Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Po Babišovi potopa

Adam Páleníček | 31. 7. 2019 | Celkem 49 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Altman | 31. 7. 2019 09:23

Článek se Juldům líbit nebude...

+130
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Martin Brezina | 31. 7. 2019 07:32

"...stovky kilometrů dálnic zůstaly jen na videích, kde se Andrej Babiš ve žluté vestě s přilbou a velkými stavebními plány promenuje s ministrem dopravy (ať současným, nebo minulým). V reálu byste je hledali jen těžce."

Babiše jsem zatím nikdy nevolil, ale autoři, jako pan Páleníček, mne časem mohou přimět, abych s tím začal. Pokud autor textu tuší aspoň vzdáleně, jak dlouho trvá příprava stavby dálnic, tak dobře ví, že malé počty km, zprovozněných v posledních letech, spadají zcela na vrub vlád, které tady byly do roku 2013. To, co připravili nebo nepřipravili Ťok a spol., by mělo být k dispozici až od roku 2022.

-95
+
-

Všech 49 komentářů v diskuzi.

Jan Altman | 8. 8. 2019 16:17

https://www.kurzy.cz/zpravy/506244-kryptomeny-nakupny-signal-na-bitcoine/

Nahlásit

+1
+
-

Jan Amos | 6. 8. 2019 12:17

"Ze zjištěných informací za rok 2018 vyplynulo, že pachateli hospodářské trestné činnosti jsou především společnosti, které se zabývají podnikáním nebo výkonem určité činnosti z větší či menší části subvencované z veřejných prostředků (podnikající právnické osoby ucházející se o veřejné zakázky či různé dotační tituly nebo podílející se na správě a řízení celospolečensky významných činností

Předmětnou trestnou činností jsou nejvíce dotčeny zejména rozpočty jednotlivých organizačních
složek státu, vč. samosprávy, a to na úrovni celorepublikové i lokální. Tyto rozpočty jsou poškozovány nadbytečnými výdaji způsobenými různými formami machinací při výběrových
řízeních a při zadávání veřejných zakázek, jejichž následkem je obvyklé prodražení předmětných
investic, nákupů či plateb za dodané služby."

Takto vypadá řízení státu jako firmy - když všehoschopný estébák s aureolou podnikatele a podporou plebsu usedne do Strakovky.

Zdroj: Zpráva o činnosti NCOZ za rok 2018 - https://www.policie.cz/clanek/zprava-o-cinnosti-ncoz-za-rok-2018.aspx

Na druhou stranu, osobně mi to je už jedno. Když je člověk obrazně i reálně "za vodou".

Nahlásit

+3
+
-

Jan Altman | 6. 8. 2019 14:37 | reakce na Jan Amos - 6. 8. 2019 12:17

Nedávno jsem byl sondovat v jedné firmě, která se zabývá výrobou šperků a medailí z Au, Ag, Pd a Pt. A také tyto kovy vykupují. Ve velkém.

No a prej dnes je ohromná poptávka po starých mincích - včetně těch s mizivou sběratelskou hodnotou (prvorepublikové 5, 10 a 20 koruny, komunistické pamětní mince, ...) a prodávají se snad za dvojnásobek ceny kovu (kde jsou ty doby, kdy jsem kupoval za spot).
Když jsem se divil proč, tak odpověď zněla "Protože Babiš". Stále jsem nechápal a tak se mi dostalo vysvětlení: "Když k vám domů naběhne Gestapo (sorry: FAU či Kobra) a najde u vás v trezoru novodobé slitky Heraeus, nebo americké Eagly loňského ročníku, tak vám je v lepším případě dodaněj a v horším zabavěj. Ale když tam budete mít kýbl prvorepublikových oběžných mincí, tak jen před pány v kožených kabátech zkonstatujete, že holt pradědeček nevěřil bankám (a dobře dělal - jak by asi dopadl, kdyby věřil?) a že to normálně byly jeho legální a zdaněné peníze, jen je zkrátka držel v podobě legálních oběžných mincí."

Já tipuju, že velká část lidí s takovýmito starostmi, bude nějak napojená na stát a na jeho korupční prostředky. Kdyby u Ratha doma našli 70 či 110 let staré mince, mohl by tvrdit, že jsou prostě po pradědovi. Samozřejmě kdyby měl bitcoin, byl by ušetřen nedůstojného vymlouvání úplně.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Amos | 6. 8. 2019 20:03 | reakce na Jan Altman - 6. 8. 2019 14:37

"Ale když tam budete mít kýbl prvorepublikových oběžných mincí..." - ze stejného důvodu razí například rakouská mincovna novoražby rakouských zlatých oběžných mincí s letopočtem 1915.
Pokud si koupíte 20ti korunu, dukát nebo 4dukát vyražený v roce 2019, ale s letopočtem 1915 a máte trochu rozumu v hlavě (o čemž nepochybuji) abyste si k nim dokoupil i pár starších autentických mincí, každý elementárně šikovný právník vám zajistí, že se jedná o úspory vašeho pradědečka.
Pokud někdo vysype plechovku zlaťáků s jediným letopočtem 1915, pak se dá očekávat, že bude mít problém...

Veškeré "dvacítky" bývalé latinské měnové unie jsou nyní téměř nedostupné - obzvláště švýcarské Vreneli a holandské guldeny. Cena za poslední půlrok vystřelila mnohem výše než je navýšení ceny zlata. Důvody jste popsal a k nim patří i v zákulisí skloňované obavy z regulace obchodu se zlatem. Právě se švýcarskými vreneli by byl z hlediska jurisdikce problém, protože je švýcaři považují za platnou měnu a nelze tedy jejich cirkulaci a držbu omezit.
Handrkování mezi EU a Švýcarskem dospělo před cca měsícem do tak ostré konfrontace, že Švýcaři zablokovali obchodování se svými akciemi na burzách EU. To jsou věci, o kterých se oficiálně moc nemluví, ale pravděpodobně souvisí s něčím, co bych osobně viděl jako připravovanou měnovou reformu v režii EK.

Pokud jde o bitcoin, je utahování šroubů také hmatatelné - pro mě dříve důvěryhodná a anonymní směnárna Simplecoin musela zřejmě poté. co jí byly zablokovány bankovní účty kývnout na demaskování identit klientů a dneska si v ní anonymně vyměníte jen ekvivalent 200€ jednou za 10 dní. Nepochybuji, že ji nějakým způsobem finančák dýchá na krk - několik lidí si mi stěžovalo na zablokování anonymních účtů.

V Ekvádoru je obchodování s bitcoinem nelegální. Vláda se pokoušela zavést vlastní oficiální kryptoměnu, kterou ale samozřejmě téměř nikdo neakceptoval. Občas se objeví "parta nadšenců" - rozuměj sondování situace místním finančákem - kteří nainstalují bankomat s možností směny bitcoinů. V TV ukáží záběry, jak si někdo údajně směňuje bitcoin a pak se čeká na troubu, který se nechá chytit.

Nicméně přes údajnou nelegálnost mi po otevření účtu v bance nabídli možnost bitcoiny směnit za dolary a dokonce na moji žádost předložili i povolení k této činnosti. Nelegální je ale bitcoiny kupovat, což je vnímané jako nezákonný vývoz měny. Paradoxní ovšem je, že Ekvádor platí americkými dolary.

Holt člověk stále musí improvizovat a učit se nové věci. Takže Revolut.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Altman | 6. 8. 2019 20:59 | reakce na Jan Amos - 6. 8. 2019 20:03

Ano.
Nicméně Vreneli se stále sehnat dá:
https://auragentum.de/gold-goldmuenzen-vreneli/

I v Česku:
https://www.auportal.cz/historicka-zlata-mince-20-sfr-vreneli_z523/

(mimochodem zrovna v tomto obchodě mi paní prodavačka líčila, že mají klienta, který tam chodí pravidelně a vždy vezme všechny dvacetidolary-DoubleEagle, které mají)

Ale je pravda, že prémia nad spot v případě Vreneli stoupla.

Co jsem slyšel, tak na Slovensku snad jde z bitcoinmatů vybírat anonymně 5000 EUR. Což je až podivné, protože Slováci mají ještě zločinečtější míru zdanění nominálních zisků na kryptoměnách, než my. Naopak Němci myslím "zisk" z dlouhodobého danění bitcoinů nedaní. U nás tuším z bitcoinmatu lze vybrat 20tis Kč - a podle mne je technicky nezjistitelné, zda člověk nevybírá v rámci dne opakovaně, nebo dokonce z více bitcoinmatů (kterých je v Praze hodně).

