Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: reklama

Další články na téma reklama najdete na Peníze.cz.

Pálí miliardy, obchází zákony. Čínské Temu opanovalo český internet, úřady tápouinvestigativa
 43 192

Pálí miliardy, obchází zákony. Čínské Temu opanovalo český internet, úřady tápou

Jen málokoho v posledních měsících nezasáhla na českém internetu reklama na čínské internetové tržiště Temu. Agresivní kampaň, do které čínský dravec neváhá sypat desítky miliard, ale komplikuje podnikání tradičním e-shopům po celém světě. A hlasitá kritika už zaznívá i od českých firem: tržiště neplní, co oni musí, a využívá legislativních děr. Co s tím, nevědí ani samy úřady.

Michal Hron15. 4. 2024
Instatní polévka je instantní polévka. Klient ocení hlavně upřímnost, říká expertka na značkyBrandInsight

Instatní polévka je instantní polévka. Klient ocení hlavně upřímnost, říká expertka na značky

V minulosti český design pokulhával za západními trendy, dnes už to neplatí. Podle Any Maselli, generální ředitelky brandingové agentury Unity, si lidé už nenechají reklamou jen tak něco namluvit. Ve světě propagace mají stále silnější slovo otevřenost a čest. A aktuálně i retro vlna.

Jitka Šorfová21. 12. 2023
Bitcoin zdarma a bez rizika? Poradíme, kde si nechat „nakapat“ kryptoměnu
 53 326

Bitcoin zdarma a bez rizika? Poradíme, kde si nechat „nakapat“ kryptoměnu

Kdekdo už určitě zkusil zadat do vyhledávače frázi „bitcoin zdarma“ v naději, že porazí známé rčení bez práce nejsou koláče. Ostatně služeb, které bitcoin zdarma slibují, je celá řada. Lze na nich ale skutečně zbohatnout? A jak takzvané crypto faucety vlastně fungují?

Tomáš Krause27. 6. 2022
Mění ulice, hospody i nádraží. Estetika má ekonomickou hodnotu, říká designérka
 7 637

Mění ulice, hospody i nádraží. Estetika má ekonomickou hodnotu, říká designérka

Napadlo vás někdy, kolik vizuálního nepořádku kolem sebe vídáte? Bannery, billboardy, reklamy, nevzhledné prodejny. Vás možná ne, ale Veronika Rút Fullerová s tím bojuje už několik let. „Celé je to o kultuře podnikání, vizuály jsou jenom důsledky,“ říká dlouhodobá bojovnice s vizuálním smogem.

Martina Fojtů9. 5. 2022
Proč vidím, co jiní ne? Jak vzniká jedenáct milionů veřejných prostorů
 8 659

Proč vidím, co jiní ne? Jak vzniká jedenáct milionů veřejných prostorů

Množství údajů, které za sebou trousíme při pochodu virtuálním prostorem, se nám po automatizovaném zpracování algoritmy vrací jako bumerang v podobě až děsivě přesného mikrocílení. Díky němu je každý z nás vystaven odlišnému informačnímu obsahu a zároveň odstaven od toho, který konzumují ostatní. Jak dlouho bude trvat, než personalizaci podlehne i prostor fyzický?

Hynek Trojánek21. 2. 2022
Je to punk i zodpovědnost, říká marketingový šéf Kofoly
 6 337

Je to punk i zodpovědnost, říká marketingový šéf Kofoly

I když je v marketingu nejdůležitější konzistence, vytrvalost a dlouhodobost, občas je to taky punk, říká v dalším díle Finmag podcastu marketingový ředitel Kofoly Pavol Chalupka. Záleží, o jaké značce z portfolia je zrovna řeč.

Ivo Prax21. 1. 2022
Očima expertů: Lidi nám nemyslí. Zakažte reklamu na půjčky!
 21 690

Očima expertů: Lidi nám nemyslí. Zakažte reklamu na půjčky!

U každé nabídky úvěru musí být dneska plný ruksak informací, aby se každý mohl bez obtíží dozvědět, za jakou cenu a za jakých podmínek si půjčuje. Jenže ouha – jsou lidi, kteří vědět nechtějí. Říkají, že si mám půjčit, abych se měl líp, tak si půjčím. Skupina poslanců z KDU-ČSL proto přichází s návrhem reklamu na půjčky prostě zakázat. Může to fungovat?

Gabriel Pleska22. 6. 2018
Očima expertů: Fotbalista za šest miliard! Nemravné?
 11 316

Očima expertů: Fotbalista za šest miliard! Nemravné?

Zbláznili se majitelé klubu Paris Saint-Germain, když za brazilskou hvězdu Neymara zaplatili astronomickou částku takřka šesti miliard korun? Může se jim to ekonomicky vyplatit, nebo měli i jinou motivaci? A jsou přestupní a platové částky ve vrcholovém sportu ještě smysluplné?

Ondřej Tůma18. 8. 2017
Ať si regiony a školy zastropují reklamní rozpočty
 5 835

Ať si regiony a školy zastropují reklamní rozpočty

Z marketingových válek krajů, měst a škol nemají prospěch občané, ale hlavně majitelé reklamních agentur a ploch.

Michal Kašpárek29. 5. 2015
Wor(l)d Global Network: Letadlo na solární pohon
 75 832

Wor(l)d Global Network: Letadlo na solární pohon

Četli jste v novinách, jak zbohatli solární baroni? Chcete vydělat stejně jako oni nebo víc? Nevadí vám zapojit se do pyramidového systému? Právě pro vás je tu nabídka Wor(l)d Global Network.

Martin Vlnas24. 3. 2014
Sexistické prasátečko konečně vysvětlené i pro křupáky
 28 113

Sexistické prasátečko konečně vysvětlené i pro křupáky

Nikdy není pozdě na to pochopit, proč někomu vadí sex v reklamách nebo že anticena není trest smrti ukamenováním.

Michal Kašpárek29. 11. 2013
Nesahej nám na pohlaví, úředníku!
 6 727

Nesahej nám na pohlaví, úředníku!

Kvóty pro rovná zastoupení žen ve vedení a představenstvech soukromých společností nejsou než bezpráví ve jménu práv.

Jaroslav Šura6. 11. 2013
Příručka mladých šmejdů

Příručka mladých šmejdů

Kniha The Business of Belief vám ukáže, čemu všemu jsou schopni lidé uvěřit, když jim k tomu dáte důvod.

Michal Kašpárek29. 8. 2013
Petr Houdek: Když neumíte hospodařit, je vám výhra v loterii na nic
 6 685

Petr Houdek: Když neumíte hospodařit, je vám výhra v loterii na nic

Ekonomie už nám vysvětlila, jak bychom se měli v určitých situacích chovat. Behaviorální ekonomie, o které jsme si povídali s Petrem Houdkem, se snaží najít vysvětlení, proč se tak ve skutečnosti nechováme. Dlužno přiznat, že oproti světu klasických ekonomů, kde nenajdete než suchopárné a přísně racionální osoby, je svět behaviorálních ekonomů, kde je místo i pro ty, kteří se rozhodují i neracionálně, hravě nebo třeba i pošetile, poněkud barevnější a veselejší místo.

Ondřej Tůma24. 8. 2013
Feministky (zase) ubližují hezkým holkám z chudých rodin!
 10 945

Feministky (zase) ubližují hezkým holkám z chudých rodin!

Zatímco dcera dojičky nebude schopna soutěžit s dcerou ministryně v cílevědomosti ani analytických schopnostech, bez větších problémů se jí vyrovná ve schopnosti rozepnout si na blůzičce knoflík navíc. To vysvětluje, proč se mezi bohatými a vzdělanými tak často setkáme s názorem, že žena nemá být vnímána jako sexuální objekt. A pomůže nám to také lépe pochopit Sexistické prasátečko.

Petr Hampl25. 3. 2013
Ne Katce a McDonaldu, sami sobě se smějete!
 8 315

Ne Katce a McDonaldu, sami sobě se smějete!

Potlačená sexualita přetavená v pracovní zápal byla hybnou energií fašistické i komunistické propagandy. Na totalitní tradici teď svým videem s natvrdlou Katkou navázal symbol kapitalismu: McDonald’s.

Michal Kašpárek1. 2. 2013
„Zadarmo drahé“ – jak vydělává Google nebo internetové porno, když nic nestojí
 9 198

„Zadarmo drahé“ – jak vydělává Google nebo internetové porno, když nic nestojí

Věděli jste, že vám lidi můžou poslat 25 milionů dolarů za něco, co můžou používat i bezplatně? Provozovatel Wikipedie už to ví.

Michal Kašpárek13. 7. 2012
Nedělejte marketing. Povídejte si s lidmi

Nedělejte marketing. Povídejte si s lidmi

Nejlepší kniha o Facebooku a Twitteru vyšla v roce 1999. Tedy pět, respektive sedm let před tím, než dvě nejpopulárnější sociální sítě uvítaly své první uživatele.

Michal Kašpárek28. 6. 2012
Sněz o knedlík víc, umři o 37 minut dřív. Státní web vysvětluje reformy

Sněz o knedlík víc, umři o 37 minut dřív. Státní web vysvětluje reformy

Ministerstvo práce a sociálních věcí má nové stránky o důchodové reformě. Vypadají skoro normálně. Jenomže namísto řešení problémů přinášejí jen úřednické ptydepe. A trable těm, kteří jim budou bezmezně věřit.

Michal Kašpárek8. 6. 2012
Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun

Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun

Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.

Ondřej Tůma17. 3. 2012
Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys

Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys

V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.

Ondřej Tůma10. 3. 2012
1/2