Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: brand

Další články na téma brand najdete na Peníze.cz.

Ne Apple, ne BMW, ani Louis Vuitton. Znáte opravdové superznačky?kvíz
 8 998

Ne Apple, ne BMW, ani Louis Vuitton. Znáte opravdové superznačky?

BMW byla nebo možná jsou nejlepší auta. Kam se Apple podívá, utrhne macatý kus trhu, drží a nepustí. A o síle značky LV vypovídá, jak ji kdekdo falšuje. Opravdová superznačka ale panuje takovým způsobem, že žádný jiný brand jako by vůbec nebyl. Nula, nic, nada. Pojďme to prozkoumat.

Gabriel Pleska20. 4. 2024
Zakládáte firmu? Nepodceňujte prezentaci, název a logo můžou být naprosto klíčovéJak začít podnikat

Zakládáte firmu? Nepodceňujte prezentaci, název a logo můžou být naprosto klíčové

Skvělý produkt a byznysplán často nemusejí stačit. V seriálu Jak začít podnikat si dnes vysvětlíme, proč je tak důležitá (nejen) vizuální identita firmy. Jak tedy vybudovat dobrou a silnou značku a vyhnout se nejčastějším chybám?

Alena Šafrová Drášilová10. 4. 2024
Velké značky pod tlakem mileniálů. Brand aktivismus stále víc sílí
 6 077

Velké značky pod tlakem mileniálů. Brand aktivismus stále víc sílí

Aktivismus značek se někdy rovnou odvážně spojuje s novou fází kapitalismu. Hranice mezi bojem za všeobecné blaho a úsilím o zisk se v ní stále více rozmazává. Skutečnost je trochu složitější, nicméně „korporátní aktivismus“ je symbolem doby.

Petr Vidomus22. 2. 2023
Tajný život conversek: od basketbalu přes underground až k popkultuře
 7 368

Tajný život conversek: od basketbalu přes underground až k popkultuře

Tohle je příběh nejslavnějších bot. Padesát let je nosí hvězdy popkultury, jenže to je až jejich druhý život. Předtím žily ještě jeden. Stejně dlouhý, stejně hvězdný a možná i napínavější.

Gabriel Pleska2. 1. 2023
Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská
 5 560

Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská

Finanční ředitelé si pořád myslí, že jediným úkolem marketingového oddělení je rozhazovat peníze, které ostatní oddělení tvrdě vydělávají. Tak to ale není. „Bohužel tomu spousta firem pořád nevěří a marketingové aktivity berou jako nutné zlo,“ říká pro FINMAG ředitelka společnosti FREYA Kateřina Borovanská.

Martin Vlnas8. 6. 2021
Chcete prodat? Nevysvětlujte, hlavou lidé nekupují!

Chcete prodat? Nevysvětlujte, hlavou lidé nekupují!

Při rozhodování – včetně rozhodování o tom, co koupíte či nekoupíte a u koho to případně koupíte, hrají významnou roli emoce. Vlastně hrajou významnější roli než racionalita a rozumové argumenty. Jak a proč na emoce nejlíp zacílit?

Miroslav Polách20. 12. 2011
Chystá se velká bankovní loupež

Chystá se velká bankovní loupež

Loupit se chystají nové banky na českém trhu, loupit budou stávající zákazníky velkých bank. Loupit musí, protože noví zákazníci nerostou na stromech.

Václav Lorenc5. 12. 2011
Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou

Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou

V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také politikové.

Ondřej Tůma1. 10. 2011
Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst

Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst

Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem exkluzivním rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.

Ondřej Tůma24. 9. 2011