Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Účetnictví v době online jedině od Trivi

PR článek | 4. 11. 2020

Svět se mění a v posledních měsících rychleji než kdy předtím. Podnikání v řadě odvětví prochází těžkou zkouškou, co je možno přesunout do online provedení, přesouvá se. Nejinak v oblasti účetnictví.

Účetnictví v době online jedině od Trivi

Zdroj: Zdroj: Trivi, a. s.

Právě teď podnikatelé objevují leadera online zpracování účetnictví, účetní firmu Trivi. Ta již několik let pracuje na promyšlených systémech a aplikacích usnadňujících veškeré procesy při zpracování účetnictví. Nejen, že se veškeré podklady dají odesílat online, jsou také bezpečně uložené v cloudu. Podnikatel může jednoduše používat aplikace Trivi a veškerou svou agendu spravovat ze své kanceláře nebo domova.

Nahradí celý ekonomický úsek firmy s úsměvem na rtech

Trivi je moderní účetní firma, kde účetní myslí za podnikatele a jejich systémy usnadňují veškeré operace a evidenci podkladů. Navíc zvládnou nahradit celý ekonomický úsek firmy. Nabídnou vám totiž účetní i daňové specialisty, vedení účetnictví, mzdovou agendu i hlídání cash-flow a platebních povinností.

Hledat v dnešní době pečlivou účetní s praxí, která má neustále úsměv na rtech, je jako hledat jehlu v kupce sena. S Trivi účetnictví však dostane podnikatel nejen svou vlastní účetní, ale celý tým profesionálních účetních. Účetní tým je připraven zastoupit vaší přidělenou účetní v případě dovolené nebo nemoci. K účetním specialistům jsou k dispozici i daňoví poradci.

V Trivi vám zpracují účetní agendu, mzdy, kontrolní hlášení, DPH i účetní závěrku. Také obstarají všechny legislativní povinnosti, komunikaci s úřady a v případě potřeby zastoupí podnikatele při kontrolách a dalších úkonech. Zajistí i kompletní sledování finančních toků a cashflow. V Trivi myslí za podnikatele a ohlídají vše co je třeba pro zdárné provedení účetní agendy a daní.

Vše je online a bez nutnosti osobních schůzek

To, co odlišuje Trivi od jiných účetních firem, je především benefit, že vše funguje online a bez papírů. Podporou jsou podnikatelům i účetním chytré technologie, které si Trivi samo vyvíjí. Patří mezi ně portál a mobilní aplikace, jejichž prostřednictvím je klient ve spojení se svou účetní a nahlíží do svého účetnictví, kdykoliv se mu zachce. 24/7 může sledovat výstupy účetní agendy nebo jednotlivé kroky zpracování. Skrze portál i mobilní aplikaci můžete nahrávat své doklady, vystavovat faktury a ukládat do systému veškeré podklady.

Díky tomu není nutné originální papírové doklady schovávat a zpětně dokládat, vše je uloženo bezpečně v cloudu. V nabídce naleznete i generování finančních přehledů, abyste věděli, jak si vaše firma vede. V Trivi dostanete přidělenou empatickou účetní, komplexní dohled nad účetní agendou, daněmi, k dispozici máte fakturační systém v ceně jen samotných účetních služeb jako bonus. V moderní účetní firmě Trivi získáte účetnictví online, daňové poradenství online nebo již zmíněnou fakturaci online.

V případě zájmu o služby Trivi nebo pokud se budete chtít dozvědět více, navštivte www.trivi.com nebo volejte na zákaznickou linku 800 80 60 40.