Články na téma: nová média
Tištěné časopisy: Opona padá bez potlesku
Jak hluboko budou muset časopisy padnout, než konečně přijde dno? Tuhle vtíravou otázku si nedávno položil novinář David Carr ze ctihodného deníku New York Times. Místo odpovědi konstatoval, že cokoliv zejména zpravodajské časopisy podnikají, aby zastavily svůj pád, je vrhá do ještě hlubší propasti.
Politika a média II: Strategie pro dobu krize. Jak čelit banalitě
V první části tohoto textu představil Piotr Legutko polskou mediální demokracii: emoce převážily nad rozumem a o náplni politiky dávno nerozhodují politici ale mediální poptávka. Pokud ti, kteří by měli zemi řídit, nejsou ve vleku médií úplně, znamená to jen to, že jejich spin doctors dokážou médiím podsunout vlastní příběhy. Ty ovšem mají jediný úkol: udržet svého hrdinu na očích během volební kampaně, která dnes trvá permanentně...
Ron Paul a virální marketing: Lze vyhrát prezidentské volby s kampaní vedenou zdola?
Zastánci „malého státu“ se radují. Americký prezidentský kandidát Ron Paul slaví úspěchy díky marketingové strategii postavené na nových médiích a aktivních podporovatelích. I tato marketingová strategie má však své limity. Dosáhnul na ně Ron Paul? Dokáže oslovit také generace, které v jejich rozhodování oslovují spíš tradiční, mainstreamová média?
Posvícení v globální vesnici: Marshall McLuhan by slavil sté narozeniny
Přestože se kanadský filozof nedožil 21. století, byl jeho prvním obyvatelem. Čtyřicet let staré McLuhanovy knihy působí v éře sociálních webů, dotykových obrazovek a práce z domova pořád svěže.
Nejnovější podcasty