Všechno zlé je k něčemu dobré, tento problém by stejně nastal, jen později. Frajeři od excelové tabulky byli v minulosti oslavovaní, za úžasné snižování nákladů. Přenesením výroby do levnějších lokalit a osekáním vlastní produkce ve jménu "subdodavatele můžeme víc ždímat a bude jich vždy víc než potřebujeme". Ti subdodavatelé budou největší oběti, protože ani dnes jim automobilky nic nedovolí, bez ohledu na realitu. A to je všechny čeká ještě prodejní náraz do zdi s elektromobilitou s třešničkou na dortu v podobě bláznivé energetiky.
Nahlásit
-
1
+
Diskuze
Ivo Gauer|12. 12. 2021 18:44
Montovna Evropy v negativní obchodní bilanci, jak je to vůbec možné? To by mohlo vést k tlaku na korunu, takže ČNB nic nebrání zvyšovat úroky dál a normalizovat cenu peněz. Předlužené firmy jako VW mají smůlu, ale noví majitelé se o ně postarají zpravidla velmi efektivně. Hlavně neprodlužovat agónii nízkými úroky, že ano Madame Lagarde? To si pak ekonomiky sednou na zadek desetkrát rychleji když krach přijde, a to může hodně bolet celou Evropu.
Nahlásit
-
0
+
Martin Doležal|8. 12. 2021 09:46
Všechno zlé je k něčemu dobré, tento problém by stejně nastal, jen později. Frajeři od excelové tabulky byli v minulosti oslavovaní, za úžasné snižování nákladů. Přenesením výroby do levnějších lokalit a osekáním vlastní produkce ve jménu "subdodavatele můžeme víc ždímat a bude jich vždy víc než potřebujeme". Ti subdodavatelé budou největší oběti, protože ani dnes jim automobilky nic nedovolí, bez ohledu na realitu. A to je všechny čeká ještě prodejní náraz do zdi s elektromobilitou s třešničkou na dortu v podobě bláznivé energetiky.
Diskuze: Kovanda: Česká ekonomika trpí, dolu ji táhne krize v autoprůmyslu
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Martin Doležal|8. 12. 2021 09:46
Diskuze
Ivo Gauer|12. 12. 2021 18:44
Nahlásit
Martin Doležal|8. 12. 2021 09:46
Nahlásit