Šeď a průměr. Proč značka Made in Czech Republic netáhne a jak to změnit?
Někdy prodává značka výrobku, někdy jeho kvalita a někdy stačí jen to, z jaké je země. I název země či oblasti je totiž svého druhu značkou....
Někdy prodává značka výrobku, někdy jeho kvalita a někdy stačí jen to, z jaké je země. I název země či oblasti je totiž svého druhu značkou....
Štíhlá výroba, štíhlé procesy, štíhlé postavy… Není divu, že se štíhlý přístup prosazuje i v přípravě podnikatelských projektů. Vysvětlíme...
„Tady máš deset starých košil, zaběhni do sběrny a za vrácené peníze si kup nové triko.“ Zní to šíleně? Ostravská firma Mikuláše Hurty NIL...
Stát chystá v rámci takzvané velké mediální novely rozsáhlé změny v platbách koncesionářských poplatků. Na jedné straně vyhověl námitkám...
Specializoval se na analýzu finančních trhů, ale po pár letech se Aleš Knupp rozhodl úplně změnit směr. Prodal sošku Olbrama Zoubka, založil...
Stál u zrodu tří zdravotnických zařízení, které prodal, když mohla naplno fungovat bez něj. Pak ale v mysli Luboše Kmeťe uzrál další nápad....
Uspět v byznysu neznamená jen mít dobrý nápad nebo produkt. Cest, jak začít podnikat a firmu dál úspěšně rozvíjet, je mnohem víc. Ať už...
Vláda předkládá antibyrokratické balíčky. Česko ale potřebuje pořádný balík, který by přebujelé administrativě komplikující byznys uštědřil...
Matyáš Trojan, jeden ze členů slavné české herecké rodiny, se vydal jinou cestou než jeho příbuzní. Založil vlastní značku pánské kosmetiky...
Podnikatelem se člověk nemusí stát jen z touhy po vlastním byznysu, ale i vlastní potřeby. Ukazují to dlouhodobé studie, podle kterých se...
Nejvyšší soud otevřel cestu k náhradě škody za krizová opatření v době covidu. Podnikatelé, kterých se takzvané lockdowny a další zákazy...
Konečně se podařilo dostat vysněný produkt na trh. První zákazníci zaplatili, vychytali jsme všechny potíže s dodavateli, podnik už si vydělá...
ESG je relativně nový pojem, se kterým se budeme setkávat stále častěji. Poněkud vágní a široký termín „udržitelnost firmy“, či „jsme společensky...
Proč během pandemie covidu vzrostla obliba ojetých vozidel? Jaký přístup mají firmy ke služebním elektromobilům a jaký význam mají státní...
Na začátku byl zápal pro sportovní odvětví, které v Česku není příliš doma, na konci účast v prestižních světových závodech a vlastní firma,...
Proč témata umění a byznysu fungují víc na papíře než v online prostředí? A proč často nedovedeme odhadnout, jaké články vám sednou? Zeptali...
Směrnice NIS2 je nejnovější politikou EU, jejímž deklarovaným cílem je zlepšit společnou kybernetickou bezpečnost členských států. Vstoupila...
Možná už delší dobu uvažujete nad tím, jestli nerozjet vlastní byznys. Třeba dokonce od základní školy víte, že jednou chcete podnikat....
„Maluju každý den. Tak osm deset hodin. Chce to režim, systém a dobrou fyzičku,“ říká výtvarník Martin Krajc. Moc dobře ví, že aby uměním...
Elektrický ID.Buzz svým vzhledem odkazuje na starý mikrobus Volkswagen, legendární pro svou popularitu mezi hippies. Není to ovšem auto,...
Zaměstnává 570 lidí, drží šest patentů, 26 užitných vzorů a své výrobky a technologie exportuje do 45 zemí světa. Výrobce stínicí techniky...