Že Prymula je debil, není tajná vojenská informace. Jeho nápad jak zlikvidovat zdravotní službu nakažením praktických lékařů, kterým chce hodit na krk plošné testování, by měl snad vést k Prymulovu uzamčení pod dozorem statného ošetřovatele.
Covid19 není jen krizí zdravotní, je především krizí komunikační a administrativní - zajímejte se o to, kde je úzké hrdlo testování. Nikoliv ve vědecké práci při přípravě a vyhodnocování vzorků a testů, ale v administrativě popisu vzorků, jejich evidenci, jejich logistice.
Odebrat a otestovat vzorek zabere minuty - transport, popis, evidence a předávání informací hodiny a dny. Zde vláda totálně selhala, zde Prymula vůbec netuší, jak problém řešit.
Takto problém vidí například epidemiologové z Harvadu, Oxfordu a Stanfordu - https://gbdeclaration.org/g...
"Děkujeme" důchodcům za to, že jste zvolili Babiše a ten si zvolil Prymulu. Jeden idiot instaluje druhého do exekutivní funkce.
Nahlásit
-
24
+
Nejméně oblíbený příspěvek
Martin Doležal|12. 10. 2020 12:26
Zlatá legislativa Francie nebo Německa, oproti tomu co předvádí čeští zákonodárci. Tady je naprostý marast, kdy každý občan porušuje nějaký zákon, vyhlášku, nařízení, protože je toho tolik, že to nejde ani spočítat, vzájemně si to protiřečí a úřady zajímá jediné, jak podojit občana, firmu na pokutách a poplatcích. Je velmi zajímavé, že v Rakousku nebo Holandsku nemají problémy s legislativou EU, ale u nás je z toho vždy hrůza. Čím to asi bude?
Místní populace nezvládá základní věci, které jsou nutné pro svobodný, suverénní stát. Výsledkem je politická reprezentaci ne kterou koukáme a úlety které předvádí. Tím nemyslím jen teď, ale celých 30 let. Takže řešit co mají za problémy v Německu nebo Francii je to stejné, jako by mi nějaký opálený spoluobčan vyčítal, jak špatně žiji. Prvně bych řešil naše vlastní problémy a úlety. Už jen proto, že nás to stojí obrovské peníze, vyhozené z okna.
Luděk Zdražil|20. 10. 2020 12:09| reakce na Petr Vorlíček - 20. 10. 2020 08:11
Nebo naopak, mají v sobě tu sílu a schopnost se vzepřít, prosadit se, uspět a oponovat svým vlastním přístupem, pací, invencí a díky tomu se mají vcelku obstojně a nemusí jen nadávat a hledat viníka svého neštěstí mimo sebe. Byl jste někdy v USA ?
Petr Vorlíček|20. 10. 2020 08:11| reakce na Luděk Zdražil - 18. 10. 2020 23:44
Ano, oni se skvěle postarají o sebe a svou rodinu. Ničemu neoponují, proč by si stěžovali, když se mají tak skvěle. V jakémkoli režimu, i v totalitě...
Richard Fuld|19. 10. 2020 13:06| reakce na Luděk Zdražil - 18. 10. 2020 23:44
Skvěle se o sebe i svoji rodinu uměl svého času postarat i např. nějaký Pablo Escobar. A nemyslím si, že by ho to kvalifikovalo na někoho, kdo by uměl a chtěl čelit nějaké totalitě. :-)
Luděk Zdražil|18. 10. 2020 23:44| reakce na Petr Vorlíček - 14. 10. 2020 07:13
Myslím, že jste postoj pana Doležala nepochopil.
Naopak si myslím, že lidé aktivní, sebevědomí a nezávislí, kteří stojí na vlastních nohách, ví co a proč dělají, jsou přesně těmi, které totalita neuchvátí. To bývají vesměs lidé, kteří se nejprve postarají o sebe a své rodiny, prokáží tak svou schopnost být nezávislými a pak mohou lépe a účinněji oponovat např. totalitám. Takoví lidé jsou, či by měli být, vzorem a inspirací pro ty, kteří se vyžívají pouze v plané kritice, fantasmagorických teoriích o přeuspořádaní světa nebo zaměňují schopnost a odpovědnost za pocit "dobrého bydla", s prominutím.
Petr Vorlíček|17. 10. 2020 10:19| reakce na Martin Doležal - 14. 10. 2020 09:45
Vy ale nemáte ani sebemenší tušení, koho si v diskuzích "dobíráte". Nemáme se bavit o tom, co je špatně? S EU? S vládou mafiánů? Máme říkat jen co je za námi??? A koho to prosím zajímá, a k čemu to bude dobré??? Lidi zajímá, co bude s vývojem našeho rozpočtu, s vývojem EU, a jak se zbavíme těch trotlů na hradě a ve strakovce. Každý druhý tady podniká, a co? Když člověk v byznysu razí a realizuje své vize, není už třeba diskutovat?? Vyklidíme mediální prostor Aeroneťákům a koblihářům? Kolik lidí ze svého okolí takto "impaktujete"? Babiš jednou návštěvou 2.000, viděl jsem jeho návštěvu a ohlas na ni v Boschi... Jestli nechcete řešit problémy v diskuzích, a jen vás baví "dobírat" si lidi, kteří tak činí, naplňujete dokonale definici Trolla.
Martin Doležal|14. 10. 2020 09:45| reakce na Petr Vorlíček - 14. 10. 2020 07:13
O tom to přesně je, být aktivní a měnit své okolí k obrazu svému. To je základní princip člověka. Tímto se řídím od 1991 kdy jsem si jako mladý kluk pořídil svůj první živnosťák a s naprosto holým zadkem jsem začal žít. Budovat firmu a rodinu. Asi právě proto, že dětinsky a bezstarostně chrochtám, žiji dnes velmi spokojený život, a plním si své představy. Aniž bych někdy prodal svou hrdost, čest a ideály. Co se týče vašeho boje s bolševismem, trpěla tehdy má rodina a já byl hodně aktivní při převratu. Když mě něco moc vadilo, co se po převratu nedaří, vlezl jsem dokonce do politiky a snažil se věci změnit. I s tím jsem spokojený.
Právě proto, jak žiji a co dělám, tak mě baví dobírat si tlučhuby z internetu nebo od piva. Čím více naštvání, planých řečí a vyhlašování co ti druzí dělají blbě, tím větší příznak osobní neschopnosti. Takoví lidé budou nespokojení do konce života, protože čekají, že to za ně změní někdo jiný. To je přesný obrázek dnešních vrcholných politiků bez ohledu na partaj. Jen plané kecy a odtrženost od reality. Schopný člověk, ten neříká co je špatně, ten řekne "podívejte, takhle se to dělá, tohle je za mnou". Jenže takový člověk není blbec aby se utopil v české politice, ten se realizuje v privátní sféře.
Petr Vorlíček|14. 10. 2020 07:16| reakce na Petr Vorlíček - 14. 10. 2020 07:13
P.S. Doteď zírám, že jsme nestihli harmonizovat naprosto základní normy- německá zásuvka, která je v celičké EU oukej, v česku neprojde revizí....Ale směrnici na balení koblih v krámě máme harmonizovanou...:-(((
Petr Vorlíček|14. 10. 2020 07:13| reakce na Luděk Zdražil - 13. 10. 2020 10:15
Naprosto s jeho postojem nesouhlasím. Je dětinsky bezstarostný, to jistě, ale přesně takový postoj umožňuje vznikající totalitě uchvátil celé národy. Ale tak to bývá, Doležalové chrochtající si v obzorech své životní úrovně to tu rozhodne nespasí, na to asi musí přijít noví, nezdegenerovaní bolševickou nouzí o vše, kterým dobré bydlo nezavře hubu, ale naopak jim umožní se aktivně angažovat ...A oni se budou objevovat...
R. S.|14. 10. 2020 02:51| reakce na Tomas Hruby - 13. 10. 2020 12:52
Máte pravdu, poslední verzi už jsem neviděl. Zaznamenal jsem přípravu směrnice před pár lety, kdy byla ve fázi připomínek. Nejsem modelář, ale zaujalo mě to a něco jsem si to tom tehdy přečetl. Tenkrát v ní byly nesmysly typu povinný geofencing, transpondér, model nesměl být schopen vzdálit se od pilota, létat směl umět jen pomalu a nízko a další chuťovky. Už nenajdu zdroje, ze kterých jsem tehdy čerpal, ale pro ilustraci jsem našel třeba toto: https://www.youtube.com/watch?v=RZhfQox6dDo
Modeláři proti tomu tehdy bojovali, ale bez větších úspěchů. Když jsem o tom četl, vypadalo to, že EASA už na návrhu nebude nic moc měnit. Noviny pak informovali jen o schválení směrnice, o výjimkách už nikoliv (stejně všechny články mluvili jen o dronech), takže jsem nabyl dojmu, že se na znění nic zásadního neměnilo. Když jsem teď četl jak tu směrnici dáváte za zářný příklad, prostě se mi "otevřela kudla v kapse". Měl jsem si to ověřit, moje chyba.
Jsem rád, že to nakonec dopadlo lépe (třeba držitelé zbraní tolik štěstí neměli) - i když ta vzdálenost od nezúčastněných pozorovatelů pro mě stejně v praxi znamená, že moje děti už příště na dětském dni nebo drakiádě letadélka neuvidí. Teď aby měl každý modelář pro sebe jednu louku (a rodinu nechal doma).
Co mě ale moc netěší je způsob, jakým se byrokracie všemožně snaží náš život omezovat. Zvedne-li se příliš hlasitý odpor, návrh zmírní a život nám omezí jen trošku, ale to pořád není výhra. Stojí nás to spoustu energie sledovat kde se co chystá a bojovat proti tomu. Výsledkem je přinejlepším jen to, že byrokrat vrátí své radikálnější návrhy do šuplíku a zkusí to s nimi zase příště.
Honza _|13. 10. 2020 14:31| reakce na Tomas Hruby - 13. 10. 2020 12:52
S modely sice nelétám, ale když jsem rychle projel tento článek, vyplynulo mi z toho, že je potřeba se "jenom" registrovat, vyplnit žádost a z daní platit pár úředníků, kteří to spravují. Takže zase další státní databáze, kde budou všichni lidé nějaké kategorie - teď modeláři a další úředníci, kteří za rozdávání razítek dostanou peníze... http://www.pina.cz/2019/04/04/nova-pravidla-pro-provoz-rc-modelu-v-eu/
Tomas Hruby|13. 10. 2020 12:52| reakce na R. S. - 13. 10. 2020 12:15
Akorát že plácáte pitomosti, nic takového, co tvrdíte, v té směrnici není... Naopak je pro "domorobo stavby" zavedena samostatná kategorie, ale asi je zbytečné argumentovat, když zjevně nevíte vůbec nic. Bohužel jen krásně ilustrujete to, na co se tu naráží - na EU se prostě nadává aniž by se kritici obtěžovali o problematice něco vědět :-(
Mimochodem ta směrnice několik nedomyšleností a možná i "potenciálních min do budoucna je", ale ilegalita leteckého modelářství to opravdu není.
R. S.|13. 10. 2020 12:15| reakce na Tomas Hruby - 12. 10. 2020 23:03
Směrnice o regulaci dronů - to je ta, co ze dne na den poslala do ilegality všechny letecké modeláře? Pointa směrnice je v tom, že už nelze létat s něčím, co si postavím - je nutné koupit hotový, certifikovaný výrobek. Možná je naše legislativa ještě horší (nevím, do detailu jsem ji nestudoval), ale toto je pro mě prostě klasická ukázka úřední zvůle.
A tak je to u EU se vším, o co jsem kdy nějak hlouběji zajímal (z čehož vyvozuji, že nejspíš úplně se vším) - naprosto nesmyslné, nepotřebné, ideologicky motivované regulace, vyhovující jen úředníkům, s katastrofickými dopady na úzké skupiny občanů, které zdá se nikoho nezajímají, zhusta prolobované dominantními hráči, kterým jdou na ruku. Analýza dopadů se provádí jen ryze formálně, názor veřejnosti nikoho nezajímá, z celého procesu i z výsledku čouhá účelovost a úřednická arogance.
A přesně na to EU dojede. Znepřátelila si už nejen letecké modeláře, ale i sběratele hmyzu, držitele zbraní, zpracovatele osobních údajů (to je dnes pomalu každý), velkou část řidičů... Některé zatím jen trochu, jiné na život a na smrt - ale kolik dalších skupin si ještě může dovolit naštvat, než nás bude nadkritické množství?
Luděk Zdražil|13. 10. 2020 10:15| reakce na Martin Doležal - 13. 10. 2020 09:17
Naprosto souhlasím s osvěžujícím pohledem pana Doležala. Doplnil bych snad jen tolik, že je dobré sledovat dění a umět se orientovat, aby bylo možné svůj život v dostatečném předstihu kormidlovat dle vývoje situace (všeobecně), žebříčku svých životních hodnot, věku a preferencí. Samozřejmě ti, kteří mají ještě dost energie (nebo nedostatek zkušeností a mladistvý elán) se mohou pokoušet věci aktivně měnit, nic proti tomu.
Martin Doležal|13. 10. 2020 09:17| reakce na Jan Capouch - 12. 10. 2020 21:12
Jenže tím jen ničíte své vlastní zdraví a otravujete si život. S naší účastí v EU nic neuděláte, ptákoviny které EU řeší také nezměníte a naši politiku už vůbec ne. Je lepší to mít na háku a dělat si z toho srandu. Když se vám bude dařit a budete mít spokojený život, tak nějaká EU vám může být ukradená.
Tomas Hruby|12. 10. 2020 23:03| reakce na Jan Capouch - 12. 10. 2020 21:12
Tak třeba EU směrnice o regulaci dronů je podstatně inteligentnější než postup ÚCL u nás (neříkám že bez chyb, ale lepší fakt je). No a smutné je, že se už ukazuje, že pokud vůbec ÚCL stihne termín vstupu platnosti EU harmonizace, tak to vypadá, že předchozí domácí legislativa (za tu fakt EU nemůže!) udělala takový binec, že se jí bude docela problém rozumně zbavit (nesmyslné promotání s jinými normami). Výsledkem nutně bude dobrý chaos, který leckdo bude házet na EU, přičemž ale reálně vznikne binec v ČR. Jen příklad z témat, co jsem nedávno studoval :-)
Nebo z větších témat síťová neutralita, tam taky domácí legislativa opravdu není lepší než proklínané EU...
Tomas Hruby|12. 10. 2020 20:55| reakce na Luděk Zdražil - 12. 10. 2020 12:25
Sbíráte mínusy, ale osobně souhlasím. Ono se na EU nadává mnohdy právem, jenže o to tragičtější je, kolik dalšího "přidaného chaosu" zvládneme vytvořit u nás doma na národní úrovni. Ono z "Bruselu" přišlo dost pitomostí, ale taky docela dost směrnic poměrně rozumných a začíná mně docela štvát, že se v ČR obratem přebírají právě ty pitomosti, ale když už v něčem má EU pravdu, tak to se najednou přijetí až snad bojkotuje :-(
Martin Doležal|12. 10. 2020 12:26| reakce na Jan Capouch - 12. 10. 2020 11:26
Zlatá legislativa Francie nebo Německa, oproti tomu co předvádí čeští zákonodárci. Tady je naprostý marast, kdy každý občan porušuje nějaký zákon, vyhlášku, nařízení, protože je toho tolik, že to nejde ani spočítat, vzájemně si to protiřečí a úřady zajímá jediné, jak podojit občana, firmu na pokutách a poplatcích. Je velmi zajímavé, že v Rakousku nebo Holandsku nemají problémy s legislativou EU, ale u nás je z toho vždy hrůza. Čím to asi bude?
Místní populace nezvládá základní věci, které jsou nutné pro svobodný, suverénní stát. Výsledkem je politická reprezentaci ne kterou koukáme a úlety které předvádí. Tím nemyslím jen teď, ale celých 30 let. Takže řešit co mají za problémy v Německu nebo Francii je to stejné, jako by mi nějaký opálený spoluobčan vyčítal, jak špatně žiji. Prvně bych řešil naše vlastní problémy a úlety. Už jen proto, že nás to stojí obrovské peníze, vyhozené z okna.
Luděk Zdražil|12. 10. 2020 12:25| reakce na Jan Capouch - 12. 10. 2020 11:26
Clenstvi v EU s tim nema co delat, rekl bych. To ovsem neni obhajoba EU. Náš stát je, na zaklade vule volicu, neschopny. Pokud se jedna jen o udrzeni veci v chodu, jde jen o neefektivitu statni spravy. Pokud pred statni spravou stoji nejaky koncepcni, systemovy nebo krizovy ukol, ukaze se, ze stat je obsazen nekompetentnimi a nekvalifiovanymi osobami, jejichz motivace, arogance a zajem nekoresponduje s tim, co od statu ocekavame. To jsme ale vedeli, pravda ? Proto se kazdy zarizuje jak umi a muze. Prvni na toleranci takove kvality statni spravy doplati ti nejslabsi, na jednu stranu bohuzel, na druhou stranu po vetsinou po zasluze. Z meho uhlu pohledu je to primarne dusledek nedostatecne kompetence (vzdelani, odpovednost) volicu, se kterymi se svezou i ti, co na veci verejne maji jiny nazor. Tak jako pravicove strany (ODS) byly ve volbach trestany (a jsou dodnes, protoze opet nekompeteni vedeni), parta kolem pani Malacove, ktera "nedovoli aby se ublizovalo poctive pracujicim" dostava na frak aktualne, tak se ukaze populizmus a neschopnost AB s jeho fan klubem. Ale co jsme si vetsinove zvolili, to mame, co si postupne zvolime v budoucnu, to budeme mit a jak se kazdy zaridi individualne, tak se mu bude darit/nedarit. Ale ne kazdy stat, i v ramci EU, je v takto dezolatnim stavu, rekl bych.
Martin Doležal|12. 10. 2020 11:01| reakce na Jan Amos - 12. 10. 2020 10:00
Absurdní administrativa a byrokracie je jádrem celého našeho státu. To není jen u toho Covidu, to je pouze drobná ukázka celku. A za tuto situaci nemůže jen Babiš nebo Primula, to je výsledek usilovné práce 30 let české politiky. Tyto ptákoviny začali cca 1995, a jen se to nabaluje jako sněhová koule.
Že Prymula je debil, není tajná vojenská informace. Jeho nápad jak zlikvidovat zdravotní službu nakažením praktických lékařů, kterým chce hodit na krk plošné testování, by měl snad vést k Prymulovu uzamčení pod dozorem statného ošetřovatele.
Covid19 není jen krizí zdravotní, je především krizí komunikační a administrativní - zajímejte se o to, kde je úzké hrdlo testování. Nikoliv ve vědecké práci při přípravě a vyhodnocování vzorků a testů, ale v administrativě popisu vzorků, jejich evidenci, jejich logistice.
Odebrat a otestovat vzorek zabere minuty - transport, popis, evidence a předávání informací hodiny a dny. Zde vláda totálně selhala, zde Prymula vůbec netuší, jak problém řešit.
Takto problém vidí například epidemiologové z Harvadu, Oxfordu a Stanfordu - https://gbdeclaration.org/g...
"Děkujeme" důchodcům za to, že jste zvolili Babiše a ten si zvolil Prymulu. Jeden idiot instaluje druhého do exekutivní funkce.
Diskuze: Zpátky pod zámek. Vláda přidává další nejistoty
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Jan Amos|12. 10. 2020 10:00
Nejméně oblíbený příspěvek
Martin Doležal|12. 10. 2020 12:26
Diskuze
Luděk Zdražil|20. 10. 2020 12:10| reakce na Luděk Zdražil - 20. 10. 2020 12:09
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Luděk Zdražil|20. 10. 2020 12:09| reakce na Petr Vorlíček - 20. 10. 2020 08:11
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Vorlíček|20. 10. 2020 08:11| reakce na Luděk Zdražil - 18. 10. 2020 23:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza _|19. 10. 2020 14:00| reakce na Richard Fuld - 19. 10. 2020 13:06
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Richard Fuld|19. 10. 2020 13:06| reakce na Luděk Zdražil - 18. 10. 2020 23:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Luděk Zdražil|18. 10. 2020 23:44| reakce na Petr Vorlíček - 14. 10. 2020 07:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Vorlíček|17. 10. 2020 10:19| reakce na Martin Doležal - 14. 10. 2020 09:45
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Doležal|14. 10. 2020 09:45| reakce na Petr Vorlíček - 14. 10. 2020 07:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Vorlíček|14. 10. 2020 07:16| reakce na Petr Vorlíček - 14. 10. 2020 07:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Vorlíček|14. 10. 2020 07:13| reakce na Luděk Zdražil - 13. 10. 2020 10:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
R. S.|14. 10. 2020 02:51| reakce na Tomas Hruby - 13. 10. 2020 12:52
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Honza _|13. 10. 2020 14:31| reakce na Tomas Hruby - 13. 10. 2020 12:52
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomas Hruby|13. 10. 2020 12:52| reakce na R. S. - 13. 10. 2020 12:15
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
R. S.|13. 10. 2020 12:15| reakce na Tomas Hruby - 12. 10. 2020 23:03
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Luděk Zdražil|13. 10. 2020 10:15| reakce na Martin Doležal - 13. 10. 2020 09:17
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Doležal|13. 10. 2020 09:17| reakce na Jan Capouch - 12. 10. 2020 21:12
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomas Hruby|12. 10. 2020 23:03| reakce na Jan Capouch - 12. 10. 2020 21:12
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|12. 10. 2020 21:13| reakce na Martin Doležal - 12. 10. 2020 12:26
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|12. 10. 2020 21:12| reakce na Tomas Hruby - 12. 10. 2020 20:55
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tomas Hruby|12. 10. 2020 20:55| reakce na Luděk Zdražil - 12. 10. 2020 12:25
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Doležal|12. 10. 2020 12:26| reakce na Jan Capouch - 12. 10. 2020 11:26
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Luděk Zdražil|12. 10. 2020 12:25| reakce na Jan Capouch - 12. 10. 2020 11:26
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|12. 10. 2020 11:26| reakce na Martin Doležal - 12. 10. 2020 11:01
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Doležal|12. 10. 2020 11:01| reakce na Jan Amos - 12. 10. 2020 10:00
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|12. 10. 2020 10:01| reakce na Jan Amos - 12. 10. 2020 10:00
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Amos|12. 10. 2020 10:00
Nahlásit