Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis

Diskuze: Ohodnotit každý rohlík? Úchylná to doba!

Přihlášení do diskuze

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Niekde som čítal, (zdroj si nepamätám, nejaká psychológia) že ak musíte vyplniť/vysloviť hodnotenie, dokonca opakovane, tak sa s tým hodnotením stotožníte. Takže, ak pri každom nákupe vyplníte "som úplne spokojný", tak si časom vsugerujete, že ste s danou firmou úplne spokojný. Bez vypĺňania by ste firmu vnímali skôr neutrálne.

Nahlásit
+12
+
-

Příspěvek, který se vám nejvíc nelíbí

Doporučuji autorovi přečíst si knihu "Pokrok bez povolení".
Toto hodnocení "každého rohlíku" vyřešilo do té doby nevyřešený problém reputace. Takže místo toho, abyste platil úředníky či firemní byrokraty kontrolující a hodnotící zaměstnance firmy, máte službu o tento náklad levnější, respektive to platíte právě tím hodnocením :-)

Nahlásit
-1
+
-

Protože jste vyjmenoval "prkotiny", které spravují soukromé firmy.
Školy jsou státní.
Sousedi jsou příliš decentralizovaní.
A mapy jsou taky firma, takže bojují o zákazníky lepšími službami, třeba právě tím hodnocením. Nevím, jak vy, ale v cizím městě na hodnocení restaurací velmi hledím :-)

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Na " době hodnotící" je zdaleka nejúchylnější to, že o čím větší prokotinu jde, tím víc informací k tomu dostanete.

Každá 5 minutová jízda Uberem touží být hodnocená, každé doručení gumičky do vlasů, každá objednávka perlivé vody v restauraci.

Když jde ale o důležité věci - dát dítě do téhle školy? Když se nastěhuju sem, nejsou tam příšerní sousedi? Je v této firmě normální spolupracující atmosféra?

Prostě věci, které budete využívta dennodenně měsíce a roky, a dost možná budou mít zásadní dopad na váš život ... najednou ty hodnocení nějak nejsou, a celkově je informaví velmi poskrovnu.
A o čím důlěžitější věc jde, tím je těch informací míň.

Ale že na téhle pobočce pošty to smrdí si můžu přečíst i v mapě.
Skvělé.
Úžasné.

Nahlásit

+4
+
-

Doporučuji autorovi přečíst si knihu "Pokrok bez povolení".
Toto hodnocení "každého rohlíku" vyřešilo do té doby nevyřešený problém reputace. Takže místo toho, abyste platil úředníky či firemní byrokraty kontrolující a hodnotící zaměstnance firmy, máte službu o tento náklad levnější, respektive to platíte právě tím hodnocením :-)

Nahlásit

-1
+
-

Niekde som čítal, (zdroj si nepamätám, nejaká psychológia) že ak musíte vyplniť/vysloviť hodnotenie, dokonca opakovane, tak sa s tým hodnotením stotožníte. Takže, ak pri každom nákupe vyplníte "som úplne spokojný", tak si časom vsugerujete, že ste s danou firmou úplne spokojný. Bez vypĺňania by ste firmu vnímali skôr neutrálne.

Nahlásit

+12
+
-