Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Moderní online účetnictví Trivi pomůže v každé době. I teď!

PR článek | 23. 11. 2020

Doba covidová již přesvědčila mnoho podnikatelů o výhodách online účetnictví. Do účetní společnosti Trivi každý den volají desítky firem a živnostníků, kteří mají zájem o tuto formu účetnictví.

Moderní online účetnictví Trivi pomůže v každé době. I teď!

Zdroj: Trivi, a. s.

Trivi je moderní online účetní firma, která nabízí digitalizovanou správu účetnictví pomocí webové, mobilní aplikace a dalších systémů, které si sama vyvíjí. Pro své klienty také vyřizuje legislativní povinnosti, zpracovává mzdovou agendu a komunikuje za klienty s úřady. Vše je online, včetně předávání podkladů a komunikace s účetní.

Moderní technologie i podpora účetních a daňových specialistů

Celá účetní společnost Trivi pracuje s moderními technologiemi. Stále však za vším stojí týmy profesionálních účetních a daňových specialistů. Pod jednou střechou se potkávají oborníci na účetnictví a daně, společně s odborníky na IT technologie. Pomocí aplikací mohou klienti nahrávat své doklady, vystavovat faktury, odesílat účtenky do EET i sledovat své příjmy a výdaje. Pro přesné výsledky podnikání si mohou také generovat finanční přehledy. Hlavní je, že je vše v elektronické podobě, online a uložené v cloudu. S Trivi už není nutné doklady nosit v igelitce a dojíždět za svou účetní ani řešit jejich odeslání kurýrem, poštou nebo je předávat poslíčkovi. Přístup do portálu mají klienti Trivi v intencích 24/7 s připojením odkudkoliv.

Čeká vás vyškolený profesionální tým

Klíčová podpora pro podnikatele – klienty Trivi jsou tedy stále účetní a daňoví poradci, kteří jim poskytnou komplexní servis při správě účetnictví. Pokud klient potřebuje odbornou konzultaci a pomoc, má se vždy na koho obrátit. Každý klient má svou kmenovou účetní, se kterou lze komunikovat prostřednictvím chatu na portálu Trivi a v mobilní aplikaci, e-mailem, také stále i telefonem. V případě nutnosti je možné domluvit i osobní schůzku, avšak zkušenosti Trivi jsou takové, že vše lze řešit výhradně online.

Péče o klienty a komplexní servis podnikatele

Lidé v Trivi, společně s podporou všech aplikací a systémů, myslí za své klienty a hlídají veškeré potřebné legislativní povinnosti. Klienti této moderní účetní firmy se tak mohou v klidu soustředit na svou práci, obor podnikání a rozvoj svých aktivit, a vydělat více peněz a ve svém oboru posilovat svou pozici na trhu. Trivi účetní za podnikatele ohlídají všechny legislativní povinnosti, zpracují mzdovou agendu a zastoupí klienta při komunikaci s úřady. Trivi za své zaměstnance ručí a veškeré úkony jsou i pojištěny. Klient účetní firmy Trivi získává komplexní servis a podporu. Milé a vyškolené účetní se postarají o živnostníky, menší podnikatele a společnosti, pro které je výhodnější nechat si službu outsourcovat. Trivi je vhodné pro menší a střední podnikání. Služby Trivi mohou využít větší společnosti, které potřebují například komplexní zpracování mzdové agendy.

Kompatibilita a propojení – šetří čas i peníze

Systém Trivi a jeho aplikace jsou vhodné i pro podnikatele provozující e-shop, Trivi je totiž kompatibilní se systémem Shoptet. Technologie společnosti Trivi ale dokáže přenášet data z různých jiných systémů prostřednictvím API připojení nebo importních můstků, jako například Money, ISDOC a dalších. Samozřejmostí je integrace s platebními branami jako je GoPay, PayPal, Comgate a dalšími. Není tak potřeba doklady ručně přenášet do systému, vše probíhá prostřednictvím profilu na Trivi portálu, chytré aplikace nebo e-mailem.

V Trivi získáte účetní a daňový servis s podporou chytrých technologií, k dispozici tak máte účetnictví online, daňové poradenství online nebo fakturaci online a řadu dalších služeb. 

V případě, že se chcete dozvědět více, prohlédněte web Trivi anebo v případě zájmu o zpracování účetnictví nebo mezd volejte rovnou na 800 80 60 40.