Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis 

Diskuze: Pro vyšší výkon zadejte číslo karty. Auta a počítače splývají v jedno

Přihlášení do diskuze

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

O motorizaci nikdo neinformuje, protože narozdíl od populární feministické teze, nežijeme v patriarchátu ale naopak. Marketing je tak uzpůsoben demografické skupině, která má první a poslední slovo, za co se peníze utratí a je marketingem snadněji ovlivnitelná. Důkazem budiž cílení 90% reklam na ženy.
Auto je pak prezentováno podobně jako hadry, boty a kočárek. Trendy a bezpečné pro děti, s dostatečně velkou kapacitou pro převoz celé famílie včetně peřin a proviantu na měsíc viz obliba SUV.

"pochybovat o tvrzení Tesly, že její současná auta už mají hardware pro jízdu v plně automatickém režimu, fakt je, že okamžik, kdy hardware této úrovně dosáhne, a software ještě ne, přijde brzy."
Téhle větě nerozumím.
Jde o sensory nebo o výpočetní kapacitu?
Z toho, co vím, problém je v software resp. AI matrici. Sensory i výpočetní výkon jsou dostačující.
Proto Tesla sbírá data jako divá.
Z toho co vím, jízda po dálnici není vůbec problém.
Jediné mínus Autopilota je, že nedokáže rozpoznat vztyčený prostředníček nebo hrození pěstí tj. agresivní řidiče. A tak, narozdíl od člověka, nepředvídá např. vybrždění.

Ve městech má problém s více pruhy po odbočení. A samozřejmě stávkuje na parkovištích apod. ale to je dáno spíš tím, že není možnost jak mu dodat detailní instrukce, co vlastně chceme - kde nebo zda vůbec zaparkovat apod.

Nahlásit
+7
+
-

O motorizaci nikdo neinformuje, protože narozdíl od populární feministické teze, nežijeme v patriarchátu ale naopak. Marketing je tak uzpůsoben demografické skupině, která má první a poslední slovo, za co se peníze utratí a je marketingem snadněji ovlivnitelná. Důkazem budiž cílení 90% reklam na ženy.
Auto je pak prezentováno podobně jako hadry, boty a kočárek. Trendy a bezpečné pro děti, s dostatečně velkou kapacitou pro převoz celé famílie včetně peřin a proviantu na měsíc viz obliba SUV.

"pochybovat o tvrzení Tesly, že její současná auta už mají hardware pro jízdu v plně automatickém režimu, fakt je, že okamžik, kdy hardware této úrovně dosáhne, a software ještě ne, přijde brzy."
Téhle větě nerozumím.
Jde o sensory nebo o výpočetní kapacitu?
Z toho, co vím, problém je v software resp. AI matrici. Sensory i výpočetní výkon jsou dostačující.
Proto Tesla sbírá data jako divá.
Z toho co vím, jízda po dálnici není vůbec problém.
Jediné mínus Autopilota je, že nedokáže rozpoznat vztyčený prostředníček nebo hrození pěstí tj. agresivní řidiče. A tak, narozdíl od člověka, nepředvídá např. vybrždění.

Ve městech má problém s více pruhy po odbočení. A samozřejmě stávkuje na parkovištích apod. ale to je dáno spíš tím, že není možnost jak mu dodat detailní instrukce, co vlastně chceme - kde nebo zda vůbec zaparkovat apod.

Nahlásit

+7
+
-