Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis 

Diskuze: Miliardy lítají, ale vlaky stojí. Česká železnice přestává dávat smysl

Přihlášení do diskuze

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Jakožto rekreační cyklista jsem se rozhodl využívat cestování s kolem vlaky ČD abych zvýšil svůj akční rádius a viděl i další místa republiky. Jsem z Prostějova. Naše hlavní nádraží je retro nejhrubšího zrna a když přijede spoj kterým mám jet s kolem a jsou to ty desítky let staré vagony u kterých je první nástupní schodek ve výšce kolena tak mě jímá mdloba. Taky se pravidelně stává že vlak zastaví tak že nástup do vagonu pro kola je v místě snížení peronu takže musím sukovat kolo o minimálně půl metru výš!!! Nemluvě o tom že má vagon úzké dveře a dostat tam dnešní kolo je skoro nadlidský výkon (nemluvě o vystupování). - To všechno musím říct aby bylo jasno jaký vztek mě popadl když jsem slyšel o tom že do Prahy byl dotažen vrak nějakého už dávno překonaného TGV a ředitel machroval že ty miliony za tuhle srandu jsou v pořádku a slouží jako propagace rychlodráhy (která tu snad někdy možná bude!). KAŠLU mu zvysoka na rychlodráhu. Ať napřed uvede místní dráhy které vozí obyčejné lidi do dvacátého století a pak si može někde lajnovat sny o rychlodráze (v naší maličké zemičce :) ).

Nahlásit
+58
+
-

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Koho toto ještě udivuje? "Koordinace staveb" v Praze a na naší páteřní dálnici D1, byla stejně "dokonalá".
Představitelé, kteří tyto stavby plánují jsou zřejmě z budoucnosti. Všichni už vlastní létající talíře a vznášedla.

Nahlásit
-1
+
-

No já to vidím takto, miliardy na platy a odměny a pak už na vlaky a modernizaci toho moc nezbyde.

Nahlásit

+1
+
-

Trable nejen na železnici lze popsat jednoduchým způsobem. Stát = socialismus. Je jedno, v jakém oboru stát "podniká".

Nahlásit

+0
+
-

Na ČSD jsou asi nejlepší ty reklamy s Trojanem. Ale pak už sranda končí. Já bych řekl, že jako stát začínáme být na úrovni rozvojové země. Bohužel.

Nahlásit

+0
+
-

Koho toto ještě udivuje? "Koordinace staveb" v Praze a na naší páteřní dálnici D1, byla stejně "dokonalá".
Představitelé, kteří tyto stavby plánují jsou zřejmě z budoucnosti. Všichni už vlastní létající talíře a vznášedla.

Nahlásit

-1
+
-

Jakožto rekreační cyklista jsem se rozhodl využívat cestování s kolem vlaky ČD abych zvýšil svůj akční rádius a viděl i další místa republiky. Jsem z Prostějova. Naše hlavní nádraží je retro nejhrubšího zrna a když přijede spoj kterým mám jet s kolem a jsou to ty desítky let staré vagony u kterých je první nástupní schodek ve výšce kolena tak mě jímá mdloba. Taky se pravidelně stává že vlak zastaví tak že nástup do vagonu pro kola je v místě snížení peronu takže musím sukovat kolo o minimálně půl metru výš!!! Nemluvě o tom že má vagon úzké dveře a dostat tam dnešní kolo je skoro nadlidský výkon (nemluvě o vystupování). - To všechno musím říct aby bylo jasno jaký vztek mě popadl když jsem slyšel o tom že do Prahy byl dotažen vrak nějakého už dávno překonaného TGV a ředitel machroval že ty miliony za tuhle srandu jsou v pořádku a slouží jako propagace rychlodráhy (která tu snad někdy možná bude!). KAŠLU mu zvysoka na rychlodráhu. Ať napřed uvede místní dráhy které vozí obyčejné lidi do dvacátého století a pak si može někde lajnovat sny o rychlodráze (v naší maličké zemičce :) ).

Nahlásit

+58
+
-

ČD se chlubí počtem cestujících,tak by mě zajímalo,jak se to projevilo na odměnách aspoň na těch nejvyšších postech.By mohlo být zajímavé pokračování zajímavého článku.

Nahlásit

+34
+
-