Souhlasím s autorkou článku a připojuji další důvod, proč je u nás vše "zatuhlé". Lidi často nemají ani základní hrdost. Někdo jim něco provede (mobilní operátor,banka,kdokoliv) a když jim za půl roku dá trapnou slevu nebo alespoň její příslib,okamžitě letí a stojí fronty,jen aby to samé zase udělali za půl roku. Není divu, že se (nejen) banky chovají, jak se chovají. Jedná se o vztah soukromá instituce - klient, tady vždy platí, že klient dostává takové poplatky, jaké si svým chováním zaslouží. Není to třeba trochu podobné i s politikou? :) Dokonce můžeme slyšel i názory typu "je to všude stejné" nebo "co kdyby to jinde bylo ještě horší". To je jistě pravda, taky jsme mohli rovnou zůstat v komunismu :)
Nahlásit
-
0
+
Marek Poláček|30. 7. 2010 21:49
Jsem u ČS a jsem zcela spokojen. Při obratu nad 100 tisíc je vedení zdarma a ve spojení s mbank nejde o žádný problém. Mám oba účty zdarma. Oba mají na rozdíl od Fio pohodlné ovládání odkudkoli.
Nahlásit
-
0
+
Many|30. 7. 2010 20:00| reakce na Libor Kosour - 30. 7. 2010 13:16
Trefný článek. Shrnuli komentáře a článek, pak bezpoplatkové banky využívají lidé kteří nejsou líní(změnit banku, nastavit příkazy) a nemají strach (zavedení/zvýšení poplatků). Již dva roky mám dva účty bez poplatků- FIO a mBank. Pokud by jeden z nich zavedl poplatky, pak mu zamávám jako předtím České spořitelně. Změna je život, tak žádný strach. Dnes jen lituji že jsem platil ČS zbytečně několik let. Schválně si spočítejte kolik vás to stojí a o kolik přidete i na malých úrocích. Možná vás přejde lenost i strach....
Souhlasím.Doporučuju FIO. Sám tam mám 2 účty už několik let a bez problémů. Fio je pro lidi, co jsou zodpovědní ke svým financím a nepotřebují kontokorenty !!!
Nahlásit
-
0
+
Petra Dusová|30. 7. 2010 14:34| reakce na Ladislav - 30. 7. 2010 14:03
Co se týše doporučení poradců Partners, tak žádné účty pokud vím zprovizované nikdy nebyly, takže tomu říkjme třeba rada "zdarma". Teď to trochu odlehčuji, nicméně ono s BÚ je to celkem složitý proces na zprostřekování a nabídka opravdu zajímavých účtu zase není tak široká, takže řekněme i toto byl impuls pro spuštění Partners banky.
Petra Dusová|30. 7. 2010 14:25| reakce na Ladislav - 30. 7. 2010 12:28
Jak již padlo v komentářích, i mám celkem dobrou zkušenost s mBank, ale dle mého názoru je to opravdu pro lidi co banku nepotřebují a vše řeší přes internet. Co se týče Poštovní spořitelny, tak i zde mám osobní zkušenost celkem pozitivní, poplatková struktura celkem ujde a hlavně je to hodně dostupná banka... dají se použít bankomaty ČSOB + téměř u každé pošty máte další bankomat bankomat. Mají téměř bezpoplatkový studentský účet, který platí do 25 či 26 let aniž by člověk musel prokazovat v dalších letech status studenta, což je pro mladého člověka zajímavé. Jinak momentálně přejíždím na Partners Konto:-)
Ladislav|30. 7. 2010 14:03| reakce na Libor Kosour - 30. 7. 2010 13:16
Petr: Na Fio jsem zapomněl. Ze všech stran slyším chválu, takže jistě i tento ústav stojí za zvážení, opět to ale asi nebude ústav preferovaný poradci.Libor: Proto jsem zmiňoval, že je pro lidi mladé(adaptabilní chcete-li) a schopné používat internet. Kdo potřebuje přepážku a bankovní uřednici, ten ať M-bank nebere. Já si účet u M-bank založil v říjnu 2008. Od té doby jsem na poplatcích zaplatil 35,- za 4 výběr v měsíci při jedné mimořádné události. Teď nevím přesně, jak Fio, ale od poštovní spořitelny bych něco takového nečekal. Jinak ale souhlasím, že některé produkty jsou v M-bank šité horkou jehlou a změny a "zesložiťování& quot;se tu děje. Mě zarazil v reklamách inzerovaný M-bilans - bilanční systém k hypotékám, který byl velmi rychle zrušen, protože někdo v M-bank nedomyslel, že si někteří mohou vzít hypotéku, i když třeba celou částku na koupi bytu mají. Pak stačilo peníze dát na M-bilans účet a člověk měl rázem bezúročnou půjčku.Stále jsme se ale nedostali k tomu, co by doporučili poradci Partners, tedy účet, za jehož založení získají provizi, protože předpokládám, že Fio jako low-cost, v portfoliu Partners také nebude.
Nerekl, bych ze lide neprechazeji k jinym bankam proto, ze jsou lini. Spise bych videl problem v tom, ze se boji, ze po prechodu zacne nova banka zvysovat poplatky jeste vice nez ta puvodni. To se netyka jen bank, ale asi i obecne vetsiny firem v CR. Muzete odejit za nizsi cenou nebo proto, ze na Vas nejaka firma udelala podraz, jenze do pul roku zdrazi nebo udela stejny podraz i veskera konkurence.Ladislav: mBank z dlouhodobeho hlediska nedoporucuji, nebot se vydala cestou pomaleho ale systematickeho zvysovani slozitosti pouzivani a omezovani/zdrazovani sluzeb. Spise bych to videl na Fio nebo Postovni Sporitelnu.
Nahlásit
-
0
+
Petr|30. 7. 2010 13:06| reakce na Ladislav - 30. 7. 2010 12:28
Mohu se zeptat autorky článku, kterou banku by doporučila? Já mám jasno. Především pro lidi méně majetné a schopné používat internet, bych jednoznačně doporučil Mbank. Pokud ale vím, tak Partners s Mbank kvůli provizím nespolupracují. Kterou banku tedy doporučujete?
Nahlásit
-
0
+
Adam|30. 7. 2010 09:15
Vychodiska vidim to naprosto stejne, jenom bych dodal dusledek:Lide jsou lini krome kibicovani neco delat a tak potom dane veci "resi" politici, kteri tim rozsiruji moc statu do naprosto nesmyslnych oblasti.
Diskuze: A jak byste si to představoval, pane kliente?
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Petr Klasna|16. 8. 2010 23:34
Nahlásit
Marek Poláček|30. 7. 2010 21:49
Nahlásit
Many|30. 7. 2010 20:00| reakce na Libor Kosour - 30. 7. 2010 13:16
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|30. 7. 2010 19:15| reakce na Tomáš Č. - 30. 7. 2010 15:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomáš Č.|30. 7. 2010 15:15
Nahlásit
Petra Dusová|30. 7. 2010 14:34| reakce na Ladislav - 30. 7. 2010 14:03
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petra Dusová|30. 7. 2010 14:25| reakce na Ladislav - 30. 7. 2010 12:28
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ladislav|30. 7. 2010 14:03| reakce na Libor Kosour - 30. 7. 2010 13:16
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Libor Kosour|30. 7. 2010 13:16
Nahlásit
Petr|30. 7. 2010 13:06| reakce na Ladislav - 30. 7. 2010 12:28
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Ladislav|30. 7. 2010 12:28
Nahlásit
Adam|30. 7. 2010 09:15
Nahlásit