Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
Nameraná spotreba pri 160km/h je super, Eniaq si pri takom tempe cucne cez 35. Osobne by mi to ale nestačilo, grand touring je pekný názov pre moje potreby chodiť cez pol Európy. Bežne cez 1000km za deň. Rýchlonabíjanie v takej frekvencií by mi tú baterku asi rýchlo zabilo. A ak aj nie, napr. pri cestách do Pobaltia mám problém nájsť decentnú benzínku, nie to nabíjačku. Často ma obmedzuje aj jazda víkendovým autom, ktoré chce len 98 oktánov a má dojazd 400km na nádrž a musím regulérne plánovať kde natankovať. Elektro by pre mňa bolo číre utrpenie. Škoda, je to inak pekné auto.
Nahlásit
+5
+
-
Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí
Jiří Šťastný | 31. 3. 2022 14:49
Tohle auto mám po dlouhém zvažování objednané. Byl jsem v kontaktu i s jedním jeho majitelem v Německu. Ten jezdí se spotřebou lehce nad 30 kWh/100 km, ale v cestovních rychlostech vysoko nad 200 km/h. Pro mě je to s Taycanem jediné použitelné elektroauto
Nahlásit
-2
+
-
Martin Doležal | 31. 3. 2022 19:06
Trochu to těm marketérům na EV drobet hapruje. Auto na dlouhé cestování, potřebují lidé, kteří nevydělají tolik peněz, aby mohli každou dovolenou s dětmi cestovat letecky. A tam si půjčit dopravní prostředek. Nemluvně o tom, že dlouhé cestování, není ježdění po Německu nebo kolem Alp. A na cestě např. do Řecka to bude pěkná detektivka dojet k nabíječce.
Prostě slušné EV je pro lidi, s rodinným příjmem cca 140k měsíčně, tudíž pro velmi úzkou vrstvu české společnosti. Ale on si to trh přebere sám, bláznivým fantastům navzdory.
Nahlásit
+2
+
-
Jiří Šťastný | 31. 3. 2022 14:49
Tohle auto mám po dlouhém zvažování objednané. Byl jsem v kontaktu i s jedním jeho majitelem v Německu. Ten jezdí se spotřebou lehce nad 30 kWh/100 km, ale v cestovních rychlostech vysoko nad 200 km/h. Pro mě je to s Taycanem jediné použitelné elektroauto
Nahlásit
-2
+
-
Maroš Lupták | 30. 3. 2022 13:31
Nameraná spotreba pri 160km/h je super, Eniaq si pri takom tempe cucne cez 35. Osobne by mi to ale nestačilo, grand touring je pekný názov pre moje potreby chodiť cez pol Európy. Bežne cez 1000km za deň. Rýchlonabíjanie v takej frekvencií by mi tú baterku asi rýchlo zabilo. A ak aj nie, napr. pri cestách do Pobaltia mám problém nájsť decentnú benzínku, nie to nabíjačku. Často ma obmedzuje aj jazda víkendovým autom, ktoré chce len 98 oktánov a má dojazd 400km na nádrž a musím regulérne plánovať kde natankovať. Elektro by pre mňa bolo číre utrpenie. Škoda, je to inak pekné auto.
Diskuze: Dlouhé cestování elektromobilem? Tohle placaté Audi může být klíčem
30. 3. 2022 | 3 komentáře | 8 190
Přihlášení do diskuze
Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
Na následující odkaz pak klikněte v případě, že jste zapomněli své heslo.
Příspěvek, který se vám nejvíc líbí
Maroš Lupták | 30. 3. 2022 13:31
Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí
Jiří Šťastný | 31. 3. 2022 14:49
Martin Doležal | 31. 3. 2022 19:06
Nahlásit
Jiří Šťastný | 31. 3. 2022 14:49
Nahlásit
Maroš Lupták | 30. 3. 2022 13:31
Nahlásit