Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Kam investovat v roce 2020? Očima expertů

Ondřej Tůma | 3. 1. 2020 | Celkem 2 komentáře v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Stanislav Brabec | 6. 1. 2020 23:39

Segment automotive čeká velký propad. Nové evropské regulace v nejbližších letech prakticky zlikvidují segment malých levných aut. Emisní pokuta podraží některé modely o tisíce euro, bezpečnostní regulace a požadované asistenční systémy o další tisíce euro. Při zdražení nejlevnějších aut o pět až deset tisíc euro již mnozí lidé na nové auto nebudou mít.

Naproti tomu rostoucí segment elektromobilů automobilkám prakticky žádné zisky negeneruje. Při současném růstu ceny lithia a kobaltu z toho může být i značná ztráta.

Pro Českou republiku, jejíž HDP je zhruba z osminy tvořeno automotive segmentem, to bude obzvlášť bolestivé.

Polepší si ovšem Evropská unie, zhruba o 20 %. Odhadovaný příjem emisních pokut v roce 2021 je 34 miliard eur.

+5
+
-

Celkem 2 komentáře v diskuzi.

Tomáš Rak | 12. 7. 2020 21:59

Rád bych upozornil na množící se případy riskantních dluhopisů, osobně mě tyto firmy opravdu iritují, a tak bych rád šířil osvětu a sdílím web Rizikovedluhopisy.cz, kde se píše o aktuálních kauzách finančních šmejdů a dalších rizikových investicích. Neustále na mě vyskakují nové reklamy na dluhopisy s úroky 8-9 % a je mi smutno, kolik věřitelů se jistě na podobné reklamy nechá nalákat a pravděpodobně přijdou o své úspory na úkor podvodníků.

Nahlásit

0
+
-

Stanislav Brabec | 6. 1. 2020 23:39

Segment automotive čeká velký propad. Nové evropské regulace v nejbližších letech prakticky zlikvidují segment malých levných aut. Emisní pokuta podraží některé modely o tisíce euro, bezpečnostní regulace a požadované asistenční systémy o další tisíce euro. Při zdražení nejlevnějších aut o pět až deset tisíc euro již mnozí lidé na nové auto nebudou mít.

Naproti tomu rostoucí segment elektromobilů automobilkám prakticky žádné zisky negeneruje. Při současném růstu ceny lithia a kobaltu z toho může být i značná ztráta.

Pro Českou republiku, jejíž HDP je zhruba z osminy tvořeno automotive segmentem, to bude obzvlášť bolestivé.

Polepší si ovšem Evropská unie, zhruba o 20 %. Odhadovaný příjem emisních pokut v roce 2021 je 34 miliard eur.

Nahlásit

+5
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK