Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Ani v KLDR nikdy nebylo líp. Poměřujme se ideálem, ne minulostí

Michal Kašpárek | 2. 1. 2020 | Celkem 42 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Altman | 3. 1. 2020 20:41

Když budete mít 2 oddělená stáda krav. V prvním budete reprodukci umožňovat vždy jen 10% samicím s nejvyšší dojivostí a v druhém budete umožňovat reprodukci jen 10% samcům s největšími rohy, čeho třeba za 200 let docílíte? Získáte 2 dost rozdílné skupiny skotu, že?


Když budete mít 2 skupiny lidí:

1. bude žít v prostředí, kde je k přežití (a reprodukci) potřeba například vytrvalost v běhu, rozmnožování bude umožněno jen tomu, kdo podřízne konkurenčního samce a sní jeho srdce, ale nebude potřeba (= nebude konkurenční výhodou zvyšující pravděpodobnost zplození potomstva) žádné náročné přemýšlení a plánování (v dosahu je vždy nějaký zrající banán). Důležitější bude testosteron, ne mozek.

2. bude žít v prostředí, kde se střídají roční období, je potřeba již v létě plánovat, co budu jíst v zimě (tvořit zásoby, plánovat, propočítávat) a co na jaře zaseju. Bude potřeba rozvinout astronomii a matematiku (minimálně abych věděl, kolik týdnů zbývá do jara). Atd...

Tak co se za 1000, nebo třeba za 100 tisíc let stane? Jak že je to dlouho, co část lidské populace opustila Afriku? Bude či nebude tento jiným směrem zaměřený přírodní výběr mít nějaké důsledky? Ano, stále obě skupiny budou člověkem. Jako je psem čivava i vlčák. Ale zkrátka ta první skupina nejen že nerozvine ŽÁDNOU matematiku, astronomii, filosofii, atd... ale dost pravděpodobně nevymyslí ani kolo! Myslet si, že rozdíl mezi 1. a 2. skupinou je pouze kulturní (je mezi čivavou a vlčákem rozdíl pouze kulturní?) a že tedy přesazení příslušníka 1. skupiny do společnosti 2. může proběhnout hladce, že se ten 1 hravě přizpůsobí prostředí 2, to mi přijde vyloženě nevědecké (zato však velmi "korektní").

Abychom si rozuměli - rozhodně nehodlám nikoho kádrovat na základě barvy pleti. Natož podle barvy pleti nějak určovat či omezovat lidská práva. NE! Naopak trvám na tom, že (přirozená) lidská práva jsou jedna a jsou univerzálně platná. Přirozená práva jsou daná, nezávislá na lidské vůli, lze je pouze objevovat vědeckými a logickými metodami a postupy - bohužel však i k tomu vědeckému objevování mají různé skupiny různé dispozice (dané prostředím, ve kterém se vyvíjely - jak píšu výše).

Rozhodně jsem proti postojům, které byly běžné dříve - že jsme nadřazení a máme nejen právo, ale dokonce povinnost zaostalé kontinenty kolonizovat a ovládat. Na druhou stranu jsem stejně tak proti tezi, že kdokoli má právo přijít bez vašeho svolení k vám domů a dožadovat se toho, abyste ho ubytoval, živil, šatil, platil mu lékařskou péči a ještě se tvářil tolerantně, ne-li přímo nadšeně, na středověkou kulturu, zvyky a praktiky příchozích.

Jako mírný OT bych zde rád uvedl jména dvou pánů tmavé pleti, které velmi obdivuji a jejichž texty velmi rád čtu a doporučuji je i ostatním:
- Thomas Sowell
- W a l t e r E. Williams (ty mezery jsem tam musel dát, protože s tím jménem v celku má tento web potíže)

+28
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Václav L | 7. 1. 2020 14:00

Wow. Taková koncentrace krystalické formy rasismu se dnes vidí snad už jenom někde na White media. Nejhorší je, jak z místního osazenstvo dlouhodobě tryská ta ostentativní intelektuální nadřazenost a pak vy géniové přijdete s big brain argumentem "černí špatní protože 100 je víc než 90, prostě věda, neuděláš nic, koukni na tuhle studii známého rasistického kreténa". Není rok 1910. Celá tahle diskuze je od začátku tak hileriózně debilní, že byste museli byste projít tak třemi úvodními kurzy základů biologie, etiky, antropologie, práva a nevím čeho všeho, aby se s vámi příčetný člověk vůbec mohl bavit. Díky za ni a přijdu se zas někdy podívat na výkvět české pravice<3

-11
+
-

Všech 42 komentářů v diskuzi.

Jaroslav B. Kořínek | 6. 1. 2020 07:17

Poměřování se s ideálem a snahy o jeho dosažení přineslo z rukou komunistů víc než sto milionů mrtvol.

Přestaňte blbnout.

Nahlásit

+4
+
-

Josef Fraj | 4. 1. 2020 10:03

>>> "A: Na světě nikdy nežilo tak malé relativní množství lidí v naprosté chudobě. B: Na světě nikdy nežilo tak velké absolutní množství lidí v naprosté chudobě."

Pane Plesko, toto by byl dobrý námět na článek. Nesmí ho ovšem psát soudruh Kašpárek, ale někdo, kdo dokáže být aspoň tolik objektivní, aby to neuráželo průměrně vzdělaného čtenáře.

Nahlásit

+7
+
-

Jan Pozner | 2. 1. 2020 14:03

Stejně jako existuje nekonečně mnoho metrik "lípu" (jaké krásné slovo! :-)), tak existuje nekonečně mnoho ideálů, ke kterým můžeme realitu vztahovat. Proč bychom měli upřednostnit ideály pana Michala před ideály pana Klementa nebo pana Reinharda?

Nevyšel zde před časem článek Lomborga citující IPCC, kde se píše, že "klimatická krize" je marginální problém, který světové HDP ovlivní pár procenty? Asi panu šéfredaktoru unikl nebo snad nesouhlasí se zjištěními vědců z IPCC?!

Nahlásit

+3
+
-

Boris Otokar Hodlak | 2. 1. 2020 10:22

Poměřovat se s ideálem v překladu znamená dát volnou ruku těm, kteří dokážou slíbovat víc než si stíháme dávat. Tak dlouho jsme se poměřovali s ideálem země bez korupce, až nám ho slíbil Babiš. Teď nám zas jiní a jiné z tryskáčů a jachet slibují zachránit Zemi před ekologickou katastrofou.
Tentokrát je to ovšem jiné, blíží se peklo, apokalypsa, není čas přemýšlet a kecat, musíme dočasně pozastavit některé z přežitých a nefunkčních prvků demokracie a spasitelům a spasitelkám dát k disposici zastaralou občanskou svobodu a "DOČASNĚ" je nechat konat stranou veřejné kontroly. My vám za to slíbíme, že tentokrát to nedopadne jako s protikorupčním tažením Vévody od Čapího Hnízda.

Nahlásit

-1
+
-

Jan Capouch | 2. 1. 2020 08:58

Nějak Vám z toho seznamu vypadla masová migrace barevných a hrozící občanské nepokoje, výhledově až občanské války v libanonském či balkánském stylu.

Nahlásit

-1
+
-

Boris Otokar Hodlak | 2. 1. 2020 11:54 | reakce na Jan Capouch - 2. 1. 2020 08:58

hrození se nepočítá, něco hrozilo vždycky. Jaderná válka, průser >= kontinentálních rozměrů z ruské BOTTEXHIKI ala Černobyl, masivní teroristický útok zbraní hromadného ničení...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Altman | 2. 1. 2020 12:40 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 2. 1. 2020 11:54

Akorát že masová imigrace kulturně nekompatibilních, toužících po benefitech sociálního státu a "bezplatného" zdravotnictví, není žádným hrozením, ale realitou, ne?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+8
+
-

Jan Pozner | 2. 1. 2020 16:07 | reakce na Jan Altman - 2. 1. 2020 12:40

Oba, s Capouchem, se mýlíte v jedné věci. Ten problém není v tom, že jsou "barevní", ani v tom, že jsou "kulturně nekompatibilní", i když to je blíže. Podstata věci je v tom, že jde o populace s průměrným IQ podstatně pod 100 (typicky i pod 90, nejhůře až někam k 60) a IQ je z většinové části dědičné a to geneticky, nikoli kulturně (spor se vede leda o to, jestli je vliv genetiky 60 nebo 90%).
Ona "kulturní nekompatibilita" je důsledkem rozložení inteligence v populaci. Kultury lidské populace s IQ 100 a s IQ 85 (američtí černoši) prostě nemohou být kompatibilní a vždy povedou ke konfliktům.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Honza _ | 3. 1. 2020 07:54 | reakce na Jan Pozner - 2. 1. 2020 16:07

