Tajné zbraně IKEA. Co stojí za úspěchem nábytkářské jedničky?
Je jedno, jestli tento článek čtete doma, nebo v kanceláři. Rozhlédněte se kolem sebe – velmi pravděpodobně zahlédnete nějaký ten Lack,...
Je jedno, jestli tento článek čtete doma, nebo v kanceláři. Rozhlédněte se kolem sebe – velmi pravděpodobně zahlédnete nějaký ten Lack,...
I když je v marketingu nejdůležitější konzistence, vytrvalost a dlouhodobost, občas je to taky punk, říká v dalším díle Finmag podcastu...
Finanční ředitelé si pořád myslí, že jediným úkolem marketingového oddělení je rozhazovat peníze, které ostatní oddělení tvrdě vydělávají....
Malé krůčky, opatrné experimenty a přetahování se s konkurencí k ovládnutí trhu nevedou, varuje Peter Thiel.
Diamanty, deodoranty, víno nebo psi s rodokmenem: všechno je to bulšit, ušklíbá se kniha s názvem – Všechno je to bulšit.
Víte, co je Corfam? Případně Edsel? Nejste-li zrovna fanda historie marketingových selhání, pravděpodobně tato slova čtete poprvé. Obě označují...
Parlament ovládne ten, kdo dokáže sehnat nejvíc peněz a pořídit za ně takovou kampaň, která nejvíc odpovídá tomu, co voliči chtějí slyšet....
Kniha The Lean Entepreneur nabízí spoustu praktických tipů pro podnikatele. Bohužel se neobešla bez korporátního žvanění.
V marketingu se Pavel Turek dostal na špici. Jako zástupce tabákové společnosti spolupracoval s McLarenem, stájí formule 1, později pracoval...
Čeští fanoušci formulí 1 si Pavla Turka spojují s tímto sportem skoro stejně jako Michaela Schumachera. V exkluzivním rozhovoru s bývalým...
Elita bývala vždycky poněkud výstřední. O špičkách i „špičkách“ současnosti to platí jakbysmet.
Ekonomovi Filipu Douškovi se podařilo udělat ze svého filozofického románu kult ještě dřív, než ho vydal. Bohužel je to zároveň taky to...
Britská vláda spolupracuje s psychology a marketéry například v boji proti nezaměstnanosti nebo za lepší výběr daní. „Jednotka Šťouch“ se...
Jiří Vokáč Čmolík je šarlatán a firma Inner Winner výdělečná sekta.
Proč můžou slepé degustace vín dopadnout komicky? Nedílnou součástí všeho zboží jsou příběhy. Neochuzujete se o ně náhodou?
Daniel H. Pink vydal příručku pro obchodníky, realitní makléře, sales managery a další lidi, kteří se živí prodáváním.
Komentátoři se zlobí, filozofové uvažují, ale je to jednoduché. Schwarzenberg boduje tím, co není – šedivý úředník, zkorumpovaný ministr...
„Některé koncerny sponzorují neziskové informace a na oplátku od nich získávají ‚nezávislá‘ ocenění,“ komentuje Rudolf Náprstek, předseda...
Kniha Start With Why je užvaněná a applocentrická. Pokud ale něco někomu prodáváte, nakouknout byste do ní měli.
Nejlepší kniha o Facebooku a Twitteru vyšla v roce 1999. Tedy pět, respektive sedm let před tím, než dvě nejpopulárnější sociální sítě uvítaly...
Nová služba v přímém přenose roztrubuje, ve kterých podnicích je plno, jak staří lidé tam zrovna jsou a jaký je poměr mužů a žen. A to je...