Ale ano, je to taková kličkovaná.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Altman | 5. 8. 2019 11:17

Babiš, ČSSD, nadcházející kolaps sociálního státu, mimózní eurokomise, snižování úroků FEDem, QE z ECB, klimatické šílenství a nové "eko"daně....
Nezájem, řešení je zde:
https://youtu.be/Pkgo05Hdnfg

Nahlásit

+3
+
-

Miloslav Drábek | 2. 8. 2019 17:08

Pokud chápu dobře situaci,tak rozhazovačná je ČSSD,ne Babiš.Namítnete,že on je odpovědný za vládnutí.Ale on se ústupky socanům snaží udržet nejůspěšnější vládu od převratu,po vládě pod premiérem Zemanem,který zdědil po ODS v r.1998 spálenou zemi.Tehdy jsem mistroval asi 30cítce údržbářů a věřte,že se jim začalo dařit trochu líp.Haman už nevede ČSSD,jen partu,která dělá vše pro pohřeb vlastní strany.Viz veletoče kolem volby člena jakési rady ČTK a pak min. kultury.To jsou jasné důkazy o snahu diskreditovat premiéra.Uvidíme po příštích volbách.

Nahlásit

-14
+
-

Gabriel Pleska | 6. 8. 2019 14:23 | reakce na Miloslav Drábek - 2. 8. 2019 17:08

Myslím, že situaci dobře nechápete. Ve skutečnosti ČSSD a Babiš soupeří, kdo dokáže naslibovat a rozdat víc. Největší nepřítel Babišovy partaje je ministryně Maláčová, protože je ve slibování ještě oprsklejší než Babiš. Celkově ale v souboji vyhrává ANO, podařilo se jí vytvořit takovou atmosféru, že když vláda vezme z kasy peníze a rozdá je, lidé mají pocit, že za braní je odpovědná ČSSD a za dávání ANO. Přestože to braní a dávání je jedno a totéž, dvě strany téže mince.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Josef Fraj | 5. 8. 2019 13:39 | reakce na Miloslav Drábek - 2. 8. 2019 17:08

>>> "To jsou jasné důkazy o snahu diskreditovat premiéra."

Jak je možné zdiskreditovat STBáka, podvodníka, vysavač veřejných financí do vlastní kapsy, likvidátora živnostníků a malých podnikatelů, zaklekávače na zájmové firmy prostřednictvím státního terotisty Finanční správy, devastátora krajiny řepkou jenom, aby mu šly dotace do vlastní kapsy, škůdce české ekonomiky (a dalo by se dlouho pokračovat)?

Pane vy jste komik.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+7
+
-

Michal Mrozek | 6. 8. 2019 12:56 | reakce na Josef Fraj - 5. 8. 2019 13:39

Jo to mě taky docela překvapilo, jak se dá snížit kredit někomu, kdo na scénu vstupoval již s mínusovými kredity.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Altman | 6. 8. 2019 14:38 | reakce na Michal Mrozek - 6. 8. 2019 12:56

No vidíte a přesto se zde v diskusi najdou minimálně 3 estébákofilové, kteří ho budou hájit.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Amos | 2. 8. 2019 15:50

Ono více věcí v posledních pár letech směřuje na úroveň Pákistánu - a za pár let budeme považovat za úspěch, když se na úrovni Pákistánu udržíme. Po roce 2020 zcela určitě.

https://www.financnimys.cz/2019/08/02/silnice-a-dalnice-v-cr-stejne-jako-v-pakistanu/

Nahlásit

+1
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 2. 8. 2019 19:05 | reakce na Jan Amos - 2. 8. 2019 15:50

To i ten Pákistán je na tom skoro líp. Ti aspoň neoutsourcují výrobu jinam a mají funkční a produktivní průmysl.
Nějakým úchylným způsobem se tu uchytila myšlenka, že průmysl je Velký Špatný a mnohem lepší než fabriky je mít tu přírodu a vzdoušek jak z dob lovců mamutů. Taková drobnost, že lze obojí jakž takž skloubit inovacemi naneštěstí Velkým Kormidelníkům nějak unikla, a tak se úspěšně budeme prohánět po lukách s oštěpy (teda ne, ty budou zakázané, neb jsou špičaté a to je znak násilného patriarchátu). Zbytek Evropy se zjevně rozhodl podobně vzhledem k energetickým sebevraždám, které páchají jednotlivé země kontinentu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Michal Mrozek | 1. 8. 2019 06:47

Článek pana Páleníčka je celkem výstižný. Připomíná mi příběh biblický, kdy egyptský vezír (a dříve otrok) Jozef na základě snu faraona a jeho výkladu zajistil Egypt na následujících 14 let tak, aby nedošlo k hladomoru. Prvních 7 let mělo být nadmíru úrodných, druhých 7 let pak veskrze neúrodných a doslova požírajících ty předchozí. Sen faraona byl o krávách vystupujících z Nilu, prvních 7 bylo vypasených. Po nich ale vystoupilo 7 krav vychrtlých a sežralo těch 7 tučných. Pak byl ještě obdobný sen, pouze místo krav v něm figurovaly snopy.

Jozef tedy nařídil přebytky skladovat a v době neúrody a živelných pohrom byl Egypt potravinovou oázou, zásoboval i okolní krajiny. Už tehdy lidé věděli, že blahobyt nebude trvat věčně, a je třeba se v době hojnosti zásobit a připravit na dobu nedostatku.

Současná vláda nedělá v této věci nic, řídí se pštrosí zásadou strčit hlavu do písku, když někdo hovoří o budoucnosti a ekonomickém poklesu. Jen si přečtěte výroky naši paní ministryně financí. V době hojnosti vytahuje naše vláda další a další peníze z daňových poplatníků. Výročí pražské defenestrace je až 24.září, letos to bude 536 let.

Nahlásit

+17
+
-

Richard Fuld | 31. 7. 2019 17:12

"Ano, je líp. Ekonomika roste, rostou mzdy i životní úroveň. Líp bydlíme, líp jíme, víc cestujeme, jsme čím dál vzdělanější... Jenže ne, nezasloužil se o to Andrej Babiš, jak nás odbor propagandy hnutí ANO 2011 denně přesvědčuje. Ekonomiku táhnou především podnikatelé, společnosti, zaměstnanci, ne stát."

To, že je líp, není jistě výhradně Babišovou zásluhou. On tomu jen nestál v cestě a zamezil pokračování drancování tohoto státu tradičními politiky a jejich kmotry. A to co dříve politici rozkrádali, to začal rozdávat zaměstnancům a důchodcům. A to stačilo. Nebylo třeba nic víc. Nemusí být génius, aby umožnil této zemi, aby bylo líp!

"Státní dluh, jak ukazují data, se sice poněkud snížit podařilo, ale jen málo"

A jinak se pane Páleníčku cítíte zdravý? Nemíváte občas nějaké záchvaty? :-)

Nahlásit

-59
+
-

František Kusák | 2. 8. 2019 09:38 | reakce na Richard Fuld - 31. 7. 2019 17:12

I ty soudruhu. Mělo by se vše sebrat a pokud možno Babiše zavřít. Po tolika letech a už jsme zase zpět, jako kdyby lidé byli nepoučitelní, a jsou nepoučitelní. Není samozřejmě žádnou propagandou, poměřují-li se některé parametry k jiným, třeba zadlužení k HDP. Má to samozřejmě jen omezenou vypovídací schopnost, např. že jsme toho vytvořili více, ale nikoliv za cenu vyššího zadlužení, a určitě by to chtělo hlubší rozbor. Kdyby se ale podobného pravidla drželi třeba řečtí politici, nemuselo být nyní Řecko extrémně závislé na věřitelích.
Jinak platí, a zejména v ekonomice a politice, kdo vidí Babiše jako zlo, najde vždy nějaké argumenty, jak to doložit, a to platí i naopak. Občane vyber si.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Jan Amos | 31. 7. 2019 23:43 | reakce na Richard Fuld - 31. 7. 2019 17:12

To se to rozdává z cizího.

Agrofert má 23 000 zaměstnanců a nerozdělený zisk 65 mld. Na jednoho zaměstnance tak vychází 2,8 milionu Kč vytvořeného zisku, který k němu nedoputoval. Čeká na přesun do kapes bývalých estébáckých pohlavárů, kteří si z Agroferu udělali svůj penzijní fond.

Nepochybuji že i Fulda byl něco podobného a po těchto časech hojnosti pro lidské krysy se mu stýská.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+19
+
-

Josef Fraj | 1. 8. 2019 12:30 | reakce na Jan Amos - 31. 7. 2019 23:43

Souhlasím, že Fuldovy bláboly jsou mimo realitu, nicméně to, co píšete vy, je nepochopení základních účetních pojmů. Zisk (i ten nerozdělený) neříká nic o tom, kolik má firma peněz na účtech nebo v pokladnách. Ve skutečnosti je skupina Agrofertu silně zadlužená a banky by dnes mohly celý Agrofert legálně zlikvidovat prakticky ze dne na den. To je také důvod proč se Babiš kroutí jako had ohledně bankovní daně.

"Podle konsolidované účetní závěrky za rok 2017, což je poslední dostupná, má od bank impérium Andreje Babiše vypůjčeno 35,5 miliardy korun. Jen v tomto sledovaném roce pak úvěry poskočily o pět miliard nahoru."

Toto není schopen Agrofert v žádném případě na požádání splatit bez ohledu na to, co má v rozvaze. Krácení bruselských dotací, kterého ho drží na vodou, mu také nepomůže. Babišovy dotační a jiné podvody jsou pro banky legálním důvodem, aby žádaly okamžité splacení a nejspíš to už měly udělat. Odrazuje je, že jde o dluhy premiéra, který by pak mohl tu bankovní daň zavést a pěkně vysokou. Drží se tak navzájem v kleštích. Je to i důvod, proč se Andrej tak poníženě plazí před notorikem na Hradě. Potřebuje zůstat za každou cenu premiérem.

A ještě jedna věc. I kdyby měl Agrofert nebo kterákoliv jiná firma ty miliardy na účtu, tak to jsou peníze majitelů a nikoliv zaměstnanců (s výjimkou nevyplacených mezd). Zaměstnanci nemají na zisk ani legální ani morální nárok.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+12
+
-

František Kusák | 2. 8. 2019 09:49 | reakce na Josef Fraj - 1. 8. 2019 12:30

Většina firem pracuje s provozním úvěrem, to tom není nic výjimečného. A většina ho taky není schopna okamžitě uhradit. Nemá totiž dostatek likvidity. Totéž platí třeba o investičních úvěrech, které si firma bere na rozvoj svého podnikaní. Tam se zase počítá s návratností investice. Jak si firma stojí, je velmi složitá věc a psát o to diskuzní příspěvky je směšné.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Josef Fraj | 2. 8. 2019 11:58 | reakce na František Kusák - 2. 8. 2019 09:49

Nějak jsem nepochopil, se kterou částí mého komentáře polemizujete.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Richard Fuld | 2. 8. 2019 16:23 | reakce na Josef Fraj - 2. 8. 2019 11:58

Z toho si nic nedělejte. Já mám s panem Kusákem tentýž problém. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Amos | 2. 8. 2019 09:19 | reakce na Josef Fraj - 1. 8. 2019 12:30

Reagoval jsem jen na tezi o Babišově empatii k nebohým zaměstnancům a jeho tažení proti vykořisťujícím podnikatelúm.

Agrofert je najzadluženější firma v ČR - s cca 35mld dluhů u tuzemských i zahraničních bank. Souhlas s vámi.
Majitel si může se ziskem dělat co se mu zlíbí - já jsem si také nechal zisk pro sebe a nyní si užívám lahve Contadory na pláži na západní polokouli. Ale nikdy jsem nepředstíral, že jsem mesiáš.

Je mi vcelku jedno, jestli Babiš platí své zaměstnance mizerně nebo jim nechává vypalovat otrokářský cejch na čelo - nikdo je nenutil pro něho pracovat, jako nikdo nikoho nenutí kupovat výrobky jeho firem.

Není mi

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Amos | 2. 8. 2019 09:26 | reakce na Jan Amos - 2. 8. 2019 09:19

Není mi ale jedno, když se někdo snaží vytvořit okolo hlavy estébáka a lumpa svatozář a nutí mě se této modle klanět.
Na druhou stranu, každý tupý a pitomý mužik potřebuje k životu modlu. A obvykle si ji nevytváří z nobelisty anbo akademika, ale z představitele toho nejhoršího póvlu.

Tady v Ekvádoru také byl podobný zbožnělý velkostatkář, který si cíleně budoval PR spasitele. Některé části jeho těla dodneška policie nenalezla.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Josef Fraj | 2. 8. 2019 11:55 | reakce na Jan Amos - 2. 8. 2019 09:26

V zásadě souhlas, lišíme se jen v maličkostech. Já dávám přednost značce Oliver a místo porcování těla tradiční české defenestraci :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Amos | 2. 8. 2019 15:56 | reakce na Josef Fraj - 2. 8. 2019 11:55

Pokud myslíte Oliver Arms, pak jsme na stejné lodi :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Richard Fuld | 1. 8. 2019 11:55 | reakce na Jan Amos - 31. 7. 2019 23:43

Vy jste asi další Jouda, co si myslí, že nerozdělený zisk leží firmě někde na účtě a čeká až si ho akcionáři vyzvednou, že? :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Altman | 31. 7. 2019 17:01

Miláček zdejších bolševiků, estébák Bureš, teď vymyslel, že bude dávat příspěvek na auto lidem, co si pořídí 3.dítě.
Geniální!

Kolik ten příspěvek bude? 50k? 100k?

Koho asi k pořízení 3.dítěte něco takového namotivuje?

Takovéto experty?
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/polsko-dovolena-nehoda-dalnice-cesta-doprava.A190720_120216_zahranicni_linv

No to jsem zvědav, jak mě tento genetický materiál bude v penzi živit. Spíš já budu (násilím nucen) celý život je živit, šatit, platit jim lékařskou péči, ...

Nahlásit

+23
+
-

Richard Fuld | 31. 7. 2019 17:13 | reakce na Jan Altman - 31. 7. 2019 17:01

No Vy byste se snad celý rozdal. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-15
+
-

Miroslav Plát | 31. 7. 2019 12:50

V Polsku po vstupu do Unie stihli postavit 1200 km dálnic. Babiš si na budování dálnic postavil kariéru. Sliboval hory doly i nemožné. Má každý rok navíc 200 miliard proti Nečasově vládě. Jak s nimi hospodaří vidíme všichni. Investice jsou poloviční oproti Nečasově vládě, výdaje na sociální politiku stejné jako za Kalouska. S daněmi téměř na vše se roztrhnul pytel a stále to nestačí. A tak, když se nedaří svedeme to na předchozí vlády. Nic na tom, že předchozí vlády vládly v době krize. Každý senior ví, že se v době krize téměř nezvedaly důchody, ale už ménně si pamatuje, že ceny byly poloviční, u některých komodit i čtvrtinové. Kdo volí Babiše volí svoji vlastní naivitu a hloupost. Slibovat nemožné umí každý vychytralec, dokázat nemožné už je mnohem těžší

Nahlásit

+57
+
-

Richard Fuld | 31. 7. 2019 17:14 | reakce na Miroslav Plát - 31. 7. 2019 12:50

Demagogické bláboly, které realitu nezmění. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-36
+
-

Jan Altman | 31. 7. 2019 09:23

Článek se Juldům líbit nebude...

Nahlásit

+130
+
-

Michal Mrozek | 1. 8. 2019 08:18 | reakce na Jan Altman - 31. 7. 2019 09:23

Přesně. Došly argumenty, a tak ke každému komentáři musí R.F. přidat svoje Ad hominem.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Altman | 1. 8. 2019 09:26 | reakce na Michal Mrozek - 1. 8. 2019 08:18

Potrefená socanská StBhusa.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Capouch | 31. 7. 2019 08:33

Babiš holt přišel na to, jak se v demokracii vládne. Zkoušet získat brblavé a věčně nespokojené pravicové voliče je těžké. Tak na to jde podle selského hesla "dej krávě do držky, ona ti dá do dížky".

Nahlásit

+6
+
-

Richard Fuld | 31. 7. 2019 17:17 | reakce na Jan Capouch - 31. 7. 2019 08:33

Teď má Babiš spokojené voliče, kteří jsou mu schopni odpustit v podstatě cokoliv, co na něj tradiční loupežníci vyhrabou.

Do držky dávali svým voličům Kalousek, Nečas, Klaus, Sobotka a spol. A do dížky dostali nasráno. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-23
+
-

Jan Capouch | 31. 7. 2019 18:06 | reakce na Richard Fuld - 31. 7. 2019 17:17

Politiku těchto pánů vystihuje následující scénka:
https://www.youtube.com/watch?v=FkwgMIlNbj4

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Martin Brezina | 31. 7. 2019 07:32

"...stovky kilometrů dálnic zůstaly jen na videích, kde se Andrej Babiš ve žluté vestě s přilbou a velkými stavebními plány promenuje s ministrem dopravy (ať současným, nebo minulým). V reálu byste je hledali jen těžce."

Babiše jsem zatím nikdy nevolil, ale autoři, jako pan Páleníček, mne časem mohou přimět, abych s tím začal. Pokud autor textu tuší aspoň vzdáleně, jak dlouho trvá příprava stavby dálnic, tak dobře ví, že malé počty km, zprovozněných v posledních letech, spadají zcela na vrub vlád, které tady byly do roku 2013. To, co připravili nebo nepřipravili Ťok a spol., by mělo být k dispozici až od roku 2022.

Nahlásit

-95
+
-

Richard Fuld | 31. 7. 2019 17:19 | reakce na Martin Brezina - 31. 7. 2019 07:32

Přesně tak to funguje. Čím víc se nadává na Babiše, tím více lidí ho volí, nebo o tom alespoň uvažuje. A já si jim nedivím, když vidím, kdo na Babiše nadává. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-14
+
-

Jan Altman | 1. 8. 2019 09:30 | reakce na Richard Fuld - 31. 7. 2019 17:19

Vidíte jen, že Babiše nadšeně volí příživný plebs, kterému Babiš sype do koryta z toho, co ukradl jiným.
Pokud tomu tleskáte, jste morální odpad.
Naděje je v tom, že lidi se nechávají podvádět a obírat jen do určité míry, pak se šprajcnou. I když jde jen o (utlačovanou) menšinu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+19
+
-

Richard Fuld | 1. 8. 2019 11:58 | reakce na Jan Altman - 1. 8. 2019 09:30

Pořád lepší, když vyhrává ten podle Vás příživný plebs, než drancující loupeživá honorace. :-)
Pokud máte zaměstnance a důchodce za příživníky, jste asociální primitiv, jehož kázání o morálce je k smíchu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-8
+
-

Jan Altman | 6. 8. 2019 14:40 | reakce na Richard Fuld - 1. 8. 2019 11:58

Za příživníky (by definition!) mám ty, kteří žijí z cizího bez souhlasu dotyčných.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Capouch | 31. 7. 2019 17:59 | reakce na Richard Fuld - 31. 7. 2019 17:19

V tomto s Vámi plně souhlasím. Čtyři trpaslíci dohromady obra nedají.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/koalice-ods-top-09-kdu-csl-stan-babis-opozice-komentar.A190731_120733_domaci_pmk

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Richard Fuld | 1. 8. 2019 12:00 | reakce na Jan Capouch - 31. 7. 2019 17:59

Proti loupeživé bandě tradičních "politiků" se musí postavit jedině obr. Z každým jiným by si vytřeli zádele. A je jen dobře, že se z nich stali roztříštění trpaslíci. :-) KONEČNĚ!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-6
+
-

Jan Altman | 12. 8. 2019 14:46 | reakce na Richard Fuld - 1. 8. 2019 12:00

http://dfens-cz.com/autop0312ne/

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Richard Fuld | 12. 8. 2019 14:55 | reakce na Jan Altman - 12. 8. 2019 14:46

Tuhle podporu třetích dětí Andrej samozřejmě nedomyslel (pokud o tom vůbec přemýšlel). Je to nesmysl (a není první) s kterým se Andrej vytasil. A myslím si, že z tohoto mraku pršet nebude. Typuji, že tenhle návrh nakonec vyhnije do ztracena.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Boris Otokar Hodlak | 31. 7. 2019 11:56 | reakce na Martin Brezina - 31. 7. 2019 07:32

a do kdy přesně budou připadat na vrub vlád, které tu byly do roku 2013?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+10
+
-

Martin Brezina | 31. 7. 2019 12:41 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 31. 7. 2019 11:56

Že by do té doby, co se budou dokončovat a zprovozňovat dálnice, zahájené za těchto vlád?
Opravdu je k takovému poznatku potřeba nápověda? Nechcete se věnovat četbě vám intelektuálně přiměřenějších www stránek?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-8
+
-

Jan Altman | 12. 8. 2019 09:43 | reakce na Martin Brezina - 31. 7. 2019 12:41

https://echo24.cz/a/SLJgk/konec-zapirani-dalnice-se-dal-zpozduji

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Jan Altman | 4. 8. 2019 10:46 | reakce na Martin Brezina - 31. 7. 2019 12:41

https://echo24.cz/a/SCPQ8/hnuti-ano-nezvlada-stavet-dalnice-vetsi-efektivitu-ma-prinest-rsd-jako-akciovka

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK