Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: politický marketing

Další články na téma politický marketing najdete na Peníze.cz.

Politický marketér Jirsa: Někdo jde vyhrát volby, někdo dělá programové dokumenty
 30 707

Politický marketér Jirsa: Někdo jde vyhrát volby, někdo dělá programové dokumenty

„Andrej Babiš jako jediný dokáže pragmaticky pracovat se svými protivníky. Jde o princip známý třeba z juda, kdy se snažíte využívat sílu druhých ve svůj prospěch. Mluví se stále pouze o něm,“ hodnotí dosavadní kampaně někdejší politický marketér a majitel komunikační agentury katz83.

Jakub Jetmar13. 9. 2021
Jak jste si nás vychovali, takové nás máte
 32 026

Jak jste si nás vychovali, takové nás máte

Jan Keller se diví, že mezi českými studenty nejsou socialisté islandského střihu. Ivo Možný je překvapený, že se na fakultu, kterou zakládal, nehlásí dříči Made in USA. Kde by se tu asi tak jedni i druzí vzali?

Michal Kašpárek8. 11. 2013
Petr Robejšek: Svoboda a rovnost už jsou passé
 10 741

Petr Robejšek: Svoboda a rovnost už jsou passé

Etablované politické strany přežijí jen za předpokladu, že se zřeknou části své moci výměnou za zachování své existence a důležitosti, tvrdí v první části prázdninového rozhovoru politolog a analytik Petr Robejšek.

Jakub Janda13. 8. 2013
Pravice pro obyčejné lidi

Pravice pro obyčejné lidi

Jak jsem před nedávnem napsal, souboj Karla Schwarzenberga a Miloše Zemana neznamenal klání mezi pravicí a levicí, nýbrž mezi levicovým elitářstvím a levicovým populismem. A jak na Finmagu správně poznamenal Petr Hampl, pravice bude muset v budoucnu oslovit alespoň část z 2,5 milionů voličů, kteří dali svůj hlas Zemanovi. Lze to ale udělat a nezpronevěřit se základním kamenům pravicové filozofie?

Bohumír Žídek27. 3. 2013
Proč se Harley a Apple nemusí prodávat lacino? Právě kvůli tomu „proč“
 9 900

Proč se Harley a Apple nemusí prodávat lacino? Právě kvůli tomu „proč“

Kniha Start With Why je užvaněná a applocentrická. Pokud ale něco někomu prodáváte, nakouknout byste do ní měli.

Michal Kašpárek1. 11. 2012
Politika a média II: Strategie pro dobu krize. Jak čelit banalitě

Politika a média II: Strategie pro dobu krize. Jak čelit banalitě

V první části tohoto textu představil Piotr Legutko polskou mediální demokracii: emoce převážily nad rozumem a o náplni politiky dávno nerozhodují politici ale mediální poptávka. Pokud ti, kteří by měli zemi řídit, nejsou ve vleku médií úplně, znamená to jen to, že jejich spin doctors dokážou médiím podsunout vlastní příběhy. Ty ovšem mají jediný úkol: udržet svého hrdinu na očích během volební kampaně, která dnes trvá permanentně...

Piotr Legutko25. 4. 2012
Politika a média I: Uspokojit mediální poptávku

Politika a média I: Uspokojit mediální poptávku

Navenek zůstalo všechno stejné. Politici soutěží o moc se svými programy a média podrobují jejich vládnutí kritické analýze a oponentuře... Polský novinář a analytik médií Piotr Legutko tvrdí, že pod povrchem je to dávno jinak. Politika se odehrává v médiích, skrze média – a pro média. Média jsou dávno ta, která určují politickou agendu. Styčné body i rozdíly mezi Polskem a zemí Pepíků už zkuste najít sami...

Piotr Legutko24. 4. 2012
Volte toho, koho znáte! Jenže co když nikoho z nich neznám? Demokracie o berlích

Volte toho, koho znáte! Jenže co když nikoho z nich neznám? Demokracie o berlích

Už první demokracie, ta řecká, měla mouchy. A to šlo o relativně malé státy, kde volební právo nebylo pro každého a lidé své politiky znali osobně nebo nejdál z doslechu. Jak to asi může fungovat dnes, kdy má volební právo i ten, kdo se o věci okolo sebe vůbec nezajímá, a kdy svého politika osobně neznáte ani vy, ani vaši příbuzní či známí a ani známí vašich známých? Zato ho perfektně znáte z jeho „správné“ mediální stránky. A média, jak asi víte, dokážou z kostky vykouzlit kouli a z bílého černé nebo šedivé…

Ondřej Hrubý19. 8. 2011