Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis 

Diskuze: Dlouhé cestování elektromobilem? Tohle placaté Audi může být klíčem

Přihlášení do diskuze

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Nameraná spotreba pri 160km/h je super, Eniaq si pri takom tempe cucne cez 35. Osobne by mi to ale nestačilo, grand touring je pekný názov pre moje potreby chodiť cez pol Európy. Bežne cez 1000km za deň. Rýchlonabíjanie v takej frekvencií by mi tú baterku asi rýchlo zabilo. A ak aj nie, napr. pri cestách do Pobaltia mám problém nájsť decentnú benzínku, nie to nabíjačku. Často ma obmedzuje aj jazda víkendovým autom, ktoré chce len 98 oktánov a má dojazd 400km na nádrž a musím regulérne plánovať kde natankovať. Elektro by pre mňa bolo číre utrpenie. Škoda, je to inak pekné auto.

Nahlásit
+5
+
-

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Tohle auto mám po dlouhém zvažování objednané. Byl jsem v kontaktu i s jedním jeho majitelem v Německu. Ten jezdí se spotřebou lehce nad 30 kWh/100 km, ale v cestovních rychlostech vysoko nad 200 km/h. Pro mě je to s Taycanem jediné použitelné elektroauto

Nahlásit
-2
+
-

Trochu to těm marketérům na EV drobet hapruje. Auto na dlouhé cestování, potřebují lidé, kteří nevydělají tolik peněz, aby mohli každou dovolenou s dětmi cestovat letecky. A tam si půjčit dopravní prostředek. Nemluvně o tom, že dlouhé cestování, není ježdění po Německu nebo kolem Alp. A na cestě např. do Řecka to bude pěkná detektivka dojet k nabíječce.

Prostě slušné EV je pro lidi, s rodinným příjmem cca 140k měsíčně, tudíž pro velmi úzkou vrstvu české společnosti. Ale on si to trh přebere sám, bláznivým fantastům navzdory.

Nahlásit

+2
+
-

Tohle auto mám po dlouhém zvažování objednané. Byl jsem v kontaktu i s jedním jeho majitelem v Německu. Ten jezdí se spotřebou lehce nad 30 kWh/100 km, ale v cestovních rychlostech vysoko nad 200 km/h. Pro mě je to s Taycanem jediné použitelné elektroauto

Nahlásit

-2
+
-

Nameraná spotreba pri 160km/h je super, Eniaq si pri takom tempe cucne cez 35. Osobne by mi to ale nestačilo, grand touring je pekný názov pre moje potreby chodiť cez pol Európy. Bežne cez 1000km za deň. Rýchlonabíjanie v takej frekvencií by mi tú baterku asi rýchlo zabilo. A ak aj nie, napr. pri cestách do Pobaltia mám problém nájsť decentnú benzínku, nie to nabíjačku. Často ma obmedzuje aj jazda víkendovým autom, ktoré chce len 98 oktánov a má dojazd 400km na nádrž a musím regulérne plánovať kde natankovať. Elektro by pre mňa bolo číre utrpenie. Škoda, je to inak pekné auto.

Nahlásit

+5
+
-