Předplatné časopisu
Finmag do schránkyPředplatit časopis

Diskuze: Do stejné řeky: World of Warcraft sází na hledače ztraceného mládí

Přihlášení do diskuze

Příspěvek, který se vám nejvíc líbí

Tenhle článek stojí za prd, protože autor buďto WoWko nikdy nehrál, nebo minimálně netuší jakej rozdíl je mezi současnou ,. retail ,, verzí a nově vypuštěným classicem. Takže celej článek je pouze odříkání jakési historie pro lajky zakončený tím, že Classic je jen nostalgie která umře.

Retail verze WoWka už dávno ztratila drtivou většinu RPG prvků a je to dnes už spíš Collection hra, protože se sbírají skiny, petíci a achievmenty a celá hra je focuslá na casual hráče, kteří skočí do hry na dvě hodiny denně a nemusí se snažit aby něco získali.
A to je přesně ten důvod proč začala populace WoWka klesat, ta hra se začala Cataclysmem vzdalovat od toho co byla a stala se něčím jiným.
Největším problémem pro mnoho lidí je to, že na retailu může člověk investovat měsíc času aby měl ten nejlepší mythický gear vůbec, ale s každým ilvl nahoru je to exponencionálně časově náročnější a pak přijde patch a stejnej gear má každý casual co to hraje dvě hodiny denně.
Naopak na Classicu investovaný čas zůstává, protože každej si musí odehrát relativně to samé na to aby se dostal na stejnou úroveň síly.

Samozřejmě že plno lidí si to zapne z nostalgie a pak uteče protože zlenivěli. To je jako když pustíte psa do postele, taky už pak nechce spát ve svém pelíšku.
Nicméně Classic neumře, protože ta komunita lidí, kteří skutečně chtějí hrát RPG existuje.

Nahlásit
+38
+
-

Zkusil jsem hrát classic a opravdu tam hodně věcí chybí. Jsem jen zvědavý na mapy, nakolik se liší.

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Kde jinde si můžete udělat selfíčko s královnou.

Nahlásit

0
+
-

Když tak čtu, jak se dnes vyjadřujete, začínám chápat, že jednoho krásného dne budu fakt chtít umřít...:-)

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

+0
+
-

Darebáku!

NahlásitZobrazit komentovanou zprávu

+0
+
-

Tenhle článek stojí za prd, protože autor buďto WoWko nikdy nehrál, nebo minimálně netuší jakej rozdíl je mezi současnou ,. retail ,, verzí a nově vypuštěným classicem. Takže celej článek je pouze odříkání jakési historie pro lajky zakončený tím, že Classic je jen nostalgie která umře.

Retail verze WoWka už dávno ztratila drtivou většinu RPG prvků a je to dnes už spíš Collection hra, protože se sbírají skiny, petíci a achievmenty a celá hra je focuslá na casual hráče, kteří skočí do hry na dvě hodiny denně a nemusí se snažit aby něco získali.
A to je přesně ten důvod proč začala populace WoWka klesat, ta hra se začala Cataclysmem vzdalovat od toho co byla a stala se něčím jiným.
Největším problémem pro mnoho lidí je to, že na retailu může člověk investovat měsíc času aby měl ten nejlepší mythický gear vůbec, ale s každým ilvl nahoru je to exponencionálně časově náročnější a pak přijde patch a stejnej gear má každý casual co to hraje dvě hodiny denně.
Naopak na Classicu investovaný čas zůstává, protože každej si musí odehrát relativně to samé na to aby se dostal na stejnou úroveň síly.

Samozřejmě že plno lidí si to zapne z nostalgie a pak uteče protože zlenivěli. To je jako když pustíte psa do postele, taky už pak nechce spát ve svém pelíšku.
Nicméně Classic neumře, protože ta komunita lidí, kteří skutečně chtějí hrát RPG existuje.

Nahlásit

+38
+
-

Líbí se mi, že tam můžu lovit vzácná zvířata po desítkách a ještě za to dostávám body.

Nahlásit

+3
+
-

Krásně se tam zabíjejí elfové.

Nahlásit

+4
+
-