Jakožto rekreační cyklista jsem se rozhodl využívat cestování s kolem vlaky ČD abych zvýšil svůj akční rádius a viděl i další místa republiky. Jsem z Prostějova. Naše hlavní nádraží je retro nejhrubšího zrna a když přijede spoj kterým mám jet s kolem a jsou to ty desítky let staré vagony u kterých je první nástupní schodek ve výšce kolena tak mě jímá mdloba. Taky se pravidelně stává že vlak zastaví tak že nástup do vagonu pro kola je v místě snížení peronu takže musím sukovat kolo o minimálně půl metru výš!!! Nemluvě o tom že má vagon úzké dveře a dostat tam dnešní kolo je skoro nadlidský výkon (nemluvě o vystupování). - To všechno musím říct aby bylo jasno jaký vztek mě popadl když jsem slyšel o tom že do Prahy byl dotažen vrak nějakého už dávno překonaného TGV a ředitel machroval že ty miliony za tuhle srandu jsou v pořádku a slouží jako propagace rychlodráhy (která tu snad někdy možná bude!). KAŠLU mu zvysoka na rychlodráhu. Ať napřed uvede místní dráhy které vozí obyčejné lidi do dvacátého století a pak si može někde lajnovat sny o rychlodráze (v naší maličké zemičce :) ).
Nahlásit
-
63
+
Nejméně oblíbený příspěvek
Pavel Petr|12. 8. 2022 15:57
Koho toto ještě udivuje? "Koordinace staveb" v Praze a na naší páteřní dálnici D1, byla stejně "dokonalá". Představitelé, kteří tyto stavby plánují jsou zřejmě z budoucnosti. Všichni už vlastní létající talíře a vznášedla.
Nahlásit
-
-1
+
Diskuze
František Martínek|20. 10. 2022 20:54
Jedno vysvětlení je jasné, papaláši mají málo a tak si přilepšují, třeba miliónovými prémiemi . Takhle to běží od počátku a drážní odbory v tom jedou s nimi. Noa to nejdůležitější je, že to vše mi občané platíme, proto jedeme z kopce.
Nahlásit
-
0
+
Ondřej Matějka|20. 10. 2022 08:06
Celej život jezdim vlakama ale letos si nejspíš už udělam řidičák, protože tohle už se dál nedá, za poslední tak 3 roky klesla kvalita vlakový dopravy u nás na úroveň třetího světa a to fakt nepřehánim. K čemu je mi že máme opravený nádraží a nástupiště když ty vlaky nejezděj? Člověk platí čimdál víc a v 90% případů kdy jedu je nějakej problém a to jedu vlakem jednou za pár tejdnů, co musej zažívat lidi co tim dojížděj denně? Zašlo to do takovýho extrému že nejsem nadále ochotnej ty jízdenky platit, prostě ne. Člověk jede z Třebestovic do Kolína kolikrát třeba 2 hodiny (je to 30 km) s jednim přestupem a na zpáteční cestě 4 km pěšky i přesto že mam koupenou jízdenku, protože přípoj v Poříčanech ujede, moje trpělivost vypršela, správu železnic je nejspíš potřeba zprivatizovat a jsem toho názoru že jejich management by měl bejt na ulici s velkym škraloupem aby je už nikdo nezaměstnal na vedoucí pozici. Tohle je fakt neuvěřitelný, tak rád jsem jezdil vlakem, hlavně na delší cesty v restauračnim voze, taková to byla pohoda před 5-10 lety. Ale dneska? Člověk nahlásí hotelu že přijede ve 4 odpoledne a přijede nakonec v době kdy už ani nemaj otevřenou recepci, takže jak řikam, moje trpělivost je u konce.
Nahlásit
-
0
+
František Martínek|9. 9. 2022 17:41
No já to vidím takto, miliardy na platy a odměny a pak už na vlaky a modernizaci toho moc nezbyde.
Nahlásit
-
3
+
Ivo Schlägel|7. 9. 2022 09:18
Trable nejen na železnici lze popsat jednoduchým způsobem. Stát = socialismus. Je jedno, v jakém oboru stát "podniká".
Nahlásit
-
0
+
František Kusák|25. 8. 2022 07:42
Na ČSD jsou asi nejlepší ty reklamy s Trojanem. Ale pak už sranda končí. Já bych řekl, že jako stát začínáme být na úrovni rozvojové země. Bohužel.
Nahlásit
-
1
+
Pavel Petr|12. 8. 2022 15:57
Koho toto ještě udivuje? "Koordinace staveb" v Praze a na naší páteřní dálnici D1, byla stejně "dokonalá". Představitelé, kteří tyto stavby plánují jsou zřejmě z budoucnosti. Všichni už vlastní létající talíře a vznášedla.
Nahlásit
-
-1
+
Michal Zbořil|11. 8. 2022 14:28
Jakožto rekreační cyklista jsem se rozhodl využívat cestování s kolem vlaky ČD abych zvýšil svůj akční rádius a viděl i další místa republiky. Jsem z Prostějova. Naše hlavní nádraží je retro nejhrubšího zrna a když přijede spoj kterým mám jet s kolem a jsou to ty desítky let staré vagony u kterých je první nástupní schodek ve výšce kolena tak mě jímá mdloba. Taky se pravidelně stává že vlak zastaví tak že nástup do vagonu pro kola je v místě snížení peronu takže musím sukovat kolo o minimálně půl metru výš!!! Nemluvě o tom že má vagon úzké dveře a dostat tam dnešní kolo je skoro nadlidský výkon (nemluvě o vystupování). - To všechno musím říct aby bylo jasno jaký vztek mě popadl když jsem slyšel o tom že do Prahy byl dotažen vrak nějakého už dávno překonaného TGV a ředitel machroval že ty miliony za tuhle srandu jsou v pořádku a slouží jako propagace rychlodráhy (která tu snad někdy možná bude!). KAŠLU mu zvysoka na rychlodráhu. Ať napřed uvede místní dráhy které vozí obyčejné lidi do dvacátého století a pak si može někde lajnovat sny o rychlodráze (v naší maličké zemičce :) ).
Nahlásit
-
63
+
Michal Češek|11. 8. 2022 11:18
ČD se chlubí počtem cestujících,tak by mě zajímalo,jak se to projevilo na odměnách aspoň na těch nejvyšších postech.By mohlo být zajímavé pokračování zajímavého článku.
Diskuze: Miliardy lítají, ale vlaky stojí. Česká železnice přestává dávat smysl
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Michal Zbořil|11. 8. 2022 14:28
Nejméně oblíbený příspěvek
Pavel Petr|12. 8. 2022 15:57
Diskuze
František Martínek|20. 10. 2022 20:54
Nahlásit
Ondřej Matějka|20. 10. 2022 08:06
Nahlásit
František Martínek|9. 9. 2022 17:41
Nahlásit
Ivo Schlägel|7. 9. 2022 09:18
Nahlásit
František Kusák|25. 8. 2022 07:42
Nahlásit
Pavel Petr|12. 8. 2022 15:57
Nahlásit
Michal Zbořil|11. 8. 2022 14:28
Nahlásit
Michal Češek|11. 8. 2022 11:18
Nahlásit