Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
O motorizaci nikdo neinformuje, protože narozdíl od populární feministické teze, nežijeme v patriarchátu ale naopak. Marketing je tak uzpůsoben demografické skupině, která má první a poslední slovo, za co se peníze utratí a je marketingem snadněji ovlivnitelná. Důkazem budiž cílení 90% reklam na ženy. Auto je pak prezentováno podobně jako hadry, boty a kočárek. Trendy a bezpečné pro děti, s dostatečně velkou kapacitou pro převoz celé famílie včetně peřin a proviantu na měsíc viz obliba SUV.
"pochybovat o tvrzení Tesly, že její současná auta už mají hardware pro jízdu v plně automatickém režimu, fakt je, že okamžik, kdy hardware této úrovně dosáhne, a software ještě ne, přijde brzy." Téhle větě nerozumím. Jde o sensory nebo o výpočetní kapacitu? Z toho, co vím, problém je v software resp. AI matrici. Sensory i výpočetní výkon jsou dostačující. Proto Tesla sbírá data jako divá. Z toho co vím, jízda po dálnici není vůbec problém. Jediné mínus Autopilota je, že nedokáže rozpoznat vztyčený prostředníček nebo hrození pěstí tj. agresivní řidiče. A tak, narozdíl od člověka, nepředvídá např. vybrždění.
Ve městech má problém s více pruhy po odbočení. A samozřejmě stávkuje na parkovištích apod. ale to je dáno spíš tím, že není možnost jak mu dodat detailní instrukce, co vlastně chceme - kde nebo zda vůbec zaparkovat apod.
Nahlásit
+7
+
-
Daniel Bowman | 7. 4. 2021 14:56
O motorizaci nikdo neinformuje, protože narozdíl od populární feministické teze, nežijeme v patriarchátu ale naopak. Marketing je tak uzpůsoben demografické skupině, která má první a poslední slovo, za co se peníze utratí a je marketingem snadněji ovlivnitelná. Důkazem budiž cílení 90% reklam na ženy. Auto je pak prezentováno podobně jako hadry, boty a kočárek. Trendy a bezpečné pro děti, s dostatečně velkou kapacitou pro převoz celé famílie včetně peřin a proviantu na měsíc viz obliba SUV.
"pochybovat o tvrzení Tesly, že její současná auta už mají hardware pro jízdu v plně automatickém režimu, fakt je, že okamžik, kdy hardware této úrovně dosáhne, a software ještě ne, přijde brzy." Téhle větě nerozumím. Jde o sensory nebo o výpočetní kapacitu? Z toho, co vím, problém je v software resp. AI matrici. Sensory i výpočetní výkon jsou dostačující. Proto Tesla sbírá data jako divá. Z toho co vím, jízda po dálnici není vůbec problém. Jediné mínus Autopilota je, že nedokáže rozpoznat vztyčený prostředníček nebo hrození pěstí tj. agresivní řidiče. A tak, narozdíl od člověka, nepředvídá např. vybrždění.
Ve městech má problém s více pruhy po odbočení. A samozřejmě stávkuje na parkovištích apod. ale to je dáno spíš tím, že není možnost jak mu dodat detailní instrukce, co vlastně chceme - kde nebo zda vůbec zaparkovat apod.
Diskuze: Pro vyšší výkon zadejte číslo karty. Auta a počítače splývají v jedno
7. 4. 2021 | 1 komentář | 5 401
Přihlášení do diskuze
Abychom udrželi vysokou kvalitu diskuze na Finmagu, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdříve musíte zaregistrovat.
Na následující odkaz pak klikněte v případě, že jste zapomněli své heslo.
Příspěvek, který se vám nejvíc líbí
Daniel Bowman | 7. 4. 2021 14:56
Daniel Bowman | 7. 4. 2021 14:56
Nahlásit