IQ je jen jeden z typů inteligence.
Navíc je velmi ovlivněné kulturně. Pokud se od dětství člověk setkává se stejným typem úloh, které se pak vyskytují v IQ testech, je v nich přirozeně lepší jednoduše díky tréninku.
Když si uděláte IQ test poprvé, pravděpodobně budete mít nižší výsledné číslo, než když budete nějakou dobu úlohy tohoto typu trénovat. Natož když žijete od narození v civilizaci, která na IQ dává velký důraz...

https://deti.mensa.cz/index.php?pg=home--aktualni-deni&aid=260

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Altman | 3. 1. 2020 20:41 | reakce na Honza _ - 3. 1. 2020 07:54

Když budete mít 2 oddělená stáda krav. V prvním budete reprodukci umožňovat vždy jen 10% samicím s nejvyšší dojivostí a v druhém budete umožňovat reprodukci jen 10% samcům s největšími rohy, čeho třeba za 200 let docílíte? Získáte 2 dost rozdílné skupiny skotu, že?


Když budete mít 2 skupiny lidí:

1. bude žít v prostředí, kde je k přežití (a reprodukci) potřeba například vytrvalost v běhu, rozmnožování bude umožněno jen tomu, kdo podřízne konkurenčního samce a sní jeho srdce, ale nebude potřeba (= nebude konkurenční výhodou zvyšující pravděpodobnost zplození potomstva) žádné náročné přemýšlení a plánování (v dosahu je vždy nějaký zrající banán). Důležitější bude testosteron, ne mozek.

2. bude žít v prostředí, kde se střídají roční období, je potřeba již v létě plánovat, co budu jíst v zimě (tvořit zásoby, plánovat, propočítávat) a co na jaře zaseju. Bude potřeba rozvinout astronomii a matematiku (minimálně abych věděl, kolik týdnů zbývá do jara). Atd...

Tak co se za 1000, nebo třeba za 100 tisíc let stane? Jak že je to dlouho, co část lidské populace opustila Afriku? Bude či nebude tento jiným směrem zaměřený přírodní výběr mít nějaké důsledky? Ano, stále obě skupiny budou člověkem. Jako je psem čivava i vlčák. Ale zkrátka ta první skupina nejen že nerozvine ŽÁDNOU matematiku, astronomii, filosofii, atd... ale dost pravděpodobně nevymyslí ani kolo! Myslet si, že rozdíl mezi 1. a 2. skupinou je pouze kulturní (je mezi čivavou a vlčákem rozdíl pouze kulturní?) a že tedy přesazení příslušníka 1. skupiny do společnosti 2. může proběhnout hladce, že se ten 1 hravě přizpůsobí prostředí 2, to mi přijde vyloženě nevědecké (zato však velmi "korektní").

Abychom si rozuměli - rozhodně nehodlám nikoho kádrovat na základě barvy pleti. Natož podle barvy pleti nějak určovat či omezovat lidská práva. NE! Naopak trvám na tom, že (přirozená) lidská práva jsou jedna a jsou univerzálně platná. Přirozená práva jsou daná, nezávislá na lidské vůli, lze je pouze objevovat vědeckými a logickými metodami a postupy - bohužel však i k tomu vědeckému objevování mají různé skupiny různé dispozice (dané prostředím, ve kterém se vyvíjely - jak píšu výše).

Rozhodně jsem proti postojům, které byly běžné dříve - že jsme nadřazení a máme nejen právo, ale dokonce povinnost zaostalé kontinenty kolonizovat a ovládat. Na druhou stranu jsem stejně tak proti tezi, že kdokoli má právo přijít bez vašeho svolení k vám domů a dožadovat se toho, abyste ho ubytoval, živil, šatil, platil mu lékařskou péči a ještě se tvářil tolerantně, ne-li přímo nadšeně, na středověkou kulturu, zvyky a praktiky příchozích.

Jako mírný OT bych zde rád uvedl jména dvou pánů tmavé pleti, které velmi obdivuji a jejichž texty velmi rád čtu a doporučuji je i ostatním:
- Thomas Sowell
- W a l t e r E. Williams (ty mezery jsem tam musel dát, protože s tím jménem v celku má tento web potíže)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+28
+
-

Honza _ | 4. 1. 2020 14:12 | reakce na Jan Altman - 3. 1. 2020 20:41

Souhlas :-)
Jen říkám, že nejen z IQ živ je člověk.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Altman | 6. 1. 2020 10:01 | reakce na Honza _ - 4. 1. 2020 14:12

S tím samozřejmě souhlasím, IQ je důležité, ale jsou i jiné faktory - i když není úplně jasné, zda ty jiné faktory jsou zcela nezávislými veličinami, nebo zda nakonec také s tím IQ alespoň částečně nesouvisejí - to bychom u každého takového faktoru museli udělat hloubkovou analýzu závislostí.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Amos | 3. 1. 2020 23:45 | reakce na Jan Altman - 3. 1. 2020 20:41

Před pár lety mi někdo doporučil knihu Einstein Syndrome od T. Sowella - https://www.amazon.com/Einstein-Syndrome-Bright-Children-Talk-ebook/dp/B0031RG4C2

V širší rodině jsme se potýkali s neochotou 4letého chlapce komunikovat a podezřením z autismu. Myslém, že jen tato kniha zachránila více dětí než jich je na Schindlerově seznamu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Altman | 3. 1. 2020 20:42 | reakce na Jan Altman - 3. 1. 2020 20:41

Zkuste s tím něco udělat, WalterJeDocelaBěžnéJméno, takže odmítat ho protože tam je "alter" plus mezera, je dost divné.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Josef Fraj | 5. 1. 2020 13:38 | reakce na Jan Altman - 3. 1. 2020 20:42

Zakázat všechna "nebezpečná" slova a znaky jako apostrof, je nejprimitivnější způsob zabezpečení webu. Finmag bohužel nemá na kvalitního programátora, to už jsem si všiml dávno.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 3. 1. 2020 23:37 | reakce na Jan Altman - 3. 1. 2020 20:42

Zajímavé. S výrobcem zbraní Walther problém není.
K zajímavým a inspirujícím černochům si dovolím přidat kardinála Roberta Saraha.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Petr Bárta | 4. 1. 2020 09:08 | reakce na Jan Capouch - 3. 1. 2020 23:37

Citace - Jan Capouch / 03.01.2020 23:37

Zajímavé. S výrobcem zbraní Walther problém není.


To proto, že Walther v sobě neobsahuje "a l t e r"... Někteří hloupí programátoři taková slova na webu zakazují aby "zabezpečili" databázové operace, místo aby správně ošetřili vstupy...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Altman | 3. 1. 2020 20:10 | reakce na Honza _ - 3. 1. 2020 07:54

https://svobodny-svet.cz/9312/jake-to-je-ucit-cerne-studenty-1.html

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Jan Capouch | 3. 1. 2020 12:49 | reakce na Honza _ - 3. 1. 2020 07:54

https://cs.wikipedia.org/wiki/Minnesota_Transracial_Adoption_Study

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Capouch | 2. 1. 2020 20:21 | reakce na Jan Pozner - 2. 1. 2020 16:07

Věčný spor mezi korelací a kauzalitou :-)

To, že jsou "barevní", nemusí být velký problém, ale nepochybně je to součást problému. Člověk je nastaven na to, žít s lidmi, kteří vypadají +- jako on.
A s inteligencí a kulturou: je lépe žít s hloupými lidmi, kteří jsou kulturně/civilizačně na stejné vlně, než s lidmi třebas chytrými, ale kulturně jinde. Rozumím, na co narážíte: Nigerijci apod přijdou do Evropy a čekají zemi zaslíbenou, a vzhledem ke svému inteligenčnímu deficitu nejsou schopni ani oni, ani jejich děti a vnuci překonat bariéru nekvalifikovaných profesí. a společenského vzestupu. Dál už je to otázka kultury: zda jsem schopen přijmout své limity a žít chudě, ale spořádaně, anebo se vzbouřit a chytit se gangu, anebo džihádu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Václav L | 7. 1. 2020 14:00 | reakce na Jan Capouch - 2. 1. 2020 20:21

Wow. Taková koncentrace krystalické formy rasismu se dnes vidí snad už jenom někde na White media. Nejhorší je, jak z místního osazenstvo dlouhodobě tryská ta ostentativní intelektuální nadřazenost a pak vy géniové přijdete s big brain argumentem "černí špatní protože 100 je víc než 90, prostě věda, neuděláš nic, koukni na tuhle studii známého rasistického kreténa". Není rok 1910. Celá tahle diskuze je od začátku tak hileriózně debilní, že byste museli byste projít tak třemi úvodními kurzy základů biologie, etiky, antropologie, práva a nevím čeho všeho, aby se s vámi příčetný člověk vůbec mohl bavit. Díky za ni a přijdu se zas někdy podívat na výkvět české pravice<3

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-11
+
-

Jan Altman | 12. 1. 2020 19:45 | reakce na Václav L - 7. 1. 2020 14:00

https://www.reflex.cz/clanek/zpravy/99273/10-let-od-devastujiciho-zemetreseni-zdravotni-system-na-haiti-je-opet-na-hranici-kolapsu.html


Tito chytří, pilní, prozíraví Haiťané mají prostě asi stále smůlu.
Po onom zemětřesení seděli, nic nedělali a čekali na zahraniční pomoc (kdežto Němec, Japonec či Žid by okamžitě začal opravovat zbourané domy a za měsíc byste nepoznali, že se tam něco stalo).
Já bych řekl, že za to může bílý heterosexuální muž - nějak jim to na dálku stále sabotuje :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Capouch | 7. 1. 2020 17:20 | reakce na Václav L - 7. 1. 2020 14:00

White media zavřeli :-)

A tak nás poučte, v čem je 90 lepších než 100.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Josef Fraj | 7. 1. 2020 17:15 | reakce na Václav L - 7. 1. 2020 14:00

>>> "Díky za ni a přijdu se zas někdy podívat na výkvět české pravice"

Doufám, že to nebude moc často. Tu vaší mentální žumpu si raději vylévejte někde jinde.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Václav L | 8. 1. 2020 11:25 | reakce na Josef Fraj - 7. 1. 2020 17:15

"Mentální žumpa" zní docela ironicky od lidí, kteří s vážnou tváří rozebírají rasový realismus. Pouštět se do jakékoli debaty by znamenalo přisuzovat tomu vůbec nějakou kredibilitu. Co myslíte boys, mýlí se asi tak celá vědecká komunita genetiků, biologů a antropologů na celém světě, kterí dávno tyhle sračky vyvrátili a odsoudili, nebo vy, kteří (kromě toho, že se pohybujete dost na hraně zákona:)) prostě jenom nemáte moc rádi tmavý lidi a snažíte se jen svou zlobu racionalizovat?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-7
+
-

Jan Altman | 9. 1. 2020 09:08 | reakce na Václav L - 8. 1. 2020 11:25

https://echo24.cz/a/SSpyM/ceny-bafta-tercem-kritiky-vsichni-nominovani-jsou-belosi-vsichni-reziseri-muzi

Sakra, žádný jezevčík zase nevyhrál chrtí závody! A při tom přeci pes jak pes, ne?

Uznávám, je to hrozná hanba, že cenu za režii nedostal žádný amazonský indián, ani jihovýchodoasijský kanibal. S tím je něco potřeba dělat!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Capouch | 9. 1. 2020 08:15 | reakce na Václav L - 8. 1. 2020 11:25

Dneska to hezky popsal R. Joch:
Za nejlepší levicově-liberální („progresivní“) film všech dob považuji Dvanáct rozhněvaných mužů z 50. let s Henrym Fondou v hlavní roli (jednoho z členů soudní poroty hrál i náš „George“ Voskovec). To byla levice v té nejlepší podobě: racionální diskuse, nikoli demonstrace, konverzace, nikoli slogany, přesvědčování, nikoli vulgarismy a bordel.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Václav L | 9. 1. 2020 10:11 | reakce na Jan Capouch - 9. 1. 2020 08:15

Špatně se chápeme boys, já jsem se vám přišel vysmát, ne si vyměňovat odkazy. "Proč nikdo nedokáže bez emocí a racionálně neustále vyvracet moje náckovský teorie o nadřazenosti bílé rasy, vždyť to nikdy nepřineslo nic špatného:((" Já bych vás tak rád viděl naživo, jak jednáte racionálně, vědecky a nekorektně s nebílými klienty/kolegy. Prosím, zkuste jim to příště dát najevo, to bude absolutní krása.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Josef Fraj | 9. 1. 2020 14:51 | reakce na Václav L - 9. 1. 2020 10:11

Vy jste typický ubožák, neschopný formulovat vlastní názor, natož ho obhájit. Tento svůj handicap si kompenzujete nesmyslným blábolení, které vás zřejmě vzrušuje. Nepřekvapilo by mne, kdybyste při tom měl i erekci.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 9. 1. 2020 11:20 | reakce na Václav L - 9. 1. 2020 10:11

Tak jste se doufám pobavil, osobně by mne zajímalo, kolika černochy nebo Araby jste obklopen Vy sám .
O nadřazenosti bílé rasy nebyli přesvědčení jenom náckové, a to, že s tím souhlasili, z toho ještě nedělá lež nebo blábol.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Amos | 9. 1. 2020 12:59 | reakce na Jan Capouch - 9. 1. 2020 11:20

Za svůj život jsem nezažil větší a hnusnější projevy rasismu, než když "spřátelení" vysokoškolští studenti ze Sudánu a Nigeru nadávali a terorizovali na kolejích své vietnamské spolužáky.
Nakonec se ukázalo, že důvodem bylo, že Vietnamci, kteří si po nocích na studia privydělávali šitím džín, nepochopili, že černoši na ně mají přednostní a bezplatné právo a že musí platit výpaklné za rušení nočního klidu.
Nějak jsme to vyřešili.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Altman | 8. 1. 2020 14:12 | reakce na Václav L - 8. 1. 2020 11:25

Opovažte se mi tu tvrdit, že jezevčík je lepší na norování a chrt na běhání!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 8. 1. 2020 12:28 | reakce na Václav L - 8. 1. 2020 11:25

Odkážu na THE genetika Jamese Watsona, který přesně tohle dokazuje, pane Václave.
Pokud zpochybníte i objevitele DNA, nobelistu a absolutní špičku ve svém oboru s léty vědecké práce na triku, pak si nejsem jist, zdali vás přesvědčí vůbec něco.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0306987708002454?via%3Dihub

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Václav L | 8. 1. 2020 13:29 | reakce na Jaroslav B. Kořínek - 8. 1. 2020 12:28

Lol, myslíte Watsona, který nepochybně špičkou byl...před 50 lety, přičemž od té doby ho vyhodili za jeho pavědecké bláboly ze všech univerzit a ztratil i veškerá čestná členství? Je to asi jenom shoda náhod, že z tisíců světových kapacit uvádíte zrovinka tohoto 90letého pána. Trošku vyzobáváme, co se hodí, že? Budou následovat studie zakladatele genetiky Francise Galtona?
Ale hlavně to je úplně jedno - vám vůbec nejde o nějaké poznání nebo šíření pravdy, prostě si jen strašně moc přejete, aby to tak bylo. Aspoň to si přiznejte.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-5
+
-

kadrila kadrilová | 9. 1. 2020 04:09 | reakce na Václav L - 8. 1. 2020 13:29

Milý pane, svět se nezmění tím, že masmédia či politicky korektní psychopati začnou rozdávat nálepky… Možná dozrává čas, aby tzv. intelektuálové dospěli a přijali fakt, že svět je takový, jaký je... Protože, když si místo skutečnosti budou vykonstruovávat fantazie a démonizovat vědce a nositele Nobelovi ceny, bude pro ně neodvratný střet s realitou daleko tvrdší… Víte? :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 8. 1. 2020 13:34 | reakce na Václav L - 8. 1. 2020 13:29

Ano. Vyhodili, poplivali. Nediskutovali, nic nevyvrátili.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Capouch | 8. 1. 2020 11:41 | reakce na Václav L - 8. 1. 2020 11:25

Mýlí, anebo lžou, aby to bylo politicky korektní.
Je hodně dobrých důvodů k tomu nemít ve svém okolí příliš mnoho tmavých lidí.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Amos | 8. 1. 2020 13:52 | reakce na Jan Capouch - 8. 1. 2020 11:41

A co třeba vypálit redakci Vesmíru - toho rasistického plátku?

https://vesmir.cz/cz/casopis/archiv-casopisu/2002/cislo-7/sport-geny.html

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Capouch | 2. 1. 2020 12:30 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 2. 1. 2020 11:54

Řekl bych, že migrační rozvrat je podstatně lépe dokazatelný než klimatické změny:

https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/big-ben-mirovy-dzihad-je-ucinnejsi-nez-terorismus.A191231_221133_p_zahranici_wag

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Altman | 2. 1. 2020 12:36 | reakce na Jan Capouch - 2. 1. 2020 12:30

A po desítkách let náročné integrace....:
https://svobodny-svet.cz/9312/jake-to-je-ucit-cerne-studenty-1.html

(a to tito nevyznávají tmářský středověký násilný kult)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 2. 1. 2020 14:21 | reakce na Jan Altman - 2. 1. 2020 12:36

Zatím. Až přijdou na to, jaké ochrany se jejich divošským gangům dostane, jakmile přijmou Alláha, pánbu naděl...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 2. 1. 2020 20:22 | reakce na Jaroslav B. Kořínek - 2. 1. 2020 14:21

Alláhova ochrana nás nemusí zajímat, větší ochranu jim poskytne Šabatyše a jí podobní.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK