Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Diskuze: Ohodnotit každý rohlík? Úchylná to doba!

14. 1. 2022
 12 714
4 komentáře

Přihlášení do diskuze

Nejoblíbenější příspěvek

Niekde som čítal, (zdroj si nepamätám, nejaká psychológia) že ak musíte vyplniť/vysloviť hodnotenie, dokonca opakovane, tak sa s tým hodnotením stotožníte. Takže, ak pri každom nákupe vyplníte "som úplne spokojný", tak si časom vsugerujete, že ste s danou firmou úplne spokojný. Bez vypĺňania by ste firmu vnímali skôr neutrálne.

Nahlásit
-
13
+

Diskuze

Protože jste vyjmenoval "prkotiny", které spravují soukromé firmy.
Školy jsou státní.
Sousedi jsou příliš decentralizovaní.
A mapy jsou taky firma, takže bojují o zákazníky lepšími službami, třeba právě tím hodnocením. Nevím, jak vy, ale v cizím městě na hodnocení restaurací velmi hledím :-)

Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávu

-
1
+

Na " době hodnotící" je zdaleka nejúchylnější to, že o čím větší prokotinu jde, tím víc informací k tomu dostanete.

Každá 5 minutová jízda Uberem touží být hodnocená, každé doručení gumičky do vlasů, každá objednávka perlivé vody v restauraci.

Když jde ale o důležité věci - dát dítě do téhle školy? Když se nastěhuju sem, nejsou tam příšerní sousedi? Je v této firmě normální spolupracující atmosféra?

Prostě věci, které budete využívta dennodenně měsíce a roky, a dost možná budou mít zásadní dopad na váš život ... najednou ty hodnocení nějak nejsou, a celkově je informaví velmi poskrovnu.
A o čím důlěžitější věc jde, tím je těch informací míň.

Ale že na téhle pobočce pošty to smrdí si můžu přečíst i v mapě.
Skvělé.
Úžasné.

Nahlásit

-
6
+

Doporučuji autorovi přečíst si knihu "Pokrok bez povolení".
Toto hodnocení "každého rohlíku" vyřešilo do té doby nevyřešený problém reputace. Takže místo toho, abyste platil úředníky či firemní byrokraty kontrolující a hodnotící zaměstnance firmy, máte službu o tento náklad levnější, respektive to platíte právě tím hodnocením :-)

Nahlásit

-
0
+

Niekde som čítal, (zdroj si nepamätám, nejaká psychológia) že ak musíte vyplniť/vysloviť hodnotenie, dokonca opakovane, tak sa s tým hodnotením stotožníte. Takže, ak pri každom nákupe vyplníte "som úplne spokojný", tak si časom vsugerujete, že ste s danou firmou úplne spokojný. Bez vypĺňania by ste firmu vnímali skôr neutrálne.

Nahlásit

-
13
+