Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Národ, který se nenarodil

Marek Hudema | 3. 7. 2019 | Celkem 11 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Capouch | 3. 7. 2019 23:51

Madness. Madness and stupidity.

Nakonec to všechno přebije islám.
Libanon je dokonalý příklad, jak dopadne spořádaná křesťanská společnost, když začne "vítat".
Za jak dlouhou si to vyzkoušíme ve Francii nebo ve Švédsku?

+26
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Boris Otokar Hodlak | 3. 7. 2019 12:37

Národy zvyčajně vznikají tak, že je nějaká vnější síla potřebuje. Takže musí vojensky zasáhnout, protože jsou tu porušována práva. Sudetśtí Němci, palestinský národ, všelijací ti novorusové a jihooseťané...

-7
+
-

Všech 11 komentářů v diskuzi.

Jan Capouch | 3. 7. 2019 23:51

Madness. Madness and stupidity.

Nakonec to všechno přebije islám.
Libanon je dokonalý příklad, jak dopadne spořádaná křesťanská společnost, když začne "vítat".
Za jak dlouhou si to vyzkoušíme ve Francii nebo ve Švédsku?

Nahlásit

+26
+
-

Gabriel Pleska | 4. 7. 2019 01:39 | reakce na Jan Capouch - 3. 7. 2019 23:51

„Libanon je dokonalý příklad, jak dopadne spořádaná křesťanská společnost, když začne ‚vítat‘.“ Marně pátrám, kde by to v historii Libanonu mohlo být. Poučíte?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Capouch | 4. 7. 2019 14:46 | reakce na Gabriel Pleska - 4. 7. 2019 01:39

Ano, Libanon míval křesťanskou většinu až do šedesátých let. Říkalo se mu tehdy Švýcarsko Blízkého východu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+6
+
-

Gabriel Pleska | 7. 7. 2019 13:52 | reakce na Jan Capouch - 4. 7. 2019 14:46

Jasně. A Bejrút byl blízkovýchodní Paříž. Ale nejsem si jistý, že by bylo možné tenhle pár let trvající zázrak srovnávat se Švédskem. Navíc to rozhodně nebyla společnost křesťanská. Bojím se skoro to slovo vyslovit, ale bojîm se, že je výstižné – nebylo to levantské Švýcarsko vysloveně multikulturní?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Josef Fraj | 10. 7. 2019 07:54 | reakce na Gabriel Pleska - 7. 7. 2019 13:52

Je paradoxem dějin, že nyní se Paříž stává Bejrútem západní Evropy.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Capouch | 8. 7. 2019 09:03 | reakce na Gabriel Pleska - 7. 7. 2019 13:52

Multinárodnostní a multináboženský ano, zad multikulturní... Každopádně šlo o stát s křesťanskou většinou, který neutiskoval menšiny. Jakmile křesťané většinu ztratili, tiší a vděční muslimové jim předvedli, co v praxi znamená " nevěřící" a "náboženství míru".
Jako končí "multi- něco" společnosti jsme si vyzkoušeli. Teď je otázka, jestli blahobyt průmyslové civilizace dokáže zvrátit lidskou podstatu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Altman | 4. 7. 2019 09:18 | reakce na Gabriel Pleska - 4. 7. 2019 01:39

Tehdy, když tam nechali přijít Palestince? Tedy když rezignovali na ochrnu hranic tak, jako v posledních letech EU?

Arabové sice mají plná ústa starosti o palestinský národ, ale je to jen bič na nenáviděný Izrael, ve skutečnosti se Arabové na Palestince dívají asi jako gádžové na Romy.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+7
+
-

Gabriel Pleska | 4. 7. 2019 12:09 | reakce na Jan Altman - 4. 7. 2019 09:18

aha, na to mě mátlo, že už tehdy tam vyla křesťanů menší půlka.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Altman | 4. 7. 2019 14:50 | reakce na Gabriel Pleska - 4. 7. 2019 12:09

Ano, než dam přišli Palestinci, žili tam umírnění muslimové, křesťané, židé a další skupiny - v podstatě v míru. Byla to krásná a prosperující země, Bejrůt bylo výstavní město, Paříž východu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Boris Otokar Hodlak | 3. 7. 2019 12:37

Národy zvyčajně vznikají tak, že je nějaká vnější síla potřebuje. Takže musí vojensky zasáhnout, protože jsou tu porušována práva. Sudetśtí Němci, palestinský národ, všelijací ti novorusové a jihooseťané...

Nahlásit

-7
+
-

Gabriel Pleska | 3. 7. 2019 15:54 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 3. 7. 2019 12:37

to ani ne. zkuste k tématu nějakou knížku miroslava hrocha.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK