Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: V Británii zakazují sexistickou reklamu

Karolína Kašparová | 5. 3. 2020 | Celkem 3 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Boris Otokar Hodlak | 5. 3. 2020 10:24

Frikulínokracie. Se říká tomu jevu, co autorka popisuje. Když si nevíš rady s běžnou správou čtvrti nebo města, udělej z něj bojiště kulturní války. Zakaž třeba sexistickou reklamu nebo třeba oslovení v souladu s biologickým pohlavím. On už se buď ozve někdo, koho to opravdu vytočilo, a když ne, pak někdo jenom jako.
Ve středověku se problémy měst řešily modlitebními pochody, dnes pride pochody.

+10
+
-

Všechny 3 komentáře v diskuzi.

Boris Otokar Hodlak | 5. 3. 2020 11:37

Ještěže Nesehnuté a ASA vyobcovali z tlupy a Sadiqa Khana nezvolili náčelníkem ve Věstonicích.

Nahlásit

+3
+
-

R. S. | 5. 3. 2020 11:31

Takže veřejná služba v jednom z nejprogresivnějších evropských měst stojí za starou bačkoru? A nemůže to náhodou tak trochu souviset s tím, že cestující a jejich komfort už prostě nejsou to hlavní? Dnes je přece klíčová uhlíková stopa, práva menšin, udržitelnost (whatever it means), genderová nerovnost, boj proti diskriminaci, proti islamofobii, proti nenávisti, slaměným panákům a větrným mlýnům.

Přesně v duchu článku využila progresivní levice všech nástrojů politického marketingu: "nejdřív vymyslet, že to vůbec je problém", následně lidem "vnutil, že se mají cítit špatně, že tenhle problém mají, a pak jim nabídnul řešení".

TfL i starosta Khan tak pravděpodobně mnohem víc řeší jestli má ústředí zelenou střechu, pro kolik pohlaví mají mít řidiči záchody, zavádějí kvóty pro zastoupení žen ve vedoucích funkcích, vypracovávají vzletné dokumenty proti diskriminaci, zavádějí velkého bratra a pod. Cestující nejspíš nejsou ani v první desítce priorit, tipuju je tak někde za vytvořením bezpečného prostoru na pracovišti (ne, s BOZP to nemá nic společného).

Kam se hrabe problém s chlupatým podpažím, tohle je "manipulace osobní volby a preference" století!

Nahlásit

+6
+
-

Boris Otokar Hodlak | 5. 3. 2020 10:24

Frikulínokracie. Se říká tomu jevu, co autorka popisuje. Když si nevíš rady s běžnou správou čtvrti nebo města, udělej z něj bojiště kulturní války. Zakaž třeba sexistickou reklamu nebo třeba oslovení v souladu s biologickým pohlavím. On už se buď ozve někdo, koho to opravdu vytočilo, a když ne, pak někdo jenom jako.
Ve středověku se problémy měst řešily modlitebními pochody, dnes pride pochody.

Nahlásit

+10
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK