Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Nemusí pršet. Stačí, když kápnou miliardy

Pavel Jégl | 24. 6. 2019 | Celkem 37 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Altman | 24. 6. 2019 09:37

"Dobrý den pane podnikateli, váš nový vůz Audi A6 jsme vám zlevnili na 900tis, podmínkou ale je odběr exkluzivních servisních služeb za 600 tisíc na 4 roky"

+89
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Jan Capouch | 24. 6. 2019 08:16

Rozhazovat a danit... Ale dělaly to jiné vlády jinak?
Článek jen dokládá ubohost včerejší demonstrace. Protože naprosto míjela cíl, tedy hlavní problém s touto vládou.

-42
+
-

Všech 37 komentářů v diskuzi.

Jan Amos | 28. 6. 2019 09:07

facebook

Nahlásit

0
+
-

Jan Amos | 28. 6. 2019 09:09 | reakce na Jan Amos - 28. 6. 2019 09:07

omyl. starý blackberry se učí novým kouskům. omlouvám se

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Luděk Zdražil | 25. 6. 2019 08:07

Stát, ve své přirozenosti, bude oškubávat vše co mu přijde pod ruku. Bude brát tam kde je, nikoli tam kde není. Bude brát tam kam dosáhne nikoli tam kam nedosáhne.

Je několik řešení:

1. Preferovat ve svém životě takové hodnoty, které nelze zdanit (zdraví, skromnost, pohyb, zážitky, přátele a pod.) a rezignovat na majetková aktiva.

2. Stát se formálně chudým, tj. veškerá aktiva uschovat mimo možnost zdanění a čerpat z nich způsobem, který stát neeviduje. Tj. pohybovat se se svými aktivy pod rozpoznávací úrovní vysávacího státního daňového radaru.

3 Vydělávat tolik, že daňová zátěž nerozhoduje, smířit se s tím a věnovat se užívání toho, co stát člověku laskavě ponechá.

Každý si může vybrat jakou strategii zvolí.

Nahlásit

+12
+
-

Jan Amos | 25. 6. 2019 08:47 | reakce na Luděk Zdražil - 25. 6. 2019 08:07

Do kamene tesat.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Jan Amos | 24. 6. 2019 13:06

Těch nových skrytých dávek výpalného, kterými Babiš udržuje sám sebe nad vodou, aby mohl svým estébáckým šéfům zhodnocovat peníze vložené do Agrofertu vysáváním státního rozpočtu, je celá řada:

- Poplatek za vklad do katastru nemovitostí má od příštího roku stoupnout na dvojnásobek, tedy z dosavadních 1000 na 2000 korun. Navrhuje to ministerstvo financí v poslední verzi „daňového balíčku“, kterou předalo do Poslanecké sněmovny.

- zdanění výher - https://www.penize.cz/dan-z-prijmu-fyzickych-osob/406664-prekvapeni-v-danovem-balicku-cast-vyhry-odevzdate-statu

- zdanění offline sázek typu dostihy v Chuchli, Velká pardubická apod.

-Zrušení daňového zvýhodnění zemního plynu pro domovní kotelny

Nemá smysl vše vypočítávat. Má smysl jim nedat ani korunu. A je mi, asociálovi, jedno, jestli bude Richardu Fuldovi kručet hladem v břiše.

Nahlásit

+17
+
-

Richard Fuld | 24. 6. 2019 13:30 | reakce na Jan Amos - 24. 6. 2019 13:06

Mezi tím, kolik Vy odvedete na daních a obsahem mého žaludku neexistuje sebemenší příčinná souvislost a korelace tam taky není. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Amos | 24. 6. 2019 13:48 | reakce na Richard Fuld - 24. 6. 2019 13:30

Nepíšu o MNOU odvedených daních. Netajím se tím, že využívám ustanovení o zamezení dvojího zdanění.
Už ani nejsem čistým plátcem DPH - Alza a GlobalBlue tok peněz obracejí.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Richard Fuld | 24. 6. 2019 17:20 | reakce na Jan Amos - 24. 6. 2019 13:48

To co jsem napsal platí o daních, které platí kdokoliv. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Boris Otokar Hodlak | 24. 6. 2019 11:42

Bilion sem bilion tam.

Nahlásit

0
+
-

Jan Altman | 24. 6. 2019 09:37

"Dobrý den pane podnikateli, váš nový vůz Audi A6 jsme vám zlevnili na 900tis, podmínkou ale je odběr exkluzivních servisních služeb za 600 tisíc na 4 roky"

Nahlásit

+89
+
-

Jan Capouch | 24. 6. 2019 10:39 | reakce na Jan Altman - 24. 6. 2019 09:37

Tahle zoufalá opatření připomínají krále Václava IV., který v přestrojení chodil mezi lid a trestal nepoctivé kramáře. V době, kdy se na Balkán valili Turci, objevoval se mor, v Čechách i v celé Říši rostlo napětí a nespokojenost... Kdo bude příštím Husem, Žižkou, Želivským či Korandou?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Jan Capouch | 24. 6. 2019 08:16

Rozhazovat a danit... Ale dělaly to jiné vlády jinak?
Článek jen dokládá ubohost včerejší demonstrace. Protože naprosto míjela cíl, tedy hlavní problém s touto vládou.

Nahlásit

-42
+
-

Boris Otokar Hodlak | 24. 6. 2019 12:33 | reakce na Jan Capouch - 24. 6. 2019 08:16

Jasně, všetci kradnú. Takže Bureš má právo krást v klidu q.e.d.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Capouch | 24. 6. 2019 12:45 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 24. 6. 2019 12:33

Bureš nekrade, Bureš čerpá :-)
Proč jsou dotace pro Agrofert špatně, a pro jiné podniky dobře?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Richard Fuld | 24. 6. 2019 13:34 | reakce na Jan Capouch - 24. 6. 2019 12:45

Přesně tak. To tradiční "politici" a jejich kmotříci si chodili ke státnímu rozpočtu, jak vyhladovělé srnky ke krmelci. Krmelečky jim Andrej zboural, tak ho nenávidí. Je to KAMPAŇ! Sorry jako lidi, čau.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-4
+
-

Jan Amos | 24. 6. 2019 14:28 | reakce na Richard Fuld - 24. 6. 2019 13:34

Vy jste podobně jako Babiš udavač bývalý, současný nebo budoucí? Abych se bál, že na mě a pana Altmana máte založenou složku....

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Richard Fuld | 24. 6. 2019 17:22 | reakce na Jan Amos - 24. 6. 2019 14:28

Váš způsob myšlení je zjevně natolik zdeformovaný, že už plácáte páté přes deváté, aniž by to jakkoliv souviselo. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Jan Amos | 24. 6. 2019 17:37 | reakce na Richard Fuld - 24. 6. 2019 17:22

Jsem vám bez ironie vděčný, že konečně vím, kdo volí Andreje Babiše.
Zatím jsem se s nikým ve svém okolí nesetkal a bylo mi záhadou, kde se ty hlasy berou.
Kristepane, tahle země má opravdu tolik lidí vašeho ražení? Vy žijete v norách nebo v rybnících nebo kde vlastně?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+6
+
-

Richard Fuld | 25. 6. 2019 08:41 | reakce na Jan Amos - 24. 6. 2019 17:37

Volím jednookého navíc tupozrakého krále, mezi slepými. :-) A velmi pochybuji o tom, že jsem typický Andrejův volič.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-5
+
-

Petr Vorlíček | 26. 6. 2019 08:49 | reakce na Richard Fuld - 25. 6. 2019 08:41

Pane Fuldo,
Musím se Vám omluvit za politováníhodné nedorozuměni. Před půl rokem jsem vas v diskuzi o monetární politice nazval inteligentním jedincem.
Nevím, jak došlo k tomuto omylu, omlouvám se.
Nebojte se, už se to nebude opakovat....

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Richard Fuld | 27. 6. 2019 10:52 | reakce na Petr Vorlíček - 26. 6. 2019 08:49

Z Vašeho hodnocení mé inteligence si Vážně hlavu nedělám. :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Jan Amos | 25. 6. 2019 10:16 | reakce na Richard Fuld - 25. 6. 2019 08:41

Aha. Takže volíte miliardáře zbohatlého na drancování státního rozpočtu s estébáckou minulostí, jehož dráha začala ukradením Petrimexu, protože věříte, že zastaví drancování státního rozpočtu a zlodějny a jeho miliardářská duše se empaticky vcítí do trablů těch nejslabších.

Ale nejste jako ti jeho typičtí voliči, vy jste bytost lepší, vzdělanější, netypická.
To je asi tak uvěřitelné, jako že akademik volí nevzdělaného burlaka za šéfa Národní knihovny.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+8
+
-

Richard Fuld | 27. 6. 2019 11:02 | reakce na Jan Amos - 25. 6. 2019 10:16

Nevolím ho proto, jak zbohatl a protože byl možná estébák. Volím ho výhradně proto, že zastavil to drancování, a to bez ohledu na to, jestli se ho dříve aktivně účastnil. Žádný Mirek Dušín by tu loupeživou smečku nazastavil. Jsem si rovněž vědom toho, že jeho empatie má zcela pragmatické kořeny a že bez toho, že by ho donutili sosani, by se důchody ani platy nezvedaly. Ale opět, důležité jsou výsledky, ne Andrejova povaha. Nepřímým důkazem zastavení drancování je vývoj veřejných financí od jeho vstupu do politiky. Nejevidentnějším důkazem je ale skutečnost, jak vehementně se ho všichni tradiční loupežníci snaží zbavit. Jak se všichni tradiční loupežníci semkli proti Andrejovi. A všichni na to dojedou. Sobotka byl první. Kdyby Andrej nebyl miliardář, s jeho bohatými "zkušenostmi" a vlivem, tak si s ním tradiční loupežníci dávno vytřeli zádele.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-8
+
-

Zdeněk Suchý | 28. 6. 2019 05:28 | reakce na Richard Fuld - 27. 6. 2019 11:02

On nebyl "možná estébák". Soud to řekl zcela jasně co byl.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Richard Fuld | 28. 6. 2019 08:21 | reakce na Zdeněk Suchý - 28. 6. 2019 05:28

Napište mi prosím link na takový rozsudek. :-) Nebo číslo jednací. :-) Takový rozsudek neexistuje. Existoval pouze rozsudek, že Andrej byl evidován neoprávněně. Ten byl sice zrušen Ústavním soudem, ale z důvodu údajně nesprávně zažalovaného subjektu, nikoliv pro meritorní nesprávnost rozsudku, který potvrdil neoprávněnost vedení Andreje jak o agenta Stb.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Zdeněk Suchý | 28. 6. 2019 12:11 | reakce na Richard Fuld - 28. 6. 2019 08:21

Premiér Andrej Babiš zůstává v registru agentů Státní tajné bezpečnosti. Evropský soud pro lidská práva odmítl jeho stížnost na Slovenskou republiku, jejíž soudy opakovaně rozhodly, že je Babiš evidován jako agent StB oprávněně.
Evropský soud pro lidská práva 20. listopadu rozhodl o "nepřijatelnosti stížnosti". Informace o tom, že Babiš se svou stížností ve Štrasburku neuspěl, by se měla objevit v soudní veřejné databázi během několika týdnů. Zamítnutý případ je veden pod spisovou značkou 29281/18.

Předpokládám, že je jasné, že pokud byl evidován oprávněně, tak je to na základě důkazů, že agentem stb byl. Jedinej kdo svědčíl v jeho prospěch byli jeho řídící orgáni z stb.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Richard Fuld | 3. 7. 2019 13:56 | reakce na Zdeněk Suchý - 28. 6. 2019 12:11

Čili nic. Evropský soudní dvůr se zabýval jen námitkou, že Ústavní soud nemůže Andrejovi pouze sdělit, že Andrej zažaloval špatný orgán, aniž by mu současně soud sdělil, který státní orgán měl vlastně žalovat.

Žádný soud pravomocně nerozhodl o tom, že je Andrej evidován oprávněně. Opakuji. Napište se číslo jednací pravomocného rozsudku, kde by bylo ve výroku napsáno, že Andrej byl evidován jako agent Stb oprávněně.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Capouch | 25. 6. 2019 11:50 | reakce na Jan Amos - 25. 6. 2019 10:16

A Vy věříte, že vláda slavného Demobloku by nedrancovala rozpočet a vcítila by se do trablů slabších?
Pěkně to vyjádřil Ondřej Neff na Psu:
„Vtip je ale v tom, že tito ne-voliči ANO nemají oporu v regulérní opozici. Proto chodí demonstrovat na Letnou. Kdyby se nakrásně Andrej Babiš odporoučel, nastala by další hvězdná hodina Miloše Zemana. Kdo by měl alternovat? Komunisté a SPD? Strany živořící na hraně volitelnosti? ODS, která má dosud tak šílenou pověst, že kupříkladu v Praze s ní nechtěli jít do koalice v obavě, že si kmotři najdou v adresářích stará telefonní čísla? Vytrhnou to Piráti? Ti jsou jediní, kteří zatím neměli příležitost se historicky znemožnit, ale přinejmenším v Praze na tom usilovně pracují.“

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Amos | 25. 6. 2019 12:12 | reakce na Jan Capouch - 25. 6. 2019 11:50

Ano, s tm souhlasím a četl jsem.
Drancovat se bude, dokud budou existovat dotace.
Ale nechávat opilého a neschopného kapitána na potápějící se lodi jen proto, že se zdá, že nikdo lepší není, neodpovídá mému naturelu.
Hodil bych ho do moře i s rizikem, že nastane bezvládí. Legitimita založená na obavě že to bude ještě horší je pro mě pouze předposranost.
Sdílím vaše obavy, že Babiše může vystřídat něco stejně odpudivého - třeba ekologický fanatik, což by se mi nelíbilo. Sdílím i obavy, že klasická pravice je nyní rozhádaná.
Ale souhlasit s tandemem Babiš - Zeman je pro mě nepřijatelné. Lepší naděje na změnu než jistota téhle hniloby.
Havel, na kterého dnes kde kdo nasazuje, dal lidem naději a za to mu patří můj dík a obdiv. Babiš a Zeman jsou ti, kdo jim ji trhají před očima a ještě se jim vysmívají.
Tož tak.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+7
+
-

Richard Fuld | 27. 6. 2019 11:04 | reakce na Jan Amos - 25. 6. 2019 12:12

Dotace jsou legální a v pořádku a nejde o žádné drancování.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-5
+
-

Michal Mrozek | 25. 6. 2019 10:46 | reakce na Jan Amos - 25. 6. 2019 10:16

Jeho miliardářská empatická duše se odmítá vcítit do lidí, kteří chodí pravidelně na nepřehlédnutelné protesty. Už i v zahraničí si toho všimli a požadují vysvětlení. Jeho bohorovnost byla spatřena i v tom, že poučuje diplomaty, co a jak mají dělat, když mají komunikovat tyhle masové protestní akce. Jeho zjev je neuvěřitelný, na takového politika "bez obalu" jsme čekali.

On nám vlastně bez obalu a natvrdo říká, že demokracie je jen o tom, že lidi mají právo někoho zvolit a pak mají právo mu do toho nekecat. Toť jeho velkopanské pojetí demokracie.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Richard Fuld | 27. 6. 2019 11:07 | reakce na Michal Mrozek - 25. 6. 2019 10:46

Zvolte mě a pak 4 roky trpte, co já budu dělat a jak budu stát drancovat? V tomto duchu to ale trvalo od 90-tých let do nástupu Andreje. Od nástupu Andreje platí zvolte mě a drancování končí, a to se taky děje. To, že to nějací popletové nechápou a pobíhají po Letné, na tom nic nemění.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Amos | 24. 6. 2019 17:33 | reakce na Richard Fuld - 24. 6. 2019 17:22

Kecy v kleci.

Příspěvek, který jste použil v minulém vlákně vy.
Souvislost a myšlenková integrita v krystalické podobě..

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Amos | 24. 6. 2019 13:13 | reakce na Jan Capouch - 24. 6. 2019 12:45

Agrofert není primárně výrobní podnik. Je to především investiční fond, do kterého zaparkovali své peníze bývalí estébáčtí Babišovi šéfové. Úkolem Babiše je tyto peníze vysáváním státního rozpočtu zhodnocovat. Dle poslední účetní závěrky má Agrofert cca 60 mld nerozděleného zisku, který čeká na své pravé majitele.

Souhlasím ale s názorem zastavit definitivně všechny dotace a transfery. Jiná možnost není, protože pozitivní externality, které by ospravedlňovaly jejich vyplácení, prostě nelze v současném systému definovat.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+15
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 24. 6. 2019 16:13 | reakce na Jan Amos - 24. 6. 2019 13:13

Asi tak. Agrofert je obdoba pražského dopravního podniku - přisátí ex - estébáci, staří kamarádi z SNB a rozvědky, kteří měli na ostatní dost špíny a dost konexí a povedlo se jim prostrčit namaštěné hlavy dostatečně hluboko skrz svěrače. A dojí a dojí a dojí, přihazují si navzájem zakázky, vyhotovují si navzájem vyhovující posudky, posouvají se navzájem ve výběrových řízeních...
Samet byl velká chyba. Konopí by sedlo líp.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+6
+
-

Jan Capouch | 24. 6. 2019 16:44 | reakce na Jaroslav B. Kořínek - 24. 6. 2019 16:13

A to zase ne. Režim, který začne věšením lidí na kandelábry, nedopadne dobře. Ale měli být potrestáni alespoň vrazi a mučitelé z padesátých let typu Vaše a Grebeníčka a vlastizrádci z roku 1968.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Jan Amos | 24. 6. 2019 17:05 | reakce na Jan Capouch - 24. 6. 2019 16:44

Taky bych se vyhnul konopí z politických a ideologických důvodů. To na etosu moc nepřidá a humanita taky jaksi pokulhává. Ale tepláky a pár let v chládku pro vybranou skupinu vrchních pohlavárů a STB sadistů by mohlo být zadostiučiněním pro ty, kterým bolševici zničili život.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+10
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK