Tenhle článek stojí za prd, protože autor buďto WoWko nikdy nehrál, nebo minimálně netuší jakej rozdíl je mezi současnou ,. retail ,, verzí a nově vypuštěným classicem. Takže celej článek je pouze odříkání jakési historie pro lajky zakončený tím, že Classic je jen nostalgie která umře.
Retail verze WoWka už dávno ztratila drtivou většinu RPG prvků a je to dnes už spíš Collection hra, protože se sbírají skiny, petíci a achievmenty a celá hra je focuslá na casual hráče, kteří skočí do hry na dvě hodiny denně a nemusí se snažit aby něco získali. A to je přesně ten důvod proč začala populace WoWka klesat, ta hra se začala Cataclysmem vzdalovat od toho co byla a stala se něčím jiným. Největším problémem pro mnoho lidí je to, že na retailu může člověk investovat měsíc času aby měl ten nejlepší mythický gear vůbec, ale s každým ilvl nahoru je to exponencionálně časově náročnější a pak přijde patch a stejnej gear má každý casual co to hraje dvě hodiny denně. Naopak na Classicu investovaný čas zůstává, protože každej si musí odehrát relativně to samé na to aby se dostal na stejnou úroveň síly.
Samozřejmě že plno lidí si to zapne z nostalgie a pak uteče protože zlenivěli. To je jako když pustíte psa do postele, taky už pak nechce spát ve svém pelíšku. Nicméně Classic neumře, protože ta komunita lidí, kteří skutečně chtějí hrát RPG existuje.
Nahlásit
-
38
+
Diskuze
foxy|28. 8. 2019 10:33| reakce na Miroslav Mareš - 27. 8. 2019 13:09
Zkusil jsem hrát classic a opravdu tam hodně věcí chybí. Jsem jen zvědavý na mapy, nakolik se liší.
Tenhle článek stojí za prd, protože autor buďto WoWko nikdy nehrál, nebo minimálně netuší jakej rozdíl je mezi současnou ,. retail ,, verzí a nově vypuštěným classicem. Takže celej článek je pouze odříkání jakési historie pro lajky zakončený tím, že Classic je jen nostalgie která umře.
Retail verze WoWka už dávno ztratila drtivou většinu RPG prvků a je to dnes už spíš Collection hra, protože se sbírají skiny, petíci a achievmenty a celá hra je focuslá na casual hráče, kteří skočí do hry na dvě hodiny denně a nemusí se snažit aby něco získali. A to je přesně ten důvod proč začala populace WoWka klesat, ta hra se začala Cataclysmem vzdalovat od toho co byla a stala se něčím jiným. Největším problémem pro mnoho lidí je to, že na retailu může člověk investovat měsíc času aby měl ten nejlepší mythický gear vůbec, ale s každým ilvl nahoru je to exponencionálně časově náročnější a pak přijde patch a stejnej gear má každý casual co to hraje dvě hodiny denně. Naopak na Classicu investovaný čas zůstává, protože každej si musí odehrát relativně to samé na to aby se dostal na stejnou úroveň síly.
Samozřejmě že plno lidí si to zapne z nostalgie a pak uteče protože zlenivěli. To je jako když pustíte psa do postele, taky už pak nechce spát ve svém pelíšku. Nicméně Classic neumře, protože ta komunita lidí, kteří skutečně chtějí hrát RPG existuje.
Nahlásit
-
38
+
foxy|27. 8. 2019 09:45
Líbí se mi, že tam můžu lovit vzácná zvířata po desítkách a ještě za to dostávám body.
Diskuze: Do stejné řeky: World of Warcraft sází na hledače ztraceného mládí
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Miroslav Mareš|27. 8. 2019 13:09
Diskuze
foxy|28. 8. 2019 10:33| reakce na Miroslav Mareš - 27. 8. 2019 13:09
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
foxy|28. 8. 2019 10:32
Nahlásit
Petr Vorlíček|27. 8. 2019 23:27| reakce na Miroslav Mareš - 27. 8. 2019 13:09
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Capouch|27. 8. 2019 16:35| reakce na foxy - 27. 8. 2019 09:44
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Miroslav Mareš|27. 8. 2019 13:09
Nahlásit
foxy|27. 8. 2019 09:45
Nahlásit
foxy|27. 8. 2019 09:44
Nahlásit