Být cool za každou cenu nemá smysl, marketing není punk, radí expertka
Kateřina Tygl je specialistkou na marketing. Vytváří strategie, které klientům pomáhají splnit jejich obchodní nebo interní cíle. „Firmy...
Kateřina Tygl je specialistkou na marketing. Vytváří strategie, které klientům pomáhají splnit jejich obchodní nebo interní cíle. „Firmy...
Co bude zákazníky zajímat v nejbližších letech, jaké trendy budou klíčové a na co se v byznysu zaměřit? Zní to jako věštění z křišťálové...
Aktivismus značek se někdy rovnou odvážně spojuje s novou fází kapitalismu. Hranice mezi bojem za všeobecné blaho a úsilím o zisk se v ní...
Je jedno, jestli prodáváte jogurt nebo prezidentského kandidáta. U obojího fungují stejná pravidla a musí se to umět, tvrdí jeden z nejzkušenějších...
Svět se mění, nejprodávanější mustang je elektrický. Ford Mustang Mach E dosahuje i přes nářky tradicionalistů vyšších prodejů než jeho...
V České republice i ve světě se rozmáhá trend „self-help“ a mentoringu. „Je to nejmenší a nejlepší investice, kterou můžete udělat,“ říká...
Je jedno, jestli tento článek čtete doma, nebo v kanceláři. Rozhlédněte se kolem sebe – velmi pravděpodobně zahlédnete nějaký ten Lack,...
I když je v marketingu nejdůležitější konzistence, vytrvalost a dlouhodobost, občas je to taky punk, říká v dalším díle Finmag podcastu...
Finanční ředitelé si pořád myslí, že jediným úkolem marketingového oddělení je rozhazovat peníze, které ostatní oddělení tvrdě vydělávají....
Malé krůčky, opatrné experimenty a přetahování se s konkurencí k ovládnutí trhu nevedou, varuje Peter Thiel.
Diamanty, deodoranty, víno nebo psi s rodokmenem: všechno je to bulšit, ušklíbá se kniha s názvem – Všechno je to bulšit.
Víte, co je Corfam? Případně Edsel? Nejste-li zrovna fanda historie marketingových selhání, pravděpodobně tato slova čtete poprvé. Obě označují...
Parlament ovládne ten, kdo dokáže sehnat nejvíc peněz a pořídit za ně takovou kampaň, která nejvíc odpovídá tomu, co voliči chtějí slyšet....
Kniha The Lean Entepreneur nabízí spoustu praktických tipů pro podnikatele. Bohužel se neobešla bez korporátního žvanění.
V marketingu se Pavel Turek dostal na špici. Jako zástupce tabákové společnosti spolupracoval s McLarenem, stájí formule 1, později pracoval...
Čeští fanoušci formulí 1 si Pavla Turka spojují s tímto sportem skoro stejně jako Michaela Schumachera. V exkluzivním rozhovoru s bývalým...
Elita bývala vždycky poněkud výstřední. O špičkách i „špičkách“ současnosti to platí jakbysmet.
Ekonomovi Filipu Douškovi se podařilo udělat ze svého filozofického románu kult ještě dřív, než ho vydal. Bohužel je to zároveň taky to...
Britská vláda spolupracuje s psychology a marketéry například v boji proti nezaměstnanosti nebo za lepší výběr daní. „Jednotka Šťouch“ se...
Jiří Vokáč Čmolík je šarlatán a firma Inner Winner výdělečná sekta.
Proč můžou slepé degustace vín dopadnout komicky? Nedílnou součástí všeho zboží jsou příběhy. Neochuzujete se o ně náhodou?