tvrdili, že mír je tu DÍKY SSSR (a "spřátelené pomoci"). A co se týče schvalování zákonů - nesrovnávejte prosím výsledek referenda Francie, Nizozemí či Irska s přílepky a paragrafy poslanců úrovně Kočí, s těmi si to dokážeme srovnat sami nejpozději v příštích volbách.
Ota Nik|4. 5. 2012 04:35| reakce na Jaroslav Krátký - 1. 5. 2012 17:29
Co kdybychom EU hodnotili podle toho, že tu, pomineme-li rvačku o moc a peníze při rozpadu Jugoslávie, nebyla už přes 60 let žádná válka. V Evropě docela nevídané. No, ale kdo by na tohle pomyslel, když s válkou nemá žádnou zkušenost, ale z filmu "Co je doma to se počítá, pánové" zná každou scénku zpaměti, že jo? Ne, že bych chtěl nedemokratičnost fungování EU nějak obhajovat, ale podle Vašeho pohledu je i Česko podlá a zákeřná organizace, která přechází přání občanů pomocí podvodů. O jednom z nich mluví i Jan Sokol. Mám na mysli ten paragraf o tunelování co někdo ze zákona vyškrtl.
Panu Sokolovi nerozumím. Myslí to tak, že bychom měli svůj vztah k EU hodnotit podle toho, kolik jsme do EU dokázali nadojit? Podle mne je EU podlá, zákeřná organizace, která obchází přání Evropanů pomocí podvodů (viz referenda Francie, Nizozemí, Irska) a snaží se vynutit sjednocení celé Evropy do jediného státu bez ohledu na cokoli.
Nahlásit
-
0
+
Ferdinand Mácha|1. 5. 2012 17:21| reakce na Libor Kosour - 1. 5. 2012 14:03
To máte pravdu. Já taky vidím, že se máme celkově tak-nějak lépe nežli ve feudalismu.
Určitě napoví to, jestli jde o známou osobnost. Známá osobnost se vytváří pomocí kamarádíčkování s mafiány, takže tyhle já osobně neberu. Pak napoví struktura příjmů. Pokud se jedná o starostu, místního zastupitele a pod. státní útvary, neberu... Student - neberu. Doktor - může být. Nejlepší je podle mě začínat hledat už dnes, nečekat až měsíc před volbami.
Ferdinand Mácha|1. 5. 2012 17:14| reakce na Libor Kosour - 1. 5. 2012 13:46
Všude je dost řezníků, kterým lze dát šanci. Já vidím, že v každém oboru se vyskytuje někdo, kdo hraje fér a zákazníkovi chce posloužit. Jen to chce hledat a sdílet informace s ostatními lidmi.
Libor Kosour|1. 5. 2012 14:03| reakce na Ferdinand Mácha - 30. 4. 2012 17:00
No alespon necim ta mocenska struktura omezena je. Mluvim o popravach, ktere dnes uz nejsou. Na druhou stranu neni problem cloveka zlikvidovat ekonomicky, je otazkou co komu pripada horsi. Jinak bych to vzal z druheho konce, kolik asi lidi bez rozsahlych vazeb se vubec tlaci do politiky? Moc jich asi nebude, take ve volbach pujde o obdobu spoortky.
Ferdinand Mácha|30. 4. 2012 17:10| reakce na Libor Kosour - 30. 4. 2012 14:02
Neboli, pokud nám řezník prodá zkažené maso, na nějakou dobu mu vystavíme STOPku a budeme chodit jinam. Když mu STOP nedáme, nemůžeme se divit, že s námi bude jednat s pohrdáním a bude zkoušet, jestli si může dovolit další křivárny.
Ferdinand Mácha|30. 4. 2012 17:00| reakce na Libor Kosour - 30. 4. 2012 14:02
Myslím, že se můžeme shodnout spíše, že pokud mluvíme o pravděpodobnosti, tak je to v subjektivním kontextu, významu víra nebo důvěra vyplývající z osobních zkušeností...
Máme tu mocensky zabudovanou současnou strukturu, která není omezená snad ničím. Ti lidé mají vazby úplně všude, kde se rozhoduje o penězích z rozpočtu. Z těchto vazeb vyplývá mimo jiné nekontrolovatelnost.
Má metu na výběr lidi, o kterých nevíme, jestli vůbec mají takto rozlehlé vazby. Jestliže o těch vazbách ještě nevíme, pak věřím, že nejsou, jinak by se už projevily a my bychom se o nich dozvěděli.
Pokud se noví lidé budou snažit získat mohutné vazby pro rozhodování o penězích z rozpočtu, jistě jim to bude nějakou dobu trvat. A mezitím budou další volby a takoví paraziti mohou být odstaveni.
A třeba se mezi novými lidmi najde i někdo, kdo bude chtít prosadit myšlenku jiné formy rozhodování o společnosti, jiné mechanismy kontroly moci. Lepší je naděje do budoucnosti, nežli smrdutá jistota několikanásobných zklamání.
I proto nechápu zklamané voliče TOP09, vždyť v té straně jsou samé staré struktury, které byly u moci a zklamaly už tolikrát předtím. To přece nebyla žádná změna...
Volit menší zlo se tedy nevyplácí... Co takhle zkusit zvolit něco, u čeho ještě nemáte zkušenost, že je to zlo?
Nahlásit
-
0
+
Stanislav Dvořák|30. 4. 2012 11:19
To je vše pěkné, že popisuje situaci, která tady panuje, ale zkuste mi poradit, co mám dělat já jako obyčejný trumbera, aby se situace alespoň pomalu zlepšovala? Doufám,že mi neporadíte abych chodil k volbám a volil menšího trumberu, kdežto doposud jsem volil většího trumberu než jsem já.
Diskuze: Jan Sokol: Svinstva byla v naší politice vždycky. Je dobře, že konečně vyplouvají na povrch!
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jaroslav Krátký|4. 5. 2012 11:35| reakce na Ota Nik - 4. 5. 2012 04:35
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ota Nik|4. 5. 2012 04:35| reakce na Jaroslav Krátký - 1. 5. 2012 17:29
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jaroslav Krátký|1. 5. 2012 17:29
Nahlásit
Ferdinand Mácha|1. 5. 2012 17:21| reakce na Libor Kosour - 1. 5. 2012 14:03
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ferdinand Mácha|1. 5. 2012 17:14| reakce na Libor Kosour - 1. 5. 2012 13:46
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|1. 5. 2012 14:03| reakce na Ferdinand Mácha - 30. 4. 2012 17:00
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|1. 5. 2012 13:46| reakce na Ferdinand Mácha - 30. 4. 2012 17:10
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ferdinand Mácha|30. 4. 2012 17:10| reakce na Libor Kosour - 30. 4. 2012 14:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ferdinand Mácha|30. 4. 2012 17:00| reakce na Libor Kosour - 30. 4. 2012 14:02
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|30. 4. 2012 14:02| reakce na Ferdinand Mácha - 30. 4. 2012 13:48
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ferdinand Mácha|30. 4. 2012 13:48
Nahlásit
Stanislav Dvořák|30. 4. 2012 11:19
Nahlásit