Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Diskuze k článku: Douglas Murray: Kdo není s nimi, je nacista

Madeleine Kearnsová | 12. 2. 2019 | Celkem 82 komentářů v diskuzi

Vložit komentář

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

Jan Capouch | 12. 2. 2019 09:45

To máte tak. Kritizovat islám jako ideologii a nesouhlasit s masovým přistěhovalectvím muslimů je rasismus, zatímco antisionismus není antisemitismus. Silné nezávislé ženy si neumí poradit s tlusťochem Weinsteinem, kterého by za patriarchátu vyřešilo pár facek a odchod středem. Třepnout dítě přes zadek je neodpustitelné týrání, ale píchnout mu smrtící injekci v těle matky je projev svobody volby a reprodukčního zdraví.

+54
+
-

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 12:32

Ve Španělsku ti lidé jednali proti zákonu a tam je to trestné. Navíc referendum je "ďáblův vynález".
To už Angláni ví taky.

-17
+
-

Všech 82 komentářů v diskuzi.

Petr Novák | 14. 2. 2019 11:36

K poznámce redakce:
Corbyn není antisemita, jen antiizraelita? Komu že to položil věnec na hrob?
Dá se o tomto vůbec diskutovat, abych nepoužil nějakou vulgaritu?

Nahlásit

+3
+
-

Jan Capouch | 13. 2. 2019 15:26

https://www.novinky.cz/ekonomika/497262-miliardar-soros-prirovnal-evropskou-unii-k-sovetskemu-svazu-pred-rozpadem.html

Tak už i Soroše se povedlo naverbovat do hybridní války :-)

Nahlásit

+1
+
-

Alexander Novotka | 12. 2. 2019 19:05

Nemůžu si pomoci, ale mám neodbytný dojem, že od té doby, co sem „nastoupil“ s. Hanzl, šla úroveň zdejší diskuse o několik řádů dolů. A korunu tomu nasadili, když se začali dohadovat pravičák Hanzl s demokratem Novákem. To už není fakticky žádná diskuse, to je hloupostmi tapetovaný a tudíž úplně nepřehledný panel.
Přimlouval bych se o jistý neodkladný zásah redakce jednoznačně vedoucí ke kultivaci diskuse, aby to mělo aspoň nějakou úroveň, což je, myslím, cílem všech zúčastněných. Děkuji.

Nahlásit

+4
+
-

Josef Fraj | 13. 2. 2019 01:53 | reakce na Alexander Novotka - 12. 2. 2019 19:05

Já už jsem ty pindy přestal číst, ale když už je to polovina příspěvků, tak je to fakt otrava. Takže bych se připojil.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Novak Josef | 13. 2. 2019 11:34 | reakce na Josef Fraj - 13. 2. 2019 01:53

Rád vás oboznámim s ukážkou, ako má vypadať ta SPRÁVNA diskusia, ktorá by sa vám iste páčila :
https://www.mises.cz/komentare/nepredvidatelnost-trhu-2312-0

A presne takto na tom webe skončili všetky diskusie. VŠETKY.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Pavel Hanzl | 13. 2. 2019 09:33 | reakce na Josef Fraj - 13. 2. 2019 01:53

Pán bude asi velmi svobodomyslný jedinec, ovšem jiné názory než svoje těžko snáší, že? Zvláště, když proti nim nemá argument. Plácat se po vaťákách se spolusoudruhy ho baví, ale přemýšlet nad jinými názory nikoliv.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Josef Fraj | 13. 2. 2019 11:28 | reakce na Pavel Hanzl - 13. 2. 2019 09:33

Pane kdybyste věcně argumentoval k tématu, tak by mně bylo potěšením s vámi konverzovat. Bohužel pravý opak je pravdou. Naprosto nechápete, co je věcná argumentace, vyjadřujete se k věcem, o kterých nic nevíte, vymýšlíte si ekonomická a historická data, pronášíte nepodložená tvrzení a považujete to za argument, igorujete námitky oponentů, odporujete sám sobě atd atd. Z mého pohledu jsou vaše "komentáře" chaotické blábolení, na které se většinou nedá reagovat, protože nemají žádný smysluplný obsah. Čím menší je smysl vašich výplodů, tím více se jich tu objevuje. Úplně jste zamořil zdejší jinak celkem inteligentní diskusi. Je to poprvé za těch asi deset let, co sem chodím, kdy mám pocit, že by opravdu bylo vhodné někoho vykopnout. Není to samozřejmě na mě a pan Pleska má v tomto moji plnou důvěru.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 20:18 | reakce na Alexander Novotka - 12. 2. 2019 19:05

Už jsem to radil minule. Udejte mě a správce mě zablokuje a vy tu nemusíte kolem toho žvanit.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Gabriel Pleska | 13. 2. 2019 10:44 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 20:18

Pane Hanzle, diskuse aspoň očkem monitorujeme denně, váš vstup – a pochopitelně ani váš přístup – mně pochopitelně nemohly ujít. Je mně líto, že to musím říct, ale váš způsob komunikace je vážně s rozumnou debatou neslučitelný. Střílíte od boku, střílíte do ostatních... Už tu máme jednoho pokřikovače, dostal výstrahu mazáním, nedbá jí – můžete být klidně dva, až na to fakt dojde.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+4
+
-

Pavel Hanzl | 13. 2. 2019 13:33 | reakce na Gabriel Pleska - 13. 2. 2019 10:44

Jistě, máte pravdu "střílím od boku, střílím do všech". Potřebuji zjistit, jestli je tento web taky poplatný ruské demagogie a jiným způsobem, než že ostatní vyprovokuju, se to nedozvím.
Klidně mě zablokujte a poplácejte se po vaťákách, tím to potvrdíte. čus

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-7
+
-

Petr Bárta | 13. 2. 2019 15:41 | reakce na Pavel Hanzl - 13. 2. 2019 13:33

Aaaa, další s velmi jednoduchým postojem, buď mne tu nechají pronášet blbosti (čímž si znechutí zbytek čtenářů), nebo mne zakáží (čímž jednoznačně prokáží, že jsou v žoldu Rusů). Člověče, vy máte fakt jednoduchý náhled na svět...

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Capouch | 13. 2. 2019 14:34 | reakce na Pavel Hanzl - 13. 2. 2019 13:33

Další, který se raději mýlí s USA, než má pravdu s Ruskem?
Pravda je pravda a dříve či později se ukáže. Pokud ve všem, co se Vám nelíbí, nebo s čím nesouhlasíte, vidíte ruskou hybridní válku, pak je to paranoia a můžeme se jen modlit, aby se tenhle pohled na svět hromadněji nerozšířil a aby ho nesdíleli ti s tlačítky od jaderných zbraní.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Igor Nemec | 12. 2. 2019 18:17

Hmm k té poznámce redakce, pokud někdo položí věnec na hrob teroristy, který chce pozabíjet, co nejvíc židů, tak to prostě antisemita je a všechno vysvětlování a omlouvání je jenom kouřová clona :-(

Nahlásit

+10
+
-

Novak Josef | 12. 2. 2019 12:16

V týchto dňoch ukázali španielskí demokrati, AKO SA MÁ RIEŠIŤ problém s referendom. Obžalovali popredných 12 politikov, ktorí organizovali referendum o vystúpení Katalánska zo Španielska. Tresty - 15 - 25 rokov.
Toto je vzor pre britských politikov, ako vyriešiť problém s referendom o brexitu .

Pýtať sa ovčanov na ICH NÁZOR je v demokracii TRESTNÝ ČIN. Ovčania sú určení v demokracii na platenie daní, nie na určovanie smerovania štátu.
Vopred ďakujem za záporné (teda pre mňa pochvalné) body.

Nahlásit

+7
+
-

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 12:32 | reakce na Novak Josef - 12. 2. 2019 12:16

Ve Španělsku ti lidé jednali proti zákonu a tam je to trestné. Navíc referendum je "ďáblův vynález".
To už Angláni ví taky.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-17
+
-

foxy | 13. 2. 2019 12:18 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 12:32

Židé taky existoval proti zákonu. A to bylo v Německu trestné.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 15:36 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 12:32

Jak kteří Angláni. Někteří se zase nemůžou dočkat až z toho odporného spolku vypadnou.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+8
+
-

Jan Altman | 12. 2. 2019 12:58 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 12:32

Ten "zákon" si ale vyrobila vláda v Madridu, která odmítá uznat právo Katalánců na sebeurčení.

Vystoupení Československa z Rakousko-Uherska bylo podobně "proti zákonu".

Nepřijde vám absurdní, aby se třeba Estonci mohli bývali osamostatni jen když jim k tomu dá souhlas i většina Rusů?

Pokud má větší (byť cizí) dav "pravdu", tak by si rovnou Číňani mohli odhlasovat připojení Vietnamu a Vietnamci by se měli podřídit, protože jich je méně (?!).

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+14
+
-

Novak Josef | 12. 2. 2019 15:19 | reakce na Jan Altman - 12. 2. 2019 12:58

Pan Altman :
píšete :
"Ten "zákon" si ale vyrobila vláda v Madridu, která odmítá uznat právo Katalánců na sebeurčení. "

- z toho mám pocit, že neuznávate PRÁVO VLÁDY urobiť si zákon. Fuj, fuj, .... to teda nie je demokratické. (šmajlík)

Alebo UZNÁVATE to právo , a teda tá basa pre referendistov JE DEMOKRATICKÁ ???

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 14:22 | reakce na Jan Altman - 12. 2. 2019 12:58

Je to složitější, naši Sudeťáci taky bojovali o sebeurčení celou první republiku (a to chtěli jen autonomii!!!) a jen legálními prostředky a dostali co?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 15:12 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 14:22

Heim ins Reich!

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 16:04 | reakce na Jan Capouch - 12. 2. 2019 15:12

No, právě. A to je taky jeden z důvodů, proč si dnes volíme estébáky tuneláře a ruskéh šváby.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-5
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 17:09 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 16:04

Nabídněte lepší alternativu, a budeme volit někoho jiného.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 20:24 | reakce na Jan Capouch - 12. 2. 2019 17:09

Lepší alternativy tady už byly. A pan President Masaryk říkal: "pokud demokracie má chyby, je potřeba odstranit ty chyby a ne demokracii".
My to děláme zase naopak.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 20:57 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 20:24

Houby s voctem. Demokracie máme dost. Spíš té svobody nám ubývá.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Pavel Hanzl | 13. 2. 2019 07:52 | reakce na Jan Capouch - 12. 2. 2019 20:57

To máte recht, to ubývá. Protože jsme si zvolili diktátora. Pokud bychom vystoupili z EU, bude tu totalita natvrdo.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Capouch | 13. 2. 2019 09:34 | reakce na Pavel Hanzl - 13. 2. 2019 07:52

Zvolili jsme si diktátora. V červnu 2003. Bohužel jsme ho tehdy volil taky.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Pavel Hanzl | 13. 2. 2019 09:41 | reakce na Jan Capouch - 13. 2. 2019 09:34

Tak to nevím. V tom roce se volil snad jen senát, ne?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Pavel Hanzl | 13. 2. 2019 09:44 | reakce na Pavel Hanzl - 13. 2. 2019 09:41

Pardón, to bylo referendum o vstupu do EU??
Já volil samozřejmě pro a vůbec toho nelituji, kde bychom byli, kdybychom nevstoupili?
Někde mezi Ukrajinou a Běloruskem?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Capouch | 13. 2. 2019 10:21 | reakce na Pavel Hanzl - 13. 2. 2019 09:44

Lépe než Ukrajina s Běloruskem dohromady jsme byli i těch 40 let vlády KSČ. Byli bychom zhruba tam, kde dnes. I bez vstupu do EU jsme tam holi vyvážet, cestovat a studovat. Bylo by tu méně zahraničních investic, ale méně vývozu zisků a větší motivace spoléhat na vlastní síly.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-3
+
-

Novak Josef | 12. 2. 2019 12:49 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 12:32

"referendum je "ďáblův vynález". To už Angláni ví taky."

- SPRÁVNE .
A preto som už predtým napísal :

" Tresty - 15 - 25 rokov. Toto je vzor pre britských politikov, ako vyriešiť problém s referendom o brexitu . "

Demokrati by už mali nahlas priznať, že ovčania sú tu neni na nejaké spolurozhodovanie. Ovčania sú iba na platenie daní a držanie papúľ.

Vidím, že o kvalitách demokracie sa zhodneme. Aj ja som už veľmi dávno došiel k názoru, že - demokracia a sloboda nejdú dokopy.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 14:30 | reakce na Novak Josef - 12. 2. 2019 12:49

Člověče nešťastná, vy to máte dopletené úplně. Princip demokracie vám vysvětlovat nebudu, ale vládne tam zákon. Ten je platný pro všechny a pokud Katalánci prováděli nějaké protizákonné tahy, tak jsou za to trestáni. Samozřejmě neřeším, jestli ty zákony byly takové nebo makové, ale byly přijaty demokraticky a proto platí.
Angláni si vypsali referendum dle jejich zákona, takže platí jeho výsledek a šlus. Další tanečko jak se ptát nebo neptat občanú jsou už zbytečně.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-5
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 15:14 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 14:30

Z hledisky vyššího principu mravního... však to znáte.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Novak Josef | 12. 2. 2019 15:23 | reakce na Jan Capouch - 12. 2. 2019 15:14

"Z hledisky vyššího principu mravního..."


- nechápem .....
To akože DEMOKRACIA nie je v súlade s mravními princípmi ???
To akože NIE STE demokrat ???

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 15:31 | reakce na Novak Josef - 12. 2. 2019 15:23

Nejsem.
"Mé politické názory tíhnou stále víc směrem k anarchii (kterou chápu filozoficky jako odstranění vládní moci, ne jako kníraté chlápky s bombami) - nebo k nekonstituční Monarchii." JRRT

https://deliandiver.org/2017/04/jak-se-tolkien-s-lewisem-postavili-na-obranu-stareho-zapadu.html

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 16:12 | reakce na Jan Capouch - 12. 2. 2019 15:31

Odstraněním vládní moci VŽDYCKY, (odhaduji na 99,9%) vedlo vždy jen ke rvačkách všech se všemi, nebo v lepším případě k vládě mafie nebo jiného teroru. Děkuji, už jsem zvaracel...

Ten vás čurinovní ancap (už jsem u čtvrté kapittoly) nevládl asi nikdy nikde, to asi fakt nejde.
Mě tam zaujala ta bezelstná naivita, že když funguje soukromá firma na štrikování fuseklí, není vlastně žádný důvod, aby takto nefungovala třeba policie.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Novak Josef | 12. 2. 2019 18:21 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 16:12

"Odstraněním vládní moci VŽDYCKY, (odhaduji na 99,9%) vedlo vždy jen ke rvačkách "

- správne !!! Ke rvačkám.

A vláda politikov viedla k vojnám, v ktorých boli zabité stámiliony ľudí. A tí ľudia ani nevedeli, PREČO a ZA KOHO vlastne bojujú a kapú.

Inak - vaše tvrdenie je trápne - za posledných pár stoviek rokov prakticky celý svet bol riadený POLITIKMI a VLÁDAMI. Ten BEZ štátny systém bol na pár percentách územia. Takže KLAMETE, ako vždy.

Fakt si myslíte, že ľudia majú nulové vedomosti ??????????????

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 20:34 | reakce na Novak Josef - 12. 2. 2019 18:21

Nevím o tom, že by někde normálně a dlouhodobě fungoval nějaký ancap nebo jiný "bezstátní" systém.
Války jsou daň za prosperitu a bohatství, které člověk dokázal vybudovat a je v lidské přirozenosti.
Problém skutečně není ve státě, ale v lidech, kteří ho tvoří. Jsou státy pro své občany přívětivé a jsou státy zlé. Vymýšlet nějaké iluzorní ancapy je ale dost mimo.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 17:12 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 16:12

Kde píšu o ankapu?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Pavel Hanzl | 13. 2. 2019 07:55 | reakce na Jan Capouch - 12. 2. 2019 17:12

"Mé politické názory tíhnou stále víc směrem k anarchii (kterou chápu filozoficky jako odstranění vládní moci, ne jako kníraté chlápky s bombami) - nebo k nekonstituční Monarchii." JRRT

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 13. 2. 2019 11:01 | reakce na Pavel Hanzl - 13. 2. 2019 07:55

Kde se tam píše o ankapu?
Mimochodem, Tolkien byl zastáncem jiného sympatického směru, distributismu. Vzhledem k tomu, co zaži za I. světové války se jeho skepsi k silným vládám nedivím. Obyčejní lidé ten konflikt nerozpoutali, ani ho nehnali do krajnosti.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Novak Josef | 12. 2. 2019 15:13 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 14:30

"Princip demokracie vám vysvětlovat nebudu, ale vládne tam zákon. "

- aha, .... strašne šikovné.
Politici urobia zákon, a potom už nevládnu ONI, ale ten ZÁKON.
Aj Hitler dal urobiť kadejaké zákony, a potom už nerobil zločiny ON, ale zločiny robili tie ZÁKONY. Vlastne to neboli zločiny, bolo to iba demokraticlé zabíjanie podľa demokratických zákonov. Tá demokracia je fakt šikovná. Zločinci vládnu demokraticky, takže nepáchajú zločiny, ale páchajú demokraciu.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Pavel Hanzl | 12. 2. 2019 16:17 | reakce na Novak Josef - 12. 2. 2019 15:13

To je zase demagogie jak od Lavrova.
Politici samozřejmě vládnou, ale když někdo překročí zákon, je řešen justicí a ne politiky. Pokud je to celé zpolitizované, (což je případ Katalánska) jsou do toho politici zataženi a potom záleží hodně na kvalitě soudů, aby se nenechaly zkorumpovat nebo jinak ovlivnit.
Žádné "zabíjanie" do toho tahat fakt nemusíte.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jaroslav B. Kořínek | 13. 2. 2019 07:29 | reakce na Pavel Hanzl - 12. 2. 2019 16:17

Politici nevládnou. Lépe, politici NESMĚJÍ vládnout. Jediné, k čemu je jejich mandát opravňuje, je správa, a i to jim jde mizerně.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Pavel Hanzl | 13. 2. 2019 08:00 | reakce na Jaroslav B. Kořínek - 13. 2. 2019 07:29

Kdo je to "politik"? Člověk pověřený občany daného státu k tomu, aby řešil "věci veřejné", tj. ty, které občan sám řešit nemůže. A jaký mu občané dají mandát, to bude děklat. A pokud ne, jsou za 4 roky volby a tam mu to spočítají. navíc je trestně odpovědný jako každý druhý.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-2
+
-

Jan Altman | 13. 2. 2019 09:44 | reakce na Pavel Hanzl - 13. 2. 2019 08:00

Já nikomu mandát nedal. Na nikoho jsem svá práva nedelegoval. A proto se hodlám chovat tak, jako bych je v plné a nepřenesené míře měl. Kdo mi v tom bude bránit, je zločinec a tyran.

To Franta, ten delegoval na Piráty. Ale vládne mu ANO, na které nic nedelegoval. Divné.

A Tonda delegoval na ČSSD právo, které sám nemá (jak je to možné?) - sebrat sousedovi kus výplaty a dostat za to pro jeho děti jízdné a obědy zdarma. Měl snad před tím Tonda právo tomu sousedovi peníze na své obědy sebrat? Ne? Tak jak ho mohl delegovat na ČSSD?

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Novak Josef | 12. 2. 2019 11:55

Tento článok názorne ukázal, čo je najväčšou slabinou (a teda nepriateľom) demokracie :

VOLIČI , občania, hlavne tí občania, ktorí NEMLČIA.

Preto demokrati zaviedli pravidlo : Každý človek, ktorý vysloví (napíše) svoj názor, odlišný od názorov vládnucich "liberálov" , je označený za fašistu, xenofóba, rasistu. A preto demokrati zaviedli na slová týchto nepriateľov tvrdú cenzúru a policajný postih.

Dnes byť označeným za fašistu, xenofóba, rasistu - je vlastne pochvalou. Taký človek NIE JE OVCA. A na Finmagu takýchto ľudí značkujú MÍNUSOVÝMI bodmi.

Nahlásit

+1
+
-

Petr Novák | 14. 2. 2019 11:32 | reakce na Novak Josef - 12. 2. 2019 11:55

»Dnes byť označeným za fašistu, xenofóba, rasistu - je vlastne pochvalou. Taký človek NIE JE OVCA. A na Finmagu takýchto ľudí značkujú MÍNUSOVÝMI bodmi.«

Sorry, ale to jste vypustil hodně velkou hovadinu. Už jste se chytl za nos?
Vaše opakující se mantra o tom, že vaše záporné body jsou vlastně pochvalou za zdravý názor, je už jako
přeskakující elpíčko. Máte na něco názor? Ok. Když má někdo názor jiný, tak je OVČAN? Hmmm.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Josef Fraj | 12. 2. 2019 08:32

Zatím dost dobrý. Myslím, že Kašpárek pěkně skřípal zuby, když to sem dával. Je to přece také o něm.

P.S. Z medailonku autorky se zdá, že je to zpěvačka, která na vedlejšák občas udělá rozhovor. Aspoň, že tam dali ten odkaz, ze kterého je patrné něco trochu jiného.

Nahlásit

+3
+
-

Gabriel Pleska | 12. 2. 2019 10:11 | reakce na Josef Fraj - 12. 2. 2019 08:32

Kašpárek to vybral k překladu a překlad vyjednal. Medailonek je přesně přeložený z originálního zdroje – usoudil jsem, že je v podobě, v jakém si ho autorka sama přeje. Maličko mi nad tím povylezlo obočí, tož jsem tam aspoň přidělal ten link.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Josef Fraj | 12. 2. 2019 13:16 | reakce na Gabriel Pleska - 12. 2. 2019 10:11

Tak asi i Kašpárek chápe, že sem musí mezi sebe, Palatu, profesora bioetiky a jim podobné generátory levicově intelektuálských, politicky korektních eurožvástů, dát občas něco normálního. Nevím, nakolik si uvědomil, že Douglas Murray mluví také o něm. Všichni tu už několik let zblízka sledujeme, co Kašpárkovi konvenuje, co tu propaguje, jak z finmagu dělá eurosocialistikou břečku. Takže za mě díky za ten překlad, ale nechtějte mě přesvědčit, že to sem Kašpárek dal, protože s tím souhlasí a líbí se mu, co o něm Murray říká.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+5
+
-

Gabriel Pleska | 12. 2. 2019 15:44 | reakce na Josef Fraj - 12. 2. 2019 13:16

Nechápu, proč bychom měli tisknout jenom to, s čím souhlasíme, co nám konvenuje, co nám lichotí atakpodobně. To nedává smysl.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 10:31 | reakce na Gabriel Pleska - 12. 2. 2019 10:11

https://www.youtube.com/watch?v=2Z5yWS2QV7I

Zpěvačka asi je, ale to jsme bývali na koleji skoro všichni.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Boris Otokar Hodlak | 12. 2. 2019 09:24 | reakce na Josef Fraj - 12. 2. 2019 08:32

aha sorry tak přece jenom občas skřípne: Viz
* Poznámka redakce: Označit Jeremyho Corbyna za antisemitu by asi bylo příliš zjednodušující. Je rozhodně politikem se silnou afinitou k Palestincům a je výrazně protiizraelský – což ale nemusí značit antisemitismus.

No, co na to říct? Svatý Corbyn hlásá,ze britští Židé mají držet hubu a krok nebo... Ale označit ho za antisemitu je "zjednodušující" To on jenom kritizuje izraelismus po celém světě

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+7
+
-

Alexander Novotka | 12. 2. 2019 16:20 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 12. 2. 2019 09:24

Nejlepší na tom je to, že Murray NEOZNAČIL Corbyna za antisemitu, jak nám podsouvá poznámka redakce (čímž se vlastně tak nějak mimoděk řadí ke skupině s heslem z nadpisu článku „kdo není s námi, ten je nacista“), ale mluvil o jeho (Corbyn) podpoře „téměř každé zdejší antisemitské skupině“. Ne každý, kdo podporuje antisemity, je antisemita, ne každý, kdo podporuje eurohujery (multikulturalismus, LGBTIXXX, …) je eurohujer (multikultiralista, LGBTIXXX, …).

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 09:45 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 12. 2. 2019 09:24

To máte tak. Kritizovat islám jako ideologii a nesouhlasit s masovým přistěhovalectvím muslimů je rasismus, zatímco antisionismus není antisemitismus. Silné nezávislé ženy si neumí poradit s tlusťochem Weinsteinem, kterého by za patriarchátu vyřešilo pár facek a odchod středem. Třepnout dítě přes zadek je neodpustitelné týrání, ale píchnout mu smrtící injekci v těle matky je projev svobody volby a reprodukčního zdraví.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+54
+
-

Novak Josef | 12. 2. 2019 13:41 | reakce na Jan Capouch - 12. 2. 2019 09:45

nuž, neviem , či vám presne rozumiem, ..... ale hlavne mám z tých viet pocit, že neuznávate DEMOKRACIU, teda neuznávate to, čo odsúhlasila VäČŠINA v parlamente.

Radšej nenapíšem SVOJ názor, lebo by to tu zahltili demokrati zápornými bodmi na moje konto.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

-1
+
-

Alexander Novotka | 12. 2. 2019 16:03 | reakce na Novak Josef - 12. 2. 2019 13:41

Napište, napište, minusové body jsou přece potvrzením správnosti Vašich názorů :-)

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

0
+
-

Boris Otokar Hodlak | 12. 2. 2019 09:20 | reakce na Josef Fraj - 12. 2. 2019 08:32

myslím, že ani enskřípal. Publikovat konzervativce zdaleka je bezpečná půda.
Kromě toho rozhovor přece jenom vede zpěvačka prokvótovaná do žurnalistických cen.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+1
+
-

Boris Otokar Hodlak | 12. 2. 2019 08:06

Proč levici projde za co jde pravice na kobereček? Inu, na to je jednoduchá odpověď: levice vládne. Především (ale nejen) médiím. Když počátkem devadesátek v ČR vládla pravice, prošlo pravici za co šla levice na kobereček.
Jeden dvojpříklad za všechny: Za vlády ODS na VŠE vesele působili Mladí konzervativci. jednou tam chtěli přednášet Mladí sociální demokraté, ale to nešlo. Víte proč? Vysoké školy jsou totiž ze zákona apolitické, přijďte na přednášku Mladých konzervativců o hodnotách trhu.
Druhá část příkladu je dnešní situace, kdy na UK vesele smí působit kdejaký obskurní spolek feministek vyzývajících k zabíjení mužů, ale běda jak tam přednáší někdo jiného založení: sexistý, homofobý, islamofobý, nácký ...doplňte samí na Karlovce nechcemé!!!
Specifickým příkaldem je milý šéfredaktor finmagu: V dobách dominance pravice měl pravicové až libertariánské názory, ale dnes, za vlády levice, už pochopil, že společnost atd atd... A nevoní mu nejen pravice, ale ani střed, svět kompromisu. Srovnejte si staré a nové působení Abych nebyl špatně pochopen, nepovažuji to nutně za oportunismus. Spíš za myšlenkovou pohodlnost, neschopnost opustit aktuálně domující ideje a témata, ale ani drát se o prostor pro přežití těch opačných. Jak je jednou pravičák, levicové názory překáží , a vice versa.

Nahlásit

+9
+
-

Jan Capouch | 12. 2. 2019 09:13 | reakce na Boris Otokar Hodlak - 12. 2. 2019 08:06

Šéfredaktor přiznal, že chtěl hlavně zapadnout.

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Boris Otokar Hodlak | 12. 2. 2019 09:28 | reakce na Jan Capouch - 12. 2. 2019 09:13

Všimněte si, jak pěkně zapadl do skupinky "Obrana před světovým izraelsimem není antisemitismus"
Viz poznámka pod čarou, z vůle redakce

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+3
+
-

Boris Otokar Hodlak | 12. 2. 2019 09:17 | reakce na Jan Capouch - 12. 2. 2019 09:13

jasně. Stejně jako teď.
Co se v mládí ve stáří

Nahlásit | Zobrazit komentovanou zprávu

+2
+
-

